Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. jan, 2018 14:35

Artikel som bakker op om, at Fekir fra Lyon skulle være det helt rigtige / burde være ham vi satsede mest på at få fat i. ...og så er han også CL berettiget: https://www.thisisanfield.com/2018/01/l ... gn=webpush
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 09. jan, 2018 15:14

@Jesper

Jeg er af den mening, at da vi endelig fik hentet VVD, så havde vi i mine øjne en trup, der godt kunne risikere at vinde enten CL eller PL. PL naturligvis ikke i denne sæson. Det er for sent. Men næste sæson, kunne jeg sagtens se os matche Man City, m.fl. med den trup. Også selv uden en ny målmand.

Som jeg vist også har skrevet i flere af mine seneste indlæg, så forholder jeg mig ikke rigtigt til økonomien, men kun til, hvad der kan gøre os reelt konkurrencedygtige lige nu. Og ja, jeg mener lige nu, fordi vi i mine øjne niveaumæssigt er (eller i hvert fald var – før salget) lige så tæt på, som vi var i 2014.

I den situation synes jeg, at det vil være en forspildt chance, at handle ind ud fra et princip om, at vi kun kigger efter spillere med videresalgs-og udviklingspotentiale. Spillere der ikke har nået deres peak endnu.

Du har da ret i, at det forretningsmæssigt ser ud til, at være den vise måde at investere sine midler på. Men der er også den risiko, at inden den nye spiller når sit peak, har vi måske solgt en anden vigtig brik fra truppen, og skal så gentage processen.

Sanchez repræsenterer for mig en spiller, der stadig er på sit peak. En spiller jeg rater iblandt de 15 bedste offensive spillere i verden. Og en spiller, der ville kunne træde direkte ind i vores startelver og betyde, at niveauet var lig det, som vi havde med Coutinho.

Det behøver ikke, at være Sanchez. Han er bare den eneste spiller på SÅ HØJT et niveau, som der måske ville være en lille chance for at hente – på grund af hans kontraktsituation.

Jeg er udmærket klar over, at når hans kontrakt ville udløbe om 3-4 år, så ville de £60M være brugt. Men i det sammenligningsgrundlag ville det have kostet £105M + add-ons, hvis Coutinho havde været villig til at spille sin kontrakt færdig.

Jeg er også godt klar over, at Sanchez i en alder af 29 år, måske kun kan holde sit niveau i yderligere to-tre år. Men hvis det ikke bare er snak fra trænerstaben, så ville det måske også være det helt rigtige tidspunkt at sørge for at have plads til Woodburn.

Hvis mit ønske om at hente Sanchez har en snært af panik over sig, så er det altså kun fordi, jeg anser vores chance for at spille med om CL i denne sæson og PL i næste, som værende de bedste siden 13/14 – forudsat at vi bevarer det niveau, der var i truppen med Coutinho og indkøbet af VVD. Og med visheden om, at truppen forstærkes med Keita i løbet af sommeren.

Jeg tager muligvis fejl. Men hvis I kan sætte jer i mit sted, hvor jeg helt oprigtigt tror på, at det er muligt. Kan det så ikke give mening at kaste de økonomiske principper overborde – i en situation hvor ejerne siger, at de ikke har brug for de £105M til driften – for at gå helhjertet efter muligheden for endelig at vinde en stor titel indenfor halvandet år?

Jeg ved godt, at hverken Sanchez eller Coutinho er eller ville være garanti for at spille med om de store titler. Og ligeledes ved jeg også godt, at vi muligvis kan være med uden at hente en ny offensiv spiller. Især VVD kan måske vise sig at betyde endnu mere. Men mit ræsonnement bliver ved med at falde tilbage på ejernes udtalelser om, at vi ikke behøvede at sælge Coutinho. Med sådanne udtalelser brænder mønterne i lommen på mig for at få den bedst mulige spiller her og nu – uanset pris (så længe den ikke er over £105M), uanset videresalgspotentiale, og uanset alder. Og der ser jeg ingen bedre end Sanchez, Mbappé, Hazard, Messi, De Bruyne, Aguero, Neymar, Suarez, Griezmann, Lewandowski og måske Isco, Dybala og et par andre. Og på den liste er Sanchez den eneste med en - om end næsten utopisk - lille sandsynlighed for at hente. Og den utopiske sandsynlighed består kun i at kunne lokke med mere valuta end Man City.

Jeg har været så positiv hele sæsonen, fordi jeg virkelig mente, at vi var tæt på. Og nok af samme årsag har skuffelsen over salget ramt mig hårdere, end jeg forventede, da det blev en realitet.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 09. jan, 2018 15:48

Cynwal skrev:Artikel som bakker op om, at Fekir fra Lyon skulle være det helt rigtige / burde være ham vi satsede mest på at få fat i. ...og så er han også CL berettiget: https://www.thisisanfield.com/2018/01/l ... gn=webpush
Det lyder rigtig godt med Fekir jeg tror også det er vejen frem at købe en spiller der er klar til at bryde igennem på den store scene. Med salget af Coutinho har vi pladsen til en Fekir, men med Lallana, Mané, Salah og Firmino har vi en rigtig stærk offensiv når alle er klar, så vi kan overleve hvis Fekir er lidt tid om at komme i gang på holdet.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 09. jan, 2018 15:54

Cynwal skrev:Artikel som bakker op om, at Fekir fra Lyon skulle være det helt rigtige / burde være ham vi satsede mest på at få fat i. ...og så er han også CL berettiget: https://www.thisisanfield.com/2018/01/l ... gn=webpush
Ikke for noget, men de der artikler skriver fans hver gang en spiller bliver rygtet eller købt til klubben. “Derfor er han den perfekte signing for os” underbygget af en masse overfladiske argumenter. Jeg husker især en lignende artikel om, hvorfor Aspas var den helt perfekte spiller for os. Well... :D

Jeg siger ikke, at Fekir ikke kan være god for os (kender ham ikke rigtigt), men jeg vil ikke lægge for meget i denne type indlæg :)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. jan, 2018 16:24

Aggerdoo skrev:
Cynwal skrev:Artikel som bakker op om, at Fekir fra Lyon skulle være det helt rigtige / burde være ham vi satsede mest på at få fat i. ...og så er han også CL berettiget: https://www.thisisanfield.com/2018/01/l ... gn=webpush
Ikke for noget, men de der artikler skriver fans hver gang en spiller bliver rygtet eller købt til klubben. “Derfor er han den perfekte signing for os” underbygget af en masse overfladiske argumenter. Jeg husker især en lignende artikel om, hvorfor Aspas var den helt perfekte spiller for os. Well... :D

Jeg siger ikke, at Fekir ikke kan være god for os (kender ham ikke rigtigt), men jeg vil ikke lægge for meget i denne type indlæg :)
Aspas har jo så også været god alle andre steder end på Merseyside, så det er nok ikke så let at være scout som mange/vi vil gøre det til ;)
...og man kan jo også sammenklippe en youtube video, så Søren Colding kan komme til at fremstå som en god fodboldspiller.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 09. jan, 2018 16:43

Cynwal skrev:
Aggerdoo skrev:
Cynwal skrev:Artikel som bakker op om, at Fekir fra Lyon skulle være det helt rigtige / burde være ham vi satsede mest på at få fat i. ...og så er han også CL berettiget: https://www.thisisanfield.com/2018/01/l ... gn=webpush
Ikke for noget, men de der artikler skriver fans hver gang en spiller bliver rygtet eller købt til klubben. “Derfor er han den perfekte signing for os” underbygget af en masse overfladiske argumenter. Jeg husker især en lignende artikel om, hvorfor Aspas var den helt perfekte spiller for os. Well... :D

Jeg siger ikke, at Fekir ikke kan være god for os (kender ham ikke rigtigt), men jeg vil ikke lægge for meget i denne type indlæg :)
Aspas har jo så også været god alle andre steder end på Merseyside, så det er nok ikke så let at være scout som mange/vi vil gøre det til ;)
...og man kan jo også sammenklippe en youtube video, så Søren Colding kan komme til at fremstå som en god fodboldspiller.
Men det vil nok hurtigt blive opdaget, at det er den samme ene gode aktion, der bliver vist 25 gange ;-)

Victor1605
Indlæg: 52
Tilmeldt: fredag, 06. jul, 2012 21:40
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Victor1605 » tirsdag, 09. jan, 2018 18:02

https://www.plbold.dk/nyhed/sat-til-sal ... ucas-moura

Læg hver en krone, gerne hurtigst muligt tak.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 09. jan, 2018 18:05

Jesper skrev: Når man ser på hvilke spillere, der er været rygtet til Liverpool de seneste år, så er det trods alt profiler. Keita er om nogen højt ratet, VvD lige så. Så helt umuligt er det ikke, men det kræver at Klopp fortsat gider projektet og det kræver at vi skal med i CL. Jeg tror dog ikke din liste er særlig relevant, og det hænger sammen med at jeg ikke tror på at han søger en 1:1 løsning. Hvis vi kigger på et hold som Barcelona (og det har vi ikke lyst til, men rent taktisk kan vi vel godt), så praktiserede de 4-3-3 i mange år (gør det stadigvæk i ny og næ), men pga at Neymar forsvandt og de ikke havde en 1:1 løsning, valgte de at gå over til 4-4-2. Det betød, at de spillere de skulle bruge til midtbanen allerede fandtes i truppen, da det var andre typer end de hurtige wingtyper.
Jeg tror vi godt kunne finde på at gøre lidt af det samme. Vi har set 4-4-2 praktiseret i år og jeg kunne sagtens forestille mig at Salah og Firmino udgjorde angrebsduoen og at Mane fik sin højre midtbaneplads tilbage, omend i en lidt mere tilbagetrukket rolle. Med Keita som en sikker 8er, mangler vi altså en til at spille 6eren. Vi har Henderson og Can (lidt endnu), men da den ene forsvinder og den anden er kronisk skadet, så mangler vi en mand der. Og det er her din liste kommer ind i billedet, for der er vel ret bred enighed omkring at Coutinho bandt det kreative spil sammen, men det ser man ofte i en 4-4-2 (nogle gang som en diamant) at 6eren gør det samme. Og den type synes jeg vi har manglet i flere år. Så måske er det der, vi skal lave listen.
Jeg forudsætter, at vi så samtidig går efter en venstre midtbane og her ser jeg faktisk Lemar som helt ideel. Han er i mine øjne bedre en smule tilbagetrukket end som en egentlige angrebsving, hvor han har lidt andre opgaver end kun at kreere chancer og selv være målfarlig. Som venstre midtbane er han imø en af verdens bedste spillere.

Så min liste ser sådan her ud: En 6er, en venstre midtbane og en målmand. Og det tror jeg faktisk er realistisk at hente i næste transfervindue.
Jeg vil tilføje, at når man spiller med to angribere, så bliver man nødt til at have nogle gode garderinger og her synes jeg vi er ret så tynde med Solanke, Ings og Sturridge, så her skal vi også sætte ind. Men det er måske mere en rotationsspiller med højt niveau, da jeg ikke finder det realistisk at vi henter spillere, der potentielt set kan slå Salah og Firmino af.

Når man lister det sådan op, så ved jeg godt folk vil have navne, men jeg er ret konservativ. Oblak er vanvittig god, men jeg mener faktisk at også mindre kan gøre det, da vi virkelig ikke er godt kørende på målmandspladsen.

Lemar er nævnt og hvem vil jeg så have som den der kontrollerende, kreative 6er. Ja, jeg vil have Kroos, men han er nok komplet urealistisk, men så ved folk hvad jeg mener.

Hvis vi endelige skal lege med 1:1 erstatningen, så ser jeg Isco som den eneste i verden, som med nogenlunde samme kompetencer når Coutinhos niveau.

Hvis man vil lege lidt med på min 4-4-2 ide, og det har jeg selv gjort for at få optimismen igen, så synes jeg faktisk ikke det er helt urealistisk, at vi står med et super, super godt hold efter sommerferien. Hvad tænker I?

Den kunne se sådan her ud i August måned:
.....................Oblak..........
Gomez......Matip.....VvD......Robertson
Mane........Keita....Mr X.........Lemar
............Salah...........Firmino
Jeg skylder Jesper svar på dette indlæg.

Til det første, så mener jeg ikke, at Barca er gået bort fra 4-3-3 efter salget af Neymar. Det er som jeg ser det en midlertidig konsekvens af, at Dembele blev skadet. Og jeg anså i hvert fald Dembele som Barca's forsøg på en 1:1 erstatning. Også selvom det så måske betød, at man flyttede Messi lidt.

Jeg håber ikke, at vi skifter grundlæggende formation, men anser samtidig ikke vores formation som en decideret 4-3-3. Hvis jeg skulle lægge mig fast på en talkombination, så ville jeg nok kalde den 4-2-3-1 i den optimale udformning. Men den flyder lidt afhængig af mandskab og stilling i kampene mellem de to nævnte talkombinationer sammen med 4-1-2-3, 4-2-4 og 4-4-2. For mig er fleksibiliteten i formation en styrke. Og derfor er spillere som Coutinho, der kan dække flere positioner vigtigere. For mig var Coutinho stærkest med udgangspunkt på kanten, selvom han blev brugt som 10er, når hele "Fab Four" skulle spille.

Jeg vil helst have en 1:1 erstatning. Men med 1:1 mener jeg en spiller, der er god med udgangspunkt på venstrekanten og kan score mål uden servering. Den kategori falder Sanchez ind under. Jeg tror egentlig også, at Lemar kunne være sådan en spiller, men jeg kender ham ikke godt nok til at have en overbevisende mavefornemmelse om, at han vil tage PL med storm. Jeg er i øvrigt helt enig i din vurdering, at Isco nok er den spiller i verden, der minder allermest om Coutinho.

Jeg har i udgangspunktet ikke noget ønske om at skulle hente en 6er. Jeg tror, at Klopp vil spille uden en 6er, men med to dygtige 8ere og en hårdtarbejdende 10er. Også selvom 8erne måske skiftevis i kampene skal indtage en slags 6er rolle. Så derfor har jeg slet ikke leget med tanken om, at erstatte Coutinho med mere end en enkelt spiller.

I forhold til 4-4-2, så har jeg ikke noget godt argument for min holdning, men 4-4-2 virker lidt gammeldags på mig. Jeg har sådan en mærkelig opfattelse af, at det er en opstilling, som andre managers lettere kan finde en taktik til at virke imod. Det gode argument for en 4-4-2 må så være 2013/14.

Misforstå mig ikke. Jeg ville synes, at det var fremragende, hvis vi kunne få både Lemar, Oblak og Mr. X. Mon ikke vi så ville stå endnu stærkere, end før Coutinho-salget? Det tror jeg næsten. Nærmest uanset formation. Men jeg vil rigtigt gerne have den mest kreative eller målfarlige spiller ind her i januar.
Kloppite

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 09. jan, 2018 18:20

Cynwal skrev:
Aggerdoo skrev:
Cynwal skrev:Artikel som bakker op om, at Fekir fra Lyon skulle være det helt rigtige / burde være ham vi satsede mest på at få fat i. ...og så er han også CL berettiget: https://www.thisisanfield.com/2018/01/l ... gn=webpush
Ikke for noget, men de der artikler skriver fans hver gang en spiller bliver rygtet eller købt til klubben. “Derfor er han den perfekte signing for os” underbygget af en masse overfladiske argumenter. Jeg husker især en lignende artikel om, hvorfor Aspas var den helt perfekte spiller for os. Well... :D

Jeg siger ikke, at Fekir ikke kan være god for os (kender ham ikke rigtigt), men jeg vil ikke lægge for meget i denne type indlæg :)
Aspas har jo så også været god alle andre steder end på Merseyside, så det er nok ikke så let at være scout som mange/vi vil gøre det til ;)
...og man kan jo også sammenklippe en youtube video, så Søren Colding kan komme til at fremstå som en god fodboldspiller.
Præcis! :)

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 09. jan, 2018 19:32

Bojangles skrev:Jan Oblak - har i fulgt ham tæt? Eller er det primært fodboldmanager stats? eller hvad?

Jeg har ikke fulgt ham tæt, men ud fra hvad jeg kan se på diverse videoer med ham, så er han en fantastisk shotstopper, men svag i feltet og generelt dårlig til at time sine løb ud i feltet. Han virker ikke imponerende med bolden ved fødderne. Syntes egentlig generelt han minder meget om det vi har.
Vi snakker om målmanden for et hold, der nåede til CL-kvartfinalen i 2015, finalen i 2016 og semifinalen i 2017.
Der har været rig mulighed for at følge ham på absolut højeste niveau. De færreste har glemt semifinalerne i 2016, hvor han out-performede Neuer, der bestemt ikke var dårlig. Forinden var Oblak i øvrigt fantastisk for Benfica, der nåede EL-finalen i 2014.

Mit indtryk er, at Oblak er fantastisk i feltet. Sammen med reaktionerne er det hans helt store styrke. Men du har ret mht. hans spil med fødderne, der ikke nødvendigvis er specielt godt.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 09. jan, 2018 20:17

Christian Purslow mener at LFC skal sigte højt og gå efter Veratti og Sanchez.
Det er fanme også at sigte højt, og jeg tilslutter mig dette.

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -coutinho/
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 09. jan, 2018 21:44

Efter et par dage med hængemule, er jeg nu ved at vende mig til tanken uden min yndlingstroldmand.

Men nok om ham, han er i Barca og vi skal videre.
Vores såkaldte warchest, må efterhånden være godt fyldt til randen og håber vores træner addressere de generelle problemer der er på holdet.

En målmand skal ind:
Oblak har længe været min drømmesigning også kan Karius smutte og Migs kan agere backup (så dog hellere Ward).

En deffensiv midtbane:
Fabinho fra Monaco skulle egentlig ha' været solgt i sommers, men klubben kunne ikke lade flere smutte.
Han vil passe perfekt ind, hvis Can smutter og kan spille med Keita og hvem end den sidste på midten bliver.

Offensiv/kant:
Lemar kan passende følge sin holdkammerat og komme op til Merseyside, han kan spille kant, men er i mine tanker mere tiltænkt den rolle Coutinho har efterladt, som den offensive midt.

Diverse en angriber og endnu en offensiv spiller vil ikke være dårligt, men de 3 ovenstående er i mine øjne vores primære områder, som skal forstærkes.

Afgang til sommer kunne se sådan her ud:
Sturridge
Can
Milner
Origi

Hvis ovenstående ryger ud, så vil en angriber også være vigtig, det gør også at Firmino kan bruges andre steder på banen.
Hvis Milner og Can ryger ud, så vil jeg mene at Keita og Firmino kan udfylde pladsen.

Hvad tænker i om sådan en plan, skal jeg maile den til Klopp med det samme?
Billede

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » tirsdag, 09. jan, 2018 23:06

Xenne skrev:Efter et par dage med hængemule, er jeg nu ved at vende mig til tanken uden min yndlingstroldmand.

Men nok om ham, han er i Barca og vi skal videre.
Vores såkaldte warchest, må efterhånden være godt fyldt til randen og håber vores træner addressere de generelle problemer der er på holdet.

En målmand skal ind:
Oblak har længe været min drømmesigning også kan Karius smutte og Migs kan agere backup (så dog hellere Ward).

En deffensiv midtbane:
Fabinho fra Monaco skulle egentlig ha' været solgt i sommers, men klubben kunne ikke lade flere smutte.
Han vil passe perfekt ind, hvis Can smutter og kan spille med Keita og hvem end den sidste på midten bliver.

Offensiv/kant:
Lemar kan passende følge sin holdkammerat og komme op til Merseyside, han kan spille kant, men er i mine tanker mere tiltænkt den rolle Coutinho har efterladt, som den offensive midt.



Diverse en angriber og endnu en offensiv spiller vil ikke være dårligt, men de 3 ovenstående er i mine øjne vores primære områder, som skal forstærkes.

Afgang til sommer kunne se sådan her ud:
Sturridge
Can
Milner
Origi

Hvis ovenstående ryger ud, så vil en angriber også være vigtig, det gør også at Firmino kan bruges andre steder på banen.
Hvis Milner og Can ryger ud, så vil jeg mene at Keita og Firmino kan udfylde pladsen.

Hvad tænker i om sådan en plan, skal jeg maile den til Klopp med det samme?
Tænker den er super, vil gerne have Auba fra Dortmund på toppen :gunfire:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 09. jan, 2018 23:21

Victor1605 skrev:https://www.plbold.dk/nyhed/sat-til-sal ... ucas-moura

Læg hver en krone, gerne hurtigst muligt tak.
Vi kan da altid starte med et lidt lavere bud og se om det ikke også er fint mok for dem.

Men helt sikkert han kunne være god at få ind


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. jan, 2018 08:39

Filos of Isk skrev:
Victor1605 skrev:https://www.plbold.dk/nyhed/sat-til-sal ... ucas-moura

Læg hver en krone, gerne hurtigst muligt tak.
Vi kan da altid starte med et lidt lavere bud og se om det ikke også er fint mok for dem.

Men helt sikkert han kunne være god at få ind


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bernard fra Shaktar har kontraktudløb til sommer som et alternativ:

https://www.thisisanfield.com/2018/01/5 ... l-january/

Besvar