Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. aug, 2017 23:48

Hr. Drejer skrev:Barcelonas transfervindue :lol:

https://www.redandwhitekop.com/forum/in ... =336344.40
Vi brokker os over vores vindue, tænk på deres, ja ja den kan jo back fire hvis de får Cou, OG handler i Dortmund, men tvivler godt nok på det sker. Men Spurs skrald er vel også....Noget
Verden er smask fuld af hyklere....

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 24. aug, 2017 00:01

Hr. Drejer skrev:Barcelonas transfervindue :lol:

https://www.redandwhitekop.com/forum/in ... =336344.40
Du kostede mig lige 15 minutters arbejde. Jeg sidder stadig og griner.

Damn en bunke sjove gif. :lol: :lol: :lol:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » torsdag, 24. aug, 2017 06:57

Hr. Drejer skrev:Barcelonas transfervindue :lol:

https://www.redandwhitekop.com/forum/in ... =336344.40
Legendarisk :D

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 24. aug, 2017 08:17

Super vigtigt at vi nu er i CL. Jeg forventer, at det giver os et rygstød på transfermarkedet, og at vi nu henter 2-3 spillere. Det skal vi!

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 24. aug, 2017 08:33

Under antagelse af at Coutinho bliver, så skal vi bare have hentet den CB! Om så det bliver VVD eller Höwedes betyder ikke så meget for mig. Der SKAL bare hentes en.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 24. aug, 2017 08:55

MP skrev:Under antagelse af at Coutinho bliver, så skal vi bare have hentet den CB! Om så det bliver VVD eller Höwedes betyder ikke så meget for mig. Der SKAL bare hentes en.
Og en CM. Og så vil jeg gerne overraskes med en venstreback og/eller en kant/angriber, men det sker nok ikke :)

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 24. aug, 2017 09:37

Aggerdoo skrev:
MP skrev:Under antagelse af at Coutinho bliver, så skal vi bare have hentet den CB! Om så det bliver VVD eller Höwedes betyder ikke så meget for mig. Der SKAL bare hentes en.
Og en CM. Og så vil jeg gerne overraskes med en venstreback og/eller en kant/angriber, men det sker nok ikke :)
En CB er fint for mig. Synes ikke en CM er så nødvendigt når Coutinho bliver indlemmet i truppen igen. Så har vi Can/Hendo/Coutinho indtil december hvor vi derefter kan stille med Lallana/Hendo/Coutinho. Det giver os Can/Gini/Milner/Grujic som backup.
Det er ganske udemærket indtil vi forhåbentlig kan lande Keita til næste sommer.

Er slet ikke i tvivl om at der ikke bliver hentet flere offensive spillere. Det har Klopp jo selv udtalt :)

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 24. aug, 2017 10:00

MP skrev:
Aggerdoo skrev:
MP skrev:Under antagelse af at Coutinho bliver, så skal vi bare have hentet den CB! Om så det bliver VVD eller Höwedes betyder ikke så meget for mig. Der SKAL bare hentes en.
Og en CM. Og så vil jeg gerne overraskes med en venstreback og/eller en kant/angriber, men det sker nok ikke :)
En CB er fint for mig. Synes ikke en CM er så nødvendigt når Coutinho bliver indlemmet i truppen igen. Så har vi Can/Hendo/Coutinho indtil december hvor vi derefter kan stille med Lallana/Hendo/Coutinho. Det giver os Can/Gini/Milner/Grujic som backup.
Det er ganske udemærket indtil vi forhåbentlig kan lande Keita til næste sommer.

Er slet ikke i tvivl om at der ikke bliver hentet flere offensive spillere. Det har Klopp jo selv udtalt :)
Coutinho er ikke CM, og Klopp har udtalt at han gerne vil have en CM.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 24. aug, 2017 10:09

Men det er CM Coutinho kommer til at spille fremover for både Liverpool og Brasilien. Det kan der slet ikke være tvivl om. Muligvis også i en rolle som AM til tider.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 24. aug, 2017 10:17

Mads T. skrev:Men det er CM Coutinho kommer til at spille fremover for både Liverpool og Brasilien. Det kan der slet ikke være tvivl om. Muligvis også i en rolle som AM til tider.
Det kan der være super meget tvivl om.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 24. aug, 2017 10:28

1. Vi beholder Coutinho
2. Can forlænger
3. Vi henter VVD


Så ønsker jeg mig ikke mere :):)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 24. aug, 2017 10:30

Aggerdoo skrev:
Mads T. skrev:Men det er CM Coutinho kommer til at spille fremover for både Liverpool og Brasilien. Det kan der slet ikke være tvivl om. Muligvis også i en rolle som AM til tider.
Det kan der være super meget tvivl om.
Enig med Mads T. Synes hans position i preseason samt rekordindkøbet af Salah er en meget god indikation af at Coutinho ikke kommer til at have udgangspunkt på venstrekanten.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 24. aug, 2017 10:58

Hr. Drejer skrev:Barcelonas transfervindue :lol:

https://www.redandwhitekop.com/forum/in ... =336344.40
Det link er jo som skabt til at blive videresendt til mine Barcelona venner (og ja, jeg ved godt jeg burde finde andre vennerBillede).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 24. aug, 2017 14:17

Så kom CHL gruppe spil i hus, og Van Djik må gerne hentes ind i landsholdspausen, til kæmpe om CB pladsen med Lovren, og Matip.

Liverpool skaæ ihvertfald forstærke sig, med noget mere bredde, isåfald skal Moreno og Sakho sælges da de ikke har noget betydning for holdet.

Defensiven er i hvertfald det svageste punkt (dødbolde og indlæg er ligesom et straffe!!) hhv 3-3 Watford, 1-2 hoffenheim 4-2 hoffenheim. Eneste kamp er CP som jeg ikke reel kan bedømme, da jeg ikke så den på TV'et.


Det vidner om at offensiven kan shine i alle dage uden en Coutinho og Sturridge. :dance:
You'r Never Walk Alone. ///

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 24. aug, 2017 14:58

Gad vide, hvor meget det Renato Sanchez-rygte har på sig? Normalt troværdige Kicker skulle være kilden.

Har dog svært ved at se det for mig:

Udviklingsspiller - er det, hvad vi går efter?
På leje - vil næppe udvikle for Bayern og så sende retur. Så skal det være på leje med købsoption

Besvar