Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 01. jul, 2020 14:36

Emmy skrev:
onsdag, 01. jul, 2020 11:33
Jeg er ganske forundret over at der ikke dukker nogle meget seriøse historier op omkring mulige transfers til den mest suværene mester i PL nogensinde. Vi burde pt være attraktive for nærmest samtlige verdensstjerner. Og at vi ingen penge har, den hopper jeg simpelthen ikke på. Selvfølgelig har vi det, og selvfølgelig er markedet på pause pga corona. Det er fornuftigt at være mådeholdende men der skal selvfølgelig investeres i truppen. Vi kan sikkert godt holde det tårnhøje niveau en sæson mere, men bliver der ikke tilført ny kvalitet, så brænder truppen ud. Det er set utallige gange før og vi skal ikke rammes af det.
I lyset af COVID-19 og den usikkerhed der er for omsætningen i 2020 og 2021, så finder jeg det hlt naturligt at de fleste afventer situationen.
Vi får sandsynligvis kun skuffende lave bud eller slet ingen på de spillere vi havde håbet at sælge for at rejse penge til at øge transfer budgettet.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 02. jul, 2020 07:24

Tjaa, der er da flere der gerne vil til Liverpool. Mbappe er da en af dem der taler pænt om os ;)

Men selvom vi er et af de mest attraktive hold i verden så er der jo 2 krav som også skal være opfyldt:
- Kan vi bruge dem?
- Vil vi betale for dem?

Så selvom motivationen hos mange spillere er der, så er det ikke sikkert de klarer de næste 2 kriterier :)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 03. jul, 2020 11:04

Disse artikler er måske meget gode at læse, selvom jeg ikke fik læst om Watford, hvor Deulofeu umiddelbart popper op:

Liverpool's Relegated Player Transfer Roulett

https://anfieldindex.com/45408/liverpoo ... lette.html

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 03. jul, 2020 11:15

Lidt mere Thiago-sladder:

Report: Liverpool agree personal terms with Thiago Alcantara, fee to be agreed

Liverpool are looking to reduce the cost of the deal for a player Jurgen Klopp is reportedly a big fan of.

https://tbrfootball.com/report-liverpoo ... be-agreed/

Det kan jo også være, vi har lidt problemer omkring Gini's forlængelse, og så er Thiago vel helt ok som alternativ og som presbold på Gini ?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 03. jul, 2020 22:14

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 04. jul, 2020 00:07

Hvor ville det være nederen hvis vi ender op med Thiago; en halvgammel has been. Men så går Bayern sandsynligvis efter Havertz. Akkk, hvor trist.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 04. jul, 2020 15:58

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 04. jul, 2020 00:07
Hvor ville det være nederen hvis vi ender op med Thiago; en halvgammel has been. Men så går Bayern sandsynligvis efter Havertz. Akkk, hvor trist.
A hva? Thiago er verdensklasse.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 04. jul, 2020 15:58



You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 04. jul, 2020 16:04

YNWA! skrev:
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 04. jul, 2020 00:07
Hvor ville det være nederen hvis vi ender op med Thiago; en halvgammel has been. Men så går Bayern sandsynligvis efter Havertz. Akkk, hvor trist.
A hva? Thiago er verdensklasse.
Werner - nej
Coutinho - nej
Kai - nej
Sancho- nej
Adama - nej

Thiago - ja.

Øhh. Det giver ingen mening for mig. Men stoler på Klopp



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. jul, 2020 21:32

liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 04. jul, 2020 16:04
YNWA! skrev:
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 04. jul, 2020 00:07
Hvor ville det være nederen hvis vi ender op med Thiago; en halvgammel has been. Men så går Bayern sandsynligvis efter Havertz. Akkk, hvor trist.
A hva? Thiago er verdensklasse.
Werner - nej
Coutinho - nej
Kai - nej
Sancho- nej
Adama - nej

Thiago - ja.

Øhh. Det giver ingen mening for mig. Men stoler på Klopp



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg forstår ikke, hvordan Coutinho er med på den liste. Der er for meget økonomi bundet op på den handel, og så er det altså sjældent en spiller vender tilbage efter sådan en afgang.

Werner, Sancho og Adama er angribere/kantspillere. En af dem vil du vel ikke købe i stedet for Gini eller Lallana, eller bare vil forstærke den centrale midts bredde ? Kai er meget ung, mere offensiv og en hulens masse dyrere end de ca. 35 mio. euro, vi taler om for Thiago.

Kommer du med samme liste over spillere, når vi henter en ung venstre back ?

Det kan da godt være, Klopp leder efter et godt køb til Kanten/angrebet, men det har da intet med Thiago at gøre andet end, at der naturligvis bruges penge, men vi aner jo intet om, hvad Klopp reelt har at gøre godt med, og hvem vi måske er lige ved at sælge.

Another journalist claims Liverpool will sign Thiago next week; reports contract details

https://www.empireofthekop.com/2020/07/ ... t-details/

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 04. jul, 2020 21:45

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 04. jul, 2020 16:04
YNWA! skrev:
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 04. jul, 2020 00:07
Hvor ville det være nederen hvis vi ender op med Thiago; en halvgammel has been. Men så går Bayern sandsynligvis efter Havertz. Akkk, hvor trist.
A hva? Thiago er verdensklasse.
Werner - nej
Coutinho - nej
Kai - nej
Sancho- nej
Adama - nej

Thiago - ja.

Øhh. Det giver ingen mening for mig. Men stoler på Klopp



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg forstår ikke, hvordan Coutinho er med på den liste. Der er for meget økonomi bundet op på den handel, og så er det altså sjældent en spiller vender tilbage efter sådan en afgang.

Werner, Sancho og Adama er angribere/kantspillere. En af dem vil du vel ikke købe i stedet for Gini eller Lallana, eller bare vil forstærke den centrale midts bredde ? Kai er meget ung, mere offensiv og en hulens masse dyrere end de ca. 35 mio. euro, vi taler om for Thiago.

Kommer du med samme liste over spillere, når vi henter en ung venstre back ?

Det kan da godt være, Klopp leder efter et godt køb til Kanten/angrebet, men det har da intet med Thiago at gøre andet end, at der naturligvis bruges penge, men vi aner jo intet om, hvad Klopp reelt har at gøre godt med, og hvem vi måske er lige ved at sælge.
Nej du har ret i flere af de ting du skriver, vi kan dog kun tage udgangspunkt i truppen pt og rygter. Når nu det er det tråden omhandler (rygter).

Mit indlæg var nu bare mere for at sige, at en offensiv signing ville være mere at fortrække end en cdm/cm, hvis du spørg mig.

Men men men.

Eks.
Starter. Hendo, Fab, Thiago.
Sups. Keita, Milner, Gini, Jones.
Så kan Minamino og Ox også bruges på kanterne og angrebet.

Så er der vel i bund og grund fint plads til Thiago.

Kunne også være sjovt at se en opstilling med.

Hendo, Thiago, Fab, Keita på samme tid.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. jul, 2020 21:46

Der er altså ikke mange af vores midtbanespillere, der lige smider en mand eller 2, som Thiago gør. Han er blæret:

(Video) Thiago’s best bits show everything the Bayern star could offer Liverpool

https://www.empireofthekop.com/2020/07/ ... liverpool/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. jul, 2020 21:55

Thiago Alcantara transfer would break the mould for Liverpool, but it could be worth it

On one hand, the prospect of Thiago Alcantara joining Liverpool is baffling; but on the other, it seems a move that could set the Reds on course for another title.

https://www.thisisanfield.com/2020/07/t ... liverpool/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. jul, 2020 22:02

Thiago Alcantara to Liverpool? Why it makes no sense – and why it makes complete sense

Reports suggest Bayern Munich's Thiago Alcantara is on the cusp of a £30 million transfer to Liverpool. But it's not the kind of move fans expected...

https://www.fourfourtwo.com/features/li ... rgen-klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 04. jul, 2020 23:41

Jeg er balls deep i dette Thiago rygte. Hold kæft jeg håber vi får ham! Han er verdensklasse.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar