Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 17. sep, 2019 08:28

ilusio skrev:
tirsdag, 17. sep, 2019 06:02
Jeg tror realistisk heller ikke på Mbappe, men vi har en gruppe spillere der nærmer sig deres peak, og vi skal have næste generation klar.

Mbappe er blot et eksempel på at vi godt kan smide kassen for et så åbenlyst talent i den alder. Bliver det ikke en succes, så kan vi altid sælge igen til en god pris.
Det skal vi da have for øje, og jeg håber også, at det vil være Klopp, der sørger for, at en ny generation er på plads, inden han forlader os, men vores 3 forreste er 27 år, og deres kontrakter løber 3 sæsoner mere, og jeg kunne da sagtens forestille mig, at de har 5-6 rigtig gode sæsoner i sig, så mere haster det jo heller ikke.

Vi kan tillade os at være særdeles grundige ift. udvælgelsen af kommende angribere, og jeg håber som sagt, at Klopp sørger for at ordne dette, så han kan levere klubben videre running i stedet for, at en ny manager skal foretage et generationsskifte.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 19. sep, 2019 12:28

Vores spil bygger i den grad på løbevillighed, fart og højt pres.

Det er ikke noget der (bortset fra Milner) normalt er lige så godt når du er 30/31 som når du er 25-28.

Så inden vi når til at alle 3 skal skiftes på en gang, så håber jeg vi får nogen sluset ind hen over de næste 2 sæsoner så vi har 2 unge/yngre der er klar.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 19. sep, 2019 16:20

ilusio skrev:
torsdag, 19. sep, 2019 12:28
Vores spil bygger i den grad på løbevillighed, fart og højt pres.

Det er ikke noget der (bortset fra Milner) normalt er lige så godt når du er 30/31 som når du er 25-28.

Så inden vi når til at alle 3 skal skiftes på en gang, så håber jeg vi får nogen sluset ind hen over de næste 2 sæsoner så vi har 2 unge/yngre der er klar.
Det er vel også det man forsøger, ved at hente Harvey Elliott og køre ham i stilling. Ligeledes med Brewster, når han ellers begynder at få spilletid. Jeg tror virkelig, at man prøver så vidt det er muligt at hente dem tidligt, så de allerede er hos os, når det er tid til at bryde igennem.

Man ja, en gut som Sancho med erfaring fra Dortmund rammer sgu nok profilen en Liverpool kantspiller rimelig godt. Eller vis vi tænker på andre unge engelske talenter, så har Hudson-Odoi kontraktudløb næste sommer.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 19. sep, 2019 20:52

texy skrev:
torsdag, 19. sep, 2019 16:20
Eller hvis vi tænker på andre unge engelske talenter, så har Hudson-Odoi kontraktudløb næste sommer.
Nå, ikke mere.

Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 19. sep, 2019 21:53

180.000 pund om ugen ifølge goal. Det er også en del


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 19. sep, 2019 22:06

texy skrev:
torsdag, 19. sep, 2019 16:20
ilusio skrev:
torsdag, 19. sep, 2019 12:28
Vores spil bygger i den grad på løbevillighed, fart og højt pres.

Det er ikke noget der (bortset fra Milner) normalt er lige så godt når du er 30/31 som når du er 25-28.

Så inden vi når til at alle 3 skal skiftes på en gang, så håber jeg vi får nogen sluset ind hen over de næste 2 sæsoner så vi har 2 unge/yngre der er klar.
Det er vel også det man forsøger, ved at hente Harvey Elliott og køre ham i stilling. Ligeledes med Brewster, når han ellers begynder at få spilletid. Jeg tror virkelig, at man prøver så vidt det er muligt at hente dem tidligt, så de allerede er hos os, når det er tid til at bryde igennem.

Man ja, en gut som Sancho med erfaring fra Dortmund rammer sgu nok profilen en Liverpool kantspiller rimelig godt. Eller vis vi tænker på andre unge engelske talenter, så har Hudson-Odoi kontraktudløb næste sommer.
Ja, vi arbejder jo på at få vores unge spillere gjort klar, som Chelsea egentlig har pæn succes med pt., og så er fart ikke alt. Se en spiller som Firmino, som Carragher mener kan spille til midt i 30'erne, da han ikke lever af sin fart men alt mulig andet. Mané er en meget atletisk bygget spiller, som jeg tror holder længe.
Salah er mere afhængig af sin hurtighed, men jeg kan da sagtens se ham i en mere David Silva-lignende rolle, da bolden klæber til hans fødder, og teknikken er fremragende.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 19. sep, 2019 22:43

Filos of Isk skrev:
torsdag, 19. sep, 2019 21:53
180.000 pund om ugen ifølge goal. Det er også en del


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvem, Odoi? hvis det er ham er det jo vanvid, Salah og Mane bør jo i så fald ligge på 20-30mill £ ugentligt(lidt overdrevet), jeg er igang med at lægge distance til al fodbold(ikke bevidst, det sker bare), ene og alene pga penge, dk landsholdets usle ynkelige strejke gjorde jeg ikke har set dem spille ret meget siden VM, åges lorte bold har også lidt meget at sige sammen med usympatiske spillere over hele linien naturligvis. kjær i spidsen for banden.
Jeg synes ikke hverken odoi, Salah eller en eneste bold flytter er 6-8 af mine års lønninger værd om ugen, er fleksjobber bare til info.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. sep, 2019 13:36

Thommo skrev:
torsdag, 19. sep, 2019 22:43
Filos of Isk skrev:
torsdag, 19. sep, 2019 21:53
180.000 pund om ugen ifølge goal. Det er også en del


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvem, Odoi? hvis det er ham er det jo vanvid, Salah og Mane bør jo i så fald ligge på 20-30mill £ ugentligt(lidt overdrevet), jeg er igang med at lægge distance til al fodbold(ikke bevidst, det sker bare), ene og alene pga penge, dk landsholdets usle ynkelige strejke gjorde jeg ikke har set dem spille ret meget siden VM, åges lorte bold har også lidt meget at sige sammen med usympatiske spillere over hele linien naturligvis. kjær i spidsen for banden.
Jeg synes ikke hverken odoi, Salah eller en eneste bold flytter er 6-8 af mine års lønninger værd om ugen, er fleksjobber bare til info.
Yup!
for Hudson Odoi, manden hvis største præstation er at Bayern forsøgte at købe ham i håbet om at han ville blive en ny Sancho.

Tjoo det er jo bedre at spillerne får mange penge end at det hele går ned i foret hos folkene i Premier League organisationen og Sepp Blatters gamle kammersjukker

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 20. sep, 2019 14:20

Niels K skrev:
torsdag, 19. sep, 2019 22:06

Ja, vi arbejder jo på at få vores unge spillere gjort klar, som Chelsea egentlig har pæn succes med pt., og så er fart ikke alt. Se en spiller som Firmino, som Carragher mener kan spille til midt i 30'erne, da han ikke lever af sin fart men alt mulig andet. Mané er en meget atletisk bygget spiller, som jeg tror holder længe.
Salah er mere afhængig af sin hurtighed, men jeg kan da sagtens se ham i en mere David Silva-lignende rolle, da bolden klæber til hans fødder, og teknikken er fremragende.
Reelt er Chelseas nuværende succes med unge spillere vel kun kommet på baggrund af, at de ikke kunne handle. Men de gør det stadig godt.

Angående Firmino, så er det rigtigt, at han ikke lever af sin fart (selvom han altså ikke er langsom). Men han lever i høj grad af Salahs og Manés fart. Der SKAL være spillere med fart på banen, hvis det skal blive rigtig godt. Bobby ville ikke se specielt imponerende ud på toppen, hvis han havde Lallana og Milner på kanterne - forestiller jeg mig.
Kloppite

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 21. sep, 2019 15:34

Maddison, jeg siger køb. Bedste englænder der ikke allerede er i en af Big 6 klubberne.

Han bliver dyr, men han er det hele værd


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. sep, 2019 17:12

Hekkem skrev:
lørdag, 21. sep, 2019 15:34
Maddison, jeg siger køb. Bedste englænder der ikke allerede er i en af Big 6 klubberne.

Han bliver dyr, men han er det hele værd


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg ville gerne have haft, vi købte ham direkte fra Norwich dengang, men det koster naturligvis, når han slår igennem i PL på dén måde, og den fortjeneste stikker Leicester så af med.
Det eneste jeg tænker er dog, at hvis vi køber ham, så må der være mangel på tro på Oxlade og Keita. Endelig har vi Grujic, som jeg har lige så store forventninger til, som jeg havde til Maddison, da jeg så ham for Norwich bl.a. mod Chelsea på Broen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 21. sep, 2019 18:38

Jeg tænker at Maddison har truffet et fornuftigt valg ved at satse på en sub-topklub, hvor han har fået lige præcis den optimale spilletid for at udvikle sig. De var blandt andet i lang tid meget påpasselige med at skifte ham tidligt i kampene, men ellers spiller han jo tet meget. Der er der bare hårdere konkurrence på midtbanen i Liverpool FC og i sidste sæson kæmpede vi for hvert point og så er der ikke plads til at tage højde for om den unge knægt lige skal spille fordi det kunne han godt tænke sig eller at reservere en udskiftning til ham fordi han helst ikke må få flere end 70 minutter.

det kan jo så også være at han er bedre rustet til at slå igennem når(/hvis) han så kommer til Liverpool. Så får Leicester nogle penge for at have arbejdet med ham og for at de tog risikoen med at bringe ham op i PL


Sent from my iPhone using Tapatalk

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » lørdag, 28. sep, 2019 16:53

Jeg er helt med på Maddison bølgen.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 28. sep, 2019 21:13

athomsen skrev:Jeg er helt med på Maddison bølgen.
Han skal ind til vinter. Eller en offensiv midt.

Kan vi få ham for 500 mio i vinter shoppen?

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » søndag, 06. okt, 2019 02:55

Jeg siger glem Maddisson, så er han altså heller ikke bedre, nap Hawertz i stedet for

Besvar