Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 05. dec, 2023 09:52

pingel skrev:
mandag, 04. dec, 2023 17:01
Måske vi allerede skulle få købt en afløser for Matip her om 4 uger, det vil utvivlsomt være rettidig omhu…
Det skal vi da helt klart, men prioritet må stadig være den CDM.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 05. dec, 2023 23:47

Fowler89 skrev:
tirsdag, 05. dec, 2023 09:52
pingel skrev:
mandag, 04. dec, 2023 17:01
Måske vi allerede skulle få købt en afløser for Matip her om 4 uger, det vil utvivlsomt være rettidig omhu…
Det skal vi da helt klart, men prioritet må stadig være den CDM.
Min første prioritet er også CDM.
Quansah, har været overraskende go når han har fået chancen, så mener han kan bruges som backup.

Problemet er bare jeg ikke kan pege på en CDM, der er realistisk at hente, som har kvaliteten nu og her.

pingel
Indlæg: 1010
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 06. dec, 2023 07:39

Vi har så mange muligheder på den centrale midtbane lige nu - og især når de to “spaniere” bliver klar, 7 spillere til 3 pladser (potentielt 9 til 3 pladser) I forsvaret har vi 7 spillere til 4 pladser, når Robinson er klar.
Jeg regner så Trent med i forsvaret, og tæller kun etablerede førsteholdsspillere med - og er flink at tage Quansah med som en sådan…

Oomph242
Indlæg: 5678
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 06. dec, 2023 08:08

pingel skrev:
onsdag, 06. dec, 2023 07:39
Vi har så mange muligheder på den centrale midtbane lige nu - og især når de to “spaniere” bliver klar, 7 spillere til 3 pladser (potentielt 9 til 3 pladser) I forsvaret har vi 7 spillere til 4 pladser, når Robinson er klar.
Jeg regner så Trent med i forsvaret, og tæller kun etablerede førsteholdsspillere med - og er flink at tage Quansah med som en sådan…
Jeg tror ikke Thiago bliver til meget nytte mere i klubben. Bajcetic er ung og har nu nærmest været skader i 9-10 måneder det må have sat sine spor i udviklingen, jeg tror heller vi kan forvente meget her i denne sæson. Vi mangler i den grad en 6 til når sæsonen spidser til og trætheden melder sig.

Centralt i forsvaret er det kun VvD som stabilt kan holde sig skadesfri. Så der er også brug for et indkøb.

Spørgsmålet er så om Klopp & co overhovedet har nogle penge at gøre godt med.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 06. dec, 2023 10:38

pingel skrev:
onsdag, 06. dec, 2023 07:39
Vi har så mange muligheder på den centrale midtbane lige nu - og især når de to “spaniere” bliver klar, 7 spillere til 3 pladser (potentielt 9 til 3 pladser) I forsvaret har vi 7 spillere til 4 pladser, når Robinson er klar.
Jeg regner så Trent med i forsvaret, og tæller kun etablerede førsteholdsspillere med - og er flink at tage Quansah med som en sådan…
Thiago betragter jeg som ude af klubben. Hans kontrakt udløber til sommer og klubben har ikke udvist nogen intentioner om at forlænge den. Dertil, er han skadet fremtil nytår. I bedste fald kan han hjælpe i 4-5 måneder imod slutningen af sæsonen. Men vi kender efterhånden Thiago godt nok til at på 4-5 måneder skal kan nok få nogle skavanker der gør han ikke kan spille fuldtid. Derfor tænker jeg Thiago i hans resterende Liverpool karierre skal anvendes som en marginal spiller. Da det er bedre langsigtet at de yngre kræfter for spilletid.

Bajetic, klart spænende type, men han har reelt ikke spillet i 10 måneder, og udover en 8-10 gode kampe sidste år har vi ikke set noget til ham. Så jeg ville være lidt mere afmålt i mine forventninger til ham, og give ham en chance for at komme tilbage først.

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 06. dec, 2023 10:55

Thiago har været et af de mindst givende transfers i klubbens historie vil jeg vove at påstå.

Og jeg er enig med forrige indlæg, han bliver en marginal spiller i ny og næ indtil kontrakten udløber, men det vil ikke komme som en overraskelse, hvis han blev skadet igen lige efter han blev kampklar.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 06. dec, 2023 11:53

TG12 skrev:
tirsdag, 05. dec, 2023 23:47
Fowler89 skrev:
tirsdag, 05. dec, 2023 09:52
pingel skrev:
mandag, 04. dec, 2023 17:01
Måske vi allerede skulle få købt en afløser for Matip her om 4 uger, det vil utvivlsomt være rettidig omhu…
Det skal vi da helt klart, men prioritet må stadig være den CDM.
Min første prioritet er også CDM.
Quansah, har været overraskende go når han har fået chancen, så mener han kan bruges som backup.

Problemet er bare jeg ikke kan pege på en CDM, der er realistisk at hente, som har kvaliteten nu og her.
Sådan har jeg det også.

Hvis Newcastle ikke går videre i CL, kunne man så gøre forsøget på at hente Guimaraes for £80M? Han ville virkelig kunne flytte os.

Ellers mener jeg som jeg hele tiden har gjort, at en ny RB og Trent op på 6 er løsningen her og nu.
Kloppite

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 06. dec, 2023 13:03

texy skrev:
onsdag, 06. dec, 2023 11:53
TG12 skrev:
tirsdag, 05. dec, 2023 23:47
Fowler89 skrev:
tirsdag, 05. dec, 2023 09:52
pingel skrev:
mandag, 04. dec, 2023 17:01
Måske vi allerede skulle få købt en afløser for Matip her om 4 uger, det vil utvivlsomt være rettidig omhu…
Det skal vi da helt klart, men prioritet må stadig være den CDM.
Min første prioritet er også CDM.
Quansah, har været overraskende go når han har fået chancen, så mener han kan bruges som backup.

Problemet er bare jeg ikke kan pege på en CDM, der er realistisk at hente, som har kvaliteten nu og her.
Sådan har jeg det også.

Hvis Newcastle ikke går videre i CL, kunne man så gøre forsøget på at hente Guimaraes for £80M? Han ville virkelig kunne flytte os.

Ellers mener jeg som jeg hele tiden har gjort, at en ny RB og Trent op på 6 er løsningen her og nu.
Han ville være en klasse signing, men den bliver svær tror jeg.

Lige nu er han vel første mand på holdkortet i Nyborg. De har, næsten, uendeligt dybe lommer så de kan tilbyde langt mere i løn end os. Selvom et CL exit ikke vil være sjovt, så har de “optur”, de har ejere der investere kraftigt og bevæger sig hastigt op i toppen af PL og snart nok også CL. Hvis han ellers ikke bekymre sig om det etiske er det alt andet lige et spænende projekt Nyborg har.

Jeg ser ham kun skifte hvis den verserende retsag munder ud i feks tvangsnedrykning, eller andet som virkelig sætter deres projekt tilbage. Alternativt såfremt Barca eller Real går all-In på ham.

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 13. dec, 2023 15:30

Tror jeg har nævnt det før, men Galatasaray højrebacken Sascha Boey er fandeme god. Ham burde vi hente.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 21. dec, 2023 21:19

Som sæsonen har tegnet sig håber jeg der bliver bevilliget midler til transfers.

Selvom City sagtens kan komme op i gear og gunners ogås er gode, ser jeg lidt PL titlen som up for grabs, i højere grad end de sidste mange sæsoner. Særligt hvis vi kan slå Gunners i weekenden er vi i en go position til en titel jagt.

Dog mener jeg vores forsøg vil være langt mere helhjertet hvis vi køber to forstærkninger til januar. En 6’er med kvalitet og en venstrebenet CB. I min bog vil det være tåbeligt ikke at investere til januar, da muligheden for en titel virker langt større og ligaen mere tæt end set længe, med et par indkøb.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 21. dec, 2023 23:34

Nu har jeg luret med på transfer fronten, og muligt jeg har misset det totalt, for så godt følger jeg dog ikke forum mere.....Men en 9´er der IKKE er Nunez må da være nummer et. At vi ligger hvor i gør er dælme ikke hans skyld, og så må staben gerne gøre deres propaganda arbejde"han spiller bedre end sidste sæson" pladder. Men mig bekendt er han hyret ind som at score minimum mål hver anden kamp...........Gerne ligge tættere på 087-0,9 mål pr kamp. han ligger så meget meget lavere. Jeg vil sgu hellere have Scott Mctominay i front end Darwin, af ekstremt indlysende årsager. Han kan også tage en 6´er position.

Gakpo og Jota, tjah jeg ved ikke. Jeg startede med Jota på 5% fremfor Nunez på 100 %, det gør andre ikke og fair nok

Nunez er godt nok vores svar på højlund...Vanvid. At vi så gav minimum 400 mill for meget er en anden sag. Klopp er jo gud for mange(jeg er min egen gud). Så der er jo nok ikke sket en fejl
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 22. dec, 2023 11:32

Thommo skrev:
torsdag, 21. dec, 2023 23:34
Nu har jeg luret med på transfer fronten, og muligt jeg har misset det totalt, for så godt følger jeg dog ikke forum mere.....Men en 9´er der IKKE er Nunez må da være nummer et. At vi ligger hvor i gør er dælme ikke hans skyld, og så må staben gerne gøre deres propaganda arbejde"han spiller bedre end sidste sæson" pladder. Men mig bekendt er han hyret ind som at score minimum mål hver anden kamp...........Gerne ligge tættere på 087-0,9 mål pr kamp. han ligger så meget meget lavere. Jeg vil sgu hellere have Scott Mctominay i front end Darwin, af ekstremt indlysende årsager. Han kan også tage en 6´er position.

Gakpo og Jota, tjah jeg ved ikke. Jeg startede med Jota på 5% fremfor Nunez på 100 %, det gør andre ikke og fair nok

Nunez er godt nok vores svar på højlund...Vanvid. At vi så gav minimum 400 mill for meget er en anden sag. Klopp er jo gud for mange(jeg er min egen gud). Så der er jo nok ikke sket en fejl
Synes, at du er alt for hård ved Nunez. Nærmest aggressiv. McTominay?? Ok?

God Jul.
Kloppite

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 22. dec, 2023 11:56

Thommo skrev:
torsdag, 21. dec, 2023 23:34
Nu har jeg luret med på transfer fronten, og muligt jeg har misset det totalt, for så godt følger jeg dog ikke forum mere.....Men en 9´er der IKKE er Nunez må da være nummer et. At vi ligger hvor i gør er dælme ikke hans skyld, og så må staben gerne gøre deres propaganda arbejde"han spiller bedre end sidste sæson" pladder. Men mig bekendt er han hyret ind som at score minimum mål hver anden kamp...........Gerne ligge tættere på 087-0,9 mål pr kamp. han ligger så meget meget lavere. Jeg vil sgu hellere have Scott Mctominay i front end Darwin, af ekstremt indlysende årsager. Han kan også tage en 6´er position.

Gakpo og Jota, tjah jeg ved ikke. Jeg startede med Jota på 5% fremfor Nunez på 100 %, det gør andre ikke og fair nok

Nunez er godt nok vores svar på højlund...Vanvid. At vi så gav minimum 400 mill for meget er en anden sag. Klopp er jo gud for mange(jeg er min egen gud). Så der er jo nok ikke sket en fejl
En kynisk afslutter ville da være hjerteligt velkommen. Men jeg har også en mistanke om Klopps brug af Nunez er en faktor ifht. hans skarphed.

Klopp virker til at ønske Nunez, så godt som han nu kan, udfylder Firminos rolle, dvs. også laver et kæmpe defenstivt arbejde, og er med i det opbyggede spil.

Dette er en del anerledes fra den rolle Nunez havde i Benfica. Ligesom jeg tror det bruger en del energi både rent fysisks, men også mentalt. Dette kan nemt påvirke hans afslutningsevner fordi han ikke har overskudet. Velvidende den gamle 9'er rolle der bare stod og fiskede oppe foran efterhånden er død, ville Nunez måske shine mere, hvis hans rolle blev tilpasset hans styrker, fremfor at blive presset ned i Bobbys rolle. Jeg synes iøvrigt heller ikke Nunez er oplagt i Bobbys gamle rolle, da Boddy havde bedre teknik, og blik for spillet end Nunez nok får. Ønsker Klopp en Bobby erstatning virker Gakpo mere oplagt.

Det værende sagt så tror jeg en klasse 6'er ville medføre flere spillere blev bedre, muligvis indklusiv Nunez. Først og fremmest kunne vi rykke MacAllister fremad, og hans offensive og kreative kvaliteter ville kunne blomstre mere end hidtil. samtidigt tror jeg også det ville have en positiv effekt på Szobo kunne fokusere mere fremad.

Både Szobo og Macallister kan og burde kunne lave langt flere assist end de har gjort, og de kunne meget vel være til Nunez.

En CB er simpelthen nødvendig, grundet Matips skade (og kontrakt udløb). Udover VvD er vores alternativer på CB temmelig skadesplaget, eller unge. Tilmed ville en venstrebenet CB såsom Piero Hincapié, være go taktisk hvis Klopp vil holde fast i Trent spiller den hybrid rolle.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 04. jan, 2024 13:26

Tror I, klubben henter nogen i januar? Forsvaret kunne jo virkelig godt trænge til en forstærkning, men jeg tvivler på, det kommer til at ske.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 04. jan, 2024 13:42

Jeg tror ikke der sker noget nævneværdigt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar