Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 17. jan, 2018 10:31

Niels K skrev:
Mads T. skrev:Er man u. ikke efterhånden ved at være lidt desperate? Det begynder at ligne en klub, hvor gamle spillere tager hen for at tjene kassen i deres karrieres efterår. Schweinsteiger, Zlatan og nu formentlig Alexis. Så mangler vi bare at Ronaldo kommer tilbage til sommer :lol:

Alexis skulle i øvrigt kræve £350 k i løn om ugen.
Det er overhovedet ikke Liverpool-stil, og jeg håber heller ikke, at det bliver det. Der er naturligvis visse "ældre" spillere, men gerne ville have til at løfte holdet her og nu, men det oser langt væk af desperation og kortsigtede løsninger samt løsninger, der skaber dårlig stemning i truppen.

Umiddelbart slå Sanchez mig også som en usympatisk person, men dér passer han jo så også meget godt ind hos scumsters.
Altså det siger ret meget når Man City siger "ahhh, det der det er sgu lige en tand for dyrt til vores penge kasse"
Så kan man kalde Man City for uambitiøse, men de ligger nu meget lunt i det alligevel.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 17. jan, 2018 12:15

Tror ikke vi henter flere i dette vindue.

Flere har været nævnt, men vi venter nok til sommer

Keita kommer sikkert

Af andre sommer emner er der vel:
Lemar
Allison (målmand)
og dertil kommer der sikkert nye navne

Undre mig dog lidt over, hvorfor Klopp ikke er inde i Aubameyang sagaen - men måske det netop er fordi han kender ham og ved at han er svær at arbejde med ?.

Tror stadig vi kommer til at betale nogle point i foråret, grundet mangel på Coutinho kreativitet (ingen forsøg på erstatning) - men vi må se om det er nok til top 4. Holder vi ikke top 4 er salget uden backup køb/plan vel en fiasko, som nok koster på sommertransfer mulighederne.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » onsdag, 17. jan, 2018 12:55

Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Og den har snart 10 års fødselsdag. :flag5:
Tillykke og hvis vi havde signet Silva som du foreslog var vi blevet mestre i 2009!

Men det er en dejlig tråd og ja så må man nogle gange inddrage andre klubbers gøren og laden fordi det påvirker vores egne chancer for at hente en given spiller, sådan er det. Men det stikker nok lidt af for os en gang imellem, jeg tænker ikke altid over om ikke jeg skulle flytte en diskussion over i en anden tråd, så jeg bærer da også en del af skylden.
Der dukker stadig nyhedsartikler op, hvor vi bliver nævt i forbindelse med Sanchez. Så luk nu røven med det brok. Det er da ulideligt at høre på. Det var noget andet, hvis det var en spiller der på ingen måde var blevet linket med os.
Der er vidst ingen grund til den harske tiltaleform...!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 17. jan, 2018 13:23

richs skrev:Tror ikke vi henter flere i dette vindue.

Flere har været nævnt, men vi venter nok til sommer

Keita kommer sikkert

Af andre sommer emner er der vel:
Lemar
Allison (målmand)
og dertil kommer der sikkert nye navne

Undre mig dog lidt over, hvorfor Klopp ikke er inde i Aubameyang sagaen - men måske det netop er fordi han kender ham og ved at han er svær at arbejde med ?.

Tror stadig vi kommer til at betale nogle point i foråret, grundet mangel på Coutinho kreativitet (ingen forsøg på erstatning) - men vi må se om det er nok til top 4. Holder vi ikke top 4 er salget uden backup køb/plan vel en fiasko, som nok koster på sommertransfer mulighederne.
Jeg tror heller ikke, at der kommer til at ske noget, selvom det efterlader os sårbare, hvis der skulle ske noget med vores 3 forreste.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 17. jan, 2018 13:41

Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Og den har snart 10 års fødselsdag. :flag5:
Tillykke og hvis vi havde signet Silva som du foreslog var vi blevet mestre i 2009!

Men det er en dejlig tråd og ja så må man nogle gange inddrage andre klubbers gøren og laden fordi det påvirker vores egne chancer for at hente en given spiller, sådan er det. Men det stikker nok lidt af for os en gang imellem, jeg tænker ikke altid over om ikke jeg skulle flytte en diskussion over i en anden tråd, så jeg bærer da også en del af skylden.
Der dukker stadig nyhedsartikler op, hvor vi bliver nævt i forbindelse med Sanchez. Så luk nu røven med det brok. Det er da ulideligt at høre på. Det var noget andet, hvis det var en spiller der på ingen måde var blevet linket med os.
Jeg brokker mig da ikke, skriver netop at man må indrage andre klubbers gøren og laden(i diskutionen) fordi det påvirker vores egen og konstaterer at sådan er det, som i det er da naturligt nok.

At du får fortolket en anti-Sanchez-diskussion ind i det, det ved jeg ikke hvordan det lykkedes, er det fordi jeg indrømmer at jeg selv er med til at køre diskussionen så langt ud af en tangent at den ikke længere passer til tråden?
men det har jeg været med til, sådan er det og nogle gange har andre bruger mindet mig om det på en VENLIG måde fordi de er nogle gutter-mænd.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 17. jan, 2018 13:56

Mugge skrev:
Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Og den har snart 10 års fødselsdag. :flag5:
Tillykke og hvis vi havde signet Silva som du foreslog var vi blevet mestre i 2009!

Men det er en dejlig tråd og ja så må man nogle gange inddrage andre klubbers gøren og laden fordi det påvirker vores egne chancer for at hente en given spiller, sådan er det. Men det stikker nok lidt af for os en gang imellem, jeg tænker ikke altid over om ikke jeg skulle flytte en diskussion over i en anden tråd, så jeg bærer da også en del af skylden.
Der dukker stadig nyhedsartikler op, hvor vi bliver nævt i forbindelse med Sanchez. Så luk nu røven med det brok. Det er da ulideligt at høre på. Det var noget andet, hvis det var en spiller der på ingen måde var blevet linket med os.
Der er vidst ingen grund til den harske tiltaleform...!
Nej. det var unødvendigt hårdt - men blev bare noget træt af at høre den legen politibetjent, bare fordi man ikke er enig i debatten. Specielt når der pludselig var flere indlæg, der kun handlede om det, og på den måde var endnu mindre en del af den debat, som tråden egentlig handler om. Så den var såmænd heller ikke rettet imod Filos eller nogen bestemt. (Undskyldning i retning af Filos, som meget minimalt følger op på det)

Jeg lover at brokke mig i pæne termer næste gang ;-)

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 17. jan, 2018 13:57

scum = det nye AC Milan :lol:

Jeg tror heller ikke der sker mere.
Klopp ved hvad han vil have og jeg kunne gætte på det nok er Lemar + en målmand, og så hellere vente til sommer for at få den rette.

Lykkedes de 2 ting, så har vi også et &%¤#"! spændende hold næste år!

NY(Oblak)/Ward/Karius (ja jeg ser gerne Ward få chancen som 2. målmand)

TAA/Gomez - Matib/Klavan - VVD/Lovren - Robertson/Moreno

AOC/Milner - Can (please stay)/Henderson - Keita/Gini

Salah/Lallana - Firmino/Solanke - Mane/Lemar

Det ser sgu nice ud. Det ku jeg godt vænne mig til! :clap:


Specielt synes jeg det er vildt at det hold som skaffede os en 4. plads og hjalp os til at komme langt i EL, der sidder Milner, Hendo, Lallana, Gini på bænken samt Lemar kun er en del af en rotation med Mane og Salah.
Det vidner om styrke og bredde!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

YNWA-1892
Indlæg: 104
Tilmeldt: lørdag, 26. okt, 2013 15:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA-1892 » onsdag, 17. jan, 2018 14:24

ilusio skrev:scum = det nye AC Milan :lol:

Jeg tror heller ikke der sker mere.
Klopp ved hvad han vil have og jeg kunne gætte på det nok er Lemar + en målmand, og så hellere vente til sommer for at få den rette.

Lykkedes de 2 ting, så har vi også et &%¤#"! spændende hold næste år!

NY(Oblak)/Ward/Karius (ja jeg ser gerne Ward få chancen som 2. målmand)

TAA/Gomez - Matib/Klavan - VVD/Lovren - Robertson/Moreno

AOC/Milner - Can (please stay)/Henderson - Keita/Gini

Salah/Lallana - Firmino/Solanke - Mane/Lemar

Det ser sgu nice ud. Det ku jeg godt vænne mig til! :clap:


Specielt synes jeg det er vildt at det hold som skaffede os en 4. plads og hjalp os til at komme langt i EL, der sidder Milner, Hendo, Lallana, Gini på bænken samt Lemar kun er en del af en rotation med Mane og Salah.
Det vidner om styrke og bredde!
Og Clyne
“We have to change, from doubters to believers — now.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 17. jan, 2018 14:33

Bojangles skrev:
Mugge skrev:
Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Og den har snart 10 års fødselsdag. :flag5:
Tillykke og hvis vi havde signet Silva som du foreslog var vi blevet mestre i 2009!

Men det er en dejlig tråd og ja så må man nogle gange inddrage andre klubbers gøren og laden fordi det påvirker vores egne chancer for at hente en given spiller, sådan er det. Men det stikker nok lidt af for os en gang imellem, jeg tænker ikke altid over om ikke jeg skulle flytte en diskussion over i en anden tråd, så jeg bærer da også en del af skylden.
Der dukker stadig nyhedsartikler op, hvor vi bliver nævt i forbindelse med Sanchez. Så luk nu røven med det brok. Det er da ulideligt at høre på. Det var noget andet, hvis det var en spiller der på ingen måde var blevet linket med os.
Der er vidst ingen grund til den harske tiltaleform...!
Nej. det var unødvendigt hårdt - men blev bare noget træt af at høre den legen politibetjent, bare fordi man ikke er enig i debatten. Specielt når der pludselig var flere indlæg, der kun handlede om det, og på den måde var endnu mindre en del af den debat, som tråden egentlig handler om. Så den var såmænd heller ikke rettet imod Filos eller nogen bestemt. (Undskyldning i retning af Filos, som meget minimalt følger op på det)

Jeg lover at brokke mig i pæne termer næste gang ;-)
Det er bare i orden.
Jeg fik også skrevet en upræcis sidebemærkning, hvor jeg ender med at skrive lidt af en politker-"i har alle lidt ret og en smule uret"-sætning, i en posts der egentlig bare skulle sige tillykke og lave et call-back til Hr Drejers første post i tråden.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 18. jan, 2018 12:19

YNWA-1892 skrev:
ilusio skrev:
Og Clyne
Der går rygter på at Clyne har leget lidt med nogle ting han ikke skulle.
Om det passer eller ej ved jeg ikke, men hvis det er sandt skulle han væe fortid i Liverpool.

Kommer han tilbage på samme niveau er Clyne da en fin backup til TAA :)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » torsdag, 18. jan, 2018 12:23

Lidt kryptisk udsagn, illusio — kan det evt. uddybes? ;)

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 18. jan, 2018 12:54

ElTorro skrev:Lidt kryptisk udsagn, illusio — kan det evt. uddybes? ;)
Der har været smårygter om at Clyne har taget noget han ikke skulle. Rygskaden er der åbenbart ikke, men bare en undskyldning for klubben. Ingen journalister har bekræftet det, og det er ikke super troværdige folk der har påstået det. Ret sikker på at det er det Illusio mener.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. jan, 2018 13:29

ECHO skriver at klubben har besluttet IKKE at sende Woodburn på leje. Jeg kan ikke lige finde ud af at linke fra Echo app’en til Tapatalk, sorry.

Jeg skriver det her da det tyder på at den kant-angriber Niels K og jeg håbede på ikke kommer, men at han var der i forvejen.

Så begynder det at se endnu mere ud til at vi har gjort de indkøb der skulle gøres i dette vindue.


Sent from my iPhone using Tapatalk

cyj71
Indlæg: 16
Tilmeldt: lørdag, 26. jul, 2014 22:15

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af cyj71 » torsdag, 18. jan, 2018 13:46

Vi skal købe aubameyang for vi mangler en bomber oppe foran.

De mål vi har lavet er der kommet flest fra midtbane spiller.

Og så en ny Målmand og en makker til vvd

Ps. Aubameyang han passer kanon til liverpool hvis man kigger på de farlige angriber vi har haft før såsom Suarez og Torres.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 18. jan, 2018 14:11

cyj71 skrev:Vi skal købe aubameyang for vi mangler en bomber oppe foran.

De mål vi har lavet er der kommet flest fra midtbane spiller.

Og så en ny Målmand og en makker til vvd

Ps. Aubameyang han passer kanon til liverpool hvis man kigger på de farlige angriber vi har haft før såsom Suarez og Torres.
Nej tak til Aubameyang herfra.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar