Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 21. maj, 2019 10:26

Niels K skrev:Max Kruse fra Werder Bremen på en fri transfer ?

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/20/r ... -for-free/

Det er en rutineret herre, må man sige, men jeg kan ikke se ham på kanten, og det er vel kun interessant med Kruse, hvis Origi vil videre. Brewster skulle kunne dække ind på kanterne også, og ifølge Klopp er der meget mere i vente fra Shaqiri.
Under ingen omstændigheder. Vi har intet at bruge ham til. Det vil give så få spilminutter at det er meget bedre at bruge en af vores unge talentfulde spillere
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 21. maj, 2019 10:35

Emmy skrev:
Niels K skrev:Max Kruse fra Werder Bremen på en fri transfer?
Under ingen omstændigheder.
Min umiddelbare tanke var også et rungende nej, men siden 2016 har vi været konger af transfermarkedet. Der skal meget til før jeg vil stille spørgsmålstegn ved vores signings fremadrettet.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 21. maj, 2019 10:42

AJ skrev:
Emmy skrev:
Niels K skrev:Max Kruse fra Werder Bremen på en fri transfer?
Under ingen omstændigheder.
Min umiddelbare tanke var også et rungende nej, men siden 2016 har vi været konger af transfermarkedet. Der skal meget til før jeg vil stille spørgsmålstegn ved vores signings fremadrettet.
Haha.

Under ingen omstændigheder / et rungende nej.

Også mine tanker. Men er han ikke gratis?

Ej jeg må jeg stoppe. Er squ enig med jer, men man kan blive grebet af stemningen.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 21. maj, 2019 11:25

Selvom Leverkusen har kvalificeret sig til CL, og selvom Bild sender ham til Dortmund, så tror jeg stadig mest på, at det bliver Brandt, som vi henter til offensiven.

Jeg tror, at Klopp ser ham, som den type holdspiller, der passer til Liverpool. Han har teknik og øje for både mål og medspillere, men han arbejder samtidig hårdt i holdets tjeneste. Han er kun lige fyldt 23 år, så der er masser at arbejde med for Klopp, og Brandt kan vel ikke undgå at have set, hvad Klopp har udviklet spillere som Mané, Salah og Bobby til.

Derudover er Brandt det, der vel kaldes en versatil spiller. Han fungerer både på venstrekanten og den offensive midt. Og hvis jeg ikke husker helt galt, så brugte Tyskland ham endda på venstre back til VM.

Brandt ville nok ikke være mit førstevalg, men Klopp plejer at have succes med holdspillere i stedet for egoer. Det er vel nærmest den tilgang vores succes bygger på.

Skulle prisen efter Leverkusens CL kvalifikation være blevet for høj, så tror jeg, at vi går efter Ziyech i Ajax i stedet. I mine øjne en spiller med større individuelle kvaliteter end Brandt. Men jeg er ikke lige så sikker på hans taktiske disciplin, og så er han tre år ældre end Brandt og dermed på alder med vores andre angribere. Samtidig skal han ligesom vores tre andre angribere spille landsholdsfodbold hele sommeren, hvilket vel ikke er optimalt.

Neres fra Ajax, som vi også har været linket til er også spændende. Men han har i højere grad ungdommens udsving i sine præstationer. Og så arbejder han efter min vurdering ikke lige så hårdt uden bolden, som tilfældet er med Brandt og Ziyech.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 21. maj, 2019 11:44

3 rigtig gode bud, texy. Af dem hælder jeg også mest til Brandt, da du beskriver ham fint, og da vi jo ved, at Klopp har været seriøst ude efter ham, og jeg kan ikke forestille mig, at interessen er blevet mindre.

Når vi taler dén type spiller, så holder vi vel Shaqiri helt ude af ligningen som om, han ikke eksisterer eller hvad ? Hvis Brandt skal have al den tid Mané og Salah efterlader, samt hvis vi spiller med en 10'er bag de 3, så er der ingen tid til Shaqiri. Klopp siger, vi har meget mere i vente fra Shaqiri, mens vi vel nærmest efterspørger en, der skal foran ham i køen ?

Brewster vil i øvrigt også gerne byde ind på alle de 3 forreste pladser, og det vil Origi også gerne ?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 21. maj, 2019 11:52

Lad os antage vi vinder CL. Dvs. en første plads og en anden plads i verdens fornemmeste turnering. Og en anden plads i verdens hårdeste liga. Vi har en god økonomi, lig med mulighed for en god løn.
Mon ikke at vi som fans skal vænne os til, at det er OS, de andre klubber frygter at spillerne vil hen til? I stedet for at det er omvendt.
Med andre ord, det må være en hel del lettere at trylle, som det bliver nævnt, end tidligere.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 21. maj, 2019 12:15

Niels K skrev:3 rigtig gode bud, texy. Af dem hælder jeg også mest til Brandt, da du beskriver ham fint, og da vi jo ved, at Klopp har været seriøst ude efter ham, og jeg kan ikke forestille mig, at interessen er blevet mindre.

Når vi taler dén type spiller, så holder vi vel Shaqiri helt ude af ligningen som om, han ikke eksisterer eller hvad ? Hvis Brandt skal have al den tid Mané og Salah efterlader, samt hvis vi spiller med en 10'er bag de 3, så er der ingen tid til Shaqiri. Klopp siger, vi har meget mere i vente fra Shaqiri, mens vi vel nærmest efterspørger en, der skal foran ham i køen ?

Brewster vil i øvrigt også gerne byde ind på alle de 3 forreste pladser, og det vil Origi også gerne ?
Jeg tør ikke helt forholde mig til, hvem der får hvor meget tid. Det afhænger jo af, hvordan de forskellige spillere præsterer både under træning, og når de får chancen.

Umiddelbart vil jeg tro, at hvis vi henter en offensiv spiller, så er det fordi, at den pågældende spiller er tiltænkt at skulle presse Mané, Bobby og Salah nok til, at man måske uden at blinke vil rotere imellem de fire.

Derudover har vi så Shaq, Brewster (som man er nødt til at nævne, fordi Klopp siger, at 2019/20 bliver hans sæson - hvad end det betyder) og måske Origi. Sidstnævnte tror jeg dog stadig vil blive solgt.

Og så er der altså Ox. Hvis han er tilbage på 100%, så tror jeg, at det er en spiller, som Klopp meget gerne vil bruge i en eller anden AM rolle.

Men der skal jo også være ekstrem kvalitet på bænken, hvis vi skal forbi Man City. De har trods alt Jesus, Sane og Mahrez siddende og varme bænken, når de har alle mand klar.
Senest rettet af texy tirsdag, 21. maj, 2019 17:12, rettet i alt 1 gang.
Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 21. maj, 2019 16:53

Niels K skrev:Max Kruse fra Werder Bremen på en fri transfer ?

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/20/r ... -for-free/

Det er en rutineret herre, må man sige, men jeg kan ikke se ham på kanten, og det er vel kun interessant med Kruse, hvis Origi vil videre. Brewster skulle kunne dække ind på kanterne også, og ifølge Klopp er der meget mere i vente fra Shaqiri.
Fri transfers vil altid have kneppe-meget i løn desværre :/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 22. maj, 2019 08:53

Fowler89 skrev:
Niels K skrev:Max Kruse fra Werder Bremen på en fri transfer ?

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/20/r ... -for-free/

Det er en rutineret herre, må man sige, men jeg kan ikke se ham på kanten, og det er vel kun interessant med Kruse, hvis Origi vil videre. Brewster skulle kunne dække ind på kanterne også, og ifølge Klopp er der meget mere i vente fra Shaqiri.
Fri transfers vil altid have kneppe-meget i løn desværre :/
Der må være grænser for hvor meget "kneppe-meget" er for en 31-årig Werder Bremen angriber der aldrig har scoret 20 liga mål på en sæson.

Han kunne sikkert være meget fornuftig nogle gange. Det er ikke så længe siden at vi startede en CL semifinale med Gini som falsk 9'er.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 22. maj, 2019 11:31

Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:
Niels K skrev:Max Kruse fra Werder Bremen på en fri transfer ?

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/20/r ... -for-free/

Det er en rutineret herre, må man sige, men jeg kan ikke se ham på kanten, og det er vel kun interessant med Kruse, hvis Origi vil videre. Brewster skulle kunne dække ind på kanterne også, og ifølge Klopp er der meget mere i vente fra Shaqiri.
Fri transfers vil altid have kneppe-meget i løn desværre :/
Der må være grænser for hvor meget "kneppe-meget" er for en 31-årig Werder Bremen angriber der aldrig har scoret 20 liga mål på en sæson.

Han kunne sikkert være meget fornuftig nogle gange. Det er ikke så længe siden at vi startede en CL semifinale med Gini som falsk 9'er.
Klopp valgte ham som Årets Spiller efter 2013/14 sæsonen:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/21/d ... -max-krus/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 22. maj, 2019 11:37

That's according to the Mail, who also say a total of 12 players have been assessed by the Premier League runners-up so far.

They are:

1. Timo Werner, the 23-year-old RB Leipzig striker

2. Maxwel Cornet, Lyon's 22-year-old forward

3. Bertrand Traore. the 23-year-old Lyon forward

4. Joao Felix, the 19-year-old Benfica attacking midfielder

5. Nicolas Pepe, Lille's 23-year-old winger

6. Julian Brandt, Bayer Leverkusen's 23-year-old central midfielder

7. David Neres, Ajax's 22-year-old forward

8. Maxi Gomez, Celta Vigo's 22-year-old centre-forward

9. Hakim Ziyech, the 26-year-old Ajax forward

10. Ryan Fraser, Bournemouth's 25-year-old midfielder

11. Samuel Chukwueze, Villarreal's 20-year-old attacking midfielder

12. Felipe Anderson, West Ham's 26-year-old midfielder

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 22. maj, 2019 11:56

Niels K skrev:That's according to the Mail, who also say a total of 12 players have been assessed by the Premier League runners-up so far.

They are:

1. Timo Werner, the 23-year-old RB Leipzig striker

2. Maxwel Cornet, Lyon's 22-year-old forward

3. Bertrand Traore. the 23-year-old Lyon forward

4. Joao Felix, the 19-year-old Benfica attacking midfielder

5. Nicolas Pepe, Lille's 23-year-old winger

6. Julian Brandt, Bayer Leverkusen's 23-year-old central midfielder

7. David Neres, Ajax's 22-year-old forward

8. Maxi Gomez, Celta Vigo's 22-year-old centre-forward

9. Hakim Ziyech, the 26-year-old Ajax forward

10. Ryan Fraser, Bournemouth's 25-year-old midfielder

11. Samuel Chukwueze, Villarreal's 20-year-old attacking midfielder

12. Felipe Anderson, West Ham's 26-year-old midfielder
Der begynder at tegne sig et billede
Niels K skrev: Klopp valgte ham som Årets Spiller efter 2013/14 sæsonen:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/21/d ... -max-krus/
Ja, han har jo nok set noget. Kunne Kruse blive en dedikeret Firmino reserve?
- det er en svær rolle at udfylde og ikke nødvendigvis en rolle som de mere flashy centerforwards vil udfylde super godt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 22. maj, 2019 14:31

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:That's according to the Mail, who also say a total of 12 players have been assessed by the Premier League runners-up so far.

They are:

1. Timo Werner, the 23-year-old RB Leipzig striker

2. Maxwel Cornet, Lyon's 22-year-old forward

3. Bertrand Traore. the 23-year-old Lyon forward

4. Joao Felix, the 19-year-old Benfica attacking midfielder

5. Nicolas Pepe, Lille's 23-year-old winger

6. Julian Brandt, Bayer Leverkusen's 23-year-old central midfielder

7. David Neres, Ajax's 22-year-old forward

8. Maxi Gomez, Celta Vigo's 22-year-old centre-forward

9. Hakim Ziyech, the 26-year-old Ajax forward

10. Ryan Fraser, Bournemouth's 25-year-old midfielder

11. Samuel Chukwueze, Villarreal's 20-year-old attacking midfielder

12. Felipe Anderson, West Ham's 26-year-old midfielder
Der begynder at tegne sig et billede
Niels K skrev: Klopp valgte ham som Årets Spiller efter 2013/14 sæsonen:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/05/21/d ... -max-krus/
Ja, han har jo nok set noget. Kunne Kruse blive en dedikeret Firmino reserve?
- det er en svær rolle at udfylde og ikke nødvendigvis en rolle som de mere flashy centerforwards vil udfylde super godt.
Ja, bestemt. Det lader til, at vi skal have fat i en offensiv spiller, og så leder vi efter et stort talent til VB.

Nr. 2, 3, 8 og 11 kender jeg ikke nok til at udtale mig om.

Joao Felix skal koste omkring 100 mille, og det kan måske forsvares, hvis han ses som et talent a lá Ronaldo, Messi, Mbappé osv., men jeg ved ikke, om det ligger til Klopp at give så meget for en så ung spiller ?

Det forlyder, at West Ham vil have 75 mille, hvis de overhovedet skal overveje et salg af Felipe Anderson, så selvom jeg er vild med ham som spiller, så slår vi jo ikke vores transferrekord for en rotationsspiller, så det må være ude af billedet.

Ryan Fraser er spændende med næstflest assists denne sæson og spilleren med flest big chances created. En bytter med Clyne + cash ville måske ikke være så tosset ? Ziyech skal nok have lagt nogle facetter til sit spil ift. at være en Klopp spiller, men han kunne være et rigtig godt bud, selvom der er forskel på Holland og PL. David Neres er også rigtig spændende med masser af potentiale. Julian Brandt ville man jo også gerne have, men mon ikke han bliver i Leverkusen eller smutter til Dortmund ? Alle disse spillere ligger vel mellem 25 og 40 mille, og mon ikke det vil være niveauet, vi går efter ?

Hvis vi vil betale lidt mere - måske 40-50, så er Timo Werner naturligvis rigtig interessant, og det synes jeg også, at Nicolas Pépé er.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 22. maj, 2019 15:18

Niels K skrev: Joao Felix skal koste omkring 100 mille, og det kan måske forsvares, hvis han ses som et talent a lá Ronaldo, Messi, Mbappé osv., men jeg ved ikke, om det ligger til Klopp at give så meget for en så ung spiller ?

Det forlyder, at West Ham vil have 75 mille, hvis de overhovedet skal overveje et salg af Felipe Anderson, så selvom jeg er vild med ham som spiller, så slår vi jo ikke vores transferrekord for en rotationsspiller, så det må være ude af billedet.

Ryan Fraser er spændende med næstflest assists denne sæson og spilleren med flest big chances created. En bytter med Clyne + cash ville måske ikke være så tosset ? Ziyech skal nok have lagt nogle facetter til sit spil ift. at være en Klopp spiller, men han kunne være et rigtig godt bud, selvom der er forskel på Holland og PL. David Neres er også rigtig spændende med masser af potentiale. Julian Brandt ville man jo også gerne have, men mon ikke han bliver i Leverkusen eller smutter til Dortmund ? Alle disse spillere ligger vel mellem 25 og 40 mille, og mon ikke det vil være niveauet, vi går efter ?

Hvis vi vil betale lidt mere - måske 40-50, så er Timo Werner naturligvis rigtig interessant, og det synes jeg også, at Nicolas Pépé er.
Det er jo svært at sige hvad Klopp vil og ikke vil give for et talent. Med både Felix og De Ligt, må man jo sige at uanset hvor imponerende de ser ud, så er det jo noget helt andet at spille uge ind og uge ud i PL og konkurrere med vand Dijk, Gomez, Salah og Mané om pladser på holdet er heller ikke altid så nemt.

Hvis man virkelig føler sig sikker på at Felix er the Real Deal, så er 100 millioner jo ingenting. Det at der ikke nødvendigvis er tale om en rolle på holdet som fast starter(men det afgør spilleren jo selv til træning og i kampe), gør at man nemmere kan hente en ung gut fra en mindre liga, Pepe eller Neres f.eks.

Mens en gut som Brandt jo vil vænne sig til PL tempoet lynhurtigt og Ziyech har erfaringen der gør at han nok også vil være mere værd i det første års tid efter en transfer end Felix, Neres, eller Pepe(nu generaliserer jeg lidt, for selvfølgelig er det mega individuelt og får en ung spille først medvind, kan de jo stikke helt af)

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 22. maj, 2019 16:43

Julian Brandt til Dortmund :

OFFICIAL:
@BVB
have confirmed the signing of Julian Brandt from Bayer Leverkusen on a five-year deal.

Besvar