Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 27. jun, 2018 21:09

YNWA96 skrev:Så er der handlet lidt ind fra City og Chelsea....-:)

https://t.co/LfeYgafhbZ?amp=1
Hvad kan ham her Duncan? Hvor langt er han i sin udvikling?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 27. jun, 2018 21:15

Jesper skrev:Son skal aftjene værnepligt, så han er ikke aktuel.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Er det blevet endeligt?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 27. jun, 2018 21:19

nikand skrev:
Jesper skrev:Son skal aftjene værnepligt, så han er ikke aktuel.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Er det blevet endeligt?
Nej. Men han har ikke vundet noget eller været med til noget ekstraordinært, hvorfor han skal afsone. Det har jeg i hvert fald læst mig til er kotumen i Sydkorea.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » onsdag, 27. jun, 2018 21:35

texy skrev:
YNWA! skrev:Texy, jeg er ret sikker på du skal fordoble prisen på Asensio hvis Real Madrid skal overveje det. Jeg ser faktisk mere Asensio som 10’er end wing. Derfor kan man ikke helt sammenligne Son og Asensio.
Det første tror jeg, at du har ret i. Men det har han bare overhovedet ikke leveret præstationer, der berettiger. Så skulle Mané jo koste £400M.

Det er muligt, at Asensio kan blive 10er. Men I Real Madrid spiller han næsten konsekvent på kanten.

Men vi kan diskutere Asensio herfra og til 1. september (eller hvornår det er man lukker vinduet i England) uden at det betyder noget. For han er ikke til salg denne sommer. Han bliver kun mulig at købe næste sommer, hvis han ikke har levet op til Real Madrids forventninger.

Det da også tæt på rigtigt? :) måske 400+1 pound, hvis det er arsenal som byder.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 28. jun, 2018 09:26

Jesper skrev:
nikand skrev:
Jesper skrev:Son skal aftjene værnepligt, så han er ikke aktuel.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Er det blevet endeligt?
Nej. Men han har ikke vundet noget eller været med til noget ekstraordinært, hvorfor han skal afsone. Det har jeg i hvert fald læst mig til er kotumen i Sydkorea.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Son kunne have deltaget i OL i London, så havde han klaret fritagelsen, men valgte anderledes. Dette skulle nu indhente ham.
Måske en sejr over tyskerne betegnes som ekstraordinært.
We need a new Fowler...

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » torsdag, 28. jun, 2018 10:14

Jesper skrev:
nikand skrev:
Jesper skrev:Son skal aftjene værnepligt, så han er ikke aktuel.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Er det blevet endeligt?
Nej. Men han har ikke vundet noget eller været med til noget ekstraordinært, hvorfor han skal afsone. Det har jeg i hvert fald læst mig til er kotumen i Sydkorea.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Vildt nok......nu har snakken gået i flere sæsoner på, hvor længe spurs kan holde på de største profiler, når de nu ikke vinder trofæer - men troede ikke, at risikoen var så konkret :dontknow:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 30. jun, 2018 08:28


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 30. jun, 2018 09:46

Niels K skrev:10 gode "gratis" spillere:

https://www.calciomercato.com/en/news/t ... able-13094
Der er vel ikke nogen af dem vi kan tilbyde en rimelig sikker startplads, men der er gode muligheder for at de kan få god spilletid, hviiiis altså vi ikke henter nogle dyre profiler imellemtiden.

Meyer begynder at få langt til spilletid og hvis vi henter f.eks. Fekir eller Ziyech og har planer om at de skal spille på midtbanen, så er det usikkert at han vil være sin løn værd. Og selv hvis vi ikke henter en spiller så er han jo ikke garanteret mange kampe.

kanter som Bernard og Martins er spændende da vi er meget tyndt besat på kanterne vi har to mega gode og så talenter eller spillere ude af position. Så der skal gøres noget ved de kanter der, men de er så vigtige at vi ikke rigtigt kan skyde med spredehagl. Et godt eksempel er Markovic, ja han var ikke så god som vi håbede, men det var lidt vildt at han ikke kunne slå "ingen"konkurenterne af pinden som 3. valg på kanterne, set i lyset af at der slet ikke var nogen rigtige konkurenter. Klopp har meget høje krav til sine kanters evner og de skal være lige så meget angriber og med en god del 10'er oveni også, eller i det mindste to af de tre, Markovic er kun kant.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 30. jun, 2018 09:52

Niels K skrev:10 gode "gratis" spillere:

https://www.calciomercato.com/en/news/t ... able-13094
Apropos gratis spillere, er der så nogen der ved, hvad Robben og Ribery skal? Tager de til Kina eller noget i den stil?
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 30. jun, 2018 09:53

Hvis vi antager at Fekir handlen er død (hvilket den ikke nødvendigvis er, men hvis nu en medical f.eks. viste at de i sin tid har repareret hans knæ med gaffa og det derfor er et spørgsmål om måneder før det går rigtigt i stykker).

Er det så på tide at vende tilbage til Julian Brandt?

Han er lige ung nok til at kunne gøre en kæmpe forskel med det samme, men han har helt klart talent og han slår mig som en spiller der vil blive bedre og bedre til at spille centralt i takt med at hans evner vokser.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 30. jun, 2018 09:59

texy skrev:
Niels K skrev:10 gode "gratis" spillere:

https://www.calciomercato.com/en/news/t ... able-13094
Apropos gratis spillere, er der så nogen der ved, hvad Robben og Ribery skal? Tager de til Kina eller noget i den stil?
Det bliver spændende at se hvad de gør, jeg syntes stadig man kan se deres klasse i Bayerns kampe, men de kan bare ikke levere så ofte som ellers. Håber lidt at de tager "hjem" til Holland og Frankrig og giver lidt tilbage til deres gamle klubber, men jeg kan dårligt bebrejde dem hvis de tager på eventyr i østen eller vesten.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. jun, 2018 10:15

Lad os nu bare få landet Xerdan Shaqiri til de nævnte £ 12 mill (o gmåske lidt personligt sign on fee) Han virker til at udstråle lidt af den rigtige ærgerrrighed, og når han kommer på et hold, hvor alle opfylder deres arbejdsopgave, for ellers falder der brænde ned fra Vater Klopp, så bliver ikke noget med at slå op i banen over medspilleres manglende indsats.

Med Shaqiri og delvis Oxlaide som mulige back ups - begge med drev i bolden - og en Woodburn og Wilson i kulissen, er jeg klar til at focusere resten af transfer posen på den rigtige målmand og evt. Fekir.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 30. jun, 2018 10:28

Cynwal skrev:Lad os nu bare få landet Xerdan Shaqiri til de nævnte £ 12 mill (o gmåske lidt personligt sign on fee) Han virker til at udstråle lidt af den rigtige ærgerrrighed, og når han kommer på et hold, hvor alle opfylder deres arbejdsopgave, for ellers falder der brænde ned fra Vater Klopp, så bliver ikke noget med at slå op i banen over medspilleres manglende indsats.

Med Shaqiri og delvis Oxlaide som mulige back ups - begge med drev i bolden - og en Woodburn og Wilson i kulissen, er jeg klar til at focusere resten af transfer posen på den rigtige målmand og evt. Fekir.
Ja sagen er stærk for Shaqiri og så gemme pengene til en keeper og evt. en "ny Coutinhu" Shaqiri har også nogle playmaker egenskaber og vil måske kunne spille centralt i enkelt kampe imod defensive modstandere.

Shaqiri er også i sin bedste alder nu og kan ikke rigtigt vente, Brandt er der også til næste år og måske efter det og skulle gerne blive bedre og bedre egnet.

Omvendt vil det være en god måde at få en ung spiller ind og give ham god spilletid uden at han skal bære et alt for stort pres. oh well.

Det er det sjove ved silly season at vi ikke aner hvad spillere koster, hvad økonomien tillader og så har klubben professionelle scouts ansat der har bedre mulighed for at pege på "den rigtige" keeper.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. jun, 2018 22:00

Jeg er sgu lidt smålun på ham Diego Laxalt fra Uruguay. Der er fandeme vilje og fart over feltet
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 30. jun, 2018 22:04

Cynwal skrev:Jeg er sgu lidt smålun på ham Diego Laxalt fra Uruguay. Der er fandeme vilje og fart over feltet
Ja og han er en arbejdsom herre.

Besvar