Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 11. dec, 2018 18:43

Hehe. Solanke er herre over egen skæbne. Og ja han er bagefter Owen og Fowler i udviklingstabellen, men det er en anden tid og han er stadig langt foran Diego Costa og Luca Toni.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 11. dec, 2018 18:49

Filos of Isk skrev:Hehe. Solanke er herre over egen skæbne. Og ja han er bagefter Owen og Fowler i udviklingstabellen, men det er en anden tid og han er stadig langt foran Diego Costa og Luca Toni.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Solanke sindsyg god da han var 16 år. Måske toppede han der...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 11. dec, 2018 19:04

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg finder det komisk, at folk bliver ved med at fremhæve Brewster som en realistisk mulighed i denne sæson. Vi taler om en 18-årig knægt, der efterhånden har været skadet i et år, og ikke har en eneste seniorkamp på CV’et.

Det vil tage måneder før Brewster finder tilbage i en form og rytme, der gør ham i stand til at begå sig på grønsværen. Det er derfor useriøst at indtænke ham i planerne for denne sæson. Og det vil heller ikke undre mig, hvis der fokuseres på udvikling i næste sæson fremfor førsteholdsreserve. Brewster har siddet udenfor i en kritisk periode, hvor de dygtigste unge spillere tager et kvantespring i deres udvikling. Det er slet ikke urealistisk, at Brewster ender med at blive 1. holdspiller en dag, men pt. er han sat langt tilbage i det projekt.
Det er vel på grund af kække udtalelser som denne:

"I hope to make my debut and play quite a bit this season"

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-15113444

Tør man som 18-årig være SÅ KÆK i forhold til sine chancer for spilletid, hvis man ikke er blevet stillet spilletid i udsigt?
Kloppite

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 11. dec, 2018 19:13

texy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg finder det komisk, at folk bliver ved med at fremhæve Brewster som en realistisk mulighed i denne sæson. Vi taler om en 18-årig knægt, der efterhånden har været skadet i et år, og ikke har en eneste seniorkamp på CV’et.

Det vil tage måneder før Brewster finder tilbage i en form og rytme, der gør ham i stand til at begå sig på grønsværen. Det er derfor useriøst at indtænke ham i planerne for denne sæson. Og det vil heller ikke undre mig, hvis der fokuseres på udvikling i næste sæson fremfor førsteholdsreserve. Brewster har siddet udenfor i en kritisk periode, hvor de dygtigste unge spillere tager et kvantespring i deres udvikling. Det er slet ikke urealistisk, at Brewster ender med at blive 1. holdspiller en dag, men pt. er han sat langt tilbage i det projekt.
Det er vel på grund af kække udtalelser som denne:

"I hope to make my debut and play quite a bit this season"

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-15113444

Tør man som 18-årig være SÅ KÆK i forhold til sine chancer for spilletid, hvis man ikke er blevet stillet spilletid i udsigt?
Selvfølgelig gør man det. Brewster er ikke den første teenager i LFC’s historie, der skyder brystet frem, og han bliver med garanti heller ikke den sidste.

Hvis man tror Brewster indtager rollen som holdbar reserve i foråret mangler man i den grad en portion snusfornuft og evnen til kritisk stillingstagen.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 11. dec, 2018 23:04

Håber godt nok der er tale om at købe en venstrekant til vinter, for puha Mane giver mig gråt hår.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 11. dec, 2018 23:09

:alcohol:
Fowler89 skrev:Håber godt nok der er tale om at købe en venstrekant til vinter, for puha Mane giver mig gråt hår.

God spiller, men har lidt for mange dårlige dage.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 12. dec, 2018 00:22

Oomph242 skrev::alcohol:
Fowler89 skrev:Håber godt nok der er tale om at købe en venstrekant til vinter, for puha Mane giver mig gråt hår.

God spiller, men har lidt for mange dårlige dage.
Til gengæld arbejder han stenhårdt, ligesom Salah og Firmino. I dag manglede skarpheden, men jeg vil nødigt undvære ham på dette Liverpool-hold, hvor han er en integreret del. Man kunne jo vende den og sige, at det, at han kommer frem til så store chancer vidner om en vis klasse. Men en skam, at selv på så lækker en aften, skal der være nogle, der skal hælde lidt malurt i bægeret, men bevares, ugen er jo også kun halvt omme, så der er længe til weekend.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 12. dec, 2018 08:45

Kasper88 skrev:
Oomph242 skrev::alcohol:
Fowler89 skrev:Håber godt nok der er tale om at købe en venstrekant til vinter, for puha Mane giver mig gråt hår.

God spiller, men har lidt for mange dårlige dage.
Til gengæld arbejder han stenhårdt, ligesom Salah og Firmino. I dag manglede skarpheden, men jeg vil nødigt undvære ham på dette Liverpool-hold, hvor han er en integreret del. Man kunne jo vende den og sige, at det, at han kommer frem til så store chancer vidner om en vis klasse. Men en skam, at selv på så lækker en aften, skal der være nogle, der skal hælde lidt malurt i bægeret, men bevares, ugen er jo også kun halvt omme, så der er længe til weekend.
Enig, Mané er en sindsyg dygtig spiller, der arbejder stenhårdt i holdets tjeneste. Se nu på sidste sæson, som viste, at han godt ved, hvor målet står og ha' en tro på, at de heldigvis mange chancer, han er med til at skabe, bliver stolpe ind om givetvis kort tid.

Der var jo også mange herinde og alle mulige steder, der var hurtige til at dømme Salah som et one season wonder, men målet i går var da helt ok, og han ligger da også meget lunt placeret på topscorerlisten i PL. Ha' nu lidt tiltro til vores fantastisk dygtige front trio, som mange managers mener er blandt verdens aller farligste

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. dec, 2018 08:57

Jeg vil også mene at det ikke ligger helt ligefor at vi skal hente en erstatning til Mané. Men det er selvfølgelig fint at have alternativer og både Shaqiri, Sturridge og Wilson er bedst med venstreskøjten. Så udover Origi har vi ikke rigtigt et højrebenet alternativ til Manés plads. Ikke at vi rykker ned af at have en venstrebenet venstrekant, men det forstyrrer balancen i angrebet og gør os forudsigelige.

Men det er vel også en af grundende til at der er mange der håber på Pulisic.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 12. dec, 2018 08:59

Filos of Isk skrev:Jeg vil også mene at det ikke ligger helt ligefor at vi skal hente en erstatning til Mané. Men det er selvfølgelig fint at have alternativer og både Shaqiri, Sturridge og Wilson er bedst med venstreskøjten. Så udover Origi har vi ikke rigtigt et højrebenet alternativ til Manés plads. Ikke at vi rykker ned af at have en venstrebenet venstrekant, men det forstyrrer balancen i angrebet og gør os forudsigelige.

Men det er vel også en af grundende til at der er mange der håber på Pulisic.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Yessir :army7: Shaqiri er altså ikke helt tosst på venstrekanten bortset fra det.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. dec, 2018 11:46

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:Jeg vil også mene at det ikke ligger helt ligefor at vi skal hente en erstatning til Mané. Men det er selvfølgelig fint at have alternativer og både Shaqiri, Sturridge og Wilson er bedst med venstreskøjten. Så udover Origi har vi ikke rigtigt et højrebenet alternativ til Manés plads. Ikke at vi rykker ned af at have en venstrebenet venstrekant, men det forstyrrer balancen i angrebet og gør os forudsigelige.

Men det er vel også en af grundende til at der er mange der håber på Pulisic.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Yessir :army7: Shaqiri er altså ikke helt tosst på venstrekanten bortset fra det.
nope, det er han nemlig heller ikke. Og vi har jo også en Firmino der kan drive ud i venstresiden med sit højreben og hele midtbanen er højrebenet, så større problem er det jo heller ikke.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 12. dec, 2018 14:14

Undskyld for ikke at have uddybet min tanke. Jeg mener bestemt at Mane er en vigtig brik på Klopp's hold men jeg synes det er et stort problem at der ikke rigtig er nogle til at spille på hans plads så selv når han har en dårlig periode bliver han desværre ikke roteret på. Firmino kan blive erstattet med Sturridge, Salah med Shaqiri men venstrekanten har ikke nok dybde og en spiller kan jo ikke udvikle sig nok hvis han ingen konkurrenter har.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 13. dec, 2018 13:12

Fowler89 skrev:Undskyld for ikke at have uddybet min tanke. Jeg mener bestemt at Mane er en vigtig brik på Klopp's hold men jeg synes det er et stort problem at der ikke rigtig er nogle til at spille på hans plads så selv når han har en dårlig periode bliver han desværre ikke roteret på. Firmino kan blive erstattet med Sturridge, Salah med Shaqiri men venstrekanten har ikke nok dybde og en spiller kan jo ikke udvikle sig nok hvis han ingen konkurrenter har.
Ja, det også et problem vi andre kom ind på. Selvom mit udgangspunkt var højrebenede spillere kontra venstrebenede. Shaqiri, Origi og Moreno er de eneste ikke faste startere i 1. holdstruppen, der er hurtige nok til at være reserve for Mané.
-Origi er den eneste højrebenede, men han er mere angriber, selvom jeg tror han kan gøre det godt som kant.
-Moreno er forsvarspiller og venstrebenet.
-Så er der Shaqiri tilbage som er venstrebenet og kantspiller, så han har kun et minus.

Jeg ved ikke om konkurrence er nødvendig for en spillers udvikling, det tror jeg er meget individuelt, konkurence kan også ødelægge en spillers selvtillid.

Men jeg er også af den opfattelse at en hurtig, driblestærk spiller med et solidt højreben vil være et oplagt transfermål til sommer.

Med skaderne i forsvaret så er en midtstopper pludselig også en mulighed

en af kamptrådene er eksplodert i de Ligt drømmerier. Han kommer dog formentlig til at være så dyr at det vil fjerne alle midler der ellers kunne bruges på de offensive pladser, hvis vi overhovedet har råd.
de Ligt ind vil nok betyde Lovren eller Matip ud, men muligvis først til sommer. Men jeg syntes da et vi skal give det et forsøg

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 13. dec, 2018 14:04

Udover De Ligt, som Ajax næppe har tænkt sig at sælge før de er røget ud af CL, så er Benjamin Pavard vel også en spiller der kunne være interessant. Han er ret hurtig, kan spille både CB og HB og har spillet samtlige ligakampe for Stuttgard siden 6. marts 2017.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 13. dec, 2018 22:43

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar