Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 27. mar, 2019 18:21

Hvis Bayern lige har købt Lucas Hernandes for 68 mio. £, så tror jeg ikke på, at de har 42,5 mio. £ til at købe Hudson-Odoi:

https://www.caughtoffside.com/2019/03/2 ... liverpool/

Vil vi mon betale så meget ?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 27. mar, 2019 18:29

BM har masser af penge så den konklusion kan du slet ikke drage
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 27. mar, 2019 19:40

Emmy skrev:BM har masser af penge så den konklusion kan du slet ikke drage
Det var da også en monster pris! På Alabas plads?!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 27. mar, 2019 19:50

Emmy skrev:BM har masser af penge så den konklusion kan du slet ikke drage
Jeg kender ikke deres økonomi indgående, lige som du sikkert heller ikke gør, men jeg erindrer ikke, at de plejer at smide den slags summer. Tværtimod synes jeg, at de nærmest "stjæler" de andre tyske hold's bedste spillere.

Nu tjekkede jeg lige transfermarkt, og der står Lucas Hernadez til 80 mio. euro, hvilket er dobbelt så meget som deres næstdyreste indkøb Corentin Tolisso og Javi Martinez.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 27. mar, 2019 20:35

Niels K skrev:
Emmy skrev:BM har masser af penge så den konklusion kan du slet ikke drage
Jeg kender ikke deres økonomi indgående, lige som du sikkert heller ikke gør, men jeg erindrer ikke, at de plejer at smide den slags summer. Tværtimod synes jeg, at de nærmest "stjæler" de andre tyske hold's bedste spillere.

Nu tjekkede jeg lige transfermarkt, og der står Lucas Hernadez til 80 mio. euro, hvilket er dobbelt så meget som deres næstdyreste indkøb Corentin Tolisso og Javi Martinez.
Det er korrekt, at Bayern München ikke historisk set har smidt om sig med penge. Men som Emmy er inde på, er Bayern München én af de rigeste klubber i verden. Så vidt jeg erindrer er de den klub i verden, der genererer de største kommercielle indtægter, hvilket ikke siger så lidt, når konkurrenterne i det regnestykke hedder Real Madrid, Barcelona og Manchester United.

Selvom Bayern har det med at “stjæle” de bedste spillere fra Bundesligaen har jeg altid respekteret dem for deres tilgang og holdning til økonomisk ansvarlighed. Men som Klopp blandt andet også har måtte sande, så kræver det absurde summer på transferfronten, hvis man vil lege med hvor det er sjovt. Det ser ud til, at Hoeness og co. også er kommet til den erkendelse og har overgivet sig. Desværre. Fodbold er i en deroute fra de dyder som oprindeligt gjorde sporten så interessant.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 27. mar, 2019 20:40



Bayern Munich are prepared to pay €75m to sign Kai Havertz from Bayer Leverkusen, according to Sport Bild. #FCBayern #B04

De mangler da ihvertfald ikke penge....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 27. mar, 2019 22:13

Om det er tilfældet med disse meget store beløb ved jeg ikke, men Bayern M plejer også at betale kontant, hele beløbet, når de handler spillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 28. mar, 2019 07:57

Robbie_God_Fowler skrev:
Niels K skrev:
Emmy skrev:BM har masser af penge så den konklusion kan du slet ikke drage
Jeg kender ikke deres økonomi indgående, lige som du sikkert heller ikke gør, men jeg erindrer ikke, at de plejer at smide den slags summer. Tværtimod synes jeg, at de nærmest "stjæler" de andre tyske hold's bedste spillere.

Nu tjekkede jeg lige transfermarkt, og der står Lucas Hernadez til 80 mio. euro, hvilket er dobbelt så meget som deres næstdyreste indkøb Corentin Tolisso og Javi Martinez.
Det er korrekt, at Bayern München ikke historisk set har smidt om sig med penge. Men som Emmy er inde på, er Bayern München én af de rigeste klubber i verden. Så vidt jeg erindrer er de den klub i verden, der genererer de største kommercielle indtægter, hvilket ikke siger så lidt, når konkurrenterne i det regnestykke hedder Real Madrid, Barcelona og Manchester United.

Selvom Bayern har det med at “stjæle” de bedste spillere fra Bundesligaen har jeg altid respekteret dem for deres tilgang og holdning til økonomisk ansvarlighed. Men som Klopp blandt andet også har måtte sande, så kræver det absurde summer på transferfronten, hvis man vil lege med hvor det er sjovt. Det ser ud til, at Hoeness og co. også er kommet til den erkendelse og har overgivet sig. Desværre. Fodbold er i en deroute fra de dyder som oprindeligt gjorde sporten så interessant.
Du har ret i at betingelserne for købmandskab er ændret. Det er ændret til at store klubber nu også kan være nødtvunget til at sælge, hvorfra de også kan få enorme summer. Det er dog en sandhed med modifikation, for hvis der blot sælges ud fra randområdet af førsteholdet, kan der stadigvæk tjenes kæmpe beløb. Så den økonomiske ansvarlighed kan stadigvæk findes, omend pokerspillet er ændret til at have jokere med.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 28. mar, 2019 08:50

Emmy skrev:Om det er tilfældet med disse meget store beløb ved jeg ikke, men Bayern M plejer også at betale kontant, hele beløbet, når de handler spillere.
Jeg husker for nogle år siden, at Rummenigge - eller var det det Beckenbauer? - op til et transfervindue blev citeret for, at hvis Bayern havde behov for det, så kunne de snildt spendere en milliard (jeg husker ikke om det var euro eller "blot" kroner) på nye spillere. Det var vel at mærke før priserne gik amok, og udtalelsen vakte en del opsigt.

Så jeg tror, at når BM hidtil ikke har været med på den der vanvittige smiden om sig med penge, man har set de senere år, så er det ikke udtryk for, at de ikke KAN være med, men at det ikke har været nødvendigt for dem. Jeg tror BM bliver drevet med klassisk tysk grundighed og ansvarlighed.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 28. mar, 2019 09:16

Niels K skrev:
Emmy skrev:
Niels K skrev: Hvis Bayern lige har købt Lucas Hernandes for 68 mio. £, så tror jeg ikke på, at de har 42,5 mio. £ til at købe Hudson-Odoi.
BM har masser af penge så den konklusion kan du slet ikke drage
Jeg kender ikke deres økonomi indgående, lige som du sikkert heller ikke gør, men jeg erindrer ikke, at de plejer at smide den slags summer.
Hoeness og co. har udtalt helt åbent og offentligt, at de nu er klar til at lægge de helt store penge på transfermarkedet. De har rigeligt med midler til at hente f.eks. Hudson-Odoi.

En fordel ved Lucas Hernandez er, at han kan bruges på flere positioner. De mangler fart centralt, så måske er han udset til at afløse Hummels/Boateng samtidig med at være et alternativ til Alaba.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 28. mar, 2019 10:22

BM er ejet af deres medlemmer så vidt, jeg kan se ? De må da have en stor pengetank, hvis de som R_G_F skriver tjener mest af alle kommercielt, har ligget på et fornuftigt lønniveau og ikke tidligere betalt overvældende for spillere, og så kan der jo være sparet op til at gå amok i dette vindue ?

Man kan jo også sige, at med deres ambitioner om at være bedst - også internationalt, så skal der også ske noget. Man kunne se, at følte sig som underdogs mod os, og i Bundesligaen ligger de lige med Dortmund's young guns, hvor de selv står og skal i gang med et generationsskifte på flere pladser.

Det bliver en interessant sommer, hvor Real Madrid også skal handle stort, og nr. 3-6 i England har vel også ambitioner om at kunne udfordre Liverpool og Man City ?

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 28. mar, 2019 12:14

Niels K skrev:BM er ejet af deres medlemmer så vidt, jeg kan se.
Det er alle tyske klubber jf. den såkaldte "50+1"-regel, der sikrer, at mindst halvdelen af klubben skal være ejet af medlemmerne.

Hvis man ser på samlet omsætning (ikke kun kommerciel) mener jeg, at Bayern ligger nr. 4 kun overgået af Real Madrid, Barca og Man Utd.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 29. mar, 2019 10:15

Ifølge Kicker har vi holdt møde med Hudson-Odoi's bror/agent Bradley:

https://www.football.london/arsenal-fc/ ... s-16044903

Skulle vi ikke fortsætte vores succes med at hente offensiv spillere i Chelsea ? Vi nappede jo de 2 tidligere hhv. Golden Ball og Golden Boot vindere Solanke og Brewster. Sturridge var heller ikke et tosset køb og allerbedst naturligvis Salah, selvom han lige smuttede forbi Roma først :lol:

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. apr, 2019 22:51

Fulham rykker ned. Vi skal da lave en Robertson! Sessegnon rykker ikke med ned, og han er et kæmpe talent, som måske kan fås til rimelige penge. Måske kan Ryan Kent være en del af handlen?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. apr, 2019 23:04

Hr. Drejer skrev:Fulham rykker ned. Vi skal da lave en Robertson! Sessegnon rykker ikke med ned, og han er et kæmpe talent, som måske kan fås til rimelige penge. Måske kan Ryan Kent være en del af handlen?
Sessegnon bliver dyr, rigtig dyr.

Besvar