Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 19. jun, 2018 22:43

Niels K skrev:Hirving Lozano talte vi også om sidste sommer, og han har haft endnu en stærk sæson i PSV og var senest kølig mod Tyskland. Han er vel heller ikke et dumt bud ?

Assistkongen Alex Telles vil givetvis være en opgradering på Moreno, og han bør være anvendelig længere fremme på banen også.
Alex Telles hvordan spiller han og position?
We need a new Fowler...

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 19. jun, 2018 22:47

nikand skrev:
Niels K skrev:Hirving Lozano talte vi også om sidste sommer, og han har haft endnu en stærk sæson i PSV og var senest kølig mod Tyskland. Han er vel heller ikke et dumt bud ?

Assistkongen Alex Telles vil givetvis være en opgradering på Moreno, og han bør være anvendelig længere fremme på banen også.
Alex Telles hvordan spiller han og position?
Venstreback. Kan huske han spillede for Galatasaray før Porto købte ham, han er ikke noget særligt - dog ret stabil, noget man savner hos Moreno.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 20. jun, 2018 10:29

Fowler89 skrev:
nikand skrev:
Niels K skrev:Hirving Lozano talte vi også om sidste sommer, og han har haft endnu en stærk sæson i PSV og var senest kølig mod Tyskland. Han er vel heller ikke et dumt bud ?

Assistkongen Alex Telles vil givetvis være en opgradering på Moreno, og han bør være anvendelig længere fremme på banen også.
Alex Telles hvordan spiller han og position?
Venstreback. Kan huske han spillede for Galatasaray før Porto købte ham, han er ikke noget særligt - dog ret stabil, noget man savner hos Moreno.
At sige han ikke er noget særligt, er vel lige hårdt nok, om en spiller, der har spillet i Gremio, Inter, Galatasaray og nu Porto, hvor hans stats for mål og assists bliver mere og mere imponerende, og han slutter sæsonen af med i den portugisiske liga at score 3 og lave 13 assists i 30 kampe, og totalt med CL og det hele at lave 4 mål og 20 assists i 45 kampe.
Det ser unægteligt ud som om, at vi mod modstandere, hvor vores backs skal levere en stærk offensiv indsats for at være medvirkende til at kunne bryde defensive hold ned, at vi her kunne få en mand ind, som kan levere et slutprodukt, som Moreno aldrig har kunnet.
Der skrives, at han også kan spille venstre midt og venstre kant, så han giver mulighed for, at vi kan dækkes ind på flere positioner, hvis det bliver nødvendigt, og det kan også give ham et tilfredsstillende antal kampe.
Endnu en brasser vil også være godt for vores 2 andre.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 20. jun, 2018 13:44

Niels K skrev:
Fowler89 skrev:
nikand skrev:
Niels K skrev:Hirving Lozano talte vi også om sidste sommer, og han har haft endnu en stærk sæson i PSV og var senest kølig mod Tyskland. Han er vel heller ikke et dumt bud ?

Assistkongen Alex Telles vil givetvis være en opgradering på Moreno, og han bør være anvendelig længere fremme på banen også.
Alex Telles hvordan spiller han og position?
Venstreback. Kan huske han spillede for Galatasaray før Porto købte ham, han er ikke noget særligt - dog ret stabil, noget man savner hos Moreno.
At sige han ikke er noget særligt, er vel lige hårdt nok, om en spiller, der har spillet i Gremio, Inter, Galatasaray og nu Porto, hvor hans stats for mål og assists bliver mere og mere imponerende, og han slutter sæsonen af med i den portugisiske liga at score 3 og lave 13 assists i 30 kampe, og totalt med CL og det hele at lave 4 mål og 20 assists i 45 kampe.
Det ser unægteligt ud som om, at vi mod modstandere, hvor vores backs skal levere en stærk offensiv indsats for at være medvirkende til at kunne bryde defensive hold ned, at vi her kunne få en mand ind, som kan levere et slutprodukt, som Moreno aldrig har kunnet.
Der skrives, at han også kan spille venstre midt og venstre kant, så han giver mulighed for, at vi kan dækkes ind på flere positioner, hvis det bliver nødvendigt, og det kan også give ham et tilfredsstillende antal kampe.
Endnu en brasser vil også være godt for vores 2 andre.
Det er imponerende stats for venstre back, muligvis de bedste offensive stats. Men har ærligt aldrig lagt særlig mærke til ham.
Lyder da spændende med en venstre back som Kan give yderligere konkurrence.
We need a new Fowler...

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 20. jun, 2018 16:13

Niels K skrev:
Fowler89 skrev:
nikand skrev:
Niels K skrev:Hirving Lozano talte vi også om sidste sommer, og han har haft endnu en stærk sæson i PSV og var senest kølig mod Tyskland. Han er vel heller ikke et dumt bud ?

Assistkongen Alex Telles vil givetvis være en opgradering på Moreno, og han bør være anvendelig længere fremme på banen også.
Alex Telles hvordan spiller han og position?
Venstreback. Kan huske han spillede for Galatasaray før Porto købte ham, han er ikke noget særligt - dog ret stabil, noget man savner hos Moreno.
At sige han ikke er noget særligt, er vel lige hårdt nok, om en spiller, der har spillet i Gremio, Inter, Galatasaray og nu Porto, hvor hans stats for mål og assists bliver mere og mere imponerende, og han slutter sæsonen af med i den portugisiske liga at score 3 og lave 13 assists i 30 kampe, og totalt med CL og det hele at lave 4 mål og 20 assists i 45 kampe.
Det ser unægteligt ud som om, at vi mod modstandere, hvor vores backs skal levere en stærk offensiv indsats for at være medvirkende til at kunne bryde defensive hold ned, at vi her kunne få en mand ind, som kan levere et slutprodukt, som Moreno aldrig har kunnet.
Der skrives, at han også kan spille venstre midt og venstre kant, så han giver mulighed for, at vi kan dækkes ind på flere positioner, hvis det bliver nødvendigt, og det kan også give ham et tilfredsstillende antal kampe.
Endnu en brasser vil også være godt for vores 2 andre.
Jeg synes han er god nok. Med ikke noget særligt mener jeg at han ikke kan spille direkte på Real Madrid, Barcelona, Bayern osv.
Han er langt bedre end Moreno, men jeg vil ikke sige han er bedre end Robbo.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 21. jun, 2018 15:15

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 21. jun, 2018 15:27

YNWA! skrev:
Spændende...

Virker lidt vildt, men ok Matip, Lovren og Van Dijk har vel alle en lille smule bekymrende skades historie, det spiller nok også ind.
Hvis det er sandt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 21. jun, 2018 15:29

Filos of Isk skrev:
YNWA! skrev:
Spændende...

Virker lidt vildt, men ok Matip, Lovren og Van Dijk har vel alle en lille smule bekymrende skades historie, det spiller nok også ind.
Hvis det er sandt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Klavan ud, Lascelles ind? Det ville være glimrende imo.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 21. jun, 2018 15:43

YNWA! skrev:
Filos of Isk skrev:
YNWA! skrev:
Spændende...

Virker lidt vildt, men ok Matip, Lovren og Van Dijk har vel alle en lille smule bekymrende skades historie, det spiller nok også ind.
Hvis det er sandt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Klavan ud, Lascelles ind? Det ville være glimrende imo.
Jeg kan egentlig godt lide den rutinerede (og lidt billigere) 4. Centerhalf, der ikke brokker sig over spilletiden og er klar når han kommer ind efter to måneder uden kampe.
Så egentlig tænker jeg at Lovren eller Matip ville være i farezonen. Matip har ikke været god siden oktober, men jeg håber lidt at han opper sig, men et salg kan ikke udelukkes. Skal Gomez evt. lejes ud for at få CB erfaring?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af Filos of Isk fredag, 22. jun, 2018 14:18, rettet i alt 1 gang.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 22. jun, 2018 08:30

Jeg ville vælge Matib. Lovren ser generelt stærkere ud specielt sammen med VVD.
Klavan er jeg glad for. Ikke fordi han er den bedste men som filosoffen skriver, så er det fint at have en som er tilfreds med at spille som 4. mand.

Hvis han vælger at købe en ny CB, så er det vel delvist på en beslutning om at han ikke mener Gomez er god nok? Eller vil han sælge 2?
Vi skal ikke have 5 mand til de 2 pladser.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » fredag, 22. jun, 2018 08:32

MatiP

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 22. jun, 2018 09:50

1: Jeg siger nej tak til en ny venstre back. Er UBER glad for Robbo. Perfekt fit til PL.

2: En ny CB? Jeg synes reelt ikke, at det bør være specielt højt på agendaen, men er da åben for idéen. Seneste "yderst løse" rygte går på Maguire. Det er endnu en spiller, der nok vil dele vandene. Jeg kan virkelig godt lide ham.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... o-14812279

3: Kunne et kortsigtet alternativ til Fekir ikke være Mertens? Fed spiller med mål i støvlerne, der efter min opfattelse kan spiller alle 4 forreste pladser. Han er 31 år, så om et år eller to ville Brewster, Wilson eller et andet talent måske gradvist overtage.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 22. jun, 2018 10:02

Så lige pludselig skulle en CB nu være Klopps "priority target"...

Hvis man er interesseret i den helt utroligt tynde bagvedliggende artikel, så er den her

https://www.theguardian.com/football/20 ... -tarkowski

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 22. jun, 2018 10:39

AJJ skrev:Så lige pludselig skulle en CB nu være Klopps "priority target"...

Hvis man er interesseret i den helt utroligt tynde bagvedliggende artikel, så er den her

https://www.theguardian.com/football/20 ... -tarkowski
Artiklen siger også at Jack Butland er Klopps førsteprioritet på målmandsposten ... :shock: :wall:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » fredag, 22. jun, 2018 11:36

Håber vi bliver rygtet til Tarkowski, Maguire, Lascelles men ender med at købe Benjamin Pavard eller Langlet. Det ville være medicin!

Besvar