Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 19. jun, 2014 11:11

@ OBI-WAN

Jeg skriver jo bare, at målmænd generelt får for meget ros. Det har ikke noget med dit indlæg at gøre :)

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 19. jun, 2014 19:48

Ud med Johnson - ind med Aurier. Fuck, han er vild.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 19. jun, 2014 19:50

Ham Aurier fra Elfenbenskysten som vi var rygtet til for et par uger siden er fanme klasse. Han er vildt god. Lavede to assist i deres første kamp mod Japan. Har desværre ikke set et rygte for nyligt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » torsdag, 19. jun, 2014 20:05

Ham Serge Aurier fra CV han er godt nok god, han har ikke svært ved at komme forbi sin mand i angrebet det er i hvert fald stensikkert. Defensivt os solid. Ham så jeg gerne i LFC. Aurier på RB og Moreno på VB det ville være heftigt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » fredag, 20. jun, 2014 11:55

thefugle skrev:Ham Serge Aurier fra CV han er godt nok god, han har ikke svært ved at komme forbi sin mand i angrebet det er i hvert fald stensikkert. Defensivt os solid. Ham så jeg gerne i LFC. Aurier på RB og Moreno på VB det ville være heftigt.
Enig efter hans to assist i første kamp, så lagde jeg virkelig mærke til ham igår, og hold kæft en klasse spiller! Giv johnson væk gratis, eller i bytte, og hent nu ham ind! Asap tak!
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 20. jun, 2014 13:05

Ma Captain skrev:
thefugle skrev:Ham Serge Aurier fra CV han er godt nok god, han har ikke svært ved at komme forbi sin mand i angrebet det er i hvert fald stensikkert. Defensivt os solid. Ham så jeg gerne i LFC. Aurier på RB og Moreno på VB det ville være heftigt.
Enig efter hans to assist i første kamp, så lagde jeg virkelig mærke til ham igår, og hold kæft en klasse spiller! Giv johnson væk gratis, eller i bytte, og hent nu ham ind! Asap tak!
Han hedder altså Aspas
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » fredag, 20. jun, 2014 15:01

Hekkem skrev:
Ma Captain skrev:
thefugle skrev:Ham Serge Aurier fra CV han er godt nok god, han har ikke svært ved at komme forbi sin mand i angrebet det er i hvert fald stensikkert. Defensivt os solid. Ham så jeg gerne i LFC. Aurier på RB og Moreno på VB det ville være heftigt.
Enig efter hans to assist i første kamp, så lagde jeg virkelig mærke til ham igår, og hold kæft en klasse spiller! Giv johnson væk gratis, eller i bytte, og hent nu ham ind! Asap tak!
Han hedder altså Aspas
Ja ham må de også gerne give væk
There is only one Captain...... Ma Captain!!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 20. jun, 2014 23:24

Man kan vel udlede af dette tåbelige rygte om Suarez til Barca, at Sanchez er tilgængelig for ca. £20m.

http://www.bt.dk/fodbold/transfer-bombe ... s-nye-klub

Barca kan god glemme alt om Suarez, men vi kan da godt aftale at hente Sanchez til Liverpool for £20m...
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 20. jun, 2014 23:24

@Ma Captain som du da svinger øksen, men er godt nok enig, Alberto kan også fedte af, at de to spaniolere optager 6 og 9 trøjerne er nærmest tragisk!!!!! og de er årsagen til det kun blev sølv(altså at vi havde skrald på bænken). og nu ingen dårlige jokes om 69.
Verden er smask fuld af hyklere....

mads2406
Indlæg: 29
Tilmeldt: tirsdag, 18. mar, 2014 06:09

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mads2406 » mandag, 23. jun, 2014 12:49

Nogen der har over længere tid har set Fabian Johnson der spillede højre back for USA i går?
Så ham i går for første gang, og det var godt nok en af de bedste back præstationer jeg kan huske..
Tænker så bare om det er på en billig baggrund, eller om han er permanent god.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 23. jun, 2014 13:07

Han er god. Gladbach har lige hentet ham i Hoffenheim, for hvem han har haft en fin sæson rent offensivt. Defensivt sejler målene ind på alle leder og kanter, men det skal til dels også tillægges taktikken, som er ret så riskikobetonet. Han er også naturlig kantspiller, så det defensive ligger ikke lige for.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 23. jun, 2014 18:58

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Eric_Dier

Kender i denne unge Englænder.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 23. jun, 2014 19:44

Når man sidder og ser Chile spille til VM, så er det meget svært ikke at blive fuldstændigt revet med på idéen om Alexis Sanchez i Liverpool. I Guder, hvor ville jeg gerne se hans speed, teknik og offensive arbejdsraseri i kombination med Suarez' speed, teknik og offensive arbejdsraseri og Sturridge, speed, teknik og målnæse.

Jeg tror bestemt også, at et indkøb af Sanchez ville have en positiv indflydelse på Suarez' lyst til at blive i Liverpool, selvom Real Madrid skulle komme på banen. Der ville i hvert fald være tale om et indkøb af en anerkendt topspiller og en decideret profil ved VM.

Please please please. Lad nu for første gang i mange i år de ekstremt løse rygter have noget på sig.
Kloppite

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » mandag, 23. jun, 2014 19:55

texy skrev:Når man sidder og ser Chile spille til VM, så er det meget svært ikke at blive fuldstændigt revet med på idéen om Alexis Sanchez i Liverpool. I Guder, hvor ville jeg gerne se hans speed, teknik og offensive arbejdsraseri i kombination med Suarez' speed, teknik og offensive arbejdsraseri og Sturridge, speed, teknik og målnæse.

Jeg tror bestemt også, at et indkøb af Sanchez ville have en positiv indflydelse på Suarez' lyst til at blive i Liverpool, selvom Real Madrid skulle komme på banen. Der ville i hvert fald være tale om et indkøb af en anerkendt topspiller og en decideret profil ved VM.

Please please please. Lad nu for første gang i mange i år de ekstremt løse rygter have noget på sig.
Han er aller øverste hylde, hvis man ser bortset fra Bale, Christiano og Messi.
Jeg vil vælge Sanchez anyday fremfor Neymar.
Han vil være the missing piece til at dræbe alle forsvar i PL.
Billede

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » tirsdag, 24. jun, 2014 00:28

texy skrev:Når man sidder og ser Chile spille til VM, så er det meget svært ikke at blive fuldstændigt revet med på idéen om Alexis Sanchez i Liverpool. I Guder, hvor ville jeg gerne se hans speed, teknik og offensive arbejdsraseri i kombination med Suarez' speed, teknik og offensive arbejdsraseri og Sturridge, speed, teknik og målnæse.

Jeg tror bestemt også, at et indkøb af Sanchez ville have en positiv indflydelse på Suarez' lyst til at blive i Liverpool, selvom Real Madrid skulle komme på banen. Der ville i hvert fald være tale om et indkøb af en anerkendt topspiller og en decideret profil ved VM.

Please please please. Lad nu for første gang i mange i år de ekstremt løse rygter have noget på sig.
Simpelthen bare en fantastisk spiller. Selvom jeg som udgangspunkt er med på idéen om at købe Lallana, vil det være virkelig trist, hvis vi ender med at hente ham for de rygtede 25-30 mio. £, og Sanchez samtidig er til salg for samme pris.

Fy for pokker han er god!

Besvar