Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 08. maj, 2019 18:40

Kunne man forestille sig en Coutinho-retur? Han er åbenbart færdig i Barcelona.

https://www.empireofthekop.com/2019/05/ ... H89le2MIJ4
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 08. maj, 2019 19:16

Sledgehammer skrev:Kunne man forestille sig en Coutinho-retur? Han er åbenbart færdig i Barcelona.

https://www.empireofthekop.com/2019/05/ ... H89le2MIJ4
Nej tak, broer er blevet brændt og han fik heller ikke ligefrem en gæstfri velkomst i går. Det samme kan siges om Suarez.
Den stærke genistreg vi har begået er at sælge ham til overpris og hente Virgil og Alisson for de penge.
Corner taken quickly...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. maj, 2019 21:32

Sledgehammer skrev:Kunne man forestille sig en Coutinho-retur? Han er åbenbart færdig i Barcelona.

https://www.empireofthekop.com/2019/05/ ... H89le2MIJ4
Jeg tror det ikke, mest fordi jeg ikke tror han vil tilbage til England.

Jeg føler ikke at Coutinho smækkede mere med døren end at det ville kunne udbedres med lidt ydmyghed og et kampvindende mål imod en klub fra Manchester.

Men jeg tvivler på at klubben er villige til at smide boksen og Coutinho selv tror jeg også søger mod en anden spansk klub, Italien eller PSG.

Edit: men det kunne jo godt ende med at de gør ham til syndebuk.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 08. maj, 2019 22:38

Altså for 100 millioner kr nappede jeg ham da gerne, hvis han ellers er frisk på at levere 100% for Liverpool igen.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. maj, 2019 22:46

Niels K skrev:Det vil jeg da hjertens gerne :army7:

Jeg havde alligevel bare svært ved at ihukomme den store begejstring fra andre, hvor jeg mere husker det som, at han var den bedste af "2 onder", og at Sturridge mere eller mindre er død og begravet ift. startopstillinger (eller er det Thommo, som stædigt holder fast og så i stedet for Firmino ?).
Jeg er kæmpe fan af Sturr, men må jo også indse det er nostalgi(kan det være nostalgi når det kun er et par år siden han var klasse?) mewn er i tvivl om hvad du mener i parantesen, for har lige skrevet i TAA tråden jeg synes Origi har gjort det bedre end Mirmino, og har generelt rost Origi relativt meget, den sidste uge, og jeg er ikke gavmild med ros :lol: Sturr har jeg vist ikke nævnt 1-2 mdr, uden dog at kunne garantere at jeg ikke er kommet til at nævne Sturr i et surt Mirmino opstød :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. maj, 2019 22:54

Sledgehammer skrev:Kunne man forestille sig en Coutinho-retur? Han er åbenbart færdig i Barcelona.

https://www.empireofthekop.com/2019/05/ ... H89le2MIJ4
27 år til sommer, han burde gå ind i den bedste fodbold alder, men gad vide om han lider af den sydamerikanske syge? altså at brænde ud som 26-29 årig. Synes der er masser af eksempler på total burn out tidligt, udelukkende hos offensiv spillere mærkeligt nok. Og har tidligere nævnt mange navne med den "sygdom", lige nu kan jeg dog kun huske Ronaldinho, Adriano og Riquelme.

Til den rigtige pris, så jeg ham dog møj gerne i trøjen igen. barca kan få 40mill£ og yderligere 250mill når han runder 1500 kampe
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 08. maj, 2019 23:26

Thommo skrev: Jeg er kæmpe fan af Sturr, men må jo også indse det er nostalgi(kan det være nostalgi når det kun er et par år siden han var klasse?) mewn er i tvivl om hvad du mener i parantesen, for har lige skrevet i TAA tråden jeg synes Origi har gjort det bedre end Mirmino, og har generelt rost Origi relativt meget, den sidste uge, og jeg er ikke gavmild med ros :lol: Sturr har jeg vist ikke nævnt 1-2 mdr, uden dog at kunne garantere at jeg ikke er kommet til at nævne Sturr i et surt Mirmino opstød :dontknow:
Hvem er Mirmino?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 09. maj, 2019 00:00

Mirmino er synonym for Firmino....Det ved alle i mit hjem(jeg er single) ;) . Det hænger sammen med TAA tråden, altså Mirmino. og har fået Aberlour whiskey, så er nok mere usammenhængende end jeg andre gange er? nogle mener jeg altid er usammenhængende, men hva´fa´en
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 09. maj, 2019 08:13

Thommo skrev:Mirmino er synonym for Firmino....Det ved alle i mit hjem(jeg er single) ;) . Det hænger sammen med TAA tråden, altså Mirmino. og har fået Aberlour whiskey, så er nok mere usammenhængende end jeg andre gange er? nogle mener jeg altid er usammenhængende, men hva´fa´en
Nogen gange skriver du noget på Forum, som jeg er enig i. Som for eksempel ovenstående
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. maj, 2019 10:34

Vil belønne Origi med forlengelse

Liverpool-spissen i kontraktsforhandlinger etter sesongen.
09.05.2019 kl 08:30 Marius Rabben m_rabben

Jürgen Klopp ønsker å forlenge Divock Origis avtale i sommer, opplyser David Maddock i Mirror.
I løpet av bare fire dager har han holdt liv i gulldrømmen i Premier League og scoret to av lagets fire mål i Champions League-semifinalen, og nå kommer belønningen.

Ifølge Maddock planlegger Liverpool å tilby spissen en langtidskontrakt. Den nåværende avtalen løper ut om ett år.
24-åringen, som bare fikk én kamp fra start før nyttår, har hatt flere muligheter til å dra det siste året, men takket nei både i fjor sommer og i januarvinduet for å heller kjempe om plassen på Anfield.

Det har Liverpool nytt godt av: I desember kom han inn på tampen mot Everton og ble matchvinner i 96. minutt, og forrige helg sikret han 3–2 like før ordinær tid mot Newcastle, før han denne uka scoret det første og siste mot Barcelona, noe som var hans første nettkjenninger i Champions League.

Totalt har belgieren scoret 27 ganger for de røde på 96 opptredener, der de fleste er som innbytter. Samtlige 27 mål har kommet i åpent spill. 15 av dem er i Premier League.

Maddock skriver også at Daniel Sturridge kommer til å forlate Liverpool i sommer, og at Klopp ser verdien av å beholde Origi som er kapabel til å spille i alle posisjonene på topp. Nå ligger han altså an til å få en ny avtale med bedre lønn.
Origi ble signert fra Lille i 2014 for 9,8 millioner pund, og sluttet seg til de røde sommeren 2015 etter en sesong på utlån i den franske klubben.

--------------------------------------------

Yderligere fra thisisanfield.com:

Though the timing of these reports could seem questionable, and perhaps knee-jerk, the striker has clearly regained Klopp’s faith after a period in the wilderness.

It is noted in both reports that Origi had opportunities to leave Liverpool for big money last summer, most notably to Wolves, but rejecting a move and fighting for his place has paid off.

Maddock adds that the deal offered will be “heavily incentivised,” to encourage him to “kick on and grasp a more regular starting spot.”

This will, of course, be difficult given the enduring presence of Roberto Firmino—whose absence through injury gave Origi the chance against Barcelona—but Daniel Sturridge‘s impending departure provides a bigger opening.

There are seemingly no plans to sign another striker in the upcoming transfer window, with Klopp instead promoting Rhian Brewster.

Origi has typically started on the left wing this season, but on Tuesday night offered a more focal presence leading the attack.

According to Maddock, “Klopp sees Origi’s versatility in being able to play across the front line, combined with a renewed fitness and scoring threat, as a valuable option.”

The Belgium international’s current deal expires in 2020, as does Joel Matip‘s, and it would be no surprise to see the centre-back handed a similar offer in the coming weeks.

Previous reports have claimed Alex Oxlade-Chamberlain has been given a one-year extension following his 367-day spell on the sidelines.
Senest rettet af Niels K torsdag, 09. maj, 2019 15:04, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. maj, 2019 12:20


Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » torsdag, 09. maj, 2019 14:58

De ligt til barca eller liverpool?

https://www.anfieldhq.com/de-ligts-next ... -director/

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 09. maj, 2019 16:33

F1rm1no skrev:De ligt til barca eller liverpool?

https://www.anfieldhq.com/de-ligts-next ... -director/

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Gerne Liverpool. :mrgreen:



Han er en af de få der kan forstærke vores bagkæde.

Jeg vil også sige at hvis vi antager at Clyne bliver solgt og Moreno forlader os på en fri; så har vi Robbo, Trent, Gomez, Matip, Lovren og van Dijk: 6 "voksne" forsvarspillere til 4 pladser.
Gomez kan spille over hele bagkæden og jeg vil påstå at Trent også bør kunne gøre det fornemt på VB. Og der vil jo være snak om Trent som midtbanespiller indtil han stopper*.
Vi havde jo en kamp i tyskland, hvor Fabinho måtte spille midterforsvarer, det gjorde han jo fint, men så mangler han jo på midtbanen.

Jeg vil sige vi er tyndere besat blandt de forreste fire end de bagerste fire (markspillere), men vores største krise kom i forsvaret. Men kan vi finde en offensivspiller på niveau med de Ligt?
- jeg er ikke sikker.

Vi har jo også unge spillere til bredden i; Lewis, Phillips og Hoever.

Vi har jo den fordel gående ind i transfermarkedet at vi ikke er tvunget til at købe en bestemt spillertype, men kan shoppe rundt efter de bedste spillere der er tilgængelige. De Ligt er, imø, en af de bedste tilgængelige transfers(ihvertfald hvis man ser bort fra prisen. Ok vi har måske ikke så meget at bruge en ny klasse keeper til.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 09. maj, 2019 18:28

Filos of Isk skrev:
F1rm1no skrev:De ligt til barca eller liverpool?

https://www.anfieldhq.com/de-ligts-next ... -director/

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Gerne Liverpool. :mrgreen:



Han er en af de få der kan forstærke vores bagkæde.

Jeg vil også sige at hvis vi antager at Clyne bliver solgt og Moreno forlader os på en fri; så har vi Robbo, Trent, Gomez, Matip, Lovren og van Dijk: 6 "voksne" forsvarspillere til 4 pladser.
Gomez kan spille over hele bagkæden og jeg vil påstå at Trent også bør kunne gøre det fornemt på VB. Og der vil jo være snak om Trent som midtbanespiller indtil han stopper*.
Vi havde jo en kamp i tyskland, hvor Fabinho måtte spille midterforsvarer, det gjorde han jo fint, men så mangler han jo på midtbanen.

Jeg vil sige vi er tyndere besat blandt de forreste fire end de bagerste fire (markspillere), men vores største krise kom i forsvaret. Men kan vi finde en offensivspiller på niveau med de Ligt?
- jeg er ikke sikker.

Vi har jo også unge spillere til bredden i; Lewis, Phillips og Hoever.

Vi har jo den fordel gående ind i transfermarkedet at vi ikke er tvunget til at købe en bestemt spillertype, men kan shoppe rundt efter de bedste spillere der er tilgængelige. De Ligt er, imø, en af de bedste tilgængelige transfers(ihvertfald hvis man ser bort fra prisen. Ok vi har måske ikke så meget at bruge en ny klasse keeper til.
Jeg synes nu godt vi kunne bruge en stærk stabil forsvarsspiller. Lovren, Gomez og Matip har alle temmelig mange skader. Lovren tror jeg bliver solgt.

En kreativ midtbanespiller og ekstra angriber håber jeg også på. Lallana og Oxlade er begge ofte plaget af skader og Sturridge smutter.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 09. maj, 2019 18:33

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
F1rm1no skrev:De ligt til barca eller liverpool?

https://www.anfieldhq.com/de-ligts-next ... -director/

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Gerne Liverpool. :mrgreen:



Han er en af de få der kan forstærke vores bagkæde.

Jeg vil også sige at hvis vi antager at Clyne bliver solgt og Moreno forlader os på en fri; så har vi Robbo, Trent, Gomez, Matip, Lovren og van Dijk: 6 "voksne" forsvarspillere til 4 pladser.
Gomez kan spille over hele bagkæden og jeg vil påstå at Trent også bør kunne gøre det fornemt på VB. Og der vil jo være snak om Trent som midtbanespiller indtil han stopper*.
Vi havde jo en kamp i tyskland, hvor Fabinho måtte spille midterforsvarer, det gjorde han jo fint, men så mangler han jo på midtbanen.

Jeg vil sige vi er tyndere besat blandt de forreste fire end de bagerste fire (markspillere), men vores største krise kom i forsvaret. Men kan vi finde en offensivspiller på niveau med de Ligt?
- jeg er ikke sikker.

Vi har jo også unge spillere til bredden i; Lewis, Phillips og Hoever.

Vi har jo den fordel gående ind i transfermarkedet at vi ikke er tvunget til at købe en bestemt spillertype, men kan shoppe rundt efter de bedste spillere der er tilgængelige. De Ligt er, imø, en af de bedste tilgængelige transfers(ihvertfald hvis man ser bort fra prisen. Ok vi har måske ikke så meget at bruge en ny klasse keeper til.
Jeg synes nu godt vi kunne bruge en stærk stabil forsvarsspiller. Lovren, Gomez og Matip har alle temmelig mange skader. Lovren tror jeg bliver solgt.

En kreativ midtbanespiller og ekstra angriber håber jeg også på. Lallana og Oxlade er begge ofte plaget af skader og Sturridge smutter.
Lallana smutter vel også forhåbentligt.

Besvar