Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. jun, 2018 12:30

Godt indlæg Jesper.


Det er egentlig sjovt at se hvor meget forummet er delt op omkring Firmino og 9'er positionen. Vi er nogen der overhovedet ikke under nogen omstændigheder vil have Firmino væk fra den position. Så er der dem der godt kunne tænke sig at han blev 10'er eller hængende angriber. Jeg tror dog ikke at Klopp ændrer på noget der er så godt.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. jun, 2018 12:43

Hvad med Hichem Ziyech fra Ajax? Nogen der kender til ham og kan fortælle om han har niveau til Premier League?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 10. jun, 2018 12:46

YNWA! skrev:Godt indlæg Jesper.


Det er egentlig sjovt at se hvor meget forummet er delt op omkring Firmino og 9'er positionen. Vi er nogen der overhovedet ikke under nogen omstændigheder vil have Firmino væk fra den position. Så er der dem der godt kunne tænke sig at han blev 10'er eller hængende angriber. Jeg tror dog ikke at Klopp ændrer på noget der er så godt.
Tak. Min pointe er, som jeg har nævnt mange gange, at vi på 9er positionen faktisk er allermest sårbar, fordi jeg ikke ser rene alternativer til Firmino, der overhovedet er gode nok. Jeg siger ikke, at han partout skal væk fra at være 9er, men jeg skriver ret bevidst at han skal bruges som en Jon Dal Tomasson, som på papiret var angriber, men som ofte søgte ned i banen og samtidigt var eksponent for dybdeløb. Og det er hvad Firmino i forvejen gør, så for mig er det ikke enten eller. Derudover, så er Firmino jo en uhyre kapabel midtbanespiller når vi ikke har bolden, set i lyset af at hans defensive bolderobringer og genpres er af så høj kvalitet.
Når Mane samtidigt også kan søge tilbage i banen, så vil man ikke smadre balancen totalt defensivt, men man vil have spillere der også kan hente bolden og føre den frem til de forreste. Det er jo noget af det Ox også kan.
Så tilbage til Coutino-afløser-snakken: Jeg mener i ramme alvor, at vi dummede os den gang og det har jeg skrevet mange gange, men så må man få det bedste ud af det. Og jeg var ikke super, super begejstret i at putte alt i en hat hos Fekir, men alternativet kan altså være at bruge de spillere vi har en kende anderledes, hvilket igen kunne få vores transferstrategi til at blive en smule anderledes. Deraf kom Timo Werner ind i billedet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 10. jun, 2018 16:47

Hvad med at hente Suso i stedet for Kekir. Eller en Lemar.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 10. jun, 2018 17:03

Kelly skrev:Hvad med at hente Suso i stedet for Kekir. Eller en Lemar.
Har svært ved at vurdere Lemars niveau efter hans noget sløje sæson. Suso bliver et klart nej tak. Han er ikke god nok.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 10. jun, 2018 17:03

Som Jesper er inde på, så synes jeg også, at det kunne være en fremragende idé at tænke Firmino ned i AM/SS/10er rollen, hvis man ikke kan finde et nyt transfer-emne med lignende kvaliteter til Fekir til den rolle. For dem har Firmino i mine øjne. Jeg husker stadig hans imponerende spil som AM hos Hoffenheim.

Og så vil en spiller som Timo Werner være et super spændende transfer-emne. Det ville Dybala i høj grad også være, men ham ansér jeg desværre ikke som sandsynlig. Og der må være andre 9ere derude, som jeg ikke lige kan tænke på nu.

Det kan dog heller ikke udelukkes, at vi begynder at analysere på Lemar igen. Jeg ved ikke, hvor meget vi har scoutet ham i denne sæson, men tænker, at det har været en hel del, når vi nu alligevel også har scoutet Fabinho. Kunne en af årsagerne til, at Lemar ikke har opretholdt sin flotte stat for målscoringer fra forrige sæson hænge sammen med, at Monaco svækkede deres hold gevaldigt ved at sælge to af deres bedste offensive kort i form af Mbappé og Silva? Og samtidig smuttede Bakayoko også. Mon ikke, at det har været lidt lettere for modstanderne i denne sæson, at dække op for Monaco's offensiv (og dermed Lemar), når så vigtige spillere forsvinder samtidig?

Jeg er temmelig åben overfor de fleste alternativer. Bare vi får hentet en enkelt spiller, som kan både ind med noget offensiv kreativitet. Om det er fra kanten, 10eren ellere 9eren, betyder ikke så meget for mig.

Personligt kan jeg virkelig godt lide tanken om Zaha. Han har fysik, fart, arbejdsomhed, kreativitet og målnæse (udover tendenser til skuespil). I mine øjne en rigtig Klopp-spiller. Men han har også en skræmmende skadeshistorik. CP siger £70M, men jeg forestiller mig, at han sagtens kunne hentes for et beløb i omegnen af det, som vi var villige til at lægger for Fekir.

Martial kunne også være interessant, men vi får nok ikke handlet med hans klub. Det samme gør sig gældende med Eriksen og Willian, som jeg også godt gad at se i Liverpool.
Kloppite

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Valdemax » søndag, 10. jun, 2018 18:50

Hvad med Christian Pulisic ? hvis vi køber ham vil FSG være glad, når vi har en fra USA på holdet. eller er han for ung tikl vores hold ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 10. jun, 2018 19:19

Valdemax skrev:Hvad med Christian Pulisic ? hvis vi køber ham vil FSG være glad, når vi har en fra USA på holdet. eller er han for ung tikl vores hold ?
Pulisic tror jeg vil være en rigtig god spiller til rollen som den tredje kantspiller. Vi har kun Salah og Mané der er gode på kanterne og der er rigtig meget spilletid at hente ved at være reserve/konkurrent til de to.
Det er også en rolle hvor han vil både vil få nok spilletid, men ikke så meget at han ikke også får lagt timerne til træning.

Som alternativ til Fekir vil jeg vurdere at Pulisic er nogle år fra at være der hvor det giver mening at bruge ham som central midt eller decideret angriber.

Jeg så rigtig gerne at vi snuppede Pulisic og en kreativ midtbane(Ziyech eller måske Ceballos).


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 10. jun, 2018 19:42

Valdemax skrev:Hvad med Christian Pulisic ? hvis vi køber ham vil FSG være glad, når vi har en fra USA på holdet. eller er han for ung tikl vores hold ?
Min største frygt i forhold til Pulisic er, at vi ikke formår at forbedre hans end product. Omvendt, så har det vel været en af Klopp's helt store forcer, at gøre sine offensive spillere endnu farligere foran målet.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 11. jun, 2018 05:59

Dembélé på leje med købsret. Og Lemar.køb.

Det er bedre end Fekir.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 11. jun, 2018 08:10

Kelly skrev:Dembélé på leje med købsret. Og Lemar.køb.

Det er bedre end Fekir.
Jeg frygter lidt Lemar er den nye Younes Belhanda...så jeg håber ikke vi betaler kassen for ham.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » mandag, 11. jun, 2018 08:19

paul joyce
paul joyce
@_pauljoyce___
·
9 t
Liverpool agree fee with Dortmund midfielder Mario Götze, fee is around £27.7m plus £5.2m add ons.

??....

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 11. jun, 2018 08:28

YNWA96 skrev:paul joyce
paul joyce
@_pauljoyce___
·
9 t
Liverpool agree fee with Dortmund midfielder Mario Götze, fee is around £27.7m plus £5.2m add ons.

??....
Har jeg dælme svært ved at forholde mig til.
26 år og mange skader. Han bliver bænkevarmer

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af martinsommer » mandag, 11. jun, 2018 08:30

YNWA96 skrev:paul joyce
paul joyce
@_pauljoyce___
·
9 t
Liverpool agree fee with Dortmund midfielder Mario Götze, fee is around £27.7m plus £5.2m add ons.

??....
Det må være en falsk konto. Paul Joyce er https://twitter.com/_pauljoyce

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » mandag, 11. jun, 2018 08:42

Ja “falsk” Paul Joyce !....

paul joyce
@_pauljoyce___
haha bitch u thought (parody)
1 Følger
125 følgere

Besvar