Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
steffanp
Indlæg: 127
Tilmeldt: tirsdag, 20. aug, 2013 12:34
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » fredag, 13. jun, 2014 00:51

Vil hellere José Reina sidder på bænken og sparer den løn udgift på valdes. Og lad os så få hentet den venstre back af en stjerne.
Ud med coates og sosu, Så vi kan dække løn udgifterne på den venstre back. Ilori er jo et talent til cb.

Brainstorm på gode venstre backs?
Marcelo som er blevet slået af? Jaja og hans pæne selvmål var da pænt. :wall:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 13. jun, 2014 01:00

Hvorfor snakke for og imod Valdes, når man ikke kender lønnen? Eller det har måske stået tidligere i tråden hvad han forlanger, så er det gået min snude forbi.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 13. jun, 2014 01:04

steffanp skrev:Vil hellere José Reina sidder på bænken og sparer den løn udgift på valdes.
Jeg vil skyde på Reina vil være verdens bedst betalte reserve, og de penge kan vel bruges på andet end en reserve målmand? Får Reina ikke 80-100.000£ pr uge, det mener jeg at kunne huske.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » fredag, 13. jun, 2014 01:17

Vi var ikke tilfredse med Reinas præstationer i forrige sæson, jeg var personligt ikke tilfreds med Mignolet i den forgangne, så jeg synes ærlig talt det er fint at vi har muligheden for at sige "Hør her makker. Nu nakker du de indlæg, ellers gør Reina det i næste kamp for dig".
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 13. jun, 2014 01:20

Thommo skrev:Hvorfor snakke for og imod Valdes, når man ikke kender lønnen? Eller det har måske stået tidligere i tråden hvad han forlanger, så er det gået min snude forbi.
Nej, vi kender jo ikke lønkravene hos nogen af de spillere, vi er linket med. Det er jo ikke ligefrem fordi, at spillere og agenter, går ud og røber, hvad de forlanger i deres kontrakt. Så jeg er enig med dig i, at det der med lønkrav, det kan meget hurtigt blive et hult argument for ikke at hente en spiller, når vi ret beset aldrig ved, hvad han forlanger.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 13. jun, 2014 02:19

JudgeStudge skrev:
Thommo skrev:Hvorfor snakke for og imod Valdes, når man ikke kender lønnen? Eller det har måske stået tidligere i tråden hvad han forlanger, så er det gået min snude forbi.
Nej, vi kender jo ikke lønkravene hos nogen af de spillere, vi er linket med. Det er jo ikke ligefrem fordi, at spillere og agenter, går ud og røber, hvad de forlanger i deres kontrakt. Så jeg er enig med dig i, at det der med lønkrav, det kan meget hurtigt blive et hult argument for ikke at hente en spiller, når vi ret beset aldrig ved, hvad han forlanger.
Det er jeg med på, men det kunne jo være han vidt og bredt forlangte 100-120.000 £ og i så fald er han uaktuel. Til 40-50.000 ugentligt ville han være fin at få ind i truppen, men er det er nok tvivlsomt han vil gå for den "sulteløn" som jeg bruger et års tid på at hente.
Verden er smask fuld af hyklere....

steffanp
Indlæg: 127
Tilmeldt: tirsdag, 20. aug, 2013 12:34
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » fredag, 13. jun, 2014 16:47

Thommo skrev:
steffanp skrev:Vil hellere José Reina sidder på bænken og sparer den løn udgift på valdes.
Jeg vil skyde på Reina vil være verdens bedst betalte reserve, og de penge kan vel bruges på andet end en reserve målmand? Får Reina ikke 80-100.000£ pr uge, det mener jeg at kunne huske.

Ville heller ikke betale 50.000 om måneden for en anden/første målmand i den alder, desuden gider han heller ikke at være vores anden målmand, derudover er for gammel til at være vores første målmand på langsigt!. GLEMT DET!

Han tjener 46,7millioner i Barcelona, så det kommer ikke på tale fra min side. Det i orden og være uenige, men tror ikke han vil give afkald på så mange penge, hvis han kan komme til en anden topklub.

Reina er god nok til at give modstand som første målmand. Perfekt!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 13. jun, 2014 21:35

steffanp muligt det bare er mig, men jeg kan ikke helt forstå dit indlæg. Du vil hellere give Reina 80-100.000 ugentligt, hvis min tese er korrekt, end 40-50,000 til Valdes, og så påstå at det er det korrekte at gøre? økonomisk og kvalitetsmæssigt. Reina stod som en dansk 1. divisions spiller de sidste 2 år, og mig bekendt tjener de ikke 6-800.000 dkr ugentligt, så ud til højre med ham, eller venstre for den sags skyld, bare han er fortid, inden for et par mdr. Så dit GLEM DET, kan du kyle af h til.

Jeg siger ikke Mignolet er vejen frem ad rettet, men jeg ved med 100 % sikkerhed Reina ikke er det. Og hvis kultur bærer kortet smides, kan jeg sige, at LFC ikke bør være en børnehave for dem der ikke kan finde overbetalte jobs andre steder...Men det kan være det ender sådan, da klubberne ikke står i kø for at betale Reinas fede check hver uge.

Reina virker som en hyggelig fyr, men han må gerne hygge sig andre steder til 4,2 mill £ årligt, relativt lavt sat.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 13. jun, 2014 21:39

Thommo skrev:
JudgeStudge skrev:
Thommo skrev:Hvorfor snakke for og imod Valdes, når man ikke kender lønnen? Eller det har måske stået tidligere i tråden hvad han forlanger, så er det gået min snude forbi.
Nej, vi kender jo ikke lønkravene hos nogen af de spillere, vi er linket med. Det er jo ikke ligefrem fordi, at spillere og agenter, går ud og røber, hvad de forlanger i deres kontrakt. Så jeg er enig med dig i, at det der med lønkrav, det kan meget hurtigt blive et hult argument for ikke at hente en spiller, når vi ret beset aldrig ved, hvad han forlanger.
Det er jeg med på, men det kunne jo være han vidt og bredt forlangte 100-120.000 £ og i så fald er han uaktuel. Til 40-50.000 ugentligt ville han være fin at få ind i truppen, men er det er nok tvivlsomt han vil gå for den "sulteløn" som jeg bruger et års tid på at hente.
Citerer lige mig selv, jeg gik ud fra dollar kursen igår, jeg bruger 1,5 år på at tjene 40-50,000 £. bagatel for nogle, men der irriterede mig faktisk at jeg havde skrevet det, men PC var slukket da jeg fandt ud af det igår
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » lørdag, 14. jun, 2014 10:46

Thommo skrev:steffanp muligt det bare er mig, men jeg kan ikke helt forstå dit indlæg. Du vil hellere give Reina 80-100.000 ugentligt, hvis min tese er korrekt, end 40-50,000 til Valdes, og så påstå at det er det korrekte at gøre? økonomisk og kvalitetsmæssigt. Reina stod som en dansk 1. divisions spiller de sidste 2 år, og mig bekendt tjener de ikke 6-800.000 dkr ugentligt, så ud til højre med ham, eller venstre for den sags skyld, bare han er fortid, inden for et par mdr. Så dit GLEM DET, kan du kyle af h til.

Jeg siger ikke Mignolet er vejen frem ad rettet, men jeg ved med 100 % sikkerhed Reina ikke er det. Og hvis kultur bærer kortet smides, kan jeg sige, at LFC ikke bør være en børnehave for dem der ikke kan finde overbetalte jobs andre steder...Men det kan være det ender sådan, da klubberne ikke står i kø for at betale Reinas fede check hver uge.

Reina virker som en hyggelig fyr, men han må gerne hygge sig andre steder til 4,2 mill £ årligt, relativt lavt sat.
Så kører bussen igen!

Reina havde sine drops de sidste par sæsoner, men gjorde generelt en bedre figur end Mignolet. Når Mignolet dropper, undskyldes det med at han er en ung målmand og han lige skal spilles ind, mens Reina kaldes en 1. divisionsmålmand hvis han lavede samme drop. Jeg mener at Reina i sin Napolitid har bevist at han er et par niveauer over Mignolet, og det vil i mine øjne være en forstærkning at få Reina tilbage. Så må Mignolet vise at han kan udvikle sig yderligere og slå Reina af.

Men jeg føler mig nu overbevist om, at Reina er fortid i klubben når vinduet lukker.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 14. jun, 2014 11:49

http://liverpool.no/rykter/Uke-24.aspx

Firmino stor ja tak. Klart min ønskespiller til den offensiv midt.

Lovren til Barcelona ???.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 14. jun, 2014 15:32

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... en-7262345

God beskrivelse af Lovren jeg begynder at håbe på ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 14. jun, 2014 16:21

Jeg mener at Firmino spiller samme plads som Coutinho, eller er jeg forkert på den? Kan Firmino spille på fløjen?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 14. jun, 2014 17:37

Hr. Drejer skrev:Jeg mener at Firmino spiller samme plads som Coutinho, eller er jeg forkert på den? Kan Firmino spille på fløjen?
Kommer jo an på hvordan du vil bruge dine kantspillere. Men ja, på den måde vi brugte dem i sidste sæson, kan Firmino sagtens bruges på kanten. Men det hører jo også med, at vi ikke rigtig låser vores offensive spillere. De er lidt over det hele - hvordan trekanterne nu udvikler sig.

Det er i øvrigt også argumentet mod en spiller som Konoplyanka.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 14. jun, 2014 17:47

Alonso skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg mener at Firmino spiller samme plads som Coutinho, eller er jeg forkert på den? Kan Firmino spille på fløjen?
Kommer jo an på hvordan du vil bruge dine kantspillere. Men ja, på den måde vi brugte dem i sidste sæson, kan Firmino sagtens bruges på kanten. Men det hører jo også med, at vi ikke rigtig låser vores offensive spillere. De er lidt over det hele - hvordan trekanterne nu udvikler sig.

Det er i øvrigt også argumentet mod en spiller som Konoplyanka.
Lige præcis. Han vil passe godt til holdet. Han er faktisk er ok stor spiller.

Hvis de kan hente han for ca 120 mill. Så mener jeg de skal gøre det.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Roberto_Firmino
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar