Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 20. feb, 2018 02:49

Er glad for, at ingen i LFC lod sig overbevise af Elmanders gode sæson i Frankrig, selvom der dengang var meget løse rygter om en interesse.

De La Red var i mine øjne den vildeste midtbanespiller, men hans karriere blev desværre standset meget tidligt af en hjertesygdom.

Micah Richards fik på mærkværdig vis smidt sin lovende karriere lidt væk.

Det overrasker mig noget, at jeg foreslog Fabiano over Villa. Jeg var kæmpe fan af Villa. Og idéen om ham og Torres sammen, kunne få mit mundvand til at løbe.

Udviklingen i spilleres karrierer er åbenbart temmelig svær at spå om. Se bare hvor galt det gik for disse 5 journalister på 4 år.

https://www.plbold.dk/nyhed/fem-journal ... -vm-i-2018

Og ja, det var kroner dengang.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 20. feb, 2018 11:39

Hr. Drejer skrev:Der er en tråd som hedder 'Hvem skal ud?', men det er lige så interessant at diskutere 'Hvem skal ind?'

Jeg synes at vi skal styrke vores backpositioner samt vores vings og angreb.

Mine ønsker:

Rafinha: En brasiliansk back, som er god i det defensive :o samt har gode offensive kvaliteter. Hans et-to-spil er fremragende. Derudover har spillet et par sæsoner i Bundesligaen og C.L. og er dermed vant til europæisk fodbold.

Micah Richards: Ja, jeg ved man city ikke ville sælge, men måske kan vi lave en byttehandel med Crouch. Han er ung, rutineret, stærk og hurtig. De gange jeg har set ham, har han været god med bolden.

McGeady: Fremragende dribler og vant til fysisk hårdt spil fra SPL. Han er dygtig til at sætte sig selv i scene, men kan også give den oplæggerens rolle. Har også spillet C.L.
fodbold.

Silva: Driblestærk og er vant til at spille i teknisk stærk liga. Spiller overfor gode modstandere. Men mangler lidt fysik til at begå sig i P.L. Men det skal nok komme. Talentet er ikke til at tage fejl af ( et billigere alternativ til Silva er Capel fra Sevilla).

Goran Pandev: Hvis vi beholder vores nye system i næste sæson, kunne en 10'er være ganske interessant, med Gerrard lidt længere tilbage på banen. Her passer Pandev ind. Han er god mellem midtbane og angreb, har et godt skud og er god i og omkring feltet (et alternativ kan være Nasri fra Marseille)

Fabiano: Hvorfor ikk'? En smule dyr, men han er en type som kan give fantasi og kreativitet i vores angreb. Det kunne være interessant, at se ham sammen med Torres (et alternativ, hmm kan ikke komme på nogen)

...og vi taler selvfølgelig ikke om pris :)
Jeg havde også Fabiano :D

Men jeg havde også Silva, som er blevet en succes i PL
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » tirsdag, 20. feb, 2018 12:10

Hr. Drejer skrev:
Hr. Drejer skrev:Der er en tråd som hedder 'Hvem skal ud?', men det er lige så interessant at diskutere 'Hvem skal ind?'

Jeg synes at vi skal styrke vores backpositioner samt vores vings og angreb.

Mine ønsker:

Rafinha: En brasiliansk back, som er god i det defensive :o samt har gode offensive kvaliteter. Hans et-to-spil er fremragende. Derudover har spillet et par sæsoner i Bundesligaen og C.L. og er dermed vant til europæisk fodbold.

Micah Richards: Ja, jeg ved man city ikke ville sælge, men måske kan vi lave en byttehandel med Crouch. Han er ung, rutineret, stærk og hurtig. De gange jeg har set ham, har han været god med bolden.

McGeady: Fremragende dribler og vant til fysisk hårdt spil fra SPL. Han er dygtig til at sætte sig selv i scene, men kan også give den oplæggerens rolle. Har også spillet C.L.
fodbold.

Silva: Driblestærk og er vant til at spille i teknisk stærk liga. Spiller overfor gode modstandere. Men mangler lidt fysik til at begå sig i P.L. Men det skal nok komme. Talentet er ikke til at tage fejl af ( et billigere alternativ til Silva er Capel fra Sevilla).

Goran Pandev: Hvis vi beholder vores nye system i næste sæson, kunne en 10'er være ganske interessant, med Gerrard lidt længere tilbage på banen. Her passer Pandev ind. Han er god mellem midtbane og angreb, har et godt skud og er god i og omkring feltet (et alternativ kan være Nasri fra Marseille)

Fabiano: Hvorfor ikk'? En smule dyr, men han er en type som kan give fantasi og kreativitet i vores angreb. Det kunne være interessant, at se ham sammen med Torres (et alternativ, hmm kan ikke komme på nogen)

...og vi taler selvfølgelig ikke om pris :)
Jeg havde også Fabiano :D

Men jeg havde også Silva, som er blevet en succes i PL
Hr. Drejer, denne side må være dette forums mest sette :laughin:

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. feb, 2018 12:35

Læste i de første sider om Suarez, som overraskende få så et lys i. Sgu meget sjovt.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 20. feb, 2018 13:07

Jesper skrev:Læste i de første sider om Suarez, som overraskende få så et lys i. Sgu meget sjovt.
Jeg var åbenbart blevet klogere siden Torres:
AJ skrev:Jeg må indrømme, at jeg har tabt meget for ham efter bid episoden. Det med håndboldspillet ved VM kan jeg sagtens komme mig over. Måske man selv ville have gjort det samme? Men bidet er for langt ude.

Fodboldmæssigt er han imidlertid fantastisk. Lad nu være med at bruge Kezman, Kuyt, Afonso Alves og andre som argumentation for, at han ikke slår igennem som angriber i PL. De har intet med hinanden at gøre.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. feb, 2018 14:25

Hr. Drejer skrev:
Hr. Drejer skrev:Der er en tråd som hedder 'Hvem skal ud?', men det er lige så interessant at diskutere 'Hvem skal ind?'

Jeg synes at vi skal styrke vores backpositioner samt vores vings og angreb.

Mine ønsker:

Rafinha: En brasiliansk back, som er god i det defensive :o samt har gode offensive kvaliteter. Hans et-to-spil er fremragende. Derudover har spillet et par sæsoner i Bundesligaen og C.L. og er dermed vant til europæisk fodbold.

Micah Richards: Ja, jeg ved man city ikke ville sælge, men måske kan vi lave en byttehandel med Crouch. Han er ung, rutineret, stærk og hurtig. De gange jeg har set ham, har han været god med bolden.

McGeady: Fremragende dribler og vant til fysisk hårdt spil fra SPL. Han er dygtig til at sætte sig selv i scene, men kan også give den oplæggerens rolle. Har også spillet C.L.
fodbold.

Silva: Driblestærk og er vant til at spille i teknisk stærk liga. Spiller overfor gode modstandere. Men mangler lidt fysik til at begå sig i P.L. Men det skal nok komme. Talentet er ikke til at tage fejl af ( et billigere alternativ til Silva er Capel fra Sevilla).

Goran Pandev: Hvis vi beholder vores nye system i næste sæson, kunne en 10'er være ganske interessant, med Gerrard lidt længere tilbage på banen. Her passer Pandev ind. Han er god mellem midtbane og angreb, har et godt skud og er god i og omkring feltet (et alternativ kan være Nasri fra Marseille)

Fabiano: Hvorfor ikk'? En smule dyr, men han er en type som kan give fantasi og kreativitet i vores angreb. Det kunne være interessant, at se ham sammen med Torres (et alternativ, hmm kan ikke komme på nogen)

...og vi taler selvfølgelig ikke om pris :)
Jeg havde også Fabiano :D

Men jeg havde også Silva, som er blevet en succes i PL
Havde vi hentet Silva i 2008 var det vel blevet til et par PL titler. Men der var mange ude efter ham dengang, så det er jo ikke sikkert at vi kunne få ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 20. feb, 2018 15:31

Lazio har bekræftet, at Stefan De Vrij forlader dem transferfrit til sommer. Kunne han være en fremtidig makker til VvD? Der bliver selvfølgelig nok rift om ham.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/laz ... il-sommer/

Hr. Drejer
Indlæg: 13753
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 20. feb, 2018 17:58

RedRedRed skrev:Lazio har bekræftet, at Stefan De Vrij forlader dem transferfrit til sommer. Kunne han være en fremtidig makker til VvD? Der bliver selvfølgelig nok rift om ham.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/laz ... il-sommer/
Det skal vi da helt klart gå efter! Vi er ikke kendt for at bruge uanede summer i transfervinduet, så en gratis topspiller, som ovenikøbet kender Virgil, ham skal vi da ha'!

Så kan vi bruge pengene på en midtbanespiller, en offensiv spiller og en målmand.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. feb, 2018 20:20

Jeg vil helst udtale mig om spillere, jeg rent faktisk kender og ham her har jeg set for lidt til, men det har mange andre af jer derude (tilsyneladende). Hvad siger I?
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/d ... aadan-her/
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 21. feb, 2018 07:10

RedRedRed skrev:Lazio har bekræftet, at Stefan De Vrij forlader dem transferfrit til sommer. Kunne han være en fremtidig makker til VvD? Der bliver selvfølgelig nok rift om ham.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/laz ... il-sommer/
Det kan man næsten ikke sige nej til, hvis han gerne vil til Liverpool. Han er vant til en høj forsvarslinje, en god duelspiller, og han regnes som en af de bedste i Serie A.

Jeg tror bare ikke nødvendigvis, at Klopp synes, han er en opgradering. Jeg tror egentlig, at Klopp er rigtig godt tilfreds med det centrale forsvare lige nu, og så skal Gomez jo også derind om vel ikke så forfærdigt lang tid.

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Icipher » onsdag, 21. feb, 2018 08:09

RedRedRed skrev:Lazio har bekræftet, at Stefan De Vrij forlader dem transferfrit til sommer. Kunne han være en fremtidig makker til VvD? Der bliver selvfølgelig nok rift om ham.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/laz ... il-sommer/
Skulle lige til at skrive det samme....og trøje nr. 3 er jo ledig til ham. ;)

Håber meget på vi giver det et forsøg - alt andet ville være hul i hovedet, eftersom vi jo har været linket til ham før. Han kunne være en rigtig god makker til VVD, som han selvfølgelig kender.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 21. feb, 2018 10:48

Niels K skrev:
RedRedRed skrev:Lazio har bekræftet, at Stefan De Vrij forlader dem transferfrit til sommer. Kunne han være en fremtidig makker til VvD? Der bliver selvfølgelig nok rift om ham.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/laz ... il-sommer/
Det kan man næsten ikke sige nej til, hvis han gerne vil til Liverpool. Han er vant til en høj forsvarslinje, en god duelspiller, og han regnes som en af de bedste i Serie A.

Jeg tror bare ikke nødvendigvis, at Klopp synes, han er en opgradering. Jeg tror egentlig, at Klopp er rigtig godt tilfreds med det centrale forsvare lige nu, og så skal Gomez jo også derind om vel ikke så forfærdigt lang tid.
Jeg tror ikke Klopp vil ignorere en god handel, men omvendt tror jeg heller ikke han vil gå i et Sanchez-agtigt kapløb, hvor agenter ender med at løbe med 10 millioner pund og spilleren får mere i sign on fee, end det ville have kostet at købe ham fri, hvis han havde et år tilbage på kontrakten.

Hvis De Vrij gerne vil op og arbejde sammen med van Dijk og Klopp så gør vi da bare det, men jeg tror ikke vi går efter ham hvis han "bare" skal have højest mulige løn, især ikke hvis den er så høj at VvD skal have mere i løn allerede fra sommer af.

Gomez er en interessant variabel, jeg tror han skal være back i et par år før han bliver fast CB, men det er jo umuligt at sige, men at spille CB især i en 4-backkæde i PL, det kræver en masse rutine og coolness og fysik og han skal jo heller ikke sidde fast på backen som Richards og Thuram lidt endte med at gøre.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 21. feb, 2018 11:07

Lige nu har vi:
VVD + Lovren + Matib + Klavan

Til sommer må vi forvente at Clyne skubber Gomez ind centralt.
Det betyder at vi allerede skal sige farvel til Klavan sikkert.

Vil Vrij være bedre end Lovren (nu har han VVD ved siden af sig)?
Skal vi så enten sælge Lovren eller Matib også?

En ting er at vi kan gøre en god handel, men vi skal også sige farvel til en anden spiller da 4 til 2 pladser må være nok.
Målt på nuværende form er det vel Matib der skal ud så vi ender med VVD, Vrij, Lovren og Gomez.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 21. feb, 2018 11:29

ilusio skrev:Lige nu har vi:
VVD + Lovren + Matib + Klavan

Til sommer må vi forvente at Clyne skubber Gomez ind centralt.
Det betyder at vi allerede skal sige farvel til Klavan sikkert.

Vil Vrij være bedre end Lovren (nu har han VVD ved siden af sig)?
Skal vi så enten sælge Lovren eller Matib også?

En ting er at vi kan gøre en god handel, men vi skal også sige farvel til en anden spiller da 4 til 2 pladser må være nok.
Målt på nuværende form er det vel Matib der skal ud så vi ender med VVD, Vrij, Lovren og Gomez.
Rigtig godt opsummeret, bedre end hvad min forkølede hjerne kan komme op med i dag. Om Gomez skal spille CB allerede fra næste sæson syntes jeg er lidt af spørgsmålstegn, men det rykker ikke ved så meget da Klavan så bare kan beholdes som fjerdevalg.

Det mest Kloppske vil være at fortsætte med at lade Lovren og Matip slås om pladsen ved VvD's side. Medmindre Klopp ser et stort lys i De Vrij, det ved jeg ikke om han gør :dontknow: .

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. feb, 2018 07:38

Dani Ceballos var tilsyneladende vældig tæt på at skifte til os sidste måned:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... ip-rumours

Spændende spiller...

Besvar