Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 11. maj, 2019 12:30

Nej jeg tænker heller ikke det er mega nødvendigt at bruge penge i den afdeling, men Fabinho kan jo ikke nødvendigvis spille alle PL og CL kampe uden at gå død til sidst på sæsonen.

Men det er nok sådan noget der gør at vi lige ser Grujic og Jones lidt ekstra an til sommer inden de bliver lejet ud. Mere end noget vi går ud og bruger 30+ millioner på.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 11. maj, 2019 13:51

Smidt boksen efter klasse midterforsvarer og offensiv kreativ midt.
Backup på højre back
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 11. maj, 2019 15:33




Brandt has a €25m release-clause and sources close to the decision-makers at Leverkusen see Borussia Dortmund and Liverpool as the most likely contenders. [@honigstein] #LFC
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 11. maj, 2019 15:51

YNWA! skrev:


Brandt has a €25m release-clause and sources close to the decision-makers at Leverkusen see Borussia Dortmund and Liverpool as the most likely contenders. [@honigstein] #LFC
Til den pris er det altså lidt en no-brainer for mig, lidt ligesom det også var med Shaq. Det begrænser os ikke ift. at styrke øvrige positioner og selv hvis han ikke slår til vil han formodentlig kunne sælges uden større tab (eller måske endda med gevinst).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 11. maj, 2019 16:01

Red Man Walking skrev:
YNWA! skrev:

Brandt has a €25m release-clause and sources close to the decision-makers at Leverkusen see Borussia Dortmund and Liverpool as the most likely contenders. [@honigstein] #LFC
Til den pris er det altså lidt en no-brainer for mig, lidt ligesom det også var med Shaq. Det begrænser os ikke ift. at styrke øvrige positioner og selv hvis han ikke slår til vil han formodentlig kunne sælges uden større tab (eller måske endda med gevinst).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg mener også det er en no brainer. Han er 23 år gammel, kan spille på kanten, på 8'eren og som 10'er. 31 kampe 6 mål og 14 assists i den tyske liga er altså også fremragende.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 11. maj, 2019 17:47

Nu ved vi jo ikke hvad Brandt forlanger i løn, men jeg tror da også at det er en god transfer. Han kan både spille kant og vil imø også gøre det godt på en af de to 8’ere.

Brandt og De Ligt ind og så er vi da helt godt kørende.

Måske en billig vb til de fire kampe hvor Robbo skal have en pause.

Men hvis nu vi lurer på Dybala eller en anden offensiv signing; så skal vi nok bare spare Brandt-pengene. Det ville mere være sådan noget der skulle holde os tilbage.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 11. maj, 2019 18:32

YNWA! skrev:


Brandt has a €25m release-clause and sources close to the decision-makers at Leverkusen see Borussia Dortmund and Liverpool as the most likely contenders. [@honigstein] #LFC
Han skal helt klart hentes hvis han koster det der.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 11. maj, 2019 19:01

Jeg er også med på Julian Brandt, og hvis man lige går ind og tjekker lidt video'er, så er hans teknik altså fremragende, spiller med begge ben, har flot sparketeknik på langskud, godt blik for medspillerne, og så har han hurtige fødder.

Hans stats er også rigtig fine.

Et godt supplement på LW, RW og ACM.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 11. maj, 2019 20:22

De bedste spillere behøves ikke altid at skulle handles for store summer og fra øverste hylde. 7 spillere i årets CL finale har været nede og runde Championship, før de fik deres gennembrud:

https://www.hulldailymail.co.uk/sport/f ... rs-2855692

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 13. maj, 2019 15:31

Det her kan godt læses som om at der kan blive handlet (stort) til sommer, i hvert fald noget kvalitet til bredden.

https://www.empireofthekop.com/2019/05/ ... 7DlBqcLh5g
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » mandag, 13. maj, 2019 17:24

Sledgehammer skrev:Det her kan godt læses som om at der kan blive handlet (stort) til sommer, i hvert fald noget kvalitet til bredden.

https://www.empireofthekop.com/2019/05/ ... 7DlBqcLh5g
Haha bring on silly seasonBilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » mandag, 13. maj, 2019 17:30

Red Man Walking skrev:
Sledgehammer skrev:Det her kan godt læses som om at der kan blive handlet (stort) til sommer, i hvert fald noget kvalitet til bredden.

https://www.empireofthekop.com/2019/05/ ... 7DlBqcLh5g
Haha bring on silly seasonBilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men det er iøvrigt helt ekstraordinært rart at gå ind til et vindue velvidende at vi kun behøver at slå til hvis der er mulighed for virkelig gode spillere. Og samtidig er vi efterhånden i en position, hvor vi både sportsligt og økonomisk er i stand til at lege med de helt store. Måske ikke på lønninger alene, men den del kan nok for de rigtige spillere (læs: dem der vægter sportslig succes højest) opvejes af det spændende projekt vi har gang i.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » mandag, 13. maj, 2019 17:31

Red Man Walking skrev:
Sledgehammer skrev:Det her kan godt læses som om at der kan blive handlet (stort) til sommer, i hvert fald noget kvalitet til bredden.

https://www.empireofthekop.com/2019/05/ ... 7DlBqcLh5g
Haha bring on silly seasonBilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men det er iøvrigt helt ekstraordinært rart at gå ind til et vindue velvidende at vi kun behøver at slå til, hvis der er mulighed for virkelig gode spillere. Og samtidig er vi efterhånden i en position, hvor vi både sportsligt og økonomisk er i stand til at lege med de helt store. Måske ikke på lønninger alene, men den del kan nok for de rigtige spillere (læs: dem der vægter sportslig succes højest) opvejes af det spændende projekt vi har gang i.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 13. maj, 2019 18:10

Jeg synes nu vores trup har mange mangler, særligt med de mange spillere der må forventes at forlade truppen.

I min verden har vi brug for en ny højre back, venstre back, kreativ midtbanespiller (Brandt?) og en angriber som kan kæmpe med Firmino. Det ville heller ikke være af vejen med backup til vores fløjangribere, da Salah og Mané også kan blive skadede. Det ville hellere ikke være helt skidt med en erstatning for Fabinho, da det virker som om, at den defensive plads på midten nu er blevet fast og hvor Wijnaldum og Henderson gør det godt i deres rette positioner.

Vi må også forvente at Mignolet får lov til at smutte og dermed skal der hentes en 2. keeper.

Sidst men ikke mindst, så jeg gerne at vi solgte Lovren og hentede en ny midterforsvarer, så rækkefølgen hedder VVD, Gomez, Matip og med ny mand et sted derimellem.

Jeg ved godt at vi ikke henter alle de ovenstående spillere, men jeg synes der er en kæmpe kabale der skal gå op til sommer, hvor det skal planlægges og prioriteres, hvor holdet har mest brug for opgraderinger/bredde. I forhold til City synes jeg at vores trup taber på midtbanen. Vi har en super målmand, et godt forsvar og en angrebstrio der matcher de bedste i verden. Selvom vi har stor bredde på midten, vil jeg mene at der godt kunne opgraderes med en smule mere klasse der.

De spillere der kommer tilbage fra lån er selvfølgelig spørgsmåltegn, herunder særligt Grujic og Wilson, som fortjener chancen i preseason. Jeg ser dog højest de to spillere som squadplayers, som ikke vil forstærke vores hold, men højest bredden.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 13. maj, 2019 18:49

Jeg er helt enig med Mads. Der er masser af positioner på banen hvor vi kan forstærkes. Eller har brug for kvalificeret backup. En til hver kæde vil ikke være fråds. Og byder der sig verdensklasse spillere til så skal vi selvfølgelig slå til.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar