Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 27. feb, 2018 15:57

Interessant rygte med Reus, der begynder at småsimre...



Manden er ALT for meget skadet. Men med de tre vi allerede har i front, så kunne han selv med sine skader være et fremragende supplement. Han er ikke en spiller, der bare lever af sin hurtighed, hvilket vel er en af årsagerne til, at han ofte formår at levere varen så snart han er tilbage fra skade.

Måske hans skadeshistorik kombineret med, at han kun har et år tilbage af sin kontrakt til sommer, ligefrem kunne være med til at slå det vanvittige ud af prisen.

Et tænkt scenario, hvor vi kunne hente Reus for £20M, ville jeg takke pænt ja til. For når han ikke er skadet, er han ren verdensklasse.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. feb, 2018 16:23

texy skrev:Interessant rygte med Reus, der begynder at småsimre...



Manden er ALT for meget skadet. Men med de tre vi allerede har i front, så kunne han selv med sine skader være et fremragende supplement. Han er ikke en spiller, der bare lever af sin hurtighed, hvilket vel er en af årsagerne til, at han ofte formår at levere varen så snart han er tilbage fra skade.

Måske hans skadeshistorik kombineret med, at han kun har et år tilbage af sin kontrakt til sommer, ligefrem kunne være med til at slå det vanvittige ud af prisen.

Et tænkt scenario, hvor vi kunne hente Reus for £20M, ville jeg takke pænt ja til. For når han ikke er skadet, er han ren verdensklasse.
Det er nok mere lønnen end overgangsummen der kan være et problem i forhold til Reus, men han ville under alle omstændigheder pynte som supplement oppe foran, vi kan give ham nummer 7 til ære for Kewell eller 15 for Sturridge, han må helt selv vælge, men han må helst ikke vælge nummer 7.

Jeg har det bare lidt sådan som da AC Milan endelig fik lokket Ronaldinho til klubben, wuptidu og fire-fem år for sent.

men det hele afænger jo af pris og lønkrav. Hvis alternativet er at give 100 millioner for en Lemar vi så nok ikke er helt sikre på kan blive god nok, så er en rutineret Reus jo ikke værst.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 27. feb, 2018 17:21

Jeg siger nej tak. Ligesom hos Sturridge har han mistet hurtighed pga skader og han er ganske enkelt ikke den spiller han var engang. Så vil jeg hellere satse på eks Woodburn
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. feb, 2018 17:43

Jesper skrev:Jeg siger nej tak. Ligesom hos Sturridge har han mistet hurtighed pga skader og han er ganske enkelt ikke den spiller han var engang. Så vil jeg hellere satse på eks Woodburn
Jeg tæner lidt han kan være et ok supplement til Woodburn, da Woodburn stadig er for ung til at spille to kampe om ugen på absolut top niveau.

Det er jo svært at vurdere hvordan Woodie udvikler sig, det har trænerne jo bedre styr på, håber jeg.

Og vi mangler en mand vi kan sætte ind hvis Mané eller Salah har en dårlig dag, lige nu har Klopp ikke ret mange muligheder, hvis ikke frontrioen rammer dagen og det er måske også et urimeligt press at placere på Woodburns skuldre.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. feb, 2018 17:45

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... i-14341755

Er vores mand i Southampton flyttet til Syditalien?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 27. feb, 2018 18:36

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Jeg siger nej tak. Ligesom hos Sturridge har han mistet hurtighed pga skader og han er ganske enkelt ikke den spiller han var engang. Så vil jeg hellere satse på eks Woodburn
Jeg tæner lidt han kan være et ok supplement til Woodburn, da Woodburn stadig er for ung til at spille to kampe om ugen på absolut top niveau.

Det er jo svært at vurdere hvordan Woodie udvikler sig, det har trænerne jo bedre styr på, håber jeg.

Og vi mangler en mand vi kan sætte ind hvis Mané eller Salah har en dårlig dag, lige nu har Klopp ikke ret mange muligheder, hvis ikke frontrioen rammer dagen og det er måske også et urimeligt press at placere på Woodburns skuldre.
Det er jeg enig i. Da Klopp angiveligt adresserede at vi søger en målmand, 6er og en kreativ midtbanespiller, så efterspurgte jeg en angriber - netop pga sårbarheden, hvis fronttrioen bliver skadet eller mister form, da de resterende spillere imø er for dårlige (endnu for Solanke). Jeg skrev bare, eller ville skrive, at jeg hellere ville have at et talent fik chancen end en angriber, hvis bedste tid er over.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 27. feb, 2018 19:34

Lidt apropos Reus, så blev vi engang også linket massivt til Mario Götze. Jeg ved at han er tilbage i Dortmund, men synes man stort set aldrig hører ham omtalt? Nogen der ved om han er skadet eller bare har mistet niveau?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 27. feb, 2018 20:46

Sledgehammer skrev:Lidt apropos Reus, så blev vi engang også linket massivt til Mario Götze. Jeg ved at han er tilbage i Dortmund, men synes man stort set aldrig hører ham omtalt? Nogen der ved om han er skadet eller bare har mistet niveau?
https://www.bundesliga.com/en/news/Bund ... 474456.jsp

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 27. feb, 2018 21:14

En 28-årig skadesplaget spiller, som har peaket, og som Klopp allerede har arbejdet med. Nej vel.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 27. feb, 2018 21:22

AJJ skrev:En 28-årig skadesplaget spiller, som har peaket, og som Klopp allerede har arbejdet med. Nej vel.
Alderen diskvalificerer ham ikke, og heller ikke at Klopp kender ham (vel nærmest tværtimod). At han er skadesplaget og (måske) har peaket trækker selvfølgelig den anden vej.

Ikke at jeg tror vi på nogen måde er interesserede i ham længere.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 27. feb, 2018 22:02

Sledgehammer skrev:
AJJ skrev:En 28-årig skadesplaget spiller, som har peaket, og som Klopp allerede har arbejdet med. Nej vel.
Alderen diskvalificerer ham ikke, og heller ikke at Klopp kender ham (vel nærmest tværtimod). At han er skadesplaget og (måske) har peaket trækker selvfølgelig den anden vej.

Ikke at jeg tror vi på nogen måde er interesserede i ham længere.
Det var nu også mest ift., at Klopp tydeligvis foretrækker yngre spillere på vej frem samt har udtalt, mener jeg, at han helst vil arbejde med spillere, han ikke har arbejdet med før. Også på den baggrund har jeg svært ved at se det for mig.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 28. feb, 2018 06:49

Sledgehammer skrev:
AJJ skrev:En 28-årig skadesplaget spiller, som har peaket, og som Klopp allerede har arbejdet med. Nej vel.
Alderen diskvalificerer ham ikke, og heller ikke at Klopp kender ham (vel nærmest tværtimod). At han er skadesplaget og (måske) har peaket trækker selvfølgelig den anden vej.

Ikke at jeg tror vi på nogen måde er interesserede i ham længere.
I forbindelse med Aubumeyang i Januar sagde Klopp noget i stil med: at han ikke vil købe den samme spiller to gange.
Jeg tolkede det mest som at Klopp specifikt ville undgå at arbejde med Aubumeyang igen, men forsøgte at være diplomatisk. Men jeg tror heller ikke at Reus er top prioritet, jeg nævnte at Reus måske kunne være en billig backup til kanterne og derfor interessant, men jeg tvivler lidt på at han er billig nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 28. feb, 2018 07:42

Max Meyer har afvist det andet kontrakt forslag fra Schalke. Han har spillet i en dybere midtbanerolle i denne sæson. Skal vi forsøge os på ham?

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... aktforslag
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 28. feb, 2018 08:21

Hr. Drejer skrev:Max Meyer har afvist det andet kontrakt forslag fra Schalke. Han har spillet i en dybere midtbanerolle i denne sæson. Skal vi forsøge os på ham?

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... aktforslag
Fri transfer, god spiller og ung. Det ville næsten være dumt ikke at gå ind i kampen om hans underskrift.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 28. feb, 2018 08:24

Hr. Drejer skrev:Max Meyer har afvist det andet kontrakt forslag fra Schalke. Han har spillet i en dybere midtbanerolle i denne sæson. Skal vi forsøge os på ham?

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... aktforslag
Har kun set et par Schalke kampe i år, så er ingen ekspert, men det syntes jeg at vi skal.

Han kan spille alle tre pladser på vores midtbane, men lige nu spiller han hvad der svarer til den bagerste og det gør han rigtig godt syntes jeg. Hans teknik, hurtighed, gode afleveringer og spilforståelse er selvfølgelig hans primære våben i den dybe rolle. han mangler noget fysik hvis han skal være et defensivt monster, men han har rigeligt med evner til at give Hendo(skadesfri) kamp til stregen og han er så ung at man må forvente at han ikke er færdig med sin udvikling.

Alternativt vil Meyer også kunne spille en af de to mere offensive pladser, hvor vi godt vil kunne bruge hans kreativitet og bevægelighed. Meyer og Keita på hver side at en stærk defensiv midt kunne blive vildt tror jeg. Og med den defensive rolle han har haft syntes jeg vi har set at han sagtens kan sætte taklingerne ind og være god begge veje.
Da vi spiller med to offensive 8'ere(kalder Klopp dem halve 10'ere?) snarere end en klassisk 10'er så er det jo et spørgsmål om den mest kreative midtbanespiller kan indgå på midten og også være behjælpelig nok med det defensive arbejde. Det mener jeg bestemt Meyer kan, samtidig med at han også øger kreativiteten og boldomgangen i forhold til hvad vi har nu. Men Schalke til LFC er et skridt op af stigen og derfor er der jo ingen garantier for at han slår hurtigt igennem, vi kan sagtens risikere at han mister overblikket i starten, men det risikerer man jo med alle nye spillere især fra andre ligaer, Meyer er så ung at jeg tror han forholdsvis hurtigt vil kunne vokse sig ind i opgaven.

Han har også spillet kant, men jeg tror ikke han er hurtig nok til at spille på kanten for os, jeg ved godt at for et års tid siden sagde jeg vi skulle købe ham fordi han også kunne være backup på kanten, men jeg er blevet mere opmærksom på vigtigheden af fart oppe foran og Meyer kan begå sig centralt i Tyskland så går det nok også i England.

Han er tysker så han har også et rigtig fint langskud og vil være en af vores bedste straffesparkssytter, det sidste er ren spekulation ;).

Det afhænger lidt af hvilke midtbanespillere vi ellers regner med at købe, vi skal jo nok max købe to udover Keita. Og vores midtbane har forbedret sig rigtig meget siden efteråret og har fået meget bedre struktur, så mit behov for at udskifte hele midtbanen er ikke lige så stort som det har været.

Besvar