Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 20. mar, 2018 13:37

Lad os få Draxler ind, som nogle af rygterne siger.

Hvis valget står mellem Lemar og Draxler? Hvad skal vi så vælge?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. mar, 2018 19:49

liverpoolfc86 skrev:
sjampen skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er han efterhånden ikke lidt overvurderet?

23 kampe og 0 mål i denne sæson. Det er vel næsten pinligt for en offensiv midtbane spiller eller i hele taget for en midtbane spiller.
Han er under Tedesco omskolet til defensiv midtbanespiller, eller i hvert fald den dybe playmaker, så mål og assist er nok ikke den bedste måde at vurdere ham på. Busquets som er væsentlig bedre, har kun lavet 1 mål og 3 assist på et væsentligt bedre og mere offensivt Barca hold.

Om han er god nok ved jeg ikke. Jeg ser ham i hvert fald ikke kunne spille defensiv midtbanespiller hos os, men han er ret populær som kreatøren hos Schalke og bliver sammenlignet lidt med Xabi Alonso tidligere rolle hos Bayern.
Nu er det ikke fordi jeg ser kampe med Max, men har forsøgt at følge lidt med alligevel, da jeg synes han var spændende før i tiden, men tror ikke han vil være en forstærkning.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg ville blive meget overrasket hvis han laver et Salah'sk gennembrud på midten, men han er også yngre og det har stensikkert kostet lidt i præstations niveauet at han har spillet en alternativ plads i denne sæson.

Jeg har dog kun set ham et par gange i denne sæson. og var overrasket over hvor god han var defensivt, især i forhold til at han var en væver offensiv midt for to år siden. Men spidskompetencen er stadig afleveringer og boldomgang, hvilket jo sådan set også er noget vi har manglet til tider.
Han kunne også hentes som en mulighed på en af de mere offensive midtbanepladser, hvor han i det mindste potentielt kan bidrage med kreative og præcise afleveringer.

Og så er han tysker så langskuddet fejler heller ikke noget.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 20. mar, 2018 20:44

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
sjampen skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er han efterhånden ikke lidt overvurderet?

23 kampe og 0 mål i denne sæson. Det er vel næsten pinligt for en offensiv midtbane spiller eller i hele taget for en midtbane spiller.
Han er under Tedesco omskolet til defensiv midtbanespiller, eller i hvert fald den dybe playmaker, så mål og assist er nok ikke den bedste måde at vurdere ham på. Busquets som er væsentlig bedre, har kun lavet 1 mål og 3 assist på et væsentligt bedre og mere offensivt Barca hold.

Om han er god nok ved jeg ikke. Jeg ser ham i hvert fald ikke kunne spille defensiv midtbanespiller hos os, men han er ret populær som kreatøren hos Schalke og bliver sammenlignet lidt med Xabi Alonso tidligere rolle hos Bayern.
Nu er det ikke fordi jeg ser kampe med Max, men har forsøgt at følge lidt med alligevel, da jeg synes han var spændende før i tiden, men tror ikke han vil være en forstærkning.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg ville blive meget overrasket hvis han laver et Salah'sk gennembrud på midten, men han er også yngre og det har stensikkert kostet lidt i præstations niveauet at han har spillet en alternativ plads i denne sæson.

Jeg har dog kun set ham et par gange i denne sæson. og var overrasket over hvor god han var defensivt, især i forhold til at han var en væver offensiv midt for to år siden. Men spidskompetencen er stadig afleveringer og boldomgang, hvilket jo sådan set også er noget vi har manglet til tider.
Han kunne også hentes som en mulighed på en af de mere offensive midtbanepladser, hvor han i det mindste potentielt kan bidrage med kreative og præcise afleveringer.

Og så er han tysker så langskuddet fejler heller ikke noget.
Det er muligt hans langskud er godt, men 0 mål i 23 kampe viser desværre noget andet. Tror ikke han tilføre vores hold noget vi ikke har i dag, enten i start 11 eller på u23.

Som jeg kan se var hans sidste sæson ligesom den igangværende. Henter vi ham, kan man kun håbe på det positive. Han kan komme på fri transfer, som jeg kan forstå det, så vi har intet at miste. Udover vores lønbudget, som kan bruges anderledes.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 20. mar, 2018 23:08

Måske vi bare skal lade Michael Edwards vælge!

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/3 ... ha-brandt/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 21. mar, 2018 11:48

Klopp har tidligere selv været ud at sige dette https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-13862864

Det nye er, at Klopp så angiveligt havde udset sig Brandt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 21. mar, 2018 16:21

Dani Ceballos bliver ved ed at florere i rygtestrømmen:

http://football-talk.co.uk/136118/midfi ... -5m-swoop/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 21. mar, 2018 20:30

Hvis Can bliver - hvilket jeg håber - så skal vi vel blot finde en dygtig spiller som Fekir eller Timo Werner, der kan rotere med vores 3 forreste, og ellers skal vi primært fokusere på at komme af med spillere som:

Sturridge, Flanagan, Origi, Markovic, Mignolet og Bogdan. Det er vel tæt på at kunne finansiere en af ovennævnte, og så vil der være sparet en del lønkroner i bytteforholdet, som passende kan bruges til at forhandle nye kontrakter med Can og vores 3 forreste.

https://www.thisisanfield.com/2018/03/t ... ub-quotes/

Vi skal nok også have hentet et stort talent eller 3 ind, men kan sommerens vindue ende sådan ud, så bør vi da kunne reducere vores gæld med en ordentlig luns og få startet endnu en udbygning af Anfield op.

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » onsdag, 21. mar, 2018 22:12

Beklager det lange indlæg.
Jeg synes, at vi går en meget spændende tid i møde mht. transfers. For det første, så synes jeg, at vi er ved at etablere os som et tophold i Europa, hvilket alt andet lige, har betydning for de spillere vi kan hente. Det forudsætter naturligvis, at vi beholder vores top-4 placering, og ikke bliver savet over af City i Champions League, hvilket jeg ikke tror kommer til at ske. For det andet, så synes jeg, at Klopps filosofi og spillestil har givet os meget positiv omtale, hvis vi ser bort fra defensiven i første halvdel af sæsonen. Men Liverpool ligner en klub, der bevæger sig frem af, og er i konstant udvikling. For det tredje, så tror jeg, at vi har relativt gode chancer for at hente spillere, som tidligere ville have været uden for vores rækkevidde. Jeg tænker naturligvis ikke på Messi, Ronaldo, Neymar osv. Sidst men ikke mindst, så har vi rigtig mange penge til at forstærke truppen med. Alt tyder på, at pengene fra salget af Coutinho ikke er blevet rørt. Derudover, så har vi øget vores omsætning med £ 62 millioner, jeg ved godt vi også har øget udgifterne, men vi er kommet langt i forhold til for 10 år siden.

Når det så er sagt, så får vi en ualmindelig spændende spiller ind i form af Keita. Jeg har set ham en del, efter vi købte ham, og jeg er virkelig imponeret. Jeg tror uden tvivl han vil forstærke vores start 11’er gevaldigt. Han kan alt, han kan forsvare, aflevere, drible og takle. Så jeg håber han kan præstere på samme niveau i Premier League.
Selvom vi får Keita ind, så synes jeg stadig der er nogle mangler i vores trup, i sær hvis vi skal konkurrere med City næste sæson.

Vores målmænd har været kritiseret meget i denne sæson, og med rette. Men jeg er begyndt at blive i tvivl om, hvorvidt vi mangler en ny målmand. Jeg synes, at efter Karius blev førsteprioritet, så har han været rigtig god. Ingen tvivl om hele defensiven blev forstærket ved ankomsten af Van Dijk, men det er som, at Karius har fået noget selvtillid. Jeg hælder mest til, at give ham chancen i næste sæson. De Gea havde jo heller ikke en fantastisk første sæson hos United. Skulle Karius vise, stik i mod min forventning, at han ikke er god nok, så skal vi naturligvis ud og købe en ny målmad. Som jeg ser det, er der 3 ”realistiske” målmænd, som jeg gerne så i klubben.

1: Jan Oblak. Han er kun 25 år, så der er mange år tilbage i ham. Han er en af de top-målmænd, som alle klubber drømmer om. Han slog Courtois’ cleansheet rekord i Atletico Madrid, så der er ingen tvivl om hans kvaliteter. Det eneste negativ ville være prisen.

2: Allison. Samme alder som Oblak, så masser af fremtid i ham. Han bliver ved med at imponere i Roma og jeg tror, at han er næsten samme niveau som Oblak. Han holder også foretrukket over Edersen på det brasilianske landshold. Problemet er bare, at Roma kræver et meget højt beløb for ham.

3. Donnarumma. Det 19-årige målmandstalent fra Milan. Der er ingen tvivl om, at han har masser af potentiale. Han er allerede fast mand i Milan og den naturlige arvtager efter Buffon på landsholdet. Med Milans økonomiske problemer, er jeg sikker på, at han ville kunne købes.



Forsvaret skal også forstærkes. Jeg synes, at vi mangler en central forsvarsspiller. Jeg håber dog stadig på, at van Dijk finder en fast partner i Lovren eller Matip. På back-pladserne har vi Robertson/Moreno og Trent/Clyne. Jeg regner med Gomez skal spille centralt fremover. Igen har jeg valgt 3 kandidater, som jeg gerne så i Liverpool.

1: Stefan de Vrij. Jeg synes han er en okay forsvarsspiller, han er god med fødderne og kan bruges til at bringe bolden frem. Hans kontrakt udløber til sommer, hvilket har gjort ham til transfermål for mange klubber. Men jeg synes, at vi skal prøve at få hans underskrift.

2: Matthijs de Ligt. Uden tvivl et af de største forsvarstalenter for tiden. Han er hurtig, fysisk stærk og god med fødderne, og så er han kun 18 år. Han har allerede meget erfaring med fra Ajax, og han har potentialet til at blive en af de absolut bedste.

3: Dayot Upamecano. Han er kun 19 år og spiller fast for Leipzig. Da jeg holdt øje med Keita, kunne man ikke undgå at lægge mærke til ham. Han er stor og stærk, men han er også god med fødderne. Han er også en spiller, som jeg forventer mig meget af i fremtiden.



Vores midtbane er lige nu en gruppe af hårdtarbejdende spillere, men der mangler noget defensivt og noget kreativt når vi angriber. Jeg håber at Emre Can bliver, jeg synes, at han har udviklet sig til en vigtig spiller i Klopps system. Hvis vi ser på den defensive plads på midten, så har jeg 3 spillere, som jeg tror kunne gøre det godt.

1: Wilfred Ndidy. Selvom han skulle udfylde et stort hul efter Kante, så må man i den grad sige, at han har gjort det fantastisk. Han har 4.2 taklinger pr. kamp og er fører klart ligaen i succesfulde taklinger. Jeg synes personligt, at han har spillet bedre end Kante i denne sæson. Han er kun 21 år, så der er mange år og plads til udvikling i ham.

2: Julian Weigl. Dortmund har en fantastisk spiller den unge defensive midt. Han arbejder godt defensivt og han er sikker når han har bolden. Han er 22 år, så igen er der en spiller, der kan bruges i mange år. Han arbejder hårdt og virker som en Klopp spiller, så jeg kunne godt se ham blive en succes.

3: Fabinho. Helt imponerende spiller. Han kan takle, er sikker på bolden og fysisk stærk. Han fylder godt på midtbanen, men han kan også støtte op offensivt. Han er mere kreativ end de 2 andre defensive spillere på listen. Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt han kan lokkes væk fra Monaco.



På den offensive del af midten, hvor jeg synes, vi mangler lidt kreativitet, i sær mod hold der parkerer bussen.

1: Hakim Ziyech. Han har domineret for Ajax i denne sæson. Han er teknisk dygtig, laver både mål og assists. Derudover, så arbejder han også defensivt, så han ville passe godt ind i Klopps arbejdsomme midtbane.

2: Thomas Lemar. I vinters var han udset til at erstatte Couthinho ifølge flere medier, og han er stadig en fantastisk spiller. Han kreativ, han kan drible og aflevere. Det eneste minus ved ham, er han ikke arbejder defensivt.

3: Nabil Fekir. Målfarlig, boldsikker og teknisk stærk. Jeg synes, at Nabil Fekir har vist sig en fantastisk spiller. Han er rigtig god på kontraangreb, hvor man efterhånden kan sige, at vi er eksperter. Så jeg tror, at han vil passe godt ind på holdet.



Vores offensiv har virket upåklageligt i denne sæson. Det eneste minus er vores alternativer, de er langt fra det niveau, vores 3 forreste præsterer. Derfor synes jeg, at vi skal have nogle, der kan erstatte dem eller supplere dem.

1: Timo Werner. Som med Upamecano lagde jeg mærke til Timo, da jeg så på Keita. Han imponerede også sidste sæson med 21 mål i Bundesligaen. Timo er en fantastisk spiller, jeg synes, at han på mange måder minder om Firmino. Han er en fighter, der jagter mange bolde, og han arbejder fantastisk defensivt. Derudover, så laver han mål.

2: Leon Bailey. Hold nu op en sæson han har gang i, og han er kun 18 år. Han er lynende hurtig, målfarlig og laver assists. Der var på et tidspunkt nogen, der sagde, at han var Walcott med teknik. Han kan spille på begge kanter, trækker ind i banen og er målfarlige. Han minder meget om det vi har. Hans defensive tilgang til spillet er dog ikke noget at skrive hjem om.

3: Christian Pulisic. Vi har været linket til ham før, og bliver det sikker igen. Der er ingen tvivl om, at han har talent. Han kan spille på begge kanter, løber godt og har et godt blik for spillet. Jeg tror han kan blive en klassespiller under de rigtige forhold.

Det er selvfølgelig mange spillere. Hvis vi bare henter 1 af dem bliver jeg glad.
Hvis jeg kunne få det som jeg ønskede, så hentede vi Ndidi, Hakim Ziyech, Timo Werner og enten Upamecano eller de Ligt.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 21. mar, 2018 22:55

Velkommen til Xick og stor ros for et godt første indlæg. Forhåbentlig det første af mange. Jeg er meget enig i hele dit indlæg og synes du fremhæver samme områder som jeg mener mangler forstærkning. Dine forslag er rigtig gode og spillere som jeg også selv har haft i tankerne. Det bliver spændende at se, hvad der sker til sommer. Som du også skriver, så er vi allerede væsentligt forstærket i form af tilkomsten af Keita (selv hvis Can smutter). Jeg er sikker på, at vi henter en defensiv midtbane og det kunne være i form af Jorginho, som har været meget linket, eller en anden. Dine bud er gode og alle spillere vil kunne gøre en god figur på vores hold. Til forsvaret så jeg gerne Alderweireld, hvis han overhovedet er en mulighed. Han ville sammen med van Dijk give os Premier Leagues bedste midterforsvar. De Ligt (yngste anfører for Ajax) og Upemecano er andre rigtig gode bud på forsvarspillere med stort talent og som stadig kan formes.

En offensiv og kreativ midtbanespiller er et must og så synes jeg vi mangler bredde oppe foran. Fekir er en ønskespiller og en spiller som Sessegnon vil kunne agere backup uden at ville kræve fast spilletid i starten (17 år). En bobler til midtbanen kunne være en James Maddison fra Norwich, som har imponeret stort i denne sæson. Og så er han engelsk.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 22. mar, 2018 06:29

Flot debutindlæg, Xick! :clap:

Jeg er enig i langt det meste, det er virkelig spillere, der vil pynte i de fleste trupper, herunder vores. Eneste lille anke er ift målmandsposten, hvor vi i min optik ganske simpelt bliver for tyndt besatte, hvis/når Migs er fortid til sommer. Vi er enige om, at Karius gør det godt for tiden, men han mangler endnu at demonstrere langtidsholdbarhed. Om Ward ved vi ret beset ikke engang, om han har niveau til toppen af PrL, og i endnu mindre grad om han er langtidsholdbar. Bogdan har jeg slet ikke med i regnestykket, han har allerhøjst Championship-niveau.

Det er ganske enkelt for spinkelt til at bære os igennem en hel, lang sæson i toppen af PrL og forhåbentlig ChL. Vi skal have en, der som minimum kan konkurrere reelt med Karius, vel at mærke på det niveau, Karius præsterer i øjeblikket.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » torsdag, 22. mar, 2018 07:33

Tak for ordene, målet var lidt et konstruktivt indlæg frem for namedropping, ikke at der er noget galt i det.

@Mads T
Jeg synes også Maddison er spændende, men jeg er i tvivl om, hvorvidt han er god nok. Han gør det uden tvivl godt i Championship, men jeg var ikke imponeret i FA kampen mod Chelsea. Men jeg må også indrømme, jeg har ikke fulgt ham nøje ud over den kamp. Sessegnon ville da være fantastisk, jeg tror han har masser af potentiale, i sær hvis han spiller længere fremme, end han gør nu.

Mht. Jorginho, Jeg kan godt se han har kvalitet. Han har et super blik for spillet, kan lave nogle fantastiske afleveringer i dybden. Jeg tror mere, jeg ser ham som en mellemting mellem en 10'er og en 6'er, og så foretrækker jeg bare en ren 6'er eller 10'er, tror jeg. Derudover, så er jeg nervøs for italienere.




@Sledgehammer
Jeg kan godt se hvad du mener, men spørgsmålet er vel, om vi skal hente en direkte komkurrent, eller en rigtig god back-up. Men ja, Karius skal bevis, at han er nr. 1 i de sidste 7 kampe og i Champions League.
Senest rettet af Xick fredag, 23. mar, 2018 08:52, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. mar, 2018 08:58

Xick skrev:Tak for ordene, målet var lidt et konstruktivt indlæg frem for namedropping, ikke at der er noget galt i det.

@Mads T
Jeg synes også Maddison er spændende, men jeg er i tvivl om, hvorvidt han er god nok. Han gør det uden tvivl godt i Championship, men jeg var ikke imponeret i FA kampen mod Chelsea. Men jeg må også indrømme, jeg har ikke fulgt ham nøje ud over den kamp. Sessegnon ville da være fantastisk, jeg tror han har masser af potentiale, i sær hvis han spiller længere fremme, end han gør nu.

Mht. Jorginho, Jeg kan godt se han har kvalitet. Han har et super blik for spillet, kan lave nogle fantastiske afleveringer i dybden. Jeg tror mere, jeg ser ham som en mellemting mellem en 10'er og en 6'er, og så foretrækker jeg bare en ren 6'er eller 10'er, tror jeg. Derudover, så er jeg nervøs for italienere.





@Sledgehammer
Jeg kan godt se hvad du mener, men spørgsmålet er vel, om vi skal hente en direkte komkurrent, eller en rigtig god back-up. Men ja, Karius skal bevis, at han er nr. 1 i de sidste 7 kampe og i Champions League.
Kanon debutindlæg :army7:

Jeg tror, at hvis vi var shitty eller PSG, så havde vi sikkert købt hele din liste, men jeg tror ikke, vi vil handle så voldsomt ind, og jeg håber det egentlig heller ikke bortset fra, hvis vi ikke forlænger med Can, og hvis vi sælger ud af spillere, som har fået en del kampe denne sæson.

Hvis Karius fortsætter stilen, så mener jeg - også hans alder taget i betragtning - at han skal fortsætte, og jeg har en idé om, at Ward er et rigtig fint 2. valg, hvor Grabara godt kan komme op og snuse til en bænkplads og atmosfæren i Cup-kampe, da han skulle være et kæmpe talent.

Vi skal også passe på med for mange tilgange, hvis vi har tro på egne talenter og spillere i det hele taget, da de skal kunne se en vej frem i klubben. Jeg føler mig overbevist om, at vi har et særligt talent i Gomez, så vi lukker ned for ham ved at købe en ny mand ind, og Clyne kommer tilbage til sin højre back, hvor der så er 3 mand. Jeg synes, vi har set rigtig stærke ud i efterhånden mange kampe - bortset fra et par situationer mod scum, som vi tidligere har kunnet håndtere - så jeg mener egentlig ikke, at vi har behov for yderligere folk til det centrale forsvar.
Det skulle kun være, hvis Klopp vil erstatte Lovren eller Matip med en anden.

Jeg synes sådan set heller ikke, at vi har haft svært ved at finde målet og være kreative og temposættende uden Coutinho, og jeg forventer, at Keita kommer og sætter endnu mere fut i det offensive fejemøj og gøre vores presspil endnu mere effektivt, så om vi både skal have en offensiv midt og en til at rotere med de 3 forreste stiller jeg mig kritisk overfor.
Jeg er sikker på, at Oxlade er tiltænkt stadig mere spilletid, at Hendo sidder på 6'eren, og at Keita får en plads. Forlader Can os, så kommer du med gode bud på en 6'er mere, hvor jeg også vil byde ind med en spiller som Asier Illarramendi, og hvor der også ligger en mulighed for, at Grujic napper reservetjansen, når Hendo skal have et hvil/er skadet.

Vores 3 forreste har heldigvis et godt helbred og en god fysik, så hvis ikke der sker noget voldsomt, så vil de spille rigtig mange kampe. Jeg synes derfor, det vil være optimalt med en spiller, der kan rotere med dem alle 3, hvor Timo Werner og Fekir er rigtig gode bud imo.

Vi skal heller ikke glemme, at vi har 3 rigtig store talenter i Ojo, Wilson og Kent, hvor forhåbentlig en af dem kan være mere inde over 1. holdet næste sæson, og så skal de 2 andre have en hel sæson på udlån i en god klub med garanteret spilletid.
Jeg har bestemt heller ikke/langt fra afskrevet Ings og Solanke, og de skal også føle, at der kan blive kampe og minutter til dem.

Dvs. udover en spiller til at rotere med de 3 forreste og måske en 6'er mere, hvis Can smutter, så må det være store talenter, vi skal fiske efter, og her er Sessegnon og Madisson (som jeg synes var fantastisk mod Chelsea) rigtig gode bud.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 22. mar, 2018 10:55

Jeg så et længere indlæg fra BBC hvor man sammenlignede vores hold med city med det formål at vurdere hvad der skal til for at vi kan true dem på mesterskabet næste år.

Målmand: her mangler vi noget, men Karius er på vej.
I forsvaret: Vi kan udvikle det vi har og Robertson og VVD er begge i stand til at spille på city's niveau.
Midten: her halter vi, og reelt har vi lige nu ikke noget der vil slå city's spillere af holdet.
Angreb: her kan vi matche alle hold i verden, men ikke hvis vi får skader.

Så vi er nok ude i at vi skal hente 2-3 rigtig gode spillere udover Keita hvis vi skal spille med om mesterskabet næste år.

Xick har kommet med nogle gode bud. Jeg tror jeg ville starte med den rigtige defensive midt som den vigtigste spiller. VVD har hjulpet hele forsvaret og målmanden til at performe bedre. Det samme ville en def midt. Får vi den rigtige der, så er hele holdet styrket godt.

Derudover 2 i det offensive. En wing (Salah/Mane type) og en ekstra 9'er.

Jeg tror Lallana og AOC godt kan udfylde det kreative sammen med Keita, så jeg mener ikke vi skal hente yderligere her.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 22. mar, 2018 11:54

ilusio skrev:Jeg så et længere indlæg fra BBC hvor man sammenlignede vores hold med city med det formål at vurdere hvad der skal til for at vi kan true dem på mesterskabet næste år.

Målmand: her mangler vi noget, men Karius er på vej.
I forsvaret: Vi kan udvikle det vi har og Robertson og VVD er begge i stand til at spille på city's niveau.
Midten: her halter vi, og reelt har vi lige nu ikke noget der vil slå city's spillere af holdet.
Angreb: her kan vi matche alle hold i verden, men ikke hvis vi får skader.

Så vi er nok ude i at vi skal hente 2-3 rigtig gode spillere udover Keita hvis vi skal spille med om mesterskabet næste år.

Xick har kommet med nogle gode bud. Jeg tror jeg ville starte med den rigtige defensive midt som den vigtigste spiller. VVD har hjulpet hele forsvaret og målmanden til at performe bedre. Det samme ville en def midt. Får vi den rigtige der, så er hele holdet styrket godt.

Derudover 2 i det offensive. En wing (Salah/Mane type) og en ekstra 9'er.

Jeg tror Lallana og AOC godt kan udfylde det kreative sammen med Keita, så jeg mener ikke vi skal hente yderligere her.
Jeg er ikke enig i at vi både skal have en Wing og en angriber/9'er. Både Mané og Salah kan spille på toppen - Ings bliver bedre og bedre - og arbejder rigtig meget med at levere noget af det samme som Firmino. Og får vi en Wing ind, der kan true Salah/Mané til startplads, så er det rigelig muligheder for at rotere rundt. Selv med skader. Samtidigt har vi også Lallana og AOC, der kan spille wingpladsen.

Men midten syntes jeg bestemt vi skal have en mere ind ud over Keita. Hendo er alt for svingene i niveau. Milner bliver desværre ikke yngre. Gini er slet ikke god nok og Can ved vi jo ikke om vi har næste sæson. Lallana og AOC er imø tiltænkt den offensive del af midten - så når de ligger på en 8'er plads, så vil det stadig være meget mere offensivt end f.eks Can, Milner eller Hendo på den plads. Så ja tak, til en defensiv orienteret midtbane.

Så hvis vi kan hente en offensiv spiller/Wing angriber og en defensiv midtbane af aller højeste kvalitet - så vil jeg være rigtig glad. Det vil så sammen med Keita være tre spillere, der skal integreres som førsteholdsspillere - Flere tror jeg bliver noget rod, der mere skaber forvirring og rod på banen end løfter os som hold - selv hvis de ekstra spillere er individuelt er på et højere niveau end dem vi har nu.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 22. mar, 2018 12:52

Florentino Perez har sat prisskilt på Navas, Benzema, Ceballos (30 mio euro), Isco 80 mio euro, og Bale 120 mio euro.

Det lyder som et sted vi skal søge hen til.
We need a new Fowler...

Besvar