Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Rodriguez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rodriguez » tirsdag, 15. apr, 2008 16:29

Barry er en god utility spiller, synes dog han har været fremragende på den centrale midtbane også i hans optrædener for det Engelske landshold. Men lige meget hvor han spiller levere han sku en god præstation.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 15. apr, 2008 18:15

texnymann skrev:
Vallen skrev:
texnymann skrev: Senest blev vi udstillet på forfærdeligste vis mod Manure.

Éen defensiv midtbane bør være nok, hvis de offensive spillere er tilpas boldfaste.

Eller at man vender tilbage til en decideret 4-4-2 med Macherano og Gerrard på midten.

Mvh.

Texnymann
Ifht.United kampen, kan det have noget med at Masch blev udvist?
Gerrard har virket uforløst i 4-4-2 kombinationen. Både med Alonso, Masch ved siden af hinanden og på det nationale landshold
Jeg synes, at vi var Manchester United underlegne allerede inden udvisningen, men den gjorde selvfølgelig ikke tingene bedre.

Du har ret i, at Gerrard har set bedre ud mod alle de små modstandere i "det nye" system. Desværre forsvinder han stadig mod Arsenal, Chelsea og Manchester United.

Med fire dygtige spiller foran og på siderne af ham, tror jeg at han også vil kunne gøre en forskel mod "de store". Men det kræver spillere, der har en langt bedre førsteberøring end Kuyt og Babel.

Jeg må lige minde folk om, at vi ikke har formået at slå nogle af top 3 i ligaen i år. 4 uafgjorte og 2 nederlag bliver man altså ikke mestre af.

Bortset fra det, så ser det ud til, at Benitez vil holde fast i systemet. De seneste transferrygter peger i hvert fald ikke i retning af forstærkning på kanter og i angreb, men på den centrale midtbane. Det kan vel kun betyde, at han vil holde fast i 3 centrale midtbanespillere...

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.j ... rry115.xml

Mvh.

Texnymann
Jeg er helt enig Texnyman.

For det første tror jeg ikke Van Der Vaart er så dyr, for det andet kan han også bruges på kanterne.

Med hensyn til Stevie, så er der jo ingen der siger han SKAL være defensiv. Pointen er snarere, at han tager enten Alonsos eller Maschs plads, hvilket giver os endnu et offensivt kort at spille på. Gerrard er og bliver aldrig en rigtig playmaker, men som en central spiller lige bag en playmaker og Torres og de to kanter, får vi en ekstra dimension. Det går fint nok for Arsenal med Hleb bag Adebayor og Fabragas og Flamini på midten. Det har jo ikke hæmmet Fabregas. Og ManU har ku få plads til både Giggs, Ronaldo, Tevez, Rooney og Anderson på samme tid.

Hvor er jeg dog egentlig også træt af den der med at spillet vendte da Masch røg ud mod ManU. Vi var præcis lige så dårlige før han røg ud.

Bud på holdopstilling:

Reina

Back Carra Skrtl/Agger Back

Stevie(allround) Masch(defensiv)

Kantspiller V D Vaart Babel

Torres


Hekkem: Du finder nok flere spillere i vores trup, der engang har ønsket at spille andre steder. At V D Vaart udtaler sig sådan skyldes jo nok, at han vil spille for enten Barca eller et tophold i PL. Skal vi så i fremtiden takke nej til topspillere fordi de også har holdt døren åbne for andre hold. Nej vel.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 15. apr, 2008 19:40

henrik1 skrev: Hekkem: Du finder nok flere spillere i vores trup, der engang har ønsket at spille andre steder. At V D Vaart udtaler sig sådan skyldes jo nok, at han vil spille for enten Barca eller et tophold i PL. Skal vi så i fremtiden takke nej til topspillere fordi de også har holdt døren åbne for andre hold. Nej vel.
Van der Vaart er ikke en topspiller ;)

Nej, jeg synes ikke om ham. Han er alt for krukket til vores klub / hold. Han har gentagne gange vist, han ikke magter at arbejder for andre end sig selv. Husker tydeligt dengang i Ajax, hvor han nægtede at spille højre kant i en kamp. Han opførte sig som et barn i børnehaven der ikke fik sin vilje og han rente rundt resten af kampe og lavede absolut intet. Denne attitude ønsker jeg langt væk fra vores klub og langt væk fra de normer og værdier vores klub - trods det nuværende ejerskabet - indeholder.

Kampen efter, blev han ligeledes placeret på højre kanten og han var svært utilfreds at han blev bedt om at blive skiftet. Dette ville han dog ikke, hvorved han forblev på banen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Ehlert
Indlæg: 562
Tilmeldt: søndag, 28. okt, 2007 14:20
Geografisk sted: Hillerød

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ehlert » tirsdag, 15. apr, 2008 19:44

Heksem skrev:
Kampen efter, blev han ligeledes placeret på højre kanten og han var svært utilfreds at han blev bedt om at blive skiftet. Dette ville han dog ikke, hvorved han forblev på banen.
Ble?
I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » tirsdag, 15. apr, 2008 19:50

Læste lige at Abidal ikke kan vænne sig til spansk kultur og de sene spille tidspunkter. Så derfor har han faktisk bedt om at blive sat af, da han ikke synes han kan byde træneren han ikke er 100 % klar
Kunne være vi skulle ligge billet ind, for han er sgu klasse!!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 15. apr, 2008 20:04

Ehlert skrev:
Heksem skrev:
Kampen efter, blev han ligeledes placeret på højre kanten og han var svært utilfreds at han blev bedt om at blive skiftet. Dette ville han dog ikke, hvorved han forblev på banen.
Ble?
Præcis. Han opførte sig sårn.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » tirsdag, 15. apr, 2008 23:47

Belloni skrev:Læste lige at Abidal ikke kan vænne sig til spansk kultur og de sene spille tidspunkter. Så derfor har han faktisk bedt om at blive sat af, da han ikke synes han kan byde træneren han ikke er 100 % klar
Kunne være vi skulle ligge billet ind, for han er sgu klasse!!
Jeg mener kun at vi skal have en offensiv back i startopstillingen. Hvis jeg så skulle vælge mellem Abidal og Rafinha som har været sat kraftigt i forbindelse med klubben ville jeg vælge Abidal. Og desuden ville der ikke være ide i at købe Rafinha hvis ikke han skulle bruges fra start. Abidal kan heller ikke være helt dyr hvis det er sandt at han vil væk fra Barca og han er vist også tæt på de tredive.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » onsdag, 16. apr, 2008 18:05

Vaart er en fremragende spiller men tror ikke at han er aktuel for os og jeg vil ikke ofre Alonso eller Mascherano for at kunne få ham til klubben. Det er helt utroligt som Rafa tilsyneladende altid vil købe centrale midtbanespillere. Hvornår mener han at vi får nok spillere til den position? Nu er Barry rygtet kommet og de la Red lurer også i kulissen og selvom begge spillere er gode spillere er ingen af dem bedre end dem vi har og da vi efter min mening ikke har brug for flere håber jeg ikke at vi køber nogle centrale midtbanespillere da pengene skal bruges bedre. Johnson rygtet er også lige kommet frem og selvom han også er en rigtig god spiller forstår jeg simpelthen ikke at Rafa bliver ved med at kigge på nye spillere til den position. Vi må heller ikke glemme at Guthrie kommer tilbage til klubben til sommer.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. apr, 2008 19:32

Styf skrev:Vaart er en fremragende spiller men tror ikke at han er aktuel for os og jeg vil ikke ofre Alonso eller Mascherano for at kunne få ham til klubben. Det er helt utroligt som Rafa tilsyneladende altid vil købe centrale midtbanespillere. Hvornår mener han at vi får nok spillere til den position? Nu er Barry rygtet kommet og de la Red lurer også i kulissen og selvom begge spillere er gode spillere er ingen af dem bedre end dem vi har og da vi efter min mening ikke har brug for flere håber jeg ikke at vi køber nogle centrale midtbanespillere da pengene skal bruges bedre. Johnson rygtet er også lige kommet frem og selvom han også er en rigtig god spiller forstår jeg simpelthen ikke at Rafa bliver ved med at kigge på nye spillere til den position. Vi må heller ikke glemme at Guthrie kommer tilbage til klubben til sommer.
...Ja, og vi må heller ikke glemme Plessis.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

gerre
Indlæg: 100
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af gerre » torsdag, 17. apr, 2008 10:51

Tja den med at Van der Vaart ønsker sig til en given klub kan man nok ikke tage særlig seriøst.

Jeg har ikke hørt om at han ville til Liverpool eller Man utd før, men da han spillede i Ajax var hans favoritklub Barcelona. Sidste sommer var hans drømmeklub så først Real Madrid da de rygter var på det højeste. Valencia afløste så Real madrid i rygterne og lige pludselig var Valencia hans drømmeklub.

Så har lidt svært at tage ham seriøst på det område ;)

Jeg mener heller ikke den plads skal forstærkes. Gerrard har gjort det super bag Torres. Hvis det endelig skulle være så jeg langt hellere Diego på den plads.

Men jeg forstår godt at Rafa kigger efter en central midtbanespiller mere. At han ikke kan finde ham i sit eget hold i form af Plessis forstår jeg tilgengæld ikke.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 17. apr, 2008 10:56

Hvorfor ikke bare hente Kaka, Messi?

Gerrard - Macherano
Messi - Kaka - Babel
--- Torres ----

Hvor svært kan det være???
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Bruzelius

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bruzelius » torsdag, 17. apr, 2008 11:33

ilusio skrev:Hvorfor ikke bare hente Kaka, Messi?

Gerrard - Macherano
Messi - Kaka - Babel
--- Torres ----

Hvor svært kan det være???
Apropos Kaka og Messi, Grant vil hente Kaka og Messi til London :D :shock:

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 17. apr, 2008 11:56

Bruzelius skrev:
ilusio skrev:Hvorfor ikke bare hente Kaka, Messi?

Gerrard - Macherano
Messi - Kaka - Babel
--- Torres ----

Hvor svært kan det være???
Apropos Kaka og Messi, Grant vil hente Kaka og Messi til London :D :shock:
Det var der jeg fik "inspirationen". Men seriøst, det er jo det vi mangler ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Rosales
Indlæg: 273
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rosales » fredag, 18. apr, 2008 07:10

Jezzman skrev:
Hvorfor fa'en vil du have Gerrard ned på den defensive midt? Han og Torres har scoret mere end 50 mål sammen i denne sæson, så hvorfor ændre på det setup? Vi har Masch og Alonso til at "roame" dernede, lad Gerrard blive der hvor han er bedst og det er der han spiller nu.
Hvis Van der Vaart nu ender i LFC, er det nok Rafas tanker at SG rykkes tilbage. Naar du siger roame, mener du saa at Alonso har nivaeu til at spille paa LFCs hold ?

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 18. apr, 2008 12:02

Rosales skrev:
Jezzman skrev:
Hvorfor fa'en vil du have Gerrard ned på den defensive midt? Han og Torres har scoret mere end 50 mål sammen i denne sæson, så hvorfor ændre på det setup? Vi har Masch og Alonso til at "roame" dernede, lad Gerrard blive der hvor han er bedst og det er der han spiller nu.
Hvis Van der Vaart nu ender i LFC, er det nok Rafas tanker at SG rykkes tilbage. Naar du siger roame, mener du saa at Alonso har nivaeu til at spille paa LFCs hold ?
JA!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar