Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 14. feb, 2019 15:35



.@JamesPearceEcho on Werner:

“He’s certainly on his (Klopp’s) radar but whether that leads to anything it’s too early to say.”
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 16. feb, 2019 09:55

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal synes om rygterne omkring Timo Werner.

Jeg har fulgt Bundesligaen tæt de seneste par år og har derfor også set en række af RB Leipzig’s kampe. I den sammenhæng har jeg en lidt anden opfattelse af Timo Werner.

Werner er efter min overbevisning slet ikke så alsidig som det bliver udlagt her og på flere fanfora. Werner har tidligere spillet på venstre kanten og hos RB Leipzig tager han da også ofte udgangspunkt i venstre side, når holdet angriber. Werner er dog ikke en udpræget dribler, hvorfor han ofte udfordrer sin direkte oppaser på rå fart. Kan backen følge med, er Werner neutraliseret, da han ikke har de tekniske finesser til at snyde sin modstander. Måske netop af den grund søger han mere ind i banen i de frie rum som opstår i omstillingerne.

Werner er ligeledes ikke en udpræget 9’er. Han er ikke specielt dygtig i rollen som opspilsstation med ryggen til målet - han er ikke fysisk og teknisk stærk nok til at udføre denne rolle. Det kan også være én af grundene til, at RB Leipzig spiller med to angribere, da Werner ikke passer godt i rollen som klassisk 9’er, hvilket ses på det tyske landshold i al tydelighed.

Når alt dette er sagt, kan jeg godt forstå, hvorfor Klopp spejder i retning af Werner. Han er lynhurtig, arbejdsom og meget direkte i sin spillestil. Kvaliteter vi alle ved Klopp vægter højt. Werner vil kunne spille på toppen under det taktiske udgangspunkt, at han får en friere rolle til ofte at kunne forlade positionen i front og søge ud i frie områder. Dette giver plads til Salah og i mindre grad Mane, der begge er ekstremt dygtige til at opsnuse chancerne inde i og omkring feltet. Werner er også ganske dygtig til st positionere sig, men han er ikke en klinisk afslutter. Dette kan han dog nå at udvikle endnu eftersom han kun er 22 år.

Ljinders har senest udtalt, at hans primære rolle i år har været at implementere et “organiseret kaos”. Vi har alle set de taktiske ændringer, og også hyppigt diskuteret disse. Det er dog første gang jeg hører en person fra trænerteamet sætte så præcise ord på justeringerne fra heavy metal til kontrolleret offensiv fodbold. I den kontekst tror jeg ikke Werner nødvendigvis formår at brænde igennem. I Leipzig har han været klart bedst i kampe, hvor banen åbnes op for hurtige omstillinger. Minimeres pladsen falder Werner ofte ud af kampene, da han ikke kan bruge hans primære force som er hans fart. Med afsæt i Ljinders seneste udtalelse tror jeg i højere grad, at holdet har brug for en mere alsidig og målfarlig offensiv profil, der ikke begrænses når modstanderen står lavt og kompakt. En yngre udgave af Alexis Sanchez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 16. feb, 2019 10:22

Interessante betragtninger, RGF!
Spændende læsning.
Lad os lege lidt med tanken at Klopp og teamet er gået i gang med en permanent tankegang om, at Healy Metall fodbold kun kan bruges som delelement. Det vil sige, at vi vi skal tænke lidt mere traditionelt krydret med Klopps grundideer i den her tråd. I bund og grund, så kan det godt være at selve spillet er kaos, men alligevel skåret over samme list. Klopp leger sjældent så meget med de tekniske finesser i taktikken som Guardiola, er min påstand.
Det vil sige, at de vi i virkeligheden har set over tid, er, at Klopp gør det tidligere managere har forsøgt før ham - uden held - han samler puslespillet.
Og hvad mangler så i det puslespil? Det vil sige, at præmissen handler om at lave det ultimative Klopp hold!
Mit bud, er, at Klopp måske nok gerne vil kunne lave rotationer, men langt hen ad vejen foretrækker han en stamme. Det leder mig frem til, at jeg simpelthen ikke kan forestille mig andet end at vi SKAL have et mere sammentømret og stabilt midterforsvar. Så derfor kigger han indad og jeg har en klar tanke om at han vender tomlen nedad for en eller to. Simpelthen pga skader og ustabilitet. Og dermed vil han tilføre en udefra på den plads.
Moreno ser ud til at gå, så med mindre garderingen hedder en fra egne rækker, dvs en ungdomsspiller, så vil han nok lede efter et brugbart alternativ, idet Robertson ser ud til at have et fast greb om den plads.
Det var to mand, hvoraf kun den ene ser ud til at blive dyr.
På midtbanen tror jeg i bund og grund han er ret tilfreds. Keita ser så småt ud til at have fundet sig selv. Ox returnerer og Wijnaldum har haft sin livs sæson. Og Fabinho er jo efterhånden komplet fast mand. Men igen, i min optik kan vi ikke blive ved med at regne med Milner som universalspiller (jeg synes han begynder at se slidt ud), så her synes jeg vi trænger til et frisk pust. Lige præcis hvad Klopp evt vil gå efter, såfremt han rent faktisk vil lede, det er jeg alvorligt i tvivl om. Hvad tænker du RGF? Og andre? For personligt synes aldrig helt vi er kommet os over Coutinho, på trods af de mange point, men Klopp kan sagtens tænke helt anderledes.
Så er vi endelig nået angrebet. Igen har Klopp jo ikke været helt stålsat, for Salah og Firmino har faktisk skiftet meget. Og igen, så har det nogle gange set ud til at være på grund af Klopp har ledt lidt efter, hvad der har fungeret bedst. Mane har ligesom mest suppleret. Her synes jeg vi mangler seriøs konkurrence. Jeg mener faktisk ordet konkurrence, for det tror jeg alle har brug for.
Igen er jeg langt fra sikker på, hvad Klopp vil. Werner kunne lyde som en Klopp-spiller, men på den anden side er det måske netop det der er svagheden - at spidskompetencerne er for ens. Måske er det en helt anden boldgade, vi skal lede i??


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 16. feb, 2019 14:49

Jesper skrev:Mit bud, er, at Klopp måske nok gerne vil kunne lave rotationer, men langt hen ad vejen foretrækker han en stamme. Det leder mig frem til, at jeg simpelthen ikke kan forestille mig andet end at vi SKAL have et mere sammentømret og stabilt midterforsvar.
jeg tjekkede lige Matthijs de Lights skadeshistorik og den lyder på:

16/17 sæsonen: Skadet 11 dage, missede to kampe med lidt lyske-problemer
17/18 sæsonen: Ingen ting angivet
18/19 sæsonen: Skadet 9 dage, missede 3 kampe med lidt knæproblemer

Kilde Transfermarkt: https://www.transfermarkt.co.uk/matthij ... ler/326031

Det lugter altså af stabilitet, og en suveræn "stamme" af 3 spillere (VVD, Gomez, de Light) til de to midterforsvarspladser, når nu Gomez ser ud til at bliver lidt mere skadet end gennemsnittet. De kan så suppleres med ungdom en gang imellem som Hoever m. fl.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 16. feb, 2019 17:31

Cynwal skrev:
Jesper skrev:Mit bud, er, at Klopp måske nok gerne vil kunne lave rotationer, men langt hen ad vejen foretrækker han en stamme. Det leder mig frem til, at jeg simpelthen ikke kan forestille mig andet end at vi SKAL have et mere sammentømret og stabilt midterforsvar.
jeg tjekkede lige Matthijs de Lights skadeshistorik og den lyder på:

16/17 sæsonen: Skadet 11 dage, missede to kampe med lidt lyske-problemer
17/18 sæsonen: Ingen ting angivet
18/19 sæsonen: Skadet 9 dage, missede 3 kampe med lidt knæproblemer

Kilde Transfermarkt: https://www.transfermarkt.co.uk/matthij ... ler/326031

Det lugter altså af stabilitet, og en suveræn "stamme" af 3 spillere (VVD, Gomez, de Light) til de to midterforsvarspladser, når nu Gomez ser ud til at bliver lidt mere skadet end gennemsnittet. De kan så suppleres med ungdom en gang imellem som Hoever m. fl.
Mener du, at det er MANDEN? Jeg har ikke set ham nok til at kunne et besyv med og jeg synes at han vurderes lidt forskelligt her på forum.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 16. feb, 2019 18:07

Jesper skrev:
Cynwal skrev:
Jesper skrev:
jeg tjekkede lige Matthijs de Lights skadeshistorik.....
Det lugter altså af stabilitet, og en suveræn "stamme" af 3 spillere (VVD, Gomez, de Light) til de to midterforsvarspladser, når nu Gomez ser ud til at bliver lidt mere skadet end gennemsnittet. De kan så suppleres med ungdom en gang imellem som Hoever m. fl.
Mener du, at det er MANDEN? Jeg har ikke set ham nok til at kunne et besyv med og jeg synes at han vurderes lidt forskelligt her på forum.
Det tør jeg på ingen måde garantere. Det er måske mere et udtryk for frustration over hvad der synes som evindelige skader til Lovren og Gomez.

...og M.de Light bliver nok ikke billig. Så det er mange penge til en plads, hvor vi har gode spillere, som bare har det med at være en del skadede.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 16. feb, 2019 18:09

Jesper skrev:Interessante betragtninger, RGF!
Spændende læsning.
Lad os lege lidt med tanken at Klopp og teamet er gået i gang med en permanent tankegang om, at Healy Metall fodbold kun kan bruges som delelement. Det vil sige, at vi vi skal tænke lidt mere traditionelt krydret med Klopps grundideer i den her tråd. I bund og grund, så kan det godt være at selve spillet er kaos, men alligevel skåret over samme list. Klopp leger sjældent så meget med de tekniske finesser i taktikken som Guardiola, er min påstand.
Det vil sige, at de vi i virkeligheden har set over tid, er, at Klopp gør det tidligere managere har forsøgt før ham - uden held - han samler puslespillet.
Og hvad mangler så i det puslespil? Det vil sige, at præmissen handler om at lave det ultimative Klopp hold!
Mit bud, er, at Klopp måske nok gerne vil kunne lave rotationer, men langt hen ad vejen foretrækker han en stamme. Det leder mig frem til, at jeg simpelthen ikke kan forestille mig andet end at vi SKAL have et mere sammentømret og stabilt midterforsvar. Så derfor kigger han indad og jeg har en klar tanke om at han vender tomlen nedad for en eller to. Simpelthen pga skader og ustabilitet. Og dermed vil han tilføre en udefra på den plads.
Moreno ser ud til at gå, så med mindre garderingen hedder en fra egne rækker, dvs en ungdomsspiller, så vil han nok lede efter et brugbart alternativ, idet Robertson ser ud til at have et fast greb om den plads.
Det var to mand, hvoraf kun den ene ser ud til at blive dyr.
På midtbanen tror jeg i bund og grund han er ret tilfreds. Keita ser så småt ud til at have fundet sig selv. Ox returnerer og Wijnaldum har haft sin livs sæson. Og Fabinho er jo efterhånden komplet fast mand. Men igen, i min optik kan vi ikke blive ved med at regne med Milner som universalspiller (jeg synes han begynder at se slidt ud), så her synes jeg vi trænger til et frisk pust. Lige præcis hvad Klopp evt vil gå efter, såfremt han rent faktisk vil lede, det er jeg alvorligt i tvivl om. Hvad tænker du RGF? Og andre? For personligt synes aldrig helt vi er kommet os over Coutinho, på trods af de mange point, men Klopp kan sagtens tænke helt anderledes.
Så er vi endelig nået angrebet. Igen har Klopp jo ikke været helt stålsat, for Salah og Firmino har faktisk skiftet meget. Og igen, så har det nogle gange set ud til at være på grund af Klopp har ledt lidt efter, hvad der har fungeret bedst. Mane har ligesom mest suppleret. Her synes jeg vi mangler seriøs konkurrence. Jeg mener faktisk ordet konkurrence, for det tror jeg alle har brug for.
Igen er jeg langt fra sikker på, hvad Klopp vil. Werner kunne lyde som en Klopp-spiller, men på den anden side er det måske netop det der er svagheden - at spidskompetencerne er for ens. Måske er det en helt anden boldgade, vi skal lede i??

Sent from my iPad using Tapatalk
Det er altid svært at forudsige med Klopp. Jeg beundrer Klopp’s mandskabspleje, hvor han udviser stor loyalitet overfor de spillere, der køber ind på hans projekt. Det er primært en styrke, da det får spillerne til at ville gå igennem ild og vand for træneren. I visse tilfælde synes jeg dog Klopp holder fast ved enkelte spillere i for lang tid, hvor det er åbenlyst de mangler niveauet. Vi så det i Dortmund ved Bender og Grosskreutz, mens jeg gerne havde set Klopp erkende, at Mignolet og Karius ikke havde niveauet en sæson tidligere. Det bliver spændende at følge situationen med Milner, da jeg er enig med dig i, at han helt naturligt er begyndt at se lidt slidt ud.

Ljinders nævner i artiklen skrevet af Neil Jones, at midtbanen var et fokusområde i sommers, da man var klar over, at der var plads til forbedringer på denne position. Ljinders nævner i denne sammenhæng ganske interessant, at der manglede spillere som kunne iscenesætte de forreste tre. Det fremhæves, at Fabinho har løst en del af de problemstillinger som holdet oplevede i Klopp’s første to sæsoner, hvilket jeg er enig i. Ljinders nævner Fabinho’s taktiske evner og anser ham for at være essentiel i overgangen fra total power fodbold til en mere kontrolleret offensiv.

Det er altid svært at spå om tilgang, eftersom det afhænger af mange faktorer. Sad jeg i Klopp’s trænerstol ville jeg bruge størstedelen af budgettet på at hente en kvalitetsspiller til hver kæde - det vil sige midterforsvar, offensiv midtbane og en angriber/yderangriber. Som du er inde på mangler der bredde i front. Desuden smutter Sturridge og Origi til sommer, hvilket efterlader en 18 årig Brewster som eneste alternativ på bænken.

Midterforsvaret har også været belastet i denne sæson, hvor VVD har været eneste konstant gennem sæsonen. De tre andre har en horribel skadeshistorik. Lovren har siden 2014 eksempelvis kun formået at spille 9 kampe i træk. Jeg ville hente en kvalificeret midterforsvar, som kan kæmpe med Joe Gomez om pladsen ved siden af VVD, og så ville jeg sælge Matip.

Midtbanen er et større spørgsmålstegn for mig. Lallana ser ud til at være færdig, og bør efter min mening sælges. Milner har trods hans fantastiske præstationer nok også set sine bedste dage, og der går rygter om en tilbagevenden til barndomsklubben, hvis Leeds rykker op. Oxlade-Chamberlain er desuden et stort spørgsmålstegn og det ville være risikabelt at sætte sin lid til ham med tanke på, hvor få der kommer sig 100% ovenpå så horribel en skade. Det efterlader Klopp med Henderson, Fabinho, Gini og Keita. Jeg ser gerne at Klopp henter en offensiv midtbanespiller, der kan være bindeledet til de tre forreste. Skulle Chamberlain så komme tilbage på fuld blus, er det et positivt problem Klopp må løse efterfølgende.

Derudover er jeg enig med dig i betragtningerne på venstre back. Hvis Lewis ikke er god nok, skal der hentes en reserve ind til Robertson. Det samme er tilfældet på målmandsposten, hvor det må forventes, at Mignolet søger videre.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 16. feb, 2019 23:04

Robbie_God_Fowler skrev:Sad jeg i Klopp’s trænerstol ville jeg bruge størstedelen af budgettet på at hente en kvalitetsspiller til hver kæde - det vil sige midterforsvar, offensiv midtbane og en angriber/yderangriber.
Hvis det var mit kald, så sprang jeg midtbanen over. I mine øjne har vi ikke brug for at investere på det område. Fabinho er kommet i gear og har vist, at han har det niveau, som skal til. Vi har Gini, Hendo og Milner (som jeg seriøst håber, at vi ikke skiller os af med). Og så er der Keita, som Klopp vurderede til nærmest at være vores "missing link". Mod Bournemouth begyndte han endelig at ligne lidt af den spiller, som vi alle forventede, at han ville være. Jeg tror, at der er meget mere i vente. Og så er der altså Ox, som endelig er tilbage. Derudover foreligger muligheden for at inkludere Grujic i truppen også.

I mine øjne kan vi sælge Lallana og stadig (med Ox' tilbagevenden og eventuelt Wilson's inkludering i truppen) være forstærket på midtbanen i forhold til denne sæson.

Vi bør i min optik fokusere på en angriber/offensiv spiller, en midterforsvarer og en VB.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. feb, 2019 23:18

Og jeg håber rigtig meget på, at Adam Lewis resten af sæsonen overbeviser Klopp om, at han er god nok som reserve, og jeg håber også på en sæson mere til Milner, som altid kan spille en back, hvis det kniber.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. feb, 2019 23:42

Niels K skrev:Og jeg håber rigtig meget på, at Adam Lewis resten af sæsonen overbeviser Klopp om, at han er god nok som reserve, og jeg håber også på en sæson mere til Milner, som altid kan spille en back, hvis det kniber.
Milner har da i 2019 bevist den tid er ovre, altså på back´en. Så hellere prøve Mignolet fristes jeg til at skrive, for at overdrive lidt. I sin tid skrev man også Arbeloa kunne spille centralt, det gjorde han også, men uden at kunne det. Hellere Henderson hvis vi endelig skal ud i en midt som back, men synes det er amatør agtigt at man som mesterskabs aspirant, udlejer 2-3. valget når nu 2. valget var skadet. Men det er desværre for sent nu, håber godt nok Klopp lærer af sin gigantiske fejl, ved denne handling.

Og eventuelle søforklaringer om at Clyne kun var 4-5. valg, er spredt som fake news i bedste trump stil på dette forum, men jeg køber den stadig ikke, da det jo er.......fake news :wall:

Men hvorfor skrive det, som om Milner er på vej ud? han har da nogen tid igen :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 17. feb, 2019 07:11

Kommer dit bevis på at Klopp har udtalt han har fortrudt at udleje Clyne snart? Eller er det bare thommo news?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 17. feb, 2019 08:46

Emmy skrev:Kommer dit bevis på at Klopp har udtalt han har fortrudt at udleje Clyne snart? Eller er det bare thommo news?
Hvis jeg skal komme ham lidt til undsætning, så udtalte han noget i retning af at han jo ikke kunne have kendt fremtiden (skader og sygdom) og derfor måske ville have ageret anderledes. Spørgsmålet var dog rent hypotetisk.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 17. feb, 2019 09:27

Thommo skrev: Og eventuelle søforklaringer om at Clyne kun var 4-5. valg, er spredt som fake news i bedste trump stil på dette forum, men jeg køber den stadig ikke, da det jo er.......fake news :wall:
Generelt bryder jeg mig ikke om det udtryk. For mig er det ikke et begreb, men bare et udtryk for manglende argumentation og i øvrigt manglende respekt for fakta.

Om Clyne internt i klubben (altså af Klopp) blev betragtet som 3. valg eller 4. valg til HB, synes jeg er svært som udenforstående at afgøre.

Clyne blev valgt til kampen mod Manchster United (og spillede i øvrigt rigtig godt). Men til den kamp var både Trent, Gomez og Milner ude af truppen.

Kampen efter mod Wolves var Milner til rådighed igen, og der var det ham, der spillede HB, mens Clyne røg ud på bænken.

Det var de to eneste kampe, vi havde, hvor både Trent og Gomez var ude, inden vi i januar lod Clyne gå.

Dermed synes jeg godt, at man kan lave en saglig argumentation for begge betragtninger.
Kloppite

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 17. feb, 2019 11:01

Hvis man som specialiseret HB bliver valgt fra til fordel for en aldrende midtbane mand - så er man altså vejet og fundet for let. Så er den simpelthen bare ikke længere. Vores offensiv er meget afhængig af bredden på offensiven og mens Clyne er OK (men sp heller ikke mere) i det defensive så tilbyder han absolut intet til det offensive, SÅ lidt at Milner (som slet ikke burde være aktuel på den position) var aktuel som et alternativ fordi hans offensive indspark var mere værd end clynes defensive. Samt ud fra betragtningen at en motiveret Milner ville kunne bidrage mere arbejdsmæssigt (som er MEGA vigtigt for vires backs) end en Clyne der mentalt ønskede sig væk (det sidste er spekulation , men spekulation ud fra hvordan det typisk forholder sig)

Clyne blev solgt fordi han ønskede at komme et andet sted hen - end of story, kom nu videre altså.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 17. feb, 2019 11:14

Bellamy_fever skrev:Hvis man som specialiseret HB bliver valgt fra til fordel for en aldrende midtbane mand - så er man altså vejet og fundet for let. Så er den simpelthen bare ikke længere. Vores offensiv er meget afhængig af bredden på offensiven og mens Clyne er OK (men sp heller ikke mere) i det defensive så tilbyder han absolut intet til det offensive, SÅ lidt at Milner (som slet ikke burde være aktuel på den position) var aktuel som et alternativ fordi hans offensive indspark var mere værd end clynes defensive. Samt ud fra betragtningen at en motiveret Milner ville kunne bidrage mere arbejdsmæssigt (som er MEGA vigtigt for vires backs) end en Clyne der mentalt ønskede sig væk (det sidste er spekulation , men spekulation ud fra hvordan det typisk forholder sig)

Clyne blev solgt fordi han ønskede at komme et andet sted hen - end of story, kom nu videre altså.
Enig, og så leverede Milner jo rent faktisk 3 assist's (den ene ikke officiel) i 3 kampe, så Klopp så fuldstændigt korrekt, og Clyne havde også fået problemer med Zaha, hvis han blev ladt alene med ham i så stort et rum, som Milner gjorde i den kamp. Clyne har langt fra Gomez fart, og Gomez kunne også sagtens være blevet snydt af Zaha.
Hvor gammel var Milner, da han vel var årets venstre back i PL ?

Naturligvis kan Milner klare opgaven, hvis hans hjælp behøves i begge sider, og vi kan derfor lade unge talenter som Lewis og Hoever komme tættere på.

Besvar