Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 18. apr, 2018 18:45

@texy

De er jo næppe på markedet. Men for hurtigt at nævne to, så vil Kante og Fernadinho være markante forstærkninger på 6’eren fremfor Hendo. Og der er mange flere rundtomkring i de stærke ligaer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

kloppokoppo
Indlæg: 24
Tilmeldt: torsdag, 04. aug, 2016 22:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kloppokoppo » onsdag, 18. apr, 2018 19:00

Kunne Jay Rodriguez ikke være et meget passende match?

Han er arbejdsiver og kan spille alle de 3 forreste pladser. Han er god i linkup og har rimelig fart.

Okay, han er ikke toppen af poppen, men han ville måske ikke blive slået ud af at være 4. valg til de tre forreste. Hans skadehistorik er ikke lovende, men han er kommet godt igen i foråret. Han er 28, men det kan betyde at vi kan få ham lidt billigere.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 18. apr, 2018 19:06

kloppokoppo skrev:Kunne Jay Rodriguez ikke være et meget passende match?

Han er arbejdsiver og kan spille alle de 3 forreste pladser. Han er god i linkup og har rimelig fart.

Okay, han er ikke toppen af poppen, men han ville måske ikke blive slået ud af at være 4. valg til de tre forreste. Hans skadehistorik er ikke lovende, men han er kommet godt igen i foråret. Han er 28, men det kan betyde at vi kan få ham lidt billigere.
Nej
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 18. apr, 2018 19:39

Emmy skrev:
kloppokoppo skrev:Kunne Jay Rodriguez ikke være et meget passende match?

Han er arbejdsiver og kan spille alle de 3 forreste pladser. Han er god i linkup og har rimelig fart.

Okay, han er ikke toppen af poppen, men han ville måske ikke blive slået ud af at være 4. valg til de tre forreste. Hans skadehistorik er ikke lovende, men han er kommet godt igen i foråret. Han er 28, men det kan betyde at vi kan få ham lidt billigere.
Nej
Og nej.

Vi skal have en offensiv, som kan udfordre de 3 forrest og er på samme niveau. Så kan der roteres og laves udskiftninger på høj kvalitet. Når vi har set kan vi sagtens klare os med den offensiv vi har.

1 til forsvaret 1 til midtbanen og 1 til offensiven.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 18. apr, 2018 20:43

liverpoolfc86 skrev:
Emmy skrev:
kloppokoppo skrev:Kunne Jay Rodriguez ikke være et meget passende match?

Han er arbejdsiver og kan spille alle de 3 forreste pladser. Han er god i linkup og har rimelig fart.

Okay, han er ikke toppen af poppen, men han ville måske ikke blive slået ud af at være 4. valg til de tre forreste. Hans skadehistorik er ikke lovende, men han er kommet godt igen i foråret. Han er 28, men det kan betyde at vi kan få ham lidt billigere.
Nej
Og nej.

Vi skal have en offensiv, som kan udfordre de 3 forrest og er på samme niveau. Så kan der roteres og laves udskiftninger på høj kvalitet. Når vi har set kan vi sagtens klare os med den offensiv vi har.

1 til forsvaret 1 til midtbanen og 1 til offensiven.
Fuldstændig enig, vi har masser af spillere som Jay, altså spillere der ikke når de tre forreste til sokkeholderne, Woodburn, Solanke, Ings, Lallana, Ox.....Ud med 50 % af det fyld, hvis det står til mig, Ox skal aldrig spille andet end central midt, LAllana bør vel pensionere sig selv, Solanke på lån i 3-4 år(håber dog på salg i den grad), Ings kan kæmpe med Wooburn om at være 5-6. valg. Hvis vi skal hente mesterskabet, skal der altså være mere end 3 med klasse til 3 pladser.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 18. apr, 2018 20:49

Thommo skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Emmy skrev:
kloppokoppo skrev:Kunne Jay Rodriguez ikke være et meget passende match?

Han er arbejdsiver og kan spille alle de 3 forreste pladser. Han er god i linkup og har rimelig fart.

Okay, han er ikke toppen af poppen, men han ville måske ikke blive slået ud af at være 4. valg til de tre forreste. Hans skadehistorik er ikke lovende, men han er kommet godt igen i foråret. Han er 28, men det kan betyde at vi kan få ham lidt billigere.
Nej
Og nej.

Vi skal have en offensiv, som kan udfordre de 3 forrest og er på samme niveau. Så kan der roteres og laves udskiftninger på høj kvalitet. Når vi har set kan vi sagtens klare os med den offensiv vi har.

1 til forsvaret 1 til midtbanen og 1 til offensiven.
Fuldstændig enig, vi har masser af spillere som Jay, altså spillere der ikke når de tre forreste til sokkeholderne, Woodburn, Solanke, Ings, Lallana, Ox.....Ud med 50 % af det fyld, hvis det står til mig, Ox skal aldrig spille andet end central midt, LAllana bør vel pensionere sig selv, Solanke på lån i 3-4 år(håber dog på salg i den grad), Ings kan kæmpe med Wooburn om at være 5-6. valg. Hvis vi skal hente mesterskabet, skal der altså være mere end 3 med klasse til 3 pladser.
Citatet bliver længere og længere, men jeg melder mig lige klart i NEJ-koret.

Vi er i CL finalen. Vi er meget tæt på at sikre os, at vi igen i næste sæson skal spille CL. Vi har lige præsteret et gigant-regnskab og står til at levere et langt vildere regnskab næste gang.

Vi skal ride på den sportslige og økonomiske succes. Og det betyder, at vi ikke behøver at kigge efter discount-løsninger, men efter løsninger som vi nærer begrundet håb om ville kunne slå til fra dag 1. Også i startelveren. Og også selvom de måtte være hulens dyre. Vi har vel ikke været mere attraktive som klub i de seneste 10 år, end vi er nu.
Kloppite

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af perpig » onsdag, 18. apr, 2018 21:13

texy skrev: Vi er i CL finalen.
Kender du også resultaterne af kampene?
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 18. apr, 2018 21:40

texy skrev:Vi er i CL finalen.
texy, jeg vil gerne have første målscorer, halvlegsresultat og slutresultat.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » onsdag, 18. apr, 2018 22:19

Jeg kunne godt se os gå efter Brandt, men håber mest på Sessegnon.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 18. apr, 2018 23:04

Hr. Drejer skrev:
texy skrev:Vi er i CL finalen.
texy, jeg vil gerne have første målscorer, halvlegsresultat og slutresultat.
Hahahaha... :lol:

Der glemte jeg vist et semi.... Sorry! Synes nu alligevel, at min pointe står.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 19. apr, 2018 09:22

Jeg mener også, at vi skal op med den helt store tegnedreng efter en offensiv spiller til at rotere med de 3 forreste, og mon ikke Thomas Lemar stadig er det bedste bud ?

Der florerer lige nu rygter om Wolves' Ruben Neves. Jeg har set lidt til Wolves på TV denne sæson, men jeg husker ikke enkeltspillere som sådan, så jeg tjekkede lige lidt youtube og hold da op, hvor slår han gode afleveringer, er god til at spille i dybden til de forreste, og han er ikke dårlig på frispark og skud udefra.

En interessant type 6'er med godt blik for det fremadrettede og god teknik.

Mon ikke han kunne udvikle sig hastigt under Klopp og med langt dygtigere medspillere ?

http://www.teamtalk.com/news/liverpool- ... -superstar

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 19. apr, 2018 10:15

texy skrev:Ja, der er vi så ovre i den afdeling, hvor jeg mener, at den gevaldige undervurdering af Hendo spiller ind. Han er i mine øjne en klassespiller, som slet ikke får den kredit, som han fortjener.

Ja, Can smutter til sommer. Men Grujic kommer tilbage efter et kanon flot ophold i Cardiff, hvor han har haft et defensivt udgangspunkt. Og Gini har lige bevist i to kampe, at han måske passer bedre til 6eren end til 8eren.

Jeg udelukker bestemt ikke et køb til 6eren. Men jeg ville langt hellere have eksempelvis Wanyama. Og jeg tror, at et indkøb vil medføre et salg af Gini - alternativt Grujic. Begge er Klopps egne indkøb.

Jeg står ved, at jeg synes Ndidi er et bedre alternativ til 6'eren, end dem vi i øjeblikket har.

Det betyder dog ikke, at jeg ikke rater Henderson højt - for det gør jeg.
En af mine allerstørste anker mod Klopp er hans brug af Henderson. Ikke, at han bruger ham, men nærmere, hvordan han bliver brugt. Som jeg ser det, så er Hendersons kompetencer bedst udnyttet i den boks-til-boks rolle, som han varetog tilbage i 13/14 sæsonen.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 19. apr, 2018 10:37

Jeg er enig i, at vi mangler bredde i offensiven. Omvendt synes jeg også, at det er en svær nød at knække, da vi har 3 klare førstevalg og et eventuelt indkøb skal være indforstået med, at vedkommende ikke er købt ind som starter. Når denne så samtidig skal have et vist niveau, så bliver det straks vanskeligere.

En Thomas Lemar bør være udelukket, da han med det prisskilt og præstationer i indeværende sæson i mente bestemt er en alt for dyr løsning.

Et frækt bud kunne være Bernard fra Shaktar på en fri transfer, der i mine øjne er en af de fremtrædende spillere hos Shaktar. Han ville med garanti kunne stille sig tilfreds med en squadplayer rolle og har et forholdsvis højt bundniveau. Shaktars spillestil er - ligesom vores - baseret på hurtige omstillinger, men han har også ganske fine playmaker egenskaber og evner ud i kombinationsspillet, hvorfor han ikke vil være helt ubrugelig mod kompakte hold.

Hvis vi så samtidig får Origi tilbage som backup til Firmino og rykker Wilson op i førsteholdstruppen (han fortjener vel efterhånden chancen?) så har vi, som jeg ser det, styrket vores offensive bredde på en forholdsvis billig måde - afhængig af Bernards sign-on fee og lønkrav - hvilket giver os muligheden for at splashe stort på midtbane og midterforsvaret.

Solanke ryger på udlån og Ings kan få endnu en sæson som 2/3 valg efter Firmino.

Det ville efterlade os med:

Angribere: Firmino, Origi, Ings, Salah
Kanterne: Salah, Mane, Bernard, Wilson, Ox'en, og til nøds Origi.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 19. apr, 2018 10:49

Redmaniac skrev:Jeg er enig i, at vi mangler bredde i offensiven. Omvendt synes jeg også, at det er en svær nød at knække, da vi har 3 klare førstevalg og et eventuelt indkøb skal være indforstået med, at vedkommende ikke er købt ind som starter. Når denne så samtidig skal have et vist niveau, så bliver det straks vanskeligere.
Nej, vi skal have en spiller eller to ind på omtrent samme niveau som de tre med beskeden om, at der er åben konkurrence. Ingen bør vide sig sikre, konkurrence skærper spillerne.

Det er sådan, topklubberne gør, og sådan en vil vi gerne være igen.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 19. apr, 2018 11:18

Jeg synes, Nabil Fekir fra Lyon kunne väre et super spändende bidrag til vores trup. Maalfarlig, däkker flere pladser og har lidt den samme "X-Faktor" som Coutinho - hurtige vendinger og kan sätte flere mand.. og saa tror jeg ikke, han vil kräve at väre starter - jeg tror, det bliver svärt at hente Thomas Lemar og spillere i den prisklasse og saa placere dem paa bänken.

Besvar