Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 30. sep, 2018 21:37

Jesper skrev:I et par engelske medier kører det et par læse historier (kender ikke hovedkilden) på at vi skulle være i interesseret i Aaron Ramsey, 27 år, og kontraktløs til sommer. Han ville i mine øjne på mange måder kunne sidestilles med Milner. En spiller hvis talent er uomtvisteligt (dog større end Milners), men som er gået lidt i stå. Og begge spillere synes nærmest skræddersyet til Klopp stil.
Det ville være lidt af en drømmesigning skulle det ske.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Aaron Ramsey kommer trolig ikke til å bli enig med Arsenal om en forlengelse av kontrakten som går ut etter denne sesongen, og ifølge Mirror er Liverpool i førersetet om waliserens signatur.

Avisen hevder at Jürgen Klopp allerede i sommer prøvde å hente 27-åringen, og interessen har ikke kjølnet.

Juventus er en klubb som har blitt kjent for å signere gode spillere på bosman, senest med Emre Can. Torino-klubben skal følge situasjonen tett.

Men avisen forstår det slik at Ramsey er svært interessert i å spille under Klopp og gjenforenes med Alex Oxlade-Chamberlain. Liverpool vil lokke spilleren med Champions League-fotball og tittelmuligheter i Premier League.

Arsenal skal foretrekke å få penger for Ramsey i januar, men han vil trolig bli værende i Arsenal ut sesongen, for så å forlate klubben på gratis overgang.

Mirror

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. okt, 2018 13:42

Niels K skrev:
Jesper skrev:I et par engelske medier kører det et par læse historier (kender ikke hovedkilden) på at vi skulle være i interesseret i Aaron Ramsey, 27 år, og kontraktløs til sommer. Han ville i mine øjne på mange måder kunne sidestilles med Milner. En spiller hvis talent er uomtvisteligt (dog større end Milners), men som er gået lidt i stå. Og begge spillere synes nærmest skræddersyet til Klopp stil.
Det ville være lidt af en drømmesigning skulle det ske.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Aaron Ramsey kommer trolig ikke til å bli enig med Arsenal om en forlengelse av kontrakten som går ut etter denne sesongen, og ifølge Mirror er Liverpool i førersetet om waliserens signatur.

Avisen hevder at Jürgen Klopp allerede i sommer prøvde å hente 27-åringen, og interessen har ikke kjølnet.

Juventus er en klubb som har blitt kjent for å signere gode spillere på bosman, senest med Emre Can. Torino-klubben skal følge situasjonen tett.

Men avisen forstår det slik at Ramsey er svært interessert i å spille under Klopp og gjenforenes med Alex Oxlade-Chamberlain. Liverpool vil lokke spilleren med Champions League-fotball og tittelmuligheter i Premier League.

Arsenal skal foretrekke å få penger for Ramsey i januar, men han vil trolig bli værende i Arsenal ut sesongen, for så å forlate klubben på gratis overgang.

Mirror
Det gode ved at Juve også er ude efter ham er jo at han kun vælger LFC, hvis han gerne vil spille for Klopp og sandsynligvis er tilfreds med en lidt lavere, men stadig høj, løn end Juve kan tilbyde.

In other news, så har Milinkovic-Savic og Immobile forlænget med Lazio, så blev Savic lige det dyrere, hvis vi skulle overveje at gå den vej.


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 02. okt, 2018 15:21

Det vil være fantastisk, hvis vi står og kan vælge mellem 2 Bosman-spillere i Rabiot og Ramsey, der begge gerne vil til Liverpool og spille under Klopp.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. okt, 2018 16:58

Niels K skrev:Det vil være fantastisk, hvis vi står og kan vælge mellem 2 Bosman-spillere i Rabiot og Ramsey, der begge gerne vil til Liverpool og spille under Klopp.
Har Rabiot meldt ud at han gerne vil Liverpool nu?

Har kun læst at han på et tidspunkt i sin karriere håber på at spille i PL..

Personligt tror jeg han ryger til Barcelona.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 02. okt, 2018 17:52

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Det vil være fantastisk, hvis vi står og kan vælge mellem 2 Bosman-spillere i Rabiot og Ramsey, der begge gerne vil til Liverpool og spille under Klopp.
Har Rabiot meldt ud at han gerne vil Liverpool nu?

Har kun læst at han på et tidspunkt i sin karriere håber på at spille i PL..

Personligt tror jeg han ryger til Barcelona.
Han laver nogle instragram post omkring lfc

bla. Anfield european nights og Steven gerrard

Lige pt. så er der nok 75 % af de spillere som er på hyle 1 som gerne vil til liverpool hvis de fik muligheden.
og 98 % af dem på hylde 2.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 02. okt, 2018 18:12

Er Rabiot ikke overvurderet og hvem vil han slå af og hvad vil han bidrage med, vi ikke har I dag

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 02. okt, 2018 18:19

Jeg forstår ikke, hvorfor vi er linket til Ramsey - udover at han er transferfri til sommer.

Han er da dygtig til tider, men hvem skal han slå af vores hold? Milner, Keita, Gini, Ox, Lallana, Shaq? Det er vel de spillere, der dækker de to pladser, som Ramsey kan spille for os. Det er godt nok mange at skulle forvise til bænken, tribunen eller en anden klub.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. okt, 2018 18:58

Wormie skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Det vil være fantastisk, hvis vi står og kan vælge mellem 2 Bosman-spillere i Rabiot og Ramsey, der begge gerne vil til Liverpool og spille under Klopp.
Har Rabiot meldt ud at han gerne vil Liverpool nu?

Har kun læst at han på et tidspunkt i sin karriere håber på at spille i PL..

Personligt tror jeg han ryger til Barcelona.
Han laver nogle instragram post omkring lfc

bla. Anfield european nights og Steven gerrard

Lige pt. så er der nok 75 % af de spillere som er på hyle 1 som gerne vil til liverpool hvis de fik muligheden.
og 98 % af dem på hylde 2.
Men betyder det han vil til Liverpool og spille under Klopp?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 02. okt, 2018 19:29

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Det vil være fantastisk, hvis vi står og kan vælge mellem 2 Bosman-spillere i Rabiot og Ramsey, der begge gerne vil til Liverpool og spille under Klopp.
Har Rabiot meldt ud at han gerne vil Liverpool nu?

Har kun læst at han på et tidspunkt i sin karriere håber på at spille i PL..

Personligt tror jeg han ryger til Barcelona.
Nej, det er jo yderst sjældent, at spillere melder så direkte ud, og det har Ramsey da heller ikke gjort.

Man læser jo det ene og det andet, de har sagt eller tweetet, og så sætter man det sammen, så det går Liverpool's vej, fx denne:

https://www.givemesport.com/1384776-adr ... ol-reports

Man ved jo også, at spillernes venner ofte kan være tungen på vægtskålen, der får spillere til at skrive under, og at Oxlade og Ramsey hygger sig til Ryder Cup sammen og tilsyneladende er rigtig gode venner, kan jo også være en rigtig god ting for os.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 03. okt, 2018 00:04

liverpoolfc86 skrev:Er Rabiot ikke overvurderet og hvem vil han slå af og hvad vil han bidrage med, vi ikke har I dag

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Han er yngre end vores midtbanespillere. Han er både god i det offensive og i det defensive, han kan slå Hendo af på nuværende tidspunkt og han kan erstatte Milner på lang sigte.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. okt, 2018 09:33

texy skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor vi er linket til Ramsey - udover at han er transferfri til sommer.

Han er da dygtig til tider, men hvem skal han slå af vores hold? Milner, Keita, Gini, Ox, Lallana, Shaq? Det er vel de spillere, der dækker de to pladser, som Ramsey kan spille for os. Det er godt nok mange at skulle forvise til bænken, tribunen eller en anden klub.
Jeg synes, Milner er et åbent spørgsmål ift fremtiden pt, og jeg kan simpelthen ikke se, at Lallana kan blive med hans konstante skader, så der kan være brug for spiller(e) ind til midten. Her er et rigtig fint skriv om Ramsey:

https://www.empireofthekop.com/2018/10/ ... -welshman/

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 03. okt, 2018 10:03

texy skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor vi er linket til Ramsey - udover at han er transferfri til sommer.

Han er da dygtig til tider, men hvem skal han slå af vores hold? Milner, Keita, Gini, Ox, Lallana, Shaq? Det er vel de spillere, der dækker de to pladser, som Ramsey kan spille for os. Det er godt nok mange at skulle forvise til bænken, tribunen eller en anden klub.
Af dem du nævner er der spørgsmålstegn ved både Ox og Lallana. Kommer de nogensinde tilbage til fuld styrke efter deres skader? Milner bliver ikke yngre - omend det undertiden virker sådan :love3: - men evigt holder han trods alt ikke. Keita og Shaq, om dem ved vi ret beset endnu ikke hvor gode de er/bliver, men de har selvfølgelig begge to lang snor endnu. Gini - og Hendo for den sags skyld - med dem ved vi ret præcist hvad vi får.

Så alt i alt, hvis vi taler langtidsplanlægning og rettidig omhu, så skal vi selvfølgelig også på disse positioner hele tiden evaluere på de spillere vi har OG være på udkik efter mulige forstærkninger, og derfor kunne Ramsey sagtens være interessant at holde et vågent øje med.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 03. okt, 2018 11:18

Sledgehammer skrev:
texy skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor vi er linket til Ramsey - udover at han er transferfri til sommer.

Han er da dygtig til tider, men hvem skal han slå af vores hold? Milner, Keita, Gini, Ox, Lallana, Shaq? Det er vel de spillere, der dækker de to pladser, som Ramsey kan spille for os. Det er godt nok mange at skulle forvise til bænken, tribunen eller en anden klub.
Af dem du nævner er der spørgsmålstegn ved både Ox og Lallana. Kommer de nogensinde tilbage til fuld styrke efter deres skader? Milner bliver ikke yngre - omend det undertiden virker sådan :love3: - men evigt holder han trods alt ikke. Keita og Shaq, om dem ved vi ret beset endnu ikke hvor gode de er/bliver, men de har selvfølgelig begge to lang snor endnu. Gini - og Hendo for den sags skyld - med dem ved vi ret præcist hvad vi får.

Så alt i alt, hvis vi taler langtidsplanlægning og rettidig omhu, så skal vi selvfølgelig også på disse positioner hele tiden evaluere på de spillere vi har OG være på udkik efter mulige forstærkninger, og derfor kunne Ramsey sagtens være interessant at holde et vågent øje med.
Men hvis vi antager, at Ramsey ikke er bedre end Milner lige nu og de næste to år, hvad skulle så friste manden til en tjans som reservespiller hos os?

Og selvom han skulle være bedre end Milner (som jeg vurdere som vores bedste midtbanespiller i øjeblikket), så skal han stadig også være bedre end Keita og Gini, hvis han ikke vil være reservespiller. Keita er efter sigende Klopps drømmespiller og skal nok få spillet sig lige så sikkert på holdkortet som Robbo har, når han først har været igennem en tilvænnings-periode. Dermed skal han slå mange LFC-fans' øjeblikkelige favorit Gini af. Og samtidig skal han håbe, at Ox ikke finder formen fra før sin skade, når han kommer tilbage.

Jeg kan ikke se det ske. Men det kan da godt være. Prisen næste sommer er jo yderst attraktiv.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. okt, 2018 13:47

texy skrev:
Sledgehammer skrev:
texy skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor vi er linket til Ramsey - udover at han er transferfri til sommer.

Han er da dygtig til tider, men hvem skal han slå af vores hold? Milner, Keita, Gini, Ox, Lallana, Shaq? Det er vel de spillere, der dækker de to pladser, som Ramsey kan spille for os. Det er godt nok mange at skulle forvise til bænken, tribunen eller en anden klub.
Af dem du nævner er der spørgsmålstegn ved både Ox og Lallana. Kommer de nogensinde tilbage til fuld styrke efter deres skader? Milner bliver ikke yngre - omend det undertiden virker sådan :love3: - men evigt holder han trods alt ikke. Keita og Shaq, om dem ved vi ret beset endnu ikke hvor gode de er/bliver, men de har selvfølgelig begge to lang snor endnu. Gini - og Hendo for den sags skyld - med dem ved vi ret præcist hvad vi får.

Så alt i alt, hvis vi taler langtidsplanlægning og rettidig omhu, så skal vi selvfølgelig også på disse positioner hele tiden evaluere på de spillere vi har OG være på udkik efter mulige forstærkninger, og derfor kunne Ramsey sagtens være interessant at holde et vågent øje med.
Men hvis vi antager, at Ramsey ikke er bedre end Milner lige nu og de næste to år, hvad skulle så friste manden til en tjans som reservespiller hos os?

Og selvom han skulle være bedre end Milner (som jeg vurdere som vores bedste midtbanespiller i øjeblikket), så skal han stadig også være bedre end Keita og Gini, hvis han ikke vil være reservespiller. Keita er efter sigende Klopps drømmespiller og skal nok få spillet sig lige så sikkert på holdkortet som Robbo har, når han først har været igennem en tilvænnings-periode. Dermed skal han slå mange LFC-fans' øjeblikkelige favorit Gini af. Og samtidig skal han håbe, at Ox ikke finder formen fra før sin skade, når han kommer tilbage.

Jeg kan ikke se det ske. Men det kan da godt være. Prisen næste sommer er jo yderst attraktiv.
Men det er jo et spørgsmål om hvor god Ramsay selv syntes han er. Han har haft et par magre år, men overordnet har han da grund til at rate sig selv højt nok til at han i det mindste kan udfordre de øvrige midtbaner i truppen. Han kommer ikke sovende til en startopstilling i LFC, så han skal være klar til benhårdt arbejde og alt det der, men det er jo et krav som alle nye signings og spillere der allerede er i truppen, bør underlægges.
Som sagt så er det op til manden selv, han ved jo nok godt at det er en svær midtbane at komme ind på, men han ved også godt at hvis han og Klopp via mange hårde træningstimer, kan åbne ind til de sidste 10% af sit uforløste talent, så kan han gå ind på den midtbane og gøre en forskel. Og det er noget af den indstilling han skal have og har han det, så kan jeg ikke se andet end at han vil blive en god spiller for os. Har han derimod ikke den indstilling så vælger han Man Utd, Juventus eller hvem der ellers måtte stå klar med 20.000 ekstra om ugen og så er vi ude over det problem.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 03. okt, 2018 13:56

texy skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor vi er linket til Ramsey - udover at han er transferfri til sommer.

Han er da dygtig til tider, men hvem skal han slå af vores hold? Milner, Keita, Gini, Ox, Lallana, Shaq? Det er vel de spillere, der dækker de to pladser, som Ramsey kan spille for os. Det er godt nok mange at skulle forvise til bænken, tribunen eller en anden klub.
Det er et godt spørgsmål, men umiddelbart vil jeg sige ja - såfremt han er i topform.
Ox - vi aner jo ikke hvilken udgave vi får at se, men det er desværre ofte sådan, at det er en type skade (og han har flere på samme tid) der er svær at overvinde og samtidig bevare sin fysik som den var før.
Milner - han vil på et eller andet tidspunkt nå et punkt, hvor han rent fysisk vil være for nedadgående. Hvornår det tidspunkt kommer, det må guderne vide, men Milner startede sin karriere som meget ung, så på et eller andet tidspunkt vil slitagen kunne mærkes.
Wijnaldum - hvis man ser Gini som ren 6er, så er det ikke den samme plads, de konkurrerer om, men hvis det er som 8er, så er Ramsey langt mere målfarlig og langt bedre til at løbe i dybden.
Keita - jeg ser ham som en helt anden type, hvor hans forcer er i det kreative spil. Og så er det op til Klopp, om han foretrækker power eller kreativitet.
Lalandia - er han ikke over bakken? Det er godt nok lang tid siden, vi reelt har set noget til ham.
Shaqiri - han er vel mest tænkt som angriber, forestiller jeg mig.
Henderson - jo, han er vores anfører, men han spiller ikke alle kampe grundet hans kroniske skade. Og skulle man sammenligne, altså når Henderson spiller 8er, så er Ramsey igen langt mere målfarlig.
Fabinho - han er ren 6er og de spiller reelt ikke på samme plads. Desuden så kan man vel også frygte om det har været det gode køb, som jeg personligt selv troede det ville blive.

Jeg ser Ramsey som en ret komplet 8er, der netop også har målevner. Og han har noget fantastisk dybdeløb. Jeg ville sige nej, hvis det indebærer en astronomisk løn, og egentlig også nej, hvis jeg vidste at Ox kom tilbage som før. Men ellers så ser jeg ham som en forstærkning til både trup og i mange tilfælde også i en start 11er.
Hagen ved Ramsey er både skader og en ret så svingende karriere, men da han var allerbedst, så anså jeg ham som værende en af de bedste 8ere i Europa.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar