Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » fredag, 07. aug, 2020 09:28

Jeg kan godt se potentialet med Sarr, men meget afhænger også af prisen hér.
Er der nogle, der ved, hvad en evt. salgspris rygtes til? Synes, han er en spiller med et godt potentiale,
og jeg tror egentlig, han vil passe godt ind med sin hurtighed, styrke og ivrighed i genpresset.
Hvis vi løber afsted med Sarr og Lewis - uden at bruge for store slatter - er jeg ret godt tilfreds.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 07. aug, 2020 11:40

ElTorro skrev:
fredag, 07. aug, 2020 09:28
Jeg kan godt se potentialet med Sarr, men meget afhænger også af prisen hér.
Er der nogle, der ved, hvad en evt. salgspris rygtes til? Synes, han er en spiller med et godt potentiale,
og jeg tror egentlig, han vil passe godt ind med sin hurtighed, styrke og ivrighed i genpresset.
Hvis vi løber afsted med Sarr og Lewis - uden at bruge for store slatter - er jeg ret godt tilfreds.
Transfermartk har ham til 24,4 millioner, så Watford vil nok gerne have et sted mellem 30 og 40 :dontknow: . Hans kontrakt udløber først i 2024.
De skal jo gerne tjene nogle penge på vej ned i Championship, men derfor er de også desperate for at sælge Gerard Deulofeu eller Sarr for en høj pris så de kan beholde nogle øvrige spillere.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » fredag, 07. aug, 2020 12:01

Tak for svar, Filos!
Forstår også godt, hvis de gerne vil have en sjat for de spillere, og at det næppe bliver i røverkøbsklassen,
hvis man vælger at hente Sarr.
Prismæssigt bliver jeg dog lidt bekymret, hvis man f.eks. mente, at de penge var for store ift. Werner...
Jeg synes helt klart, vi mangler en offensiv forstærkning, og jeg kan godt lide ideen om Sarr, da hans styrke og hurtighed også vil egne sig til et par kampe på toppen, hvis det skulle blive nødvendigt. Men til den pris har jeg lidt svært ved at se det ske - diverse udmeldinger fra klubben taget i betragtning...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 07. aug, 2020 12:47

ElTorro skrev:
fredag, 07. aug, 2020 12:01
Tak for svar, Filos!
Forstår også godt, hvis de gerne vil have en sjat for de spillere, og at det næppe bliver i røverkøbsklassen,
hvis man vælger at hente Sarr.
Prismæssigt bliver jeg dog lidt bekymret, hvis man f.eks. mente, at de penge var for store ift. Werner...
Jeg synes helt klart, vi mangler en offensiv forstærkning, og jeg kan godt lide ideen om Sarr, da hans styrke og hurtighed også vil egne sig til et par kampe på toppen, hvis det skulle blive nødvendigt. Men til den pris har jeg lidt svært ved at se det ske - diverse udmeldinger fra klubben taget i betragtning...
Werner tranferen var lidt et særtilfælde fordi frikøbsklausulen udløb omkring første juni, hvilket betød at alt bearbejdet skulle gøres i april og maj, hvor pandemien rasede og usikkerheden var høj i forhold til om man kunne færdiggøre sæsonen på en måde TV-selskaberne kunne leve med. Læg dertil at den finansielle usikkerhed også såede tvivl om hvad fodbaoldspilelre overhovedet er værd, så købte man Werner i juni, var der en risiko for . Så jeg tror ikke det sådan helt kan sammenlignes, Werner kunne risikere kun at være 30 millioner værd i juli måned, hvis pandemien fulgte andre fremskrivninger end den endte med at gøre.

Jeg tror også vi lader dem stege med "lave" tilbud og håber på der ikke er nogle andre der betaler overpris for en af deres andre spillere, f.eks. Deulofeu. Så føler de sig muligvis nødsagede til at sælge til os lidt senere, når/hvis de mister troen på at de kan gøre en bedre handel.

Der er selvfølgelig stadig usikkerhed omkring risikoen for anden bølge og mutationer og at når der endelig kommer en vaccine er den rushet så meget igennem testning at den udløser zombie-apokalypsen. Så der bliver bestemt ikke noget af at betale lidt mere for at få manden bare fordi man gerne vil.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 07. aug, 2020 12:48

Vi har fået £ 10 for Lovren, og nu er der rygter om at Leeds vil tilbyde £15 for Wilson. Det er allerede £25 M. Måske er Grujic også til salg, og ham kan vi vel også få £15 M i et post-Corona marked. Der går også rygter om at vi mæske ville sælge Origi. Selvom jeg godt kan lide Sarr, så ved jeg ikke jeg vil bytte med Origi, som er længere i sin udvikling, og kender holdet og spillestilen.

Vi må heller ikke glemme, at Lallana og Clyne ikke er på lønningslisten længere. Og det er da ca. £200.000 vi sparer om ugen på de to. Og dernæst er det spændende at se hvad der sker med Karius og Taiwo.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 07. aug, 2020 12:51

Hr. Drejer skrev:Vi har fået £ 10 for Lovren, og nu er der rygter om at Leeds vil tilbyde £15 for Wilson. Det er allerede £25 M. Måske er Grujic også til salg, og ham kan vi vel også få £15 M i et post-Corona marked. Der går også rygter om at vi mæske ville sælge Origi. Selvom jeg godt kan lide Sarr, så ved jeg ikke jeg vil bytte med Origi, som er længere i sin udvikling, og kender holdet og spillestilen.

Vi må heller ikke glemme, at Lallana og Clyne ikke er på lønningslisten længere. Og det er da ca. £200.000 vi sparer om ugen på de to. Og dernæst er det spændende at se hvad der sker med Karius og Taiwo.
Det må squ betyde vi kan kan hente en top klasse spiller

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 07. aug, 2020 14:44

Hr. Drejer skrev:
fredag, 07. aug, 2020 12:48
Vi har fået £ 10 for Lovren, og nu er der rygter om at Leeds vil tilbyde £15 for Wilson. Det er allerede £25 M. Måske er Grujic også til salg, og ham kan vi vel også få £15 M i et post-Corona marked. Der går også rygter om at vi mæske ville sælge Origi. Selvom jeg godt kan lide Sarr, så ved jeg ikke jeg vil bytte med Origi, som er længere i sin udvikling, og kender holdet og spillestilen.

Vi må heller ikke glemme, at Lallana og Clyne ikke er på lønningslisten længere. Og det er da ca. £200.000 vi sparer om ugen på de to. Og dernæst er det spændende at se hvad der sker med Karius og Taiwo.
uhh, den er svær med Origi, jeg er lidt nervøs for at han er nået et punkt, hvor han har mistet troen på at han kan nærme sig Mané/Firmino i hakkeordenen og så skal man måske skifte ham ud nu.

Jeg tror måske Sarr er bedre kantspiller end Origi i vores system, så han passer måske bedre ind på vores bænk, hvis Minamino fortsat skal spille centralt og Brewster bliver måske også holdt i truppen istedet for at blive lejet ud, men det er lidt usikkert.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 07. aug, 2020 22:12

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 07. aug, 2020 22:25

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 07. aug, 2020 22:58

Så Berg og Hoever må vente. Som Emmy - tror jeg det var - observerede, så lå det også i kortene givet, at ingen af dem fik chancen, da mesterskabet var i hus.

Der kommer helt sikkert en ny VB og CB. Det er "need to". Spændingen er så ift. angrebet. Men hvis det skal være bedre en Origi mv., så koster det jo.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 08. aug, 2020 10:47

Vi linkes mest til Jamal Lewis, Ismaila Sarr, Ben White. Og jeg vil tror vi kan købe dem for ca. £70 M. Og hvis jeg skal medtage Thiago, så ryger vi over £100 M.

Vi har fået £10 M for Lovren, og vi regner vel med at få £20 M. for Wilson. Så er vi næsten halvvejs. Spørgsmålet er så om Origi ryger og/eller Grujic ryger for at få råd til de tre spillere. Origi og Grujic kan tilsammen generere omkring £50 M. Og der har også været rygter om Shaqiri ryger, og det ville indbringe yderligere £20 M. Vi må ikke glemme Taiwo, som har været hos os siden 2015, og Karius skal vel også afsted, spørgsmålet er så om vi får noget for ham, og hvor meget?

Larouci er en anden spiller som måske bliver solgt, eller lejet ud. Men hvis han sælges vil jeg mene han kan indbringe ca. £5 M, da han har 3 år tilbage på kontrakten, og fået et par kampe. Ki-Jana Hoever lejes sikkert også ud, og så vidt jeg har forstået, er han foran Sepp Van Den Berg, og han er også længere i sin udvikling. Han er endnu ikke klar til førsteholdet, men det kan ikke vare mange år, før han træder ind på den store scene. Ham forventer jeg mig meget af. Hvad med Nathaniel Phillips? Ham har jeg ikke hørt meget til. Hvordan klarede han sig post-corona? Skal han sælges, lejes ud, eller hvad skal der ske?

Når vi er ved de 'glemte spillere', hvad skal der ske med det tidligere kæmpe talent, som er Liverpools yngste målscorer gennem tiderne, nemlig Ben Woodburn? Trist drejning hans karriere tog med de skader. Sælges han i år, eller...?
Ovie Ejaria's lån til Reading gøres permanent i år. Og det indbringer 3.5 M. Og hvad skal der ske med Sheyi Ojo? Ham har Gerrard nydt godt af på et lejeophold. Sælges han i år eller bliver det til endnu et lejeophold? Og hvad kan han indbringe ved et salg? Det samme som Ryan Kent?
Derudover sparer vi penge på lønbudgettet med Lallana, Clyne og Lonergans afgang. God vind til dem fremover!

Det helt store spørgsmål; Forlænger Gini, eller bliver han solgt? Det ville ændre ovenstående markant, for så mangler vi lige pludselig en start-11 spiller.

Corona eller ej; transferkarrusellen kører!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 08. aug, 2020 16:48

YNWA! skrev:
fredag, 07. aug, 2020 22:25
Af ren nysgerrighed, er der så nogen, der ved hvad Thiago Silva skal, når nu han stopper i PSG efter CL?

Jeg er med på, at han er 35 år, men han er i mine øjne stadig en af de bedste midterforsvarere, og jeg ville meget gerne have ham som en af vores 4 centerbacks. Måske på en et-årig eller to-årig kontrakt, hvorefter Hoever eller Van den Berg forhåbentligt er modnet nok.

Det lønbudget vi brugte på Clyne og Lovren, bør i mine øjne kunne dække lønudgifterne til Lewis og Silva.

Men som sagt, så ved jeg ikke, om han er på vej hjem til Brasilien eller på vej en tur forbi Serie A eller lignende. Vi lader dog til at være ret gode til at integrere brasilianere i truppen.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 08. aug, 2020 16:56

@Drejer

Jeg vil da håbe, at du har ret. Men jeg tror, at du voldsomt overvurderer, hvad vi kan få for Wilson, Origi, Grujic og Shaqiri i det nuværende marked. Men hvis vi skal ud og handle, så er jeg sikker på, at du har ret i, at det især er på salg af de fire, vi skal hente penge til det.

Og så bringer du helt rigtigt en altafgørende situation på banen. Gini. Vi skal have afklaret hurtigst muligt, om han vil forlænge med os. For vil han ikke det, så er Alcantara linket højaktuelt. Og det betyder, at vi desværre skal ud og finde købere til Gini.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 08. aug, 2020 21:23

Madueke
18 år og spiller højre kant. Mon ikke han ogsåkan spille den vestre.
Fra PSV

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 09. aug, 2020 14:40



Mon dette er fordi at man vil smide pres på Norwich og Jamal Lewis? :dontknow:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar