Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 24. feb, 2018 21:39

YNWA! skrev:Xenne du har også glemt Lallana. Så næste år kan vi have : Keita, Jorginho, Ox, Milner, Lallana, Hendo, Gini, Grujic og muligvis Can. Til 3 pladser er det lige lovligt overkill
Du har ret, tænk at jeg kan glemme Lallana, egentlig også Grujic, nu jeg lige ser hvem du har skrevet.
Ox, Lallana og Milner kan spille "alle" pladser, så de er "sikre".
Derudover har Milner 1 år tilbage, det tror jeg han spiller ud, så vil han være 33 i sommeren 2019.
Grujic, skal udlejes igen, men som du selv nævner, så er det overkill, men samtidig skal vi også bruge mange spillere for at vinde the Quadruple :)
Billede

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 24. feb, 2018 21:53

Xenne skrev:
YNWA! skrev:Xenne du har også glemt Lallana. Så næste år kan vi have : Keita, Jorginho, Ox, Milner, Lallana, Hendo, Gini, Grujic og muligvis Can. Til 3 pladser er det lige lovligt overkill
Du har ret, tænk at jeg kan glemme Lallana, egentlig også Grujic, nu jeg lige ser hvem du har skrevet.
Ox, Lallana og Milner kan spille "alle" pladser, så de er "sikre".
Derudover har Milner 1 år tilbage, det tror jeg han spiller ud, så vil han være 33 i sommeren 2019.
Grujic, skal udlejes igen, men som du selv nævner, så er det overkill, men samtidig skal vi også bruge mange spillere for at vinde the Quadruple :)
Ser egentlig Hendo som den svageste i det hele. Tror dog ikke man sælger ham.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5651
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 24. feb, 2018 23:58

Nogen som følger Celtic? Kieran Tierney Kunne han være et sats værd?

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » søndag, 25. feb, 2018 07:46

Paul Joyce som jo altid er en af de journalister der ekstra værd, at “holde øje med”, melder Jorginho fra Napoli op !

http://readliverpoolfc.com/2018/02/24/l ... er-target/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 25. feb, 2018 08:30

YNWA96 skrev:Paul Joyce som jo altid er en af de journalister der ekstra værd, at “holde øje med”, melder Jorginho fra Napoli op !

http://readliverpoolfc.com/2018/02/24/l ... er-target/
Og ifølge samme har vi stadig interesse i Alisson også:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -spillere/

Det vil nok være klogt at samle en lille koloni af brassere, da det helt sikkert vil holde Firmino i godt humør og gøre det lettere at tiltrække andre dygtige brassere i fremtiden.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 25. feb, 2018 08:52

Hvis det er en målmand, 6er og kreativ spiller Klopp går efter, så er det imø tæt på perfekt. Men også kun tæt på, hvor vi efter min mening mangler vi en angriber. Jeg ved godt vi har Ings, Solanke, Origi og Sturridge som back up til vores fronttrio, men jeg synes simpelthen ikke at de er gode nok. Og der skal få skader til og så ser vi sårbare ud. Jeg synes der skal ryddes lidt op på den position.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. feb, 2018 09:12

@Jesper

Problemet er jo at vi ikke har økonomisk pondus til atbløse flere/alle problemer i et enkelt transfervindue.

Men hvor mange der kommer, afhænger også af hvor mange som bliver solgt. Måske ryger Sturridge og Origi, så tror jeg da også at vi vil hente en angriber.

Både Real Madrid og PSG er ude efter målmænd til sommer. Begge klubber vil forsøge sig på Donnarumma, men han bliver dyr, og begge kan ikke få ham. Alisson står også på PSG’s ønskeseddel som 2-3 valg - ifølge gode kilder.

Hvis Real Madrid eksempelvis henter De Gea, så skal Man U også have ny keeper, og de kan betale kassen. Der er rygter om at de vil gå efter Rico i Sevilla, meeen har han klassen?

Arsenal skal også snart på jagt efter ny keeper. Cech bliver ikke yngre og det er begyndt at ses på hans præstationer. Der er også rygter om at Courtois vil hjem til Madrid, hvor hans kone og barn bor, og det vil så betyde at Chelsea også skal have en målmand. Men spørgsmålet er om Real Madrid vil have ham. Atletico har jo Oblak.

Jeg tror vi vil se en stor målmandskabale udspille sig til sommer. Det bliver spænende, men også meget dyrt, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis der bliver sat nye prisrekorder.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 25. feb, 2018 09:29

@Hr. Drejer. Imø burde vi have luft til det, hvis vi vil. Vi har siden sidste tv-aftale og derefter følgende perioder med merindtægter fra det udvidede stadion samt med massive spillersalg faktisk været i en situation, hvor der sort på hvidt kan investeres massivt i holdet. Vi investerer deslige i nyt træningsanlæg og formentlig i endnu en tribuneudvidelse. Vi er ikke fattige (tværtimod) og vi bliver nødt til at rykke os, for ellers ser Salah og Firmino heller ikke fidusen i os, hvorfor vi igen kan starte forfra.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5651
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind

Indlæg af Oomph242 » søndag, 25. feb, 2018 09:32

Hr. Drejer skrev:@Jesper

Problemet er jo at vi ikke har økonomisk pondus til atbløse flere/alle problemer i et enkelt transfervindue.

Men hvor mange der kommer, afhænger også af hvor mange som bliver solgt. Måske ryger Sturridge og Origi, så tror jeg da også at vi vil hente en angriber.

Både Real Madrid og PSG er ude efter målmænd til sommer. Begge klubber vil forsøge sig på Donnarumma, men han bliver dyr, og begge kan ikke få ham. Alisson står også på PSG’s ønskeseddel som 2-3 valg - ifølge gode kilder.

Hvis Real Madrid eksempelvis henter De Gea, så skal Man U også have ny keeper, og de kan betale kassen. Der er rygter om at de vil gå efter Rico i Sevilla, meeen har han klassen?

Arsenal skal også snart på jagt efter ny keeper. Cech bliver ikke yngre og det er begyndt at ses på hans præstationer. Der er også rygter om at Courtois vil hjem til Madrid, hvor hans kone og barn bor, og det vil så betyde at Chelsea også skal have en målmand. Men spørgsmålet er om Real Madrid vil have ham. Atletico har jo Oblak.

Jeg tror vi vil se en stor målmandskabale udspille sig til sommer. Det bliver spænende, men også meget dyrt, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis der bliver sat nye prisrekorder.
Du glemmer Juventus. De skal også snart på banen efter en afløser til Buffon.. Bayern meldes også, at være på udkig.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 25. feb, 2018 09:36

Oomph242: der er en dokumentar på Netflix om Juventus, hvor de mener Szczesny er god nok til at overtage for Buffon. Så helt så sikker på at de leder efter ny målmand er jeg ikke.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. feb, 2018 09:38

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:@Jesper

Problemet er jo at vi ikke har økonomisk pondus til atbløse flere/alle problemer i et enkelt transfervindue.

Men hvor mange der kommer, afhænger også af hvor mange som bliver solgt. Måske ryger Sturridge og Origi, så tror jeg da også at vi vil hente en angriber.

Både Real Madrid og PSG er ude efter målmænd til sommer. Begge klubber vil forsøge sig på Donnarumma, men han bliver dyr, og begge kan ikke få ham. Alisson står også på PSG’s ønskeseddel som 2-3 valg - ifølge gode kilder.

Hvis Real Madrid eksempelvis henter De Gea, så skal Man U også have ny keeper, og de kan betale kassen. Der er rygter om at de vil gå efter Rico i Sevilla, meeen har han klassen?

Arsenal skal også snart på jagt efter ny keeper. Cech bliver ikke yngre og det er begyndt at ses på hans præstationer. Der er også rygter om at Courtois vil hjem til Madrid, hvor hans kone og barn bor, og det vil så betyde at Chelsea også skal have en målmand. Men spørgsmålet er om Real Madrid vil have ham. Atletico har jo Oblak.

Jeg tror vi vil se en stor målmandskabale udspille sig til sommer. Det bliver spænende, men også meget dyrt, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis der bliver sat nye prisrekorder.
Du glemmer Juventus. De skal også snart på banen efter en afløser til Buffon.. Bayern meldes også, at være på udkig.
Ja, det går blot kabalen endnu større. Det kan umiddelbart se ud som om vi ender med Butland. Roma vil forlange at de kompenseres for Salah, hvilket vi vil sige nej til. Den bliver vanskelig. Vi skal i hvert fald rykke nu!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5651
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 25. feb, 2018 09:39

Jesper skrev:@Hr. Drejer. Imø burde vi have luft til det, hvis vi vil. Vi har siden sidste tv-aftale og derefter følgende perioder med merindtægter fra det udvidede stadion samt med massive spillersalg faktisk været i en situation, hvor der sort på hvidt kan investeres massivt i holdet. Vi investerer deslige i nyt træningsanlæg og formentlig i endnu en tribuneudvidelse. Vi er ikke fattige (tværtimod) og vi bliver nødt til at rykke os, for ellers ser Salah og Firmino heller ikke fidusen i os, hvorfor vi igen kan starte forfra.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Men både træningsanlæg og tribuneudvidelse kan jo gå udover spiller indkøb. Vi kom i CL op til denne sæson og det gav ikke de store investeringer i truppen. Så der er vel ingen garanti for det sker til sommer. FSG veje er lidt uransagelige så det er svært, at spå om transferbudgettet..

Oomph242
Indlæg: 5651
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 25. feb, 2018 09:43

YNWA! skrev:Oomph242: der er en dokumentar på Netflix om Juventus, hvor de mener Szczesny er god nok til at overtage for Buffon. Så helt så sikker på at de leder efter ny målmand er jeg ikke.
Så har han godt nok udviklet sig. Han var ikke imponerende i Arsenal. Juventus vil jo ofte have verdensklasse på målmandsposten så de må tiltro til manden.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 25. feb, 2018 09:44

Jesper skrev:@Hr. Drejer. Imø burde vi have luft til det, hvis vi vil. Vi har siden sidste tv-aftale og derefter følgende perioder med merindtægter fra det udvidede stadion samt med massive spillersalg faktisk været i en situation, hvor der sort på hvidt kan investeres massivt i holdet. Vi investerer deslige i nyt træningsanlæg og formentlig i endnu en tribuneudvidelse. Vi er ikke fattige (tværtimod) og vi bliver nødt til at rykke os, for ellers ser Salah og Firmino heller ikke fidusen i os, hvorfor vi igen kan starte forfra.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ja, og vi har forhåbentlig også Coutinho pengene. Men hvis vi gerne vil have Alisson, så tror jeg vi skal rykke nu. Markedet kan risikere at eksplodere til sommer. Der er jo VM.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind

Indlæg af Niels K » søndag, 25. feb, 2018 09:49

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:@Jesper

Problemet er jo at vi ikke har økonomisk pondus til atbløse flere/alle problemer i et enkelt transfervindue.

Men hvor mange der kommer, afhænger også af hvor mange som bliver solgt. Måske ryger Sturridge og Origi, så tror jeg da også at vi vil hente en angriber.

Både Real Madrid og PSG er ude efter målmænd til sommer. Begge klubber vil forsøge sig på Donnarumma, men han bliver dyr, og begge kan ikke få ham. Alisson står også på PSG’s ønskeseddel som 2-3 valg - ifølge gode kilder.

Hvis Real Madrid eksempelvis henter De Gea, så skal Man U også have ny keeper, og de kan betale kassen. Der er rygter om at de vil gå efter Rico i Sevilla, meeen har han klassen?

Arsenal skal også snart på jagt efter ny keeper. Cech bliver ikke yngre og det er begyndt at ses på hans præstationer. Der er også rygter om at Courtois vil hjem til Madrid, hvor hans kone og barn bor, og det vil så betyde at Chelsea også skal have en målmand. Men spørgsmålet er om Real Madrid vil have ham. Atletico har jo Oblak.

Jeg tror vi vil se en stor målmandskabale udspille sig til sommer. Det bliver spænende, men også meget dyrt, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis der bliver sat nye prisrekorder.
Du glemmer Juventus. De skal også snart på banen efter en afløser til Buffon.. Bayern meldes også, at være på udkig.
Ja, det går blot kabalen endnu større. Det kan umiddelbart se ud som om vi ender med Butland. Roma vil forlange at de kompenseres for Salah, hvilket vi vil sige nej til. Den bliver vanskelig. Vi skal i hvert fald rykke nu!
Jeg ser da ingen tegn på, at vi ender med Butland. Så foretrækker jeg i øvrigt at fortsætte med Karius, hvis han fortsætter i samme stil som de seneste kampe.
Bliver det nødvendigt at gå efter en ny keeper, så vil Alisson helst til Liverpool, lige som Salah helst ville, og vi skal naturligvis ikke betale mere/kompensation fordi en spiller slår igennem for alvor, eller som kommer til en klub og en træner, som kan udfri hans potentiale - det giver jo ingen mening overhovedet:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... n-12084215

Besvar