Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » torsdag, 18. apr, 2013 13:39

pommelfeen skrev:
Badooo skrev:Ham Diakite, er det ikke ham der har en fri transfer til sommer? I så fald vil jeg mene, at han sagtens kan gå ind og erstatte Carragher som 3. valg i forsvaret. Mit førstevalg til Agger-makker er ham Alderweireld fra Ajax. Jeg synes det lyder ganske interessant. Agger/Weireld/Diakite/Kelly. Skrtel sælges, da han skal afsted nu, hvis vi skal få noget for ham, og selvom det smerter, fordi jeg nu godt kan lide manden, så har han ikke holdt niveau. Skulle Skrtel blive, så skulle vi lade Diakite være.

Det ville være et skandale forsvar. Både Agger og Toby har deres styrke i boldomgangen og spillet langs jorden.

ingen af den er stærke i luften. Vi ville blive headet i sænk hver eneste gang vi mødte et hold med en høj eller stærk spiller.

et forsvar skal bestå af en teknisk god spiller og en fysik stærk spiller.
Jeg ved ikke hvor mange kampe du har set med Alderweireld.? Men selvom han "kun" er 1.86 høj, er han brøle stærk, og hans hovedspil fejler bestemt ikke noget.. Og det gik da rigtigt godt da Jan Vertonghen og ham spillede sammen i Ajax, og vil da mene at Jan Vertonghen minder mere om Agger end Alderweireld gør.. Så jeg vil ikke kunne se noget problem i at Agger og Alderweireld spille sammen i forsvaret.. Og et andet kæmpe plus er jo at han er god med bolden, er højrebenet og han sparker som et hest.:-D
Skrtel, Coates og tildels Carragher virker ofte ret tunge i det.. Det er også derfor jeg tror en spiller som Ashley Williams måske vil falde igennem, synes han har virket lidt tung i røven i nogle kampe for Swansea, og så er alt alt alt for dyr... Så jeg håber helt sikkert på vi ser Alderweireld i Liverpool næste sæson..:-)

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 18. apr, 2013 15:01

http://www1.skysports.com/football/news/11669/8649052


Liverpool target Marco Rojas has confirmed he is quitting Melbourne Victory to play in Europe next season.


Who ?!? :dontknow:

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pakken » torsdag, 18. apr, 2013 15:47

Jensen skrev:http://www1.skysports.com/football/news/11669/8649052


Liverpool target Marco Rojas has confirmed he is quitting Melbourne Victory to play in Europe next season.


Who ?!? :dontknow:
Ved ikke så meget andet end, at han er en lille, lynhurtig offensivspiller, der spiller på New Zealands landshold. Men som jeg husker skulle prisen kun ligge på 2-3£.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7323
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 18. apr, 2013 15:50

Jensen skrev:

Liverpool target Marco Reus has confirmed he is quitting Borussia Dortmund to play for Liverpool F.C. next season.

Fixed.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 18. apr, 2013 15:56

Arda skrev:
Jensen skrev:

Liverpool target Marco Reus has confirmed he is quitting Borussia Dortmund to play for Liverpool F.C. next season.

Fixed.

Haha :lol: , gid det var så vel ;)

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 18. apr, 2013 18:01

Pakken skrev:
Jensen skrev:http://www1.skysports.com/football/news/11669/8649052


Liverpool target Marco Rojas has confirmed he is quitting Melbourne Victory to play in Europe next season.


Who ?!? :dontknow:
Ved ikke så meget andet end, at han er en lille, lynhurtig offensivspiller, der spiller på New Zealands landshold. Men som jeg husker skulle prisen kun ligge på 2-3£.
Ham håber jeg virkelig vi får ind så længe prisen er under 50 mio kr. Virkelig spændende spiller. Hurtig og teknisk stærkt, klart A-Leaugues bedste spiller. Super god alle de gang jeg har set ham.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 18. apr, 2013 18:06

Ma Captain skrev:
Pakken skrev:
Jensen skrev:http://www1.skysports.com/football/news/11669/8649052


Liverpool target Marco Rojas has confirmed he is quitting Melbourne Victory to play in Europe next season.


Who ?!? :dontknow:
Ved ikke så meget andet end, at han er en lille, lynhurtig offensivspiller, der spiller på New Zealands landshold. Men som jeg husker skulle prisen kun ligge på 2-3£.
Ham håber jeg virkelig vi får ind så længe prisen er under 50 mio kr. Virkelig spændende spiller. Hurtig og teknisk stærkt, klart A-Leaugues bedste spiller. Super god alle de gang jeg har set ham.
Hvad spiller han, er han angriber ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 18. apr, 2013 21:48

Kelly skrev:
Ma Captain skrev:
Pakken skrev:
Jensen skrev:http://www1.skysports.com/football/news/11669/8649052


Liverpool target Marco Rojas has confirmed he is quitting Melbourne Victory to play in Europe next season.


Who ?!? :dontknow:
Ved ikke så meget andet end, at han er en lille, lynhurtig offensivspiller, der spiller på New Zealands landshold. Men som jeg husker skulle prisen kun ligge på 2-3£.
Ham håber jeg virkelig vi får ind så længe prisen er under 50 mio kr. Virkelig spændende spiller. Hurtig og teknisk stærkt, klart A-Leaugues bedste spiller. Super god alle de gang jeg har set ham.
Hvad spiller han, er han angriber ?.
Han er winger/attacking midfielder ifølge wikipedia. Football manager databasen klassificerer ham som primært højrekant, men kan sagtens bruges på venstre også. Han har angiveligt også en tendens til at trække ind i banen. Hans største force skulle være hans speed.

Han er fra New Zealand, men er af Chilensk afstamning. Han er derudover også forholdsvis lille, blot 1.68.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 18. apr, 2013 22:12

ThunderZtorm skrev:
Kelly skrev:
Ma Captain skrev:
Pakken skrev:
Jensen skrev:http://www1.skysports.com/football/news/11669/8649052


Liverpool target Marco Rojas has confirmed he is quitting Melbourne Victory to play in Europe next season.


Who ?!? :dontknow:
Ved ikke så meget andet end, at han er en lille, lynhurtig offensivspiller, der spiller på New Zealands landshold. Men som jeg husker skulle prisen kun ligge på 2-3£.
Ham håber jeg virkelig vi får ind så længe prisen er under 50 mio kr. Virkelig spændende spiller. Hurtig og teknisk stærkt, klart A-Leaugues bedste spiller. Super god alle de gang jeg har set ham.
Hvad spiller han, er han angriber ?.
Han er winger/attacking midfielder ifølge wikipedia. Football manager databasen klassificerer ham som primært højrekant, men kan sagtens bruges på venstre også. Han har angiveligt også en tendens til at trække ind i banen. Hans største force skulle være hans speed.

Han er fra New Zealand, men er af Chilensk afstamning. Han er derudover også forholdsvis lille, blot 1.68.
Super beskrivelse. Det lyder klart som en spændende spiller jeg et med på at han. hentes.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 18. apr, 2013 23:11

@Kelly, hvis man kommenterer på dit indlæg, får man vel "plask" med i købet, ikke at jeg kommenterer på noget som helst :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 19. apr, 2013 09:26

Thommo skrev:@Kelly, hvis man kommenterer på dit indlæg, får man vel "plask" med i købet, ikke at jeg kommenterer på noget som helst :lol:
he he :D ..

Galatasaray, Manchester United og Liverpool kommer til å kjempe om underskriften til Porto-spissen Jackson Martinez. Colombianeren har gjort 23 mål på 25 kamper etter overgangen fra mexikanske Jaguares sist sommer.
Touchline Talk

Jeg kender ikke Jackson Martinez så meget. Ud over han blev rygtet til Liverpool FC for et år siden. Han er nok ikke blevet billigere nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 19. apr, 2013 10:12

Kelly skrev:
Thommo skrev:@Kelly, hvis man kommenterer på dit indlæg, får man vel "plask" med i købet, ikke at jeg kommenterer på noget som helst :lol:
he he :D ..

Galatasaray, Manchester United og Liverpool kommer til å kjempe om underskriften til Porto-spissen Jackson Martinez. Colombianeren har gjort 23 mål på 25 kamper etter overgangen fra mexikanske Jaguares sist sommer.
Touchline Talk

Jeg kender ikke Jackson Martinez så meget. Ud over han blev rygtet til Liverpool FC for et år siden. Han er nok ikke blevet billigere nu.
Han har bombet utrolig meget, det er utroligt at Porto formår at finde dem og implementere dem i deres system.
Vi så det samme med Falcao, det var jo også en spiller vi var linket med inden han tog til Porto.
Billede

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » fredag, 19. apr, 2013 10:52

Felipe Santana er angiveligt ved st skifte fra Dortmund til Schalke for sølle 7,75 millioner kroner. Havde man vidst det havde det så ikke været et forsøg værd at hente ham. Hvis ikke andet så som 3. Violin hvid Skrtel bliver solgt og en ny mand bliver hentet ind

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 19. apr, 2013 11:13

Xenne skrev:
Kelly skrev:
Thommo skrev:@Kelly, hvis man kommenterer på dit indlæg, får man vel "plask" med i købet, ikke at jeg kommenterer på noget som helst :lol:
he he :D ..

Galatasaray, Manchester United og Liverpool kommer til å kjempe om underskriften til Porto-spissen Jackson Martinez. Colombianeren har gjort 23 mål på 25 kamper etter overgangen fra mexikanske Jaguares sist sommer.
Touchline Talk

Jeg kender ikke Jackson Martinez så meget. Ud over han blev rygtet til Liverpool FC for et år siden. Han er nok ikke blevet billigere nu.
Han har bombet utrolig meget, det er utroligt at Porto formår at finde dem og implementere dem i deres system.
Vi så det samme med Falcao, det var jo også en spiller vi var linket med inden han tog til Porto.
Porto må have nogle gode kontakter i sydarmerika.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » fredag, 19. apr, 2013 11:37

Kelly skrev:Porto må have nogle gode kontakter i sydarmerika.
Nej, de har bare lettere ved at give spillerne arbejdstilladelser.
Fan af Manchester United

Besvar