Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 27. jul, 2018 13:07

Niels K skrev:Meget godt skriv om Pulisic:

https://www.rousingthekop.com/2018/07/2 ... xt-summer/

Næste sommer er der et år tilbage af kontrakten, og med mindre han forlænger den, så bør prisen reduceres en del ift de 70 mio. euro, Dortmund tilsyneladende vil forlange nu, og så kan han passende få endnu en sæson som nr. 10 ;)
Mon ikke Pulisic er sympatisk ligesom Coutinho og Suarez og forlænger selvom han vil væk.

Det ville være en fin gestus til Dortmund.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 27. jul, 2018 13:15

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Meget godt skriv om Pulisic:

https://www.rousingthekop.com/2018/07/2 ... xt-summer/

Næste sommer er der et år tilbage af kontrakten, og med mindre han forlænger den, så bør prisen reduceres en del ift de 70 mio. euro, Dortmund tilsyneladende vil forlange nu, og så kan han passende få endnu en sæson som nr. 10 ;)
Mon ikke Pulisic er sympatisk ligesom Coutinho og Suarez og forlænger selvom han vil væk.

Det ville være en fin gestus til Dortmund.
tror transfer summerne som bliver krævet et så høje nu at spillerne er bange for at forlænge pga de kan sidde fast.

Hvad hvis Dortmund vil have 100m euro næste år. og ingen vil betale det. så sidder han i klemme hvis han VIRKELIG gerne vil afsted.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 27. jul, 2018 13:41

Wormie skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Meget godt skriv om Pulisic:

https://www.rousingthekop.com/2018/07/2 ... xt-summer/

Næste sommer er der et år tilbage af kontrakten, og med mindre han forlænger den, så bør prisen reduceres en del ift de 70 mio. euro, Dortmund tilsyneladende vil forlange nu, og så kan han passende få endnu en sæson som nr. 10 ;)
Mon ikke Pulisic er sympatisk ligesom Coutinho og Suarez og forlænger selvom han vil væk.

Det ville være en fin gestus til Dortmund.
tror transfer summerne som bliver krævet et så høje nu at spillerne er bange for at forlænge pga det kan sidde fast.

Hvad hvis Dortmund vil have 100m euro næste år. og ingen vil betale det. så sidder han i klemme hvis han VIRKELIG gerne vil afsted.
Men priserne er så høje fordi klubberne vil betale det, det kan godt være det knækker på et tidspunkt, men lige nu, så er klubberne villige til at betale. Priserne er steget fordi tv(+ billet)-indtægterne er steget og så er der tilmed kommet olie og gas penge ind i systemet flere steder.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 28. jul, 2018 11:18

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 28. jul, 2018 11:25

YNWA! skrev:
Hvis vi kan få £60m for de spillere vi har sat tilsalg og ikke allerede har brugt over budget. Så ville et bud i den størrelse vel få os til forhandlingsbordet.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 28. jul, 2018 11:28

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:
Hvis vi kan få £60m for de spillere vi har sat tilsalg og ikke allerede har brugt over budget. Så ville et bud i den størrelse vel få os til forhandlingsbordet.
Mener jeg læste at Dortmund ville overveje at sælge til et bud af €70m. Tror ham her er meget vigtig for FSG. Den største amerikanske stjerne. Selvfølgelig vil de have ham! Plus han kun er 19 år.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 28. jul, 2018 12:49

Han ville nok have enorm kommerciel værdi på det amerikanske marked. Jeg har ikke bidt sønderlig meget mærke i ham, når jeg har set Dortmund spille, hvilket så heller ikke sker så ofte. Men når Klopp roser ham helt åbenlyst, må han have et pænt niveau.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 28. jul, 2018 15:01

Tom_Jorsal skrev:Han ville nok have enorm kommerciel værdi på det amerikanske marked. Jeg har ikke bidt sønderlig meget mærke i ham, når jeg har set Dortmund spille, hvilket så heller ikke sker så ofte. Men når Klopp roser ham helt åbenlyst, må han have et pænt niveau.
Han er et kæmpe talent og vil være en meget stærk tilgang til truppen
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 28. jul, 2018 16:10

Det ville ikke undre mig hvis Klopp har turned han hoved.

Christian Pulisic bliver en kæmpe verdensstjerne. hans talent er åbenlyst og han har haft en god udvikling.

I current market syntes jeg faktisk 70 mil euro er lige omkring hvad man kan forvente. måske 60-65ish

Knægten har lim på støvlerne og er fantastisk hurtig. han er virkelig god til at drive bolden fremad i kontraspillet og har en lækker aflevering.
Han minder meget om Keita men bare lidt mere offensivt indstillet.

Tilbage til den første linje, Det var klopp som hentede ham til dortmund (så vidt jeg ved) og alle ved hvor genial Klopp er med de unge spillere. det ved Pulisic også. Pulisic er godt klar over at hans talent vil kunne udfoldesig på den heltstore scene ved at komme til Liverpool, City ville være et andet godt bud men de har Kdb og Silva i hans positioner.

Barca og Real kan være en drøm men han er vel ikke garanteret noget der ovehoved. (hvad skete der med den norske knægt i Madrid)

Liverpool har spurgt på Pulisic for et par år tilbage (da klopp kom til LFC)

Dortmund kan blive tvunget til salg hvis han ikke vil skrive på en ny kontrakt, men ellers er det vanvittigt for dem at lade en spiller som ham gå. specielt efter de lod Auba gå til arsenal og dembele til barca.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » lørdag, 28. jul, 2018 18:17

Tja for et par år siden var han jo røget til Chelsea, men nu er situationen jo en anden 8-) Køb siger jeg!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 28. jul, 2018 18:23




Jeg synes ikke at han er en type vi har brug for. Jeg synes mere vi har brug for en 10 ala Fekir. Men man kan sgu heller ikke sige nej til sådan et talent hvis muligheden byder sig. Det bliver jo nok enten Fekir eller Pulisic. Imo har vi mere brug for Fekir, men ville ikke græde snot hvis vi fik Pulisic.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 28. jul, 2018 19:01

YNWA! skrev:


Jeg synes ikke at han er en type vi har brug for. Jeg synes mere vi har brug for en 10 ala Fekir. Men man kan sgu heller ikke sige nej til sådan et talent hvis muligheden byder sig. Det bliver jo nok enten Fekir eller Pulisic. Imo har vi mere brug for Fekir, men ville ikke græde snot hvis vi fik Pulisic.
Er egentlig enig i dit statement, men hvis klubben ikke vil købe fekir pga hans knæ så vil jeg ovehoved ikke græde ene eneste tåre over Pulisic kan godt være han ikke er en "Magician" men tilgengæld vil jeg tro hans arbejds radius samt pres spil er 2 klasser over en fekir.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 28. jul, 2018 19:13

Wormie skrev:
YNWA! skrev:


Jeg synes ikke at han er en type vi har brug for. Jeg synes mere vi har brug for en 10 ala Fekir. Men man kan sgu heller ikke sige nej til sådan et talent hvis muligheden byder sig. Det bliver jo nok enten Fekir eller Pulisic. Imo har vi mere brug for Fekir, men ville ikke græde snot hvis vi fik Pulisic.
Er egentlig enig i dit statement, men hvis klubben ikke vil købe fekir pga hans knæ så vil jeg ovehoved ikke græde ene eneste tåre over Pulisic kan godt være han ikke er en "Magician" men tilgengæld vil jeg tro hans arbejds radius samt pres spil er 2 klasser over en fekir.
Jeg har lidt svært ved at se, vi skulle have råd til det? Plus Klopp har jo sagt, at vi er færdige?!

Og det skal vi i øvrigt være taknemmelige for. Da det engelske vindue lukker før de øvrige giver det jo en gigantisk fordel for de sælgende udenlandske klubber.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 28. jul, 2018 19:54

Jesper skrev:
Wormie skrev:
YNWA! skrev:
Jeg synes ikke at han er en type vi har brug for. Jeg synes mere vi har brug for en 10 ala Fekir. Men man kan sgu heller ikke sige nej til sådan et talent hvis muligheden byder sig. Det bliver jo nok enten Fekir eller Pulisic. Imo har vi mere brug for Fekir, men ville ikke græde snot hvis vi fik Pulisic.
Er egentlig enig i dit statement, men hvis klubben ikke vil købe fekir pga hans knæ så vil jeg ovehoved ikke græde ene eneste tåre over Pulisic kan godt være han ikke er en "Magician" men tilgengæld vil jeg tro hans arbejds radius samt pres spil er 2 klasser over en fekir.
Jeg har lidt svært ved at se, vi skulle have råd til det? Plus Klopp har jo sagt, at vi er færdige?!
Og det skal vi i øvrigt være taknemmelige for. Da det engelske vindue lukker før de øvrige giver det jo en gigantisk fordel for de sælgende udenlandske klubber.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Han har sagt at vi umiddelbart er færdige. Men at man bliver nødt til at være klar, hvis ønskede spillere pludselig bliver tilgængelige.

Det så vi f.eks. med Allison så vidt jeg kan forstå. Ham havde vi vist jagtet siden januar, men han var ikke tilgængelig til en pris vi ville gå med til. Det blev han så pludselig og så slog vi til.

Det kan vi håbe på også bliver tilfældet med Pulisic.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 28. jul, 2018 21:29

Jesper skrev:
Wormie skrev:
YNWA! skrev:


Jeg synes ikke at han er en type vi har brug for. Jeg synes mere vi har brug for en 10 ala Fekir. Men man kan sgu heller ikke sige nej til sådan et talent hvis muligheden byder sig. Det bliver jo nok enten Fekir eller Pulisic. Imo har vi mere brug for Fekir, men ville ikke græde snot hvis vi fik Pulisic.
Er egentlig enig i dit statement, men hvis klubben ikke vil købe fekir pga hans knæ så vil jeg ovehoved ikke græde ene eneste tåre over Pulisic kan godt være han ikke er en "Magician" men tilgengæld vil jeg tro hans arbejds radius samt pres spil er 2 klasser over en fekir.
Jeg har lidt svært ved at se, vi skulle have råd til det? Plus Klopp har jo sagt, at vi er færdige?!

Og det skal vi i øvrigt være taknemmelige for. Da det engelske vindue lukker før de øvrige giver det jo en gigantisk fordel for de sælgende udenlandske klubber.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tror, at du har ret. Klubben har allerede et gigantisk udlæg på 170 millioner pund denne sommer. Sælges de overflødige spillere, kan Edwards og co. vel ende på nettoudgifter på ca. 100 millioner pund.

Det sportslige team har tilført høj kvalitet til truppen i dette transfervindue, hvilket bygger videre på de tendenser vi har set de seneste to somre. Dette til trods sidder jeg alligevel og ærgrer mig over, at der ikke er fundet en offensiv midtbanespiller. Og her snakker jeg ikke nødvendigvis en 1:1 erstatning for Coutinho - dette er urealistisk. Men en spiller der kan bryde modstanderens linjer og skabe overtalssituationer og plads til vores fronttrio.

Chamberlain viste i foråret, at power og driblefærdigheder kan være værdifulde egenskaber, når modstanderens forsvar skal nedbrydes. Jeg vil gå så langt som til at sige, at var Chamberlain klar, ville jeg ikke votere for, at der skulle hentes flere offensive spillere ind.

Lallana er i øjeblikket den eneste spiller, hvis ideelle formation er den centrale offensive midtbane. Og han er på nuværende tidspunkt et ubeskrevet blad. Får vi Lallana fra kalenderåret 2016 at se, så tror jeg vi går en stærk sæson i møde. Men jeg har også bange anelser, at de mange skader har sat sit præg og Lallana har toppet. Hvis dette viser sig at være tilfældet, må vi sætte vores lid til Shaqiri/Keita/Firmino.

Besvar