Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 24. aug, 2017 15:04

AJJ skrev:Gad vide, hvor meget det Renato Sanchez-rygte har på sig? Normalt troværdige Kicker skulle være kilden.

Har dog svært ved at se det for mig:

Udviklingsspiller - er det, hvad vi går efter?
På leje - vil næppe udvikle for Bayern og så sende retur. Så skal det være på leje med købsoption
Om rygtet har noget på sig, ved jeg ikke.
Spilleren er spændende og har et stort talent, men han har haft meget svært ved at udfolde det i Bayern. Hans præstationer har været svingende, og jeg ved ikke om han er den, vi står og mangler lige nu. Jeg vil hellere have spillere, der forstærker os fra dag 1. Det tror jeg ikke, Renato kan. Omvendt vil det heller ikke være nogen katastrofe, hvis vi henter ham. Hellere ham end ingenting, og han har uomtvisteligt et stort potentiale.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. aug, 2017 15:24

AJJ skrev:Gad vide, hvor meget det Renato Sanchez-rygte har på sig? Normalt troværdige Kicker skulle være kilden.

Har dog svært ved at se det for mig:

Udviklingsspiller - er det, hvad vi går efter?
På leje - vil næppe udvikle for Bayern og så sende retur. Så skal det være på leje med købsoption
Fint med leje. Vi har brug for forstærkninger til en hård sæson.

peter42
Indlæg: 459
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af peter42 » torsdag, 24. aug, 2017 16:42

Nu da vi er kommet i CL er der ingen undskyldninger mere fra LFC side ikke at købe nogle forstærkninger til truppen. Ellers må der nye ejere til

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. aug, 2017 16:48

peter42 skrev:Nu da vi er kommet i CL er der ingen undskyldninger mere fra LFC side ikke at købe nogle forstærkninger til truppen. Ellers må der nye ejere til
Kvoten af undskyldninger er langt fra udtømt. Jeg kan komme på mange.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 24. aug, 2017 18:23

Hvis det ender med VvD, Ox'en, en forlængelse med Can og at Coutinho bliver min. denne sæson, så er jeg fuldt tilfreds med dette vindue og klar til en super fed sæson:

https://www.thisisanfield.com/2017/08/h ... er-window/

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. aug, 2017 19:14

Nogen som kan se logikken i, at vi ikke er med i kampen om Höwedes...

Brugeravatar
Behrsin
Indlæg: 37
Tilmeldt: søndag, 16. nov, 2014 14:41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Behrsin » torsdag, 24. aug, 2017 19:48

Lukker vinduet 31. aug ved midnat ?

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 24. aug, 2017 19:49

Oomph242 skrev:Nogen som kan se logikken i, at vi ikke er med i kampen om Höwedes...
Ja hvis Van Djik er så godt som i hus... Ellers nope

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. aug, 2017 19:54

MP skrev:
Oomph242 skrev:Nogen som kan se logikken i, at vi ikke er med i kampen om Höwedes...
Ja hvis Van Djik er så godt som i hus... Ellers nope
Vi kan snildt bruge begge. Vi har 50 kampe foran os og ganske få spillere med en historik, på over 35 kampe pr. Sæson skadesfri.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 24. aug, 2017 20:28

Oomph242 skrev:
MP skrev:
Oomph242 skrev:Nogen som kan se logikken i, at vi ikke er med i kampen om Höwedes...
Ja hvis Van Djik er så godt som i hus... Ellers nope
Vi kan snildt bruge begge. Vi har 50 kampe foran os og ganske få spillere med en historik, på over 35 kampe pr. Sæson skadesfri.
Hvorfor prøver man at fremstille Matip, som en skadesplaget spiller? Han har over 35 kampe i 5 uf af hans 6 fulde sæsoner i Schalke.

Ja, han rendte ind i en enkelt skade i hans første sæson hos os, som holdt ham ude i 7 kampe i december-januar, men optrådte derudover ellers stabilt for os.

Og Klavan har nærmest aldrig haft en skade.

Det er altså reelt to spillere, som man KAN regne med igennem et stramt program, hvis Lovren, Sakho eller Gomez er skadet.

Men vi kan da bestemt godt bruge en kvalitetsspiller i midterforsvaret. Om Höwedes er denne spiller ved jeg ikke helt. Han minder mig faktisk lidt om Klavan. Begge mangler efter min mening fart.
Senest rettet af texy torsdag, 24. aug, 2017 22:37, rettet i alt 1 gang.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. aug, 2017 20:37

texy skrev:
Oomph242 skrev:
MP skrev:
Oomph242 skrev:Nogen som kan se logikken i, at vi ikke er med i kampen om Höwedes...
Ja hvis Van Djik er så godt som i hus... Ellers nope
Vi kan snildt bruge begge. Vi har 50 kampe foran os og ganske få spillere med en historik, på over 35 kampe pr. Sæson skadesfri.
Hvorfor prøver man at fremstille Matip, som en skadesplaget spiller? Han har over 35 kampe i 5 uf af hans 5 fulde sæsoner i Schalke.

Ja, han rendte ind i en enkelt skade i hans første sæson hos os, som holdt ham ude i 7 kampe i december-januar, men optrådte derudover ellers stabilt for os.

Og Klavan har nærmest aldrig haft en skade.

Det er altså reelt to spillere, som man KAN regne med igennem et stramt program, hvis Lovren, Sakho eller Gomez er skadet.

Men vi kan da bestemt godt bruge en kvalitetsspiller i midterforsvaret. Om Höwedes er denne spiller ved jeg ikke helt. Han minder mig faktisk lidt om Klavan. Begge mangler efter min mening fart.
Jeg tænkte nu mere hele vores trup. Vi sku ikke mange spillere der klarer meget over 35 kampe i snit pr. Sæson. Firmino og Mignolet er vel de mindst skadede vi har.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 24. aug, 2017 22:29

Oomph242 skrev:Nogen som kan se logikken i, at vi ikke er med i kampen om Höwedes...
Hvor er det du ser, at vi ikke er med i kampen? Jeg synes da, at der har været rygter om vores interesse.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. aug, 2017 22:35

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:Nogen som kan se logikken i, at vi ikke er med i kampen om Höwedes...
Hvor er det du ser, at vi ikke er med i kampen? Jeg synes da, at der har været rygter om vores interesse.

Pålidelige rygter? Mærkeligt vi så ikke byder over de €10m Juventus eftersigende har budt.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 24. aug, 2017 22:49

Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:Nogen som kan se logikken i, at vi ikke er med i kampen om Höwedes...
Hvor er det du ser, at vi ikke er med i kampen? Jeg synes da, at der har været rygter om vores interesse.

Pålidelige rygter? Mærkeligt vi så ikke byder over de €10m Juventus eftersigende har budt.
Jeg ved ikke om de er mere eller mindre pålidelige end at Juventus skulle have budt €10 mil. Det virker i øvrigt som en joke af et bud.

Jeg tror dog stadig at vi er all in på VvD og muligvis også at vi giver Keita et ekstra skud.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 24. aug, 2017 22:54

texy skrev:

Men vi kan da bestemt godt bruge en kvalitetsspiller i midterforsvaret. Om Höwedes er denne spiller ved jeg ikke helt. Han minder mig faktisk lidt om Klavan. Begge mangler efter min mening fart.
Det gjorde Hyypiä jo også. Man kan komme langt med en god fodboldintelligens og forståelse for at positionere sig i en favorabel position.
Corner taken quickly...

Besvar