Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 25. okt, 2018 19:22

At det ville være lækkert hvis vi hentede Martial på en fri transfer til sommer?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 25. okt, 2018 19:24

YNWA! skrev:At det ville være lækkert hvis vi hentede Martial på en fri transfer til sommer?
Bestemt. Men du har bare skrevet det, uden at referere til noget.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 25. okt, 2018 20:00

Manchester United-franskmanden Anthony Martial er klar til at ignorere og i sidste ende afvise Juventus, Paris Saint-Germain og Bayern München for at blive på Old Trafford. (ESPN)

https://www.plbold.dk/nyhed/sky-sports- ... rakttilbud

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 25. okt, 2018 20:36

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:At det ville være lækkert hvis vi hentede Martial på en fri transfer til sommer?
Bestemt. Men du har bare skrevet det, uden at referere til noget.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg har vedlagt et tweet omkring at han har afvist United?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 25. okt, 2018 20:37

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:At det ville være lækkert hvis vi hentede Martial på en fri transfer til sommer?
Bestemt. Men du har bare skrevet det, uden at referere til noget.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg har vedlagt et tweet omkring at han har afvist United?
Kan jeg ikke se

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 25. okt, 2018 21:19

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:At det ville være lækkert hvis vi hentede Martial på en fri transfer til sommer?
Bestemt. Men du har bare skrevet det, uden at referere til noget.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg har vedlagt et tweet omkring at han har afvist United?
Kan jeg ikke se

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
YNWA! skrev:

Please please please på en fri transfer! Det ville være guf.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 28. okt, 2018 14:41

Skulle man være lidt fræk til vinter eller i sommerens transfervindue og gå efter Wilfried Zaha? Ville normalt ikke gå efter en tidligere United-spiller, men det kan man jo nærmest ikke kalde ham med hans fire kampe for Scum. Han virker stærk, og man kunne i samme ombæring skille sig af med Lallana, der ikke rigtig er nødvendig længere, selvom jeg rigtig godt kan lide ham og han havde en vanvittigt godt sæson for os for et par sæsoner siden.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 29. okt, 2018 09:10

Tom_Jorsal skrev:Skulle man være lidt fræk til vinter eller i sommerens transfervindue og gå efter Wilfried Zaha? Ville normalt ikke gå efter en tidligere United-spiller, men det kan man jo nærmest ikke kalde ham med hans fire kampe for Scum. Han virker stærk, og man kunne i samme ombæring skille sig af med Lallana, der ikke rigtig er nødvendig længere, selvom jeg rigtig godt kan lide ham og han havde en vanvittigt godt sæson for os for et par sæsoner siden.
Det kunne man da sagtens gøre. Spørgsmålet er om man skal hente en der er noget yngre end Mané og Salah, som man kan forme lidt til at tage over for vores to stjernekanter med tiden. Pulisic bliver ofte nævnt i den sammenhænge.

Men meget taler for Zaha, han er klar NU. ryger Mané eller Salah ind i en lang skade vil Zaha, sandsynligvis, kunne tage over på et stabilt højt niveau, hvor Pulisic stadig er så ung at man også skal passe på man ikke overbebyrder ham med kampe.

ang. Lallana, så syntes jeg ikke vi skal skille os af med ham før vi har set resultatet af den seneste genoptrænings periode, hans for er opadgående og imø har han ikke være i nærheden af nuværende niveau siden juli 2017. Så lad os nu liiiiige se hvor terningerne lande med ham, vi må alligevel ikke sælge ham før januar, hvor det er usikkert om der er købere.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 29. okt, 2018 09:24

Hr. Drejer skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:At det ville være lækkert hvis vi hentede Martial på en fri transfer til sommer?
Bestemt. Men du har bare skrevet det, uden at referere til noget.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg har vedlagt et tweet omkring at han har afvist United?
Kan jeg ikke se

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
YNWA! skrev:

Please please please på en fri transfer! Det ville være guf.
Kommer ikke til ske. Han forlænger sikkert med United - og selv om han ikke gjorde, ville han ikke tage til Liverpool.

Han vil formentligt have en højere løn, end United lige umiddelbart vil tilbyde ham. Men det er jo selvskabt plage, jf. at man vælger at give Sanchez £500.000 om ugen.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 29. okt, 2018 09:26

AJJ skrev:
Hr. Drejer skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:At det ville være lækkert hvis vi hentede Martial på en fri transfer til sommer?
Bestemt. Men du har bare skrevet det, uden at referere til noget.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg har vedlagt et tweet omkring at han har afvist United?
Kan jeg ikke se

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
YNWA! skrev:

Please please please på en fri transfer! Det ville være guf.
Kommer ikke til ske. Han forlænger sikkert med United - og selv om han ikke gjorde, ville han ikke tage til Liverpool.

Han vil formentligt have en højere løn, end United lige umiddelbart vil tilbyde ham. Men det er jo selvskabt plage, jf. at man vælger at give Sanchez £500.000 om ugen.
Tror han ryger til Real.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 29. okt, 2018 09:27

Filos of Isk skrev:
Tom_Jorsal skrev:Skulle man være lidt fræk til vinter eller i sommerens transfervindue og gå efter Wilfried Zaha? Ville normalt ikke gå efter en tidligere United-spiller, men det kan man jo nærmest ikke kalde ham med hans fire kampe for Scum. Han virker stærk, og man kunne i samme ombæring skille sig af med Lallana, der ikke rigtig er nødvendig længere, selvom jeg rigtig godt kan lide ham og han havde en vanvittigt godt sæson for os for et par sæsoner siden.
Det kunne man da sagtens gøre. Spørgsmålet er om man skal hente en der er noget yngre end Mané og Salah, som man kan forme lidt til at tage over for vores to stjernekanter med tiden. Pulisic bliver ofte nævnt i den sammenhænge.

Men meget taler for Zaha, han er klar NU. ryger Mané eller Salah ind i en lang skade vil Zaha, sandsynligvis, kunne tage over på et stabilt højt niveau, hvor Pulisic stadig er så ung at man også skal passe på man ikke overbebyrder ham med kampe.

ang. Lallana, så syntes jeg ikke vi skal skille os af med ham før vi har set resultatet af den seneste genoptrænings periode, hans for er opadgående og imø har han ikke være i nærheden af nuværende niveau siden juli 2017. Så lad os nu liiiiige se hvor terningerne lande med ham, vi må alligevel ikke sælge ham før januar, hvor det er usikkert om der er købere.
Synes ikke Zaha er god nok.

Så burde vi bruge en af vores egne.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. okt, 2018 09:45

Zaha?! Han har tidligere bevist at han ikke kan begå sig i en storklub. Så hellere give Wilson chancen. Han roses til skyerne af Lampard, og jeg er af den overbevisning, at positiv udvikling skal belønnes. Han skal have chancen på 1. holdet. Det fortjener han!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 29. okt, 2018 10:23

Hr. Drejer skrev:Zaha?! Han har tidligere bevist at han ikke kan begå sig i en storklub. Så hellere give Wilson chancen. Han roses til skyerne af Lampard, og jeg er af den overbevisning, at positiv udvikling skal belønnes. Han skal have chancen på 1. holdet. Det fortjener han!
Men Salah havde vel også bevist at han ikke kunne begå sig i en storklub?

Men det er fint at satse på Wilson evt. suppleret af Brewster, Adekanye, Camacho og hvem vi ellers kunne hive frem fra skuffen. Shaqiri er også kommet godt i gang, så vi er ikke afhængige af at hente en reservekant, der kan spille 20 kampe i træk ved skader til Salah eller Mané. Samtidig har Wilson alderen til at både være reserve for Salah og potentiel afløser når Salah sælges, stopper eller Wilson overhaler ham i niveau.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 29. okt, 2018 15:58



Det her kunne være spændende!
Senest rettet af YNWA! mandag, 29. okt, 2018 16:50, rettet i alt 1 gang.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 29. okt, 2018 16:44

Hvad kunne være spændende?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar