Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » mandag, 14. apr, 2008 20:50

Jesperrosendal skrev:Hvad med Van Der Vaart?
Hvorfor centrale midtbanespillere? Er det fordi vi ikke har nok? Van der Vaart er en fremragende spiller men hvordan skulle han passe ind hos os og hvem skulle i så fald ofres til fordel for ham?
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 14. apr, 2008 21:28

Vaart spillede hængende angriber sidste år i HSV og har i spillet offensiv midt når de har spillet 4-4-2- men har også spillet striker.

Synes han er en spændende spiller - men er i tvivl om hans pris, hans væsen, hans bedste position samt om han ønsker at spille i PL. Sidste år havde LErby jo solgt ham til Valencia.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hald » mandag, 14. apr, 2008 21:32

Tror sgu ikke, at Vaart vil til England.. Hvem gider at flytte til et land, hvor man kommer til at hedde Prut?

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » mandag, 14. apr, 2008 22:32

Hald skrev:Tror sgu ikke, at Vaart vil til England.. Hvem gider at flytte til et land, hvor man kommer til at hedde Prut?
Der har da været Nicky Butt?
Men han var selvfølgelig også født ind i landet. Selvom han er manc er det sku lidt synd med sådan et navn! :( ;)
Billede

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hald » mandag, 14. apr, 2008 23:32

DaBonks skrev:
Hald skrev:Tror sgu ikke, at Vaart vil til England.. Hvem gider at flytte til et land, hvor man kommer til at hedde Prut?
Der har da været Nicky Butt?
Men han var selvfølgelig også født ind i landet. Selvom han er manc er det sku lidt synd med sådan et navn! :( ;)
Synes nu, at det passer fint til ham ;)

Rosales
Indlæg: 273
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rosales » tirsdag, 15. apr, 2008 02:42

jeg mener i den grad at LFC har brug for en central midtbanespiller. FOr mig staar det klart at hverken Xabi eller Lucas ligenu har niveauet, hvis LFC skal goere sig forhaabninger om mesterskabet naeste saeson. Flere og maal og mere kreativitet er noeglordet i min bog.
En oprydder er nok, og der har vi Masch. Hvis man sammenligner fx Xabi med Anderson (Xavi, Essien, Guti...), ser man langt flere aktion fra sidstnaevnte paa trods han har et lige saa stort defensivt ansvar som Xabi.
Hvis fx Modric kom til LFC, kunne han bruges centralt med SG og Masch. Her ville SG saa nok traekke en smule mere tilbage i banen.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 15. apr, 2008 02:55

Styf skrev:
Jesperrosendal skrev:Hvad med Van Der Vaart?
Hvorfor centrale midtbanespillere? Er det fordi vi ikke har nok? Van der Vaart er en fremragende spiller men hvordan skulle han passe ind hos os og hvem skulle i så fald ofres til fordel for ham?
Van Der Vaart skal spille på Gerrards plads, så Gerrard kan rykkes længere ned og udnyttes bedre. Så må Masch eller Alonso vel ofres.

Iøvrigt har Van Der Vaart ved flere lejligheder udtrykt, at hans største ønske var at spille i enten Barcelona, Liverpool, Arsenal eller ManU. Jeg ved ikke om det stadig er det han vil, men det var ihvertfald de klubber han altid nævnte i hans tid i Ajax.

Jeg er fortaler for et køb. Skal han ikke spille centralt kan han altid rykkes ud på venstrekanten. Der er jo ingen der ved om Babel slår rigtigt igennem.

Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » tirsdag, 15. apr, 2008 04:40

henrik1 skrev:
Styf skrev:
Jesperrosendal skrev:Hvad med Van Der Vaart?
Hvorfor centrale midtbanespillere? Er det fordi vi ikke har nok? Van der Vaart er en fremragende spiller men hvordan skulle han passe ind hos os og hvem skulle i så fald ofres til fordel for ham?
Van Der Vaart skal spille på Gerrards plads, så Gerrard kan rykkes længere ned og udnyttes bedre. Så må Masch eller Alonso vel ofres.

Iøvrigt har Van Der Vaart ved flere lejligheder udtrykt, at hans største ønske var at spille i enten Barcelona, Liverpool, Arsenal eller ManU. Jeg ved ikke om det stadig er det han vil, men det var ihvertfald de klubber han altid nævnte i hans tid i Ajax.

Jeg er fortaler for et køb. Skal han ikke spille centralt kan han altid rykkes ud på venstrekanten. Der er jo ingen der ved om Babel slår rigtigt igennem.
Hvorfor fa'en vil du have Gerrard ned på den defensive midt? Han og Torres har scoret mere end 50 mål sammen i denne sæson, så hvorfor ændre på det setup? Vi har Masch og Alonso til at "roame" dernede, lad Gerrard blive der hvor han er bedst og det er der han spiller nu.

Vallen

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vallen » tirsdag, 15. apr, 2008 09:36

Jezzman skrev:
henrik1 skrev:
Styf skrev:
Jesperrosendal skrev:Hvad med Van Der Vaart?
Hvorfor centrale midtbanespillere? Er det fordi vi ikke har nok? Van der Vaart er en fremragende spiller men hvordan skulle han passe ind hos os og hvem skulle i så fald ofres til fordel for ham?
Van Der Vaart skal spille på Gerrards plads, så Gerrard kan rykkes længere ned og udnyttes bedre. Så må Masch eller Alonso vel ofres.

Iøvrigt har Van Der Vaart ved flere lejligheder udtrykt, at hans største ønske var at spille i enten Barcelona, Liverpool, Arsenal eller ManU. Jeg ved ikke om det stadig er det han vil, men det var ihvertfald de klubber han altid nævnte i hans tid i Ajax.

Jeg er fortaler for et køb. Skal han ikke spille centralt kan han altid rykkes ud på venstrekanten. Der er jo ingen der ved om Babel slår rigtigt igennem.
Hvorfor fa'en vil du have Gerrard ned på den defensive midt? Han og Torres har scoret mere end 50 mål sammen i denne sæson, så hvorfor ændre på det setup? Vi har Masch og Alonso til at "roame" dernede, lad Gerrard blive der hvor han er bedst og det er der han spiller nu.
Enig Jezz. Jeg undres over villigheden til at rykke ved konceptet. Et koncept, der mildest talt har virket lovende, og givet resultater.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 15. apr, 2008 12:24

Jeg synes nu absolut ikke, at konceptet har virket skudsikkert.

Som tidligere nævnt, så virker det fint i cup-sammenhæng, hvor man allerede fra første sekund kan spille på resultatet.

Jeg synes til gengæld ikke, at vi med dette system sætter os nok på kampene til at udfordre Manure og Chelski i kampen om den hjemlige titel. Senest blev vi udstillet på forfærdeligste vis mod Manure.

Éen defensiv midtbane bør være nok, hvis de offensive spillere er tilpas boldfaste.

Derfor ser jeg gerne, at vi enten fortsætter med det nuværende system, med den ene ændring, at man bruger to offensive midtbanespillere (Gerrard + ?). Eller at man vender tilbage til en decideret 4-4-2 med Macherano og Gerrard på midten.

Mvh.

Texnymann

Vallen

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Vallen » tirsdag, 15. apr, 2008 12:41

texnymann skrev: Senest blev vi udstillet på forfærdeligste vis mod Manure.

Éen defensiv midtbane bør være nok, hvis de offensive spillere er tilpas boldfaste.

Eller at man vender tilbage til en decideret 4-4-2 med Macherano og Gerrard på midten.

Mvh.

Texnymann
Ifht.United kampen, kan det have noget med at Masch blev udvist?
Gerrard har virket uforløst i 4-4-2 kombinationen. Både med Alonso, Masch ved siden af hinanden og på det nationale landshold

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 15. apr, 2008 14:55

henrik1 skrev: Van Der Vaart skal spille på Gerrards plads, så Gerrard kan rykkes længere ned og udnyttes bedre. Så må Masch eller Alonso vel ofres.

Iøvrigt har Van Der Vaart ved flere lejligheder udtrykt, at hans største ønske var at spille i enten Barcelona, Liverpool, Arsenal eller ManU. Jeg ved ikke om det stadig er det han vil, men det var ihvertfald de klubber han altid nævnte i hans tid i Ajax.

Jeg er fortaler for et køb. Skal han ikke spille centralt kan han altid rykkes ud på venstrekanten. Der er jo ingen der ved om Babel slår rigtigt igennem.
Blot det han nævner os i samme linje som man utd, som ønske destination, gør blot at vi ikke skal have ham. Vil han spille for os, så vil han absolut ikke spille for man utd. Så heller beholde det vi har, der gerne vi spille for os.

Magen til Glory Hunter giver jeg ikke meget for.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

TheHammer

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TheHammer » tirsdag, 15. apr, 2008 15:21

Jeg synes også det er underligt at folk vil ændre på det koncept vi har haft succes med den seneste stykke tid. Det er rigtigt at vi ikke kunne gøre mod ManU, men Masch blev vist ud og ManU er desværre i en klasse for sig for tiden, så det synes jeg ikke man skal ligge alt for meget i.

Lad os nu holde fast i den solide stamme vi har og bruge de, desværre få, penge vi har til at styrke os der hvor der er problemer.

Vi har en stamme af folk nu som har vist høj klasse, de skal så suppleres med folk udefra, samtidig med at nogle af dem vi har i truppen skal hæve niveauet.

Reina, Carragher, Agger, Masch, Gerrard og Torres kan være rygraden på et mesterhold. Så skal Alonso, Lucas, Babel, Aurelio og Finnan hæve deres niveau, eller finde deres gamle niveau.

Samtidig med at vi får spillere til de pladser hvor det pt. ikke fungerer så godt, dvs. vi skal have et par klassebacks (Rafinha og Lahm) og en virkelig stærk højre midt (McGeady)

At snakke om at købe Van der Vaart, Villa osv. synes jeg er lidt hul i hovedet, vores økonomiske situation taget i betragtning.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 15. apr, 2008 15:34

Vallen skrev:
texnymann skrev: Senest blev vi udstillet på forfærdeligste vis mod Manure.

Éen defensiv midtbane bør være nok, hvis de offensive spillere er tilpas boldfaste.

Eller at man vender tilbage til en decideret 4-4-2 med Macherano og Gerrard på midten.

Mvh.

Texnymann
Ifht.United kampen, kan det have noget med at Masch blev udvist?
Gerrard har virket uforløst i 4-4-2 kombinationen. Både med Alonso, Masch ved siden af hinanden og på det nationale landshold
Jeg synes, at vi var Manchester United underlegne allerede inden udvisningen, men den gjorde selvfølgelig ikke tingene bedre.

Du har ret i, at Gerrard har set bedre ud mod alle de små modstandere i "det nye" system. Desværre forsvinder han stadig mod Arsenal, Chelsea og Manchester United.

Med fire dygtige spiller foran og på siderne af ham, tror jeg at han også vil kunne gøre en forskel mod "de store". Men det kræver spillere, der har en langt bedre førsteberøring end Kuyt og Babel.

Jeg må lige minde folk om, at vi ikke har formået at slå nogle af top 3 i ligaen i år. 4 uafgjorte og 2 nederlag bliver man altså ikke mestre af.

Bortset fra det, så ser det ud til, at Benitez vil holde fast i systemet. De seneste transferrygter peger i hvert fald ikke i retning af forstærkning på kanter og i angreb, men på den centrale midtbane. Det kan vel kun betyde, at han vil holde fast i 3 centrale midtbanespillere...

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.j ... rry115.xml

Mvh.

Texnymann

Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af matty » tirsdag, 15. apr, 2008 15:50

Bortset fra det, så ser det ud til, at Benitez vil holde fast i systemet. De seneste transferrygter peger i hvert fald ikke i retning af forstærkning på kanter og i angreb, men på den centrale midtbane. Det kan vel kun betyde, at han vil holde fast i 3 centrale midtbanespillere...

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.j ... arry115.xm

:shock: jeg mener nu at have set barry spille både venstre back og midt rimmelig godt. at han også spiller godt centralt er et plus.
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Besvar