Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 27. maj, 2018 11:48

YNWA! skrev:

Lad nu være med at købe Butland. Køb en med kvalitet.
Hvem?
We need a new Fowler...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 27. maj, 2018 12:41

Der skal en klassemålmand ind nu. Ikke flere halvgode talenter. Der skal skabes tryghed.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 27. maj, 2018 12:49

nikand skrev:
YNWA! skrev:

Lad nu være med at købe Butland. Køb en med kvalitet.
Hvem?
Allisson eller nogen med den kvalitet.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » søndag, 27. maj, 2018 22:03

Bernd Leno må alt andet lige være højt på listen. Hradecky er købt som erstatning og Arsenal meldes interesserede. Den kamp skal vi med ind i hvis ikke Oblak er tilgængelig.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 27. maj, 2018 23:35



Både Telegraph og Guardian skriver dette.



Hvis Naby Keita ikke er med i det regnestykke så lyder det meget vildt.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 28. maj, 2018 09:10

YNWA! skrev: Hvis Naby Keita ikke er med i det regnestykke så lyder det meget vildt.
Mon ikke det er inkl. Keita? Det virker som om vi er efter en offensiv og kreativ spiller - Fekir - og en defensiv midt ala Jorginho udover Keita. Fekir vil jo også kunne dække de offensive pladser ved skader og rotation.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 28. maj, 2018 09:39

tue69 skrev:Bernd Leno må alt andet lige være højt på listen. Hradecky er købt som erstatning og Arsenal meldes interesserede. Den kamp skal vi med ind i hvis ikke Oblak er tilgængelig.
Oblak og vi vil være dækket ind de næste 6-7 år. Han må kunne lokkes med høj løn....

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 28. maj, 2018 09:55

tue69 skrev:Bernd Leno må alt andet lige være højt på listen. Hradecky er købt som erstatning og Arsenal meldes interesserede. Den kamp skal vi med ind i hvis ikke Oblak er tilgængelig.
Leno har da så efter hvad jeg både selv har oplevet og hørt om, taget et gevaldigt dyk i kvalitet. Han har vel reelt været ualmindelig middelmådig i over 2 sæsoner og har nu en alder og rutinere, der medfører at alt den her snak om potentiale etc. bør høre fortiden til. Nuvel, målmand spiller længere, men man bliver vel ikke ligepludselig bedre som 27-årig.

De fleste fans i Bundesligaen snakker jo egentlig om at Lukas er en opgradering af Leno.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. maj, 2018 10:43

sjampen skrev:
tue69 skrev:Bernd Leno må alt andet lige være højt på listen. Hradecky er købt som erstatning og Arsenal meldes interesserede. Den kamp skal vi med ind i hvis ikke Oblak er tilgængelig.
Leno har da så efter hvad jeg både selv har oplevet og hørt om, taget et gevaldigt dyk i kvalitet. Han har vel reelt været ualmindelig middelmådig i over 2 sæsoner og har nu en alder og rutinere, der medfører at alt den her snak om potentiale etc. bør høre fortiden til. Nuvel, målmand spiller længere, men man bliver vel ikke ligepludselig bedre som 27-årig.

De fleste fans i Bundesligaen snakker jo egentlig om at Lukas er en opgradering af Leno.
Jeg vil da mene at de fleste målmænd topper efter de er fyldt 27 og derfor kan de sagtens risikere at blive bedre i slut 20'erne.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. maj, 2018 10:59

Mads T. skrev:
YNWA! skrev: Hvis Naby Keita ikke er med i det regnestykke så lyder det meget vildt.
Mon ikke det er inkl. Keita? Det virker som om vi er efter en offensiv og kreativ spiller - Fekir - og en defensiv midt ala Jorginho udover Keita. Fekir vil jo også kunne dække de offensive pladser ved skader og rotation.
1. Keita

2. en ny 6'er f.eks. Neves

3. og en ny semi 10'er med udviklings potentiale: Ceballos, Ziyech eller Maddison

Og så er Max Meyer wild card, kunne også være en af dem, han kan spille alle roller på midten.

Fekir regner jeg med primært skal slå sine folder blandt de 3 forreste, det er simpelthen der behovet er størst. Se bare CL finalen, Lallana spiller sin bedste kamp hele sæsonen, men han er bare ikke hurtig, målfarlig eller driblestærk nok til at spille ude på kanten. Det er Fekir derimod, håber jeg ellers så bliver han ikke pengene værd, det er nok mest teknikken og måltruslen han skal leve af.

Når det er sagt så tror jeg Klopp går efter tre(/to) til midten og en/to offensivspiller(e) (f.eks. Fekir og Pulisic), men han vil fortsætte med at gå efter specifikke spillere til de pladser og hvis de ikke er til at købe for penge så vil han fortsætte med de spillere han allerede har til rådighed.

Karius er lidt et særtilfælde pga. den kedelige finale, de vil nok se om de kan redde hans mentale tilstand eller om keeper situationen er akut. Vi ved heller ikke hvor højt de rater Danny Ward. Men på keeper pladsen tror jeg helt generelt også Klopp har et par spillere han tror passer ind på holdet og som har større kvalitet end Karius og som er tilgængelig. Vi ved at f.eks. Oblak har kvaliteten, men hvis han ikke passer ind på holdet så er det mange penge ned i afløbet.

Alt historik taler for at Klopp vil forsøge at få Karius på ret køl igen. Lovren, Moreno, Mignolet. Men han er heller ikke bange for at købe spillere hvis det er nødvendigt.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 28. maj, 2018 11:13

Filos of Isk skrev:
Jeg vil da mene at de fleste målmænd topper efter de er fyldt 27 og derfor kan de sagtens risikere at blive bedre i slut 20'erne.
Jeg tror nu ikke jeg kan komme i tanke om en målmand der efter 7 år i en klub på størrelse med Leverkusen, massere spilletid og i en alder som 26-årig ligepludselig som 27-årig havde fundet et helt nyt niveau. Navnligt ikke når han de sidste 2 år er blevet mærkbart værre og dermed IKKE har haft den stabile udvikling af sit niveau eller i det mindste bare var gået i stå. Det kan selvfølgelig ændre sig med et klubskifte fordi Leno er kørt træt i Leverkusen.

Jeg tror mere, at grunden til målmænd kan virke til at toppe så sent, er at det er en position hvor man konsekvent skal levere gode præstationer. Det kræver en længere periode. De Gea er måske et større navn nu, men jeg mener reelt ikke han er bedre end han var for 2 år siden. Han var vel nogenlunde ligeså god, måske har han lagt enkelte ting på i kraft af mere rutine, men det er jo ikke fordi 2015 De Gea er langt værre end 2018 De Gea. Han har bare vist sit niveau over 3 sæsoner længere, men udviklingen kom vel mellem 2011 og 2014.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. maj, 2018 11:21

sjampen skrev:
Filos of Isk skrev:
Jeg vil da mene at de fleste målmænd topper efter de er fyldt 27 og derfor kan de sagtens risikere at blive bedre i slut 20'erne.
Jeg tror nu ikke jeg kan komme i tanke om en målmand der efter 7 år i en klub på størrelse med Leverkusen, massere spilletid og i en alder som 26-årig ligepludselig som 27-årig havde fundet et helt nyt niveau. Navnligt ikke når han de sidste 2 år er blevet mærkbart værre og dermed IKKE har haft den stabile udvikling af sit niveau eller i det mindste bare var gået i stå. Det kan selvfølgelig ændre sig med et klubskifte fordi Leno er kørt træt i Leverkusen.
True, det vil ihvertfald koste mere research arbejde end jeg er villig til at betale at finde det eksempel frem.

Jeg ville også mere gøre op med fodboldens navnligt engelsk fodbolds, fokus på alder. Ikke argumentere for at vi skal købe Leno.
van der Sar havde en skør karriere hvor han toppede tidligt og så var han afskrevet og så levede han sent op igen. Jeg frygter at det samme sker for Donnarumma når han skifter, men derfor er jeg lun på ham alligevel, det er nok derfor jeg ikke har ansvaret for transfers i en fodboldklub.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 28. maj, 2018 11:28

Filos of Isk skrev: True, det vil ihvertfald koste mere research arbejde end jeg er villig til at betale at finde det eksempel frem.

Jeg ville også mere gøre op med fodboldens navnligt engelsk fodbolds, fokus på alder. Ikke argumentere for at vi skal købe Leno.
van der Sar havde en skør karriere hvor han toppede tidligt og så var han afskrevet og så levede han sent op igen. Jeg frygter at det samme sker for Donnarumma når han skifter, men derfor er jeg lun på ham alligevel, det er nok derfor jeg ikke har ansvaret for transfers i en fodboldklub.
Nej jeg ved det heller ikke, jeg forsøgte bare lige at vende hukommelsen.

Men Van Der Sar er faktisk et god bud. Han var selvfølgelig et monster for Ajax, men han var vel ikke voldsomt imponerende for Juve, hvorfor de erstattede ham med Buffon, omend italiener delen måske har spillet ind. Han var så god for Fulham, men fandt vel unægteligt et rigtig højt niveau igen for Man U. Om det var højere end tidligere ved jeg sq ikke. Dele af hans historie er vel også at han spillede på så højt niveau så længe.

Donnarumma er i hvert fald en anden situaiton end både Leno og Alisson/Oblak. Han har reelt ikke stået specielt godt, modsat de 2 sidstnævnte, men han er vel det største målmandstalent nogensinde. Et absurd højt potentiale hvis han nogensinde kan indfri det. Langt højere end Lenos og vel egentlig højere end det niveau Oblak er på nu. Men meget usikkerhed omkring hvorvidt han når det.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. maj, 2018 11:44

sjampen skrev:
Filos of Isk skrev: True, det vil ihvertfald koste mere research arbejde end jeg er villig til at betale at finde det eksempel frem.

Jeg ville også mere gøre op med fodboldens navnligt engelsk fodbolds, fokus på alder. Ikke argumentere for at vi skal købe Leno.
van der Sar havde en skør karriere hvor han toppede tidligt og så var han afskrevet og så levede han sent op igen. Jeg frygter at det samme sker for Donnarumma når han skifter, men derfor er jeg lun på ham alligevel, det er nok derfor jeg ikke har ansvaret for transfers i en fodboldklub.
Nej jeg ved det heller ikke, jeg forsøgte bare lige at vende hukommelsen.

Men Van Der Sar er faktisk et god bud. Han var selvfølgelig et monster for Ajax, men han var vel ikke voldsomt imponerende for Juve, hvorfor de erstattede ham med Buffon, omend italiener delen måske har spillet ind. Han var så god for Fulham, men fandt vel unægteligt et rigtig højt niveau igen for Man U. Om det var højere end tidligere ved jeg sq ikke. Dele af hans historie er vel også at han spillede på så højt niveau så længe.

Donnarumma er i hvert fald en anden situaiton end både Leno og Alisson/Oblak. Han har reelt ikke stået specielt godt, modsat de 2 sidstnævnte, men han er vel det største målmandstalent nogensinde. Et absurd højt potentiale hvis han nogensinde kan indfri det. Langt højere end Lenos og vel egentlig højere end det niveau Oblak er på nu. Men meget usikkerhed omkring hvorvidt han når det.
Van der Sar var bare verdens bedste i Ajax og man kan argumentere for at han toppede der og Juve troede de fik den bedste i verden, men ham måtte de så hente i Parma.
Det van der Sar er et godt billede på det er at på de største hold i de store ligaer med det største press, der skal man have opbygget en masse erfaring og et tykt lag hud uden på nerverne inden man kan slå til. Han var ikke klar til Juventus, selvom han måske var verdens bedste da han ankom, men mange år senere var han klar til at stå for en af de helt store klubber. Ja hvis Buffon var tjekke så kan det da godt være at van der Sar havde fået lidt længere tid i Juve.

Ihvertfald siden van der Sar :D
Han bragede ind på scenen som 16-årig, men presset har indhentet ham, hvis han stod katastrofalt som 16-årig var han jo stadig et stort talent, men nu gjorde han det ret godt. Nu er han til gængæld ikke ny længere(fordi han har været kendt så længe) og derfor er han pludselig under et enormt pres som en 19-årig ikke særligt nemt kan modstå.
Problemet med at købe Donnarumma er jo nok at presset kun vil vokse, måske han har godt af at forlade Italien, men måske går der Balotelli i ham, who knows.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 28. maj, 2018 14:03

Ifølge Neil Jones fra Goal(tidligere Echo) så er Fekir erstatningen for Coutinho.

Udover det så er vi ude efter Alisson og Pulisic + en 6’er.

http://www.goal.com/en/news/liverpool-t ... crbahzvihx
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar