Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. jan, 2018 17:42

khede skrev:
Aggerdoo skrev:
AJJ skrev:Nå, det lader til at Sanchez skal til Man U for mange penge, herunder til hans agent, samt en skyhøj løn. Kortsigtet dyr løsning uden fremtidsperspektiver. Så det giver rigtigt god mening, når træneren hedder Mourinho... Og angiveligt ville han egentlig helst til Man C - men de synes, han er for dyr - både i overgang og løn.

Tillykke med den nye di Maria/Falcao.

Søgt sammenligning med Di Maria og Falcao. Jeg er dybt misundelig på United her, de viser virkelig hvordan en storklub agerer, og de får sig en gudsbenådet fodboldspiller. Det bør sikre dem andenpladsen.

Rolig nu, så er han vist heller ikke bedre. Synes ikke han ville styrke os på de første 11, men sikkert i bredden. Mou gør det han altid gør, vælger spillere med minimum 100 kampe på tavlen og ødelægger de talenter de har. Så lad dem bare betale boksen i lønnen for en der nok har toppet
Fans begynder gerne at tale de andre klubbers signings... useriøst

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » mandag, 15. jan, 2018 17:46

Jeg syntes det er pisse fedt at ManC bare lukker den, straks agenten kommer og siger "Jamen ManU har tilbudt en bedre kontrakt" - Så forsvandt hans bedste chance for at fylde skabet med pokaler i karrierens efterår. ManU vinder han ikke noget større med - ud over en kæmpe løncheck

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 15. jan, 2018 18:55

Aggerdoo skrev:
AJJ skrev:Nå, det lader til at Sanchez skal til Man U for mange penge, herunder til hans agent, samt en skyhøj løn. Kortsigtet dyr løsning uden fremtidsperspektiver. Så det giver rigtigt god mening, når træneren hedder Mourinho... Og angiveligt ville han egentlig helst til Man C - men de synes, han er for dyr - både i overgang og løn.

Tillykke med den nye di Maria/Falcao.

Søgt sammenligning med Di Maria og Falcao. Jeg er dybt misundelig på United her, de viser virkelig hvordan en storklub agerer, og de får sig en gudsbenådet fodboldspiller. Det bør sikre dem andenpladsen.
Er du virkelig misundelig på at Scum smider så absurd mange penge efter ham, at han ene og alene vælger dem på dét grundlag, selvom han helst ville spille for City?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. jan, 2018 19:04

MP skrev:
Aggerdoo skrev:
AJJ skrev:Nå, det lader til at Sanchez skal til Man U for mange penge, herunder til hans agent, samt en skyhøj løn. Kortsigtet dyr løsning uden fremtidsperspektiver. Så det giver rigtigt god mening, når træneren hedder Mourinho... Og angiveligt ville han egentlig helst til Man C - men de synes, han er for dyr - både i overgang og løn.

Tillykke med den nye di Maria/Falcao.

Søgt sammenligning med Di Maria og Falcao. Jeg er dybt misundelig på United her, de viser virkelig hvordan en storklub agerer, og de får sig en gudsbenådet fodboldspiller. Det bør sikre dem andenpladsen.
Er du virkelig misundelig på at Scum smider så absurd mange penge efter ham, at han ene og alene vælger dem på dét grundlag, selvom han helst ville spille for City?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, jeg er misundelig over at de henter en klassespiller, der på sine bedste dage er en top 5-spiller i PL.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 15. jan, 2018 19:19

Aggerdoo skrev:
MP skrev:
Aggerdoo skrev:
AJJ skrev:Nå, det lader til at Sanchez skal til Man U for mange penge, herunder til hans agent, samt en skyhøj løn. Kortsigtet dyr løsning uden fremtidsperspektiver. Så det giver rigtigt god mening, når træneren hedder Mourinho... Og angiveligt ville han egentlig helst til Man C - men de synes, han er for dyr - både i overgang og løn.

Tillykke med den nye di Maria/Falcao.

Søgt sammenligning med Di Maria og Falcao. Jeg er dybt misundelig på United her, de viser virkelig hvordan en storklub agerer, og de får sig en gudsbenådet fodboldspiller. Det bør sikre dem andenpladsen.
Er du virkelig misundelig på at Scum smider så absurd mange penge efter ham, at han ene og alene vælger dem på dét grundlag, selvom han helst ville spille for City?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, jeg er misundelig over at de henter en klassespiller, der på sine bedste dage er en top 5-spiller i PL.
Jeg er også stor fan af Sanchez, men er overhoved ikke misundelig på de vilkår hvorpå de får ham.
Havde klappet i hænderne hvis vi stod i City’s situation og sagde nej tak, fordi pengene åbenbart er det eneste der betyder noget for ham..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 15. jan, 2018 19:28

Bojangles skrev:
Redtothebone skrev:Det med der ikke kan ske store transfers i Januar ser ud til snart at blive ændret på - hvis united napper Sanchez og Arsenal får held til at lande Aubameyang :shock:

Må indrømme jeg ikke rigtig tror på der kommer nye spillere ind til Liverpool , selvom man selvfølgelig er postiv efter sejren over City, så synes jeg vi er meget sårbare hvis der kommer skader til de forreste 3, når man ser de næste i række er Ings, Sturridge og Solanke.... så skal der ikke meget til før top 4 kan glippe, og så bliver det endnu sværere at tiltrække nye til sommer.
Det eneste jeg er nervøs for glipper, er 2. pladsen. Der skal mirakler til i de andre klubber, hvis de skal tage den. Aubamayang kan ikke redde et elendigt Arsenal. Tottenham holder ikke hele vejen. ManU vil blive ved med at fejle. De er ikke et hold, men en sammensurrum af egoer, med det største ego som træner. og Chelsea er i frit fald - De har planer om at købe Carroll...!!!

Vi kan sætte Salah og Mané på bænken resten af sæsonen, og vi vil stadig blive nummer 2
:aliboronz8:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 15. jan, 2018 20:12

Er man u. ikke efterhånden ved at være lidt desperate? Det begynder at ligne en klub, hvor gamle spillere tager hen for at tjene kassen i deres karrieres efterår. Schweinsteiger, Zlatan og nu formentlig Alexis. Så mangler vi bare at Ronaldo kommer tilbage til sommer :lol:

Alexis skulle i øvrigt kræve £350 k i løn om ugen.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 15. jan, 2018 20:16

Ja, det var lidt polemisk med henvisningen til Di Maria/Falcao.

Også mange plusser herfra til Pep, hvis det er sandt. Klopp ville gøre præcist det samme - ligesom dengang med Draxler, hvor det også var fremme, at Draxler og agenten lige pludselig forlangte mere i løn i Liverpool, fordi PSG kom på banen. Nu varmer han så bænken i PSG.

Samtidigt glædes man ved VvD og AOC som begge tog til Liverpool på trods af mulighed for højere løn (og i VvD's tilfælde et stensikkert PL-trofæ) andet sted.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 15. jan, 2018 20:40

Ang. Løn og Sanchez samt ønskeklub for ham, er der også flere andre ting det influerer. Rolle på holdet, sammensætning af trup, spillestil, træneren. Tjah for en sydamerikaner er det vel ikke afgørende om det er LFC, Manchester ell Chelsea.



Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 15. jan, 2018 20:44

Mads T. skrev:Er man u. ikke efterhånden ved at være lidt desperate? Det begynder at ligne en klub, hvor gamle spillere tager hen for at tjene kassen i deres karrieres efterår. Schweinsteiger, Zlatan og nu formentlig Alexis. Så mangler vi bare at Ronaldo kommer tilbage til sommer :lol:

Alexis skulle i øvrigt kræve £350 k i løn om ugen.
Det er sådan jeg husker dem inden sur alex kom til. De købte gamle afdankede stjerner, og ingen forstod hvorfor de ikke vandt mesterskabet. Jeg husker med glæde de gode gamle Ron Atkinson dage. Det var tider!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. jan, 2018 22:23

MP skrev:
Aggerdoo skrev:
MP skrev:
Aggerdoo skrev:
AJJ skrev:Nå, det lader til at Sanchez skal til Man U for mange penge, herunder til hans agent, samt en skyhøj løn. Kortsigtet dyr løsning uden fremtidsperspektiver. Så det giver rigtigt god mening, når træneren hedder Mourinho... Og angiveligt ville han egentlig helst til Man C - men de synes, han er for dyr - både i overgang og løn.

Tillykke med den nye di Maria/Falcao.

Søgt sammenligning med Di Maria og Falcao. Jeg er dybt misundelig på United her, de viser virkelig hvordan en storklub agerer, og de får sig en gudsbenådet fodboldspiller. Det bør sikre dem andenpladsen.
Er du virkelig misundelig på at Scum smider så absurd mange penge efter ham, at han ene og alene vælger dem på dét grundlag, selvom han helst ville spille for City?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, jeg er misundelig over at de henter en klassespiller, der på sine bedste dage er en top 5-spiller i PL.
Jeg er også stor fan af Sanchez, men er overhoved ikke misundelig på de vilkår hvorpå de får ham.
Havde klappet i hænderne hvis vi stod i City’s situation og sagde nej tak, fordi pengene åbenbart er det eneste der betyder noget for ham..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg var så totalt langt nede over at han skiftede til Arsenal dengang. Den dag i dag tror jeg stadig at 14/15 var blevet en ret din sæson med Sanchez istedet for Lambert og Ballo.
Det her er et meget lille sår i sammenligning, holdet har en fin struktur uden og vi har klassespillere på de tre pladser han kan spille. Ok bredden på kanterne bekymrer mig lidt. Men med Klopps historie så kommer Markovic sikkert ind og laver ti assists i april måned. Ah måske ikke, men vi klarer os.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » tirsdag, 16. jan, 2018 07:35

Det er simpelthen så uforståeligt for mig at der er så mange af jer der er så interesseret i Sanchez.
Han står for så meget som vi absolut ikke har brug for i vores trup, i mine øjnene er han så lidt holdspiller, hans humør er så svingende men oftes lige i mellem gnaven og sur.
Vi har en trup med flere stjerner, den er homogen og udefraset virker det som noget Klopp går meget op i skal fungere, altså et stærkt sammenhold.
Det kan jeg simpelthen ikke se den lille sur mand Sanchez passe ind i.
Nej tak, fri os da for alt i verden fra ham.
Tror helt ærligt ikke på at Klopp har vist den mindste seriøse interassse i Sanchez.

MathiasKvist
Indlæg: 67
Tilmeldt: lørdag, 12. jul, 2014 13:31
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MathiasKvist » tirsdag, 16. jan, 2018 08:15

Jeg er godt nok splittet over en spiller som Alexis. Han er utvivlsomt en klasse spiller og hvis han kan holde sit niveau kan han vel løfte alle premier league holds niveau.
Men jeg har ikke lyst til, at have så stor en personlighed til at kunne påvirke omklædningsrummet så negativt, som man må antage han har gjort ved Arsenal. Dertil kan han vel også være lidt en lottokupon, da han måske har toppet og langsomt vil falde i niveau. Alt i alt har jeg det fint med, at rygterne med at han skulle til Liverpool blev aflivet relativt hurtigt selvom jeg tror, at han ihvertfald på den korte bane vil styrke os.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 16. jan, 2018 09:38

rnh skrev:Tror helt ærligt ikke på at Klopp har vist den mindste seriøse interesse i Sanchez.
Det tror jeg heller ikke. Og noterer mig også, at ingen pålidelige journalister har rapporteret om interesse.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 16. jan, 2018 11:00

rnh skrev:Det er simpelthen så uforståeligt for mig at der er så mange af jer der er så interesseret i Sanchez.
Han står for så meget som vi absolut ikke har brug for i vores trup, i mine øjnene er han så lidt holdspiller, hans humør er så svingende men oftes lige i mellem gnaven og sur.
Vi har en trup med flere stjerner, den er homogen og udefraset virker det som noget Klopp går meget op i skal fungere, altså et stærkt sammenhold.
Det kan jeg simpelthen ikke se den lille sur mand Sanchez passe ind i.
Nej tak, fri os da for alt i verden fra ham.
Tror helt ærligt ikke på at Klopp har vist den mindste seriøse interassse i Sanchez.
Er det der argument med en sur humørspiller ikke fuldkommen malplaceret? Ja, han er sur – i Arsenal! Ligesom Suarez, Sterling og Coutinho var hos os. Og ligesom Van Persie og Fabregas var i Arsenal. Ligesom Modric var i Spurs. Men ingen af de spillere var jo sure, da de først havde fået deres skifte. Jeg kan ikke se, hvorfor Sanchez skulle være den første i fodboldhistorien, der stadig skulle være sur, efter at han havde fået sin vilje. Det tror jeg ikke et sekund på. Surheden er Arsenals nuværende problem, ligesom det var vores problem, at Coutinho ikke ville spille hele august.

Og for lige at svare på, hvad vi skulle bruge Sanchez til i Liverpool.

PL 17/18: 19 kampe, 7 mål, 3 assists (den sure sæson)
PL 16/17: 38 kampe, 24 mål, 11 assists
PL 15/16: 30 kampe, 13 mål, 5 assists
PL 14/15: 35 kampe, 16 mål, 8 assists

I øvrigt havde han lignende stats i Spanien. Han har et vildt end product. Og det er sådan set lige gyldigt i den sammenhæng, om han spiller på kanten eller i angrebet.

Til gengæld kan jeg sagtens følge argumentet om, at det er alt for mange penge for en spiller, der vil være transferfri til sommer, hvis et fee nu skal koste £35M, og agenten skal have £10M, mens spilleren selv skal have BÅDE et sign-on fee på £20M og så en ugeløn på £300.000 eller mere. Jeg havde en forventning om, at sign-on fee’et ville betyde, at man kunne slippe med en lavere løn (måske £200.000 om ugen).

Er jeg glad for, at vi ikke går med til sådan en vanvittig handel? Det er sgu svært at sige. Hvis Sanchez havde haft 4 år tilbage af sin kontrakt med Arsenal, ville vi så ikke gerne have signet ham for £65M efter at have solgt Coutinho for £135M? Det tror jeg. Eller jeg ved, at jeg havde været glad. Så det ville jeg også være, hvis vi hentede ham på de nuværende vilkår.

Men det handler jo heller ikke KUN om penge. Ville vi alle sammen juble, hvis vi brugte en formue på Sanchez og han vandt CL med os? Det bliver et rungende JA. Og ville vi stort set alle sammen bande alle mulige væk, hvis vi brugte så mange penge, og alligevel endte udenfor top 4 og uden trofæer? Det ville nok også være et rungende JA.

Lige nu synes jeg, at vores offensiv mister meget potens, hvis Mané eller Salah bliver skadet. Og uden at skele til penge, så mener jeg at Sanchez er den spiller, som er tilgængelig, der med størst sikkerhed ville sørge for, at den potens bevares eller endda styrkes. Og i sidste ende er det mit største ønske. Også større end en bugnende sparegris.
Senest rettet af texy tirsdag, 16. jan, 2018 11:22, rettet i alt 1 gang.
Kloppite

Besvar