Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 10. okt, 2018 15:48




Så kan vi godt slette ham som mulig offensiv forstærkning!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 11. okt, 2018 10:20

YNWA! skrev:


Så kan vi godt slette ham som mulig offensiv forstærkning!

æv han virker som en spændende spiller med god fysik. jeg er blank på hvad Liverpool skal gøre med 10'eren. Men kigger de mod Arsenal il januar ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 11. okt, 2018 14:31

Kelly skrev:
YNWA! skrev:


Så kan vi godt slette ham som mulig offensiv forstærkning!

æv han virker som en spændende spiller med god fysik. jeg er blank på hvad Liverpool skal gøre med 10'eren. Men kigger de mod Arsenal il januar ?.
Vil du have Özil?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 11. okt, 2018 14:50

Ville være spændende at gå efter en spiller som Kai Havertz. Han går en stor fremtid i møde.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 12. okt, 2018 13:15

Ziyech til offensiv midt og Ramsey
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 12. okt, 2018 14:07

Aaron Ramsey ind som erstatning for Milner? Milner er begyndt at komme op i alderen. For mig ville det være en god idé uanset hvor meget jeg kan lide Milner.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 14. okt, 2018 08:55

Sælg Lovren næste sommer og hent Matthijs de Ligt ind i stedet for. Vi vil ikke fortryde det. I mine øjne er han et større forsvarstalent end Joe Gomez, og så kan de to kæmpe om pladsen ved siden af Van Dijk.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 14. okt, 2018 09:32

Tom_Jorsal skrev:Sælg Lovren næste sommer og hent Matthijs de Ligt ind i stedet for. Vi vil ikke fortryde det. I mine øjne er han et større forsvarstalent end Joe Gomez, og så kan de to kæmpe om pladsen ved siden af Van Dijk.
Han er kraftigt rygtet til alle 3 spanske topklubber, men primært Barcelona. Så i givet fald ville vi da ikke få ham uden kamp.
Jeg har nu ikke et problem med at vores 4 bagerste hedder Gomez, Lovren, Matip og van Dijk.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 14. okt, 2018 12:40

Enig, vi er rigtig fint besat, næsten lige så godt som i 2007, da vi havde Hyypiä, Agger, Carragher og Skrtel. De Ligt har jo været hypet i et stykke tid, og der er virkelig noget om hypen, synes jeg. I Ajax' kamp mod Bayern for nylig, var han klasse og var det også igår for det hollandske landshold mod Tyskland.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 14. okt, 2018 14:05

Tom_Jorsal skrev:Enig, vi er rigtig fint besat, næsten lige så godt som i 2007, da vi havde Hyypiä, Agger, Carragher og Skrtel. De Ligt har jo været hypet i et stykke tid, og der er virkelig noget om hypen, synes jeg. I Ajax' kamp mod Bayern for nylig, var han klasse og var det også igår for det hollandske landshold mod Tyskland.
Han er også anfører for Ajax. Men læste noget med at prisen ville være omkring 70 millioner pund.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 14. okt, 2018 15:27

YNWA! skrev:
Tom_Jorsal skrev:Enig, vi er rigtig fint besat, næsten lige så godt som i 2007, da vi havde Hyypiä, Agger, Carragher og Skrtel. De Ligt har jo været hypet i et stykke tid, og der er virkelig noget om hypen, synes jeg. I Ajax' kamp mod Bayern for nylig, var han klasse og var det også igår for det hollandske landshold mod Tyskland.
Han er også anfører for Ajax. Men læste noget med at prisen ville være omkring 70 millioner pund.
Jeg har læst 50 millioner euro Men han er vidst top prioritet i januar for Barca.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. okt, 2018 11:19

Tom_Jorsal skrev:Enig, vi er rigtig fint besat, næsten lige så godt som i 2007, da vi havde Hyypiä, Agger, Carragher og Skrtel. De Ligt har jo været hypet i et stykke tid, og der er virkelig noget om hypen, synes jeg. I Ajax' kamp mod Bayern for nylig, var han klasse og var det også igår for det hollandske landshold mod Tyskland.
Det kan være vi skal have en underskrift fra De Ligt først og så bagefter kan vi sælge Matip og/eller Lovren?

P.S. Edit (kom til at sende):
Men som strategi er det helt rigtigt at vi skal finde en håndfuld spillere som er de bedste vi kan håbe at få fat i og så gå efter dem.

Hvis vi for eksempel forsøger at købe
De Ligt
Milinkovic-Savic
Pulisic
og måske Fekir

Så ender vi jo nok ikke med at lykkedes med at købe flere end to og måske også ingen af dem. Lige nu er midtbanen det eneste "svage" punkt på holdet(bedste 11) og så svag er den heller ikke og Keita og Fabinho skal lige have lov at komme i gang og muligheden for at Shaqiri en dag begynder at være centralmidtbane forelægger også eller Lallana kunne blive ramt af en magisk form-pil.

Så derfor er vi også begrænset på transfermarkedet, for vi har ikke City-Chelsea's løn budget eller Barcelona/RM's tiltrækningskraft.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 15. okt, 2018 15:37

de Ligt og Ziyech håber jeg Liverpool henter. Lallana kan sendes væk og Lovren.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 16. okt, 2018 11:03

Kelly skrev:de Ligt og Ziyech håber jeg Liverpool henter. Lallana kan sendes væk og Lovren.
uhh, the Amsterdam-double-dip.

Det ville være vildt nok. Det er et stort skridt op i niveau for begge spillere, men det er bestemt ikke umuligt for dem at tage.

Ziyech har en god alder. han er 25 så selv jeg kalder ham ikke længere for et talent, men han har kun lige taget hul på sin bedste alder og forhåbentlig har han optjent en masse erfaring og modenhed.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 18. okt, 2018 09:07

Tom_Jorsal skrev:Enig, vi er rigtig fint besat, næsten lige så godt som i 2007, da vi havde Hyypiä, Agger, Carragher og Skrtel. De Ligt har jo været hypet i et stykke tid, og der er virkelig noget om hypen, synes jeg. I Ajax' kamp mod Bayern for nylig, var han klasse og var det også igår for det hollandske landshold mod Tyskland.
Vores nuværende CB er bedre end noget vi har haft de sidste 25 år = fact.

VVD er den bedste forsvarsspiller by far vi har haft, og Gomez et af de største talenter. Med Lovren og Matib som backup har vi en utrolig stærk konstalation på den plads.

Så pengene skal nok hellere bruges hvor vi evt ser lidt svage ud. Alt. så rykke TAA ind på den centrale midt og købe en verdensklasse højre back?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar