Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » fredag, 06. jul, 2018 08:43

Hvor ville jeg dog ønske vi smed boksen efter Oblak i stedet for. Det er mig ubegribeligt, at Klopp ikke kan se hvor meget bedre holdet ville være med en ordenlig målmand - eller hvertfald prioritere det højere.

Men har det egentlig ikke været en tendens igennem hans klubber? Jeg kan huske, at Roman Weidenfeller også var en målmand jeg undrede mig over, i hans tid i Dortmund.
Senest rettet af Skovdal fredag, 06. jul, 2018 08:50, rettet i alt 1 gang.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 06. jul, 2018 08:44

Ronaldo til Juventus kommer til at starte en lavine af kæmpe handeler denne sommer. Det gælder om at holde tungen lige i munden... Og det kan være monster heldigt at vi ikke fik lukket en handel på Fekir, hvis f.eks. Dybala pludselig bliver aktuel. For Dybala bliver sorteper hvis Ronaldo kommer til Juventus. Ronaldo får direkte ind og snupper hans plads.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 06. jul, 2018 08:56

Emmy skrev:Ronaldo til Juventus kommer til at starte en lavine af kæmpe handeler denne sommer. Det gælder om at holde tungen lige i munden... Og det kan være monster heldigt at vi ikke fik lukket en handel på Fekir, hvis f.eks. Dybala pludselig bliver aktuel. For Dybala bliver sorteper hvis Ronaldo kommer til Juventus. Ronaldo får direkte ind og snupper hans plads.
Dybala lige bagved Firmino. Jesus christ lad mig lige drømme!! Dybala over Fekir alle dage i ugen.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » fredag, 06. jul, 2018 09:47

Dybala vil blive den nye 10er og skabe noget magi på midtbanen
Så vil angrebet hedde

Salah ----Firmino ----Mané
---Dybala

Hendo - Keita

Robertson ---Van Djik ---Lovren --AA

Karius-mangel på bedre?
En drøm, som nok ikke går i opfyldelse da målmandsposten skal seriøst oppets fra øverste hylde før Liverpool står med PrL titlen håbet for alvor.

Men hvad tænker folk seriøst om Karius som første målmand, er det virkelig drømmen efter en fatal CHL-finale? Det er mere end 3 finaler der er tabt de sidste par år pga defensive fejl.
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 06. jul, 2018 10:13

Emmy skrev:Ronaldo til Juventus kommer til at starte en lavine af kæmpe handeler denne sommer. Det gælder om at holde tungen lige i munden... Og det kan være monster heldigt at vi ikke fik lukket en handel på Fekir, hvis f.eks. Dybala pludselig bliver aktuel. For Dybala bliver sorteper hvis Ronaldo kommer til Juventus. Ronaldo får direkte ind og snupper hans plads.

Dybala tror jeg vil til Spanien, tror det bliver Real Madrid. Eller også bliver han, Ronaldo er jo ikke ligefrem en mand man køber til at spille alle sæsonens kampe. Mon ikke han bliver købt ind til at vinde CL titlen.

Jeg tror også sagens der bliver plads til Dybala. Ronaldo er nok mere tiltænkt Higuain`s plads...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 06. jul, 2018 10:35

Jeg tror at for at gøre plads til dybala må vi gøre enten vores kanter eller Firmino mere defensive og det tror jeg ikke rigtigt ville være en super fed ide. Det mest oplagte ville være 4-2-3-1 med Firmino på toppen og Dybala bagved og så rykke kanterne en lille smule bagud(især Salah). Så ville Hendo, Fabinho og Keita slås om de to pladser på den centrale midtbane.
Det er ikke en super tosset ide og spørgsmålet er om vi ikke havde lavet det systemskifte for et år siden hvis ikke Klopp vidste at Coutinho var på vej væk?

Men jeg har svært ved st se det ske. Juve vil ikke af med ham, Ronaldo eller ej, Dybala er deres fremtid, måske et kæmpe salg til Spanien på et tidspunkt, men Juve vil ikke sælge Dybala for mindre end 175 millioner euro.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 07. jul, 2018 00:14

Emmy skrev:Ronaldo til Juventus kommer til at starte en lavine af kæmpe handeler denne sommer. Det gælder om at holde tungen lige i munden... Og det kan være monster heldigt at vi ikke fik lukket en handel på Fekir, hvis f.eks. Dybala pludselig bliver aktuel. For Dybala bliver sorteper hvis Ronaldo kommer til Juventus. Ronaldo får direkte ind og snupper hans plads.
Mon ikke det bliver Higuain som sælges i det tilfælde?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 07. jul, 2018 11:00

Seneste rygte, jeg lige har set, er at vi skulle være interesseret Vida - midterforsvareren fra Kroatien.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-12870302

Den køber jeg ikke rigtigt. Så skal det da betyde, at man sælger Klavan og ser Vida overtage hans plads i hierarkiet. Umiddelbart synes jeg, at vi i VVD (det sikre førstevalg), Lovren og Matip har tre meget stærke kort at vælge vores to startere ud fra. Så står Gomez i skyggen og venter på sin chance til at tage en af pladserne i midterforsvaret, mens Klavan udgør det yderste mandat, der skal træde til i ekstreme skades - og karantæneperioder.

Der er naturligvis ikke noget galt med at handle ind til midterforsvaret. Men så bør man vel gå efter en spiller, som man forventer har kvalitet nok til at sende Lovren/Matip ud på bænken.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 07. jul, 2018 21:11

Vida er snot ringe. Videre til næste.....,
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 07. jul, 2018 21:12

texy skrev:Seneste rygte, jeg lige har set, er at vi skulle være interesseret Vida - midterforsvareren fra Kroatien.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-12870302

Den køber jeg ikke rigtigt. Så skal det da betyde, at man sælger Klavan og ser Vida overtage hans plads i hierarkiet. Umiddelbart synes jeg, at vi i VVD (det sikre førstevalg), Lovren og Matip har tre meget stærke kort at vælge vores to startere ud fra. Så står Gomez i skyggen og venter på sin chance til at tage en af pladserne i midterforsvaret, mens Klavan udgør det yderste mandat, der skal træde til i ekstreme skades - og karantæneperioder.

Der er naturligvis ikke noget galt med at handle ind til midterforsvaret. Men så bør man vel gå efter en spiller, som man forventer har kvalitet nok til at sende Lovren/Matip ud på bænken.
Det tror jeg du har ret i. Jeg syntes at Klavan er fremragende som den rutinerede 4.-5. midtstopper. Derimod er det jo ikke utænkeligt at Van Dijks makker kunne opgraderes, selvom jeg er ret glad for Lovren.
Hvis vi skal hente en kroat stemmer jeg på rebic


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 07. jul, 2018 21:27

Filos of Isk skrev: Hvis vi skal hente en kroat stemmer jeg på rebic
Også her, foretrækker dog Shaqiri, hvis nationalitet er uden betydning.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 08. jul, 2018 08:13

Jeg så Frankfurt med Rebic slå Bayern München i pokalfinalen. Der lagde man mærke til arbejdsiveren, gennembrudene, den store fysik og naturligvis de to mål. Her i VM har man set en del til Rebic.
We need a new Fowler...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 08. jul, 2018 08:58

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 09. jul, 2018 17:27

Maguire kunne forstærke Liverpool i mange år. Så er midterforsvaret på plads.

Jeg synes de skal kigge mod Milan og smide boksen efter deres 19 årige målmand.

Hente Zaha og Fekir
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 09. jul, 2018 18:54

Kelly skrev:Maguire kunne forstærke Liverpool i mange år. Så er midterforsvaret på plads.

Jeg synes de skal kigge mod Milan og smide boksen efter deres 19 årige målmand.

Hente Zaha og Fekir
Smide boksen efter en 19 årig der krævede at Milan skulle hente sin bror før han ville forlænge? Det bliver et nej tak.

Hvor god er Donnarumma egentlig? Ved godt manden har kæmpe potentiale. Men hvor meget bedre end Karius er han?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar