Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. aug, 2011 12:02

Hvis Cole ryger til Lille får vi måske option på Hazard i 2012.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » onsdag, 31. aug, 2011 12:04

Jeppe skrev:Der har kørt lidt rygter på Zarate det sidste døgn. Nogle (på twitter godt nok) melder at vi har fået accepteret et bud.
Derudover skriver en italiensk side nu at han skulle være på vej til John Lennon Airport http://www.itasportpress.it/?action=rea ... izia=65592
Kender ikke troværdigheden af siden, men interessant er det da.

Med hensyn til det med Skysports kan man følge deres Clockwatch, med transferupdates dagen igennem, her: http://www.skysports.com/football/trans ... 96,00.html


Uuuh, Let it be so! :o

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 31. aug, 2011 12:09

Hr. Drejer skrev:Hvis Cole ryger til Lille får vi måske option på Hazard i 2012.
Jeg går ud fra, at det er en oversættelse, ellers mangler du en kilde ;)
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. aug, 2011 12:11

Det er fra den norske, som citerer en fransk avis. Det er desværre ikke noget jeg har fået i stand.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 31. aug, 2011 12:13

Her kan du følge Skysport news;
http://www.veetle.com/index.php/channel ... a7279a7610
Veetle er det eneste gode på nettet! :clap:



- Det kræver en god internet-forbindelse!
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 31. aug, 2011 12:15

Hr. Drejer skrev:Det er fra den norske, som citerer en fransk avis. Det er desværre ikke noget jeg har fået i stand.
Jeg forsøgte bare at være lidt humoristisk, fordi jeg allerede havde nævnt det. Det er Matt Spiro, der er ophavsmanden til rygtet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 31. aug, 2011 12:23

Hr. Drejer skrev:Det er fra den norske, som citerer en fransk avis. Det er desværre ikke noget jeg har fået i stand.
Det er jo lidt, sådan en sidegevinst man håber på. Her er linket i øvrigt til de dovne...

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=30093&zone=1
Kloppite

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 31. aug, 2011 12:26

SkySports News siger nu, at Aston Villa har gjort deres entré i ræset om Joe Cole - tør man mon håbe på, at vi måske kan få en reel transfer på plads?

gerre
Indlæg: 100
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af gerre » onsdag, 31. aug, 2011 12:30

"Just seen Mauro Zarate arrive at Melwood to be greeted by Comolli and Kenny! These two are geniuses in the transfer market!"

Er skrevet af en tilfældig person til BBC, så skal tages med den usikkerhed der er, men passer da fint med det italienske medie fra før :)

Og ikke så meget Liverpoolrelateret, men Balotellis profil er fjernet fra Man City's hjemmeside...

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pede » onsdag, 31. aug, 2011 12:41

gerre skrev:"Just seen Mauro Zarate arrive at Melwood to be greeted by Comolli and Kenny! These two are geniuses in the transfer market!"
Det er i hvert fald bullshit! :)

Især eftersom skysports har folk stående udenfor Melwood.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 31. aug, 2011 12:57

Kender ikke meget til Zarate, ville han være et starting-11 køb?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 31. aug, 2011 13:00

Det begynder godt at blive ganske spændende .... selvom min drømme-signing Adam Johnson overhovedet ikke nævnes :x

Men Zarate har jeg længe haft et godt øje til, især med henblik på hans absolut godkendte PL-fortid i Birmingham, og så ser jeg en supplerende Suarez-type som en meget vigtig tilføjelse for ikke at være stor-afhængig af vores lille super-7'er - og lidt youtube-kiggeri giver sgu smag efter mere: (og her ville jeg så gerne have linket, men det virkede ikke helt :roll: )

Det suveræne set-up vil dog selvfølgelig være Hazard! Jeg har tidligere luftet tanken om at hente ham i januar-vinduet, hvor han har løbet CL-hornene af sig ... i netop det vindue bør vi have en fordel, da vi ikke vil være belastet af hans internationale spærring (og det vil nok være en fordel kun at skulle duellere med Juve og Roma, istedet for alle de andre CL-giganter og EL-lilleputter :) )
Så alle de bånd, der kan knyttes til Lille nu (læs: Cole, Comolli), er meget velkomne!
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 31. aug, 2011 13:06

Okay, det kunne godt være sådan her....go, Mauro, go :D

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Reina » onsdag, 31. aug, 2011 13:16

Håber virkelig SKY Sports viser noget live i aften. Kan huske jeg sad og så live fra sidste vindue hvor de skiftevis viste billeder af Torres og Carroll samt alle andre steder i England. Det var underholdning i meget høj klasse..
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 31. aug, 2011 13:19

Reina skrev:Håber virkelig SKY Sports viser noget live i aften. Kan huske jeg sad og så live fra sidste vindue hvor de skiftevis viste billeder af Torres og Carroll samt alle andre steder i England. Det var underholdning i meget høj klasse..
http://www.veetle.com/index.php/channel ... a7279a7610

All day, my friend. All day :dance:

Besvar