Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 31. dec, 2018 17:47

Coutinho skulle ifølge rygtebørsen være træt af tilværelsen i Barcelona. Kunne folk forestille sig ham tilbage på Anfield efter hans opførsel for et år siden?

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 31. dec, 2018 17:49

Niels K skrev: Omvendt skal vi helst ikke ende i en situation, hvor vi ikke har et svar, hvis Salah sendes på sidelinjen, som vi så det i CL finalen.
Det er præcis derfor jeg finder ideen om Ramsey interessant (måske også i højere grad end selve spilleren). Men hvem fanden er de spillere der ellers passer ind i den beskrivelse? Jeg tror eksempelvis Timo Werner er for god (og dyr) til at være et reelt emne, selvom alder og kundskaber passer glimrende, og jeg har svært ved at se Salah blive rykket tilbage på kanten. Jeg er enig i at bredde og konkurrence på backs er oplagt, med mindre Clyne kan enten affinde sig med begrænset tid, eller bedre endnu, presse TAA mere. Jeg har også en anelse om at venstre side af angrebet kan opgraderes, men hvor er spilleren der kan presse Mané, som der er råd til?
Mads T. skrev:Coutinho skulle ifølge rygtebørsen være træt af tilværelsen i Barcelona. Kunne folk forestille sig ham tilbage på Anfield efter hans opførsel for et år siden?
JA! Hans opførsel var der i min bog intet galt med.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 31. dec, 2018 18:18

pow9199 skrev:
Niels K skrev: Omvendt skal vi helst ikke ende i en situation, hvor vi ikke har et svar, hvis Salah sendes på sidelinjen, som vi så det i CL finalen.
Det er præcis derfor jeg finder ideen om Ramsey interessant (måske også i højere grad end selve spilleren). Men hvem fanden er de spillere der ellers passer ind i den beskrivelse? Jeg tror eksempelvis Timo Werner er for god (og dyr) til at være et reelt emne, selvom alder og kundskaber passer glimrende, og jeg har svært ved at se Salah blive rykket tilbage på kanten. Jeg er enig i at bredde og konkurrence på backs er oplagt, med mindre Clyne kan enten affinde sig med begrænset tid, eller bedre endnu, presse TAA mere. Jeg har også en anelse om at venstre side af angrebet kan opgraderes, men hvor er spilleren der kan presse Mané, som der er råd til?
Mads T. skrev:Coutinho skulle ifølge rygtebørsen være træt af tilværelsen i Barcelona. Kunne folk forestille sig ham tilbage på Anfield efter hans opførsel for et år siden?
JA! Hans opførsel var der i min bog intet galt med.
Hvis han har hjemve, så håber jeg stadig klubben holder døren åben for ham.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 31. dec, 2018 19:07

At hente Coutinho tilbage ville jeg heller ikke have noget i mod. Så længe vi ikke skal op i 100 millioner pund ish, hvilket man nok ender med.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 31. dec, 2018 20:25

YNWA! skrev:At hente Coutinho tilbage ville jeg heller ikke have noget i mod. Så længe vi ikke skal op i 100 millioner pund ish, hvilket man nok ender med.
Hvis han kan affinde sig med at sidde på bænken

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 31. dec, 2018 20:31

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:At hente Coutinho tilbage ville jeg heller ikke have noget i mod. Så længe vi ikke skal op i 100 millioner pund ish, hvilket man nok ender med.
Hvis han kan affinde sig med at sidde på bænken

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skulle han gøre det? Vi spiller tit 4-2-3-1 der ville han passe perfekt ind.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 31. dec, 2018 20:40

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:At hente Coutinho tilbage ville jeg heller ikke have noget i mod. Så længe vi ikke skal op i 100 millioner pund ish, hvilket man nok ender med.
Hvis han kan affinde sig med at sidde på bænken

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skulle han gøre det? Vi spiller tit 4-2-3-1 der ville han passe perfekt ind.
Firmino, Salah, Mané, Shaq.

Så vil han blive 5 valg.

Spøg til side. For 70-90 mio. Så tag ham retur. Det kommer dog ikke til at ske. Nogen der i øvrigt har noget seriøst info om det?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 01. jan, 2019 09:57

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:At hente Coutinho tilbage ville jeg heller ikke have noget i mod. Så længe vi ikke skal op i 100 millioner pund ish, hvilket man nok ender med.
Hvis han kan affinde sig med at sidde på bænken

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skulle han gøre det? Vi spiller tit 4-2-3-1 der ville han passe perfekt ind.
Firmino, Salah, Mané, Shaq.

Så vil han blive 5 valg.

Spøg til side. For 70-90 mio. Så tag ham retur. Det kommer dog ikke til at ske. Nogen der i øvrigt har noget seriøst info om det?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon dog han ville blive 5. valg. Men når det er sagt, så har jeg ikke kunne finde nogen brugbare kilder, heller ikke i de spanske medier. Jeg følger Barca med samme interesse som Liverpool, og jeg ville ikke være overrasket hvis han blev solgt før det var planlagt, men med den tålmodighed Barca plejer at vise deres profilerede indkøb, så går der nok noget før det kommer på tale.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 01. jan, 2019 13:05

Mads T. skrev:Coutinho skulle ifølge rygtebørsen være træt af tilværelsen i Barcelona. Kunne folk forestille sig ham tilbage på Anfield efter hans opførsel for et år siden?
Hvor har du det fra, tvivler på rigtigheden af den historie, brasilianer og RM/Barca er et perfekt mix har tiderne desværre vist.
Verden er smask fuld af hyklere....

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 01. jan, 2019 13:10

pow9199 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:At hente Coutinho tilbage ville jeg heller ikke have noget i mod. Så længe vi ikke skal op i 100 millioner pund ish, hvilket man nok ender med.
Hvis han kan affinde sig med at sidde på bænken

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skulle han gøre det? Vi spiller tit 4-2-3-1 der ville han passe perfekt ind.
Firmino, Salah, Mané, Shaq.

Så vil han blive 5 valg.

Spøg til side. For 70-90 mio. Så tag ham retur. Det kommer dog ikke til at ske. Nogen der i øvrigt har noget seriøst info om det?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon dog han ville blive 5. valg. Men når det er sagt, så har jeg ikke kunne finde nogen brugbare kilder, heller ikke i de spanske medier. Jeg følger Barca med samme interesse som Liverpool, og jeg ville ikke være overrasket hvis han blev solgt før det var planlagt, men med den tålmodighed Barca plejer at vise deres profilerede indkøb, så går der nok noget før det kommer på tale.
Med Barca's offensiv og ''bredde'' og ''kvalitet'' så ryger Coutinho ingen steder, medmindre de henter mbappe i stedet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 01. jan, 2019 13:34



Tapatalk : RB Leipzig want to renew Timo Werner's contract, which expires in 2020, but he's hesitating & is ready to make the next step in his career. If he rejects Leipzig's offer then Liverpool are watching him & realistically a bid of around €40M (£36M) could be accepted. [@Bild] #LFC


36 millioner pund for Timo Werner? Ja tak!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 01. jan, 2019 14:58

Starter lige ned en disclaimer:
Jeg tror at Coutinho stille og roligt finder sig til rette i Barcelona og om et år vil alt det her snak om at han skal eller vil væk forstumme.
Fcb har endnu en gang købt en stjerne først og så først bagefter begyndte de at tænke på hvordan de skulle bruge ham så Cou og Fcb blev så gode som muligt. Og Cou har nok også fokuseret mere på det drømmeskifte til FCB som nok har været et af de store karrieremål, men så har han lige skullet finde ud af hvad han så skal derefter.
-Når alt det er sagt;

Selvfølgelig ville der være plads til Coutinho i Liverpool. Jo han skabte sig da, men hvis han skulle ønske sig tilbage må det jo være fordi han har lært lektien og så ser jeg ingen grund til at straffe ham yderligere.

Men han kan jo ikke bare gå lige ind. Vi spiller ofte 4-2-3-1 og det passer Coutinho, men Firmino spiller jo 10’eren og vi ved hvor glad Klopp er for Bobby. Salah spiller også 9’eren i det system og jeg tror ikke at vi bare sådan udenvidere går går væk fra den løsning, for det fungerer rigtig godt. Så derfor skal vi også kun hente ham for en reduceret pris.

Igen; jeg tror sandsynligheden for at Coutinho og Barcelona giver op på samarbejdet er ret lille. Alt det her støj skyldes utålmidige fans og medier.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 01. jan, 2019 15:02

YNWA! skrev:

Tapatalk : RB Leipzig want to renew Timo Werner's contract, which expires in 2020, but he's hesitating & is ready to make the next step in his career. If he rejects Leipzig's offer then Liverpool are watching him & realistically a bid of around €40M (£36M) could be accepted. [@Bild] #LFC


36 millioner pund for Timo Werner? Ja tak!
Jooo, det er da bestemt værd at overveje. Det ville da give os nogle muligheder taktisk og samtidig ville det åbne for salg af et par breddespillere: Origi og Lallana F.eks.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 01. jan, 2019 15:12

Filos of Isk skrev:Starter lige ned en disclaimer:
Jeg tror at Coutinho stille og roligt finder sig til rette i Barcelona og om et år vil alt det her snak om at han skal eller vil væk forstumme.
Fcb har endnu en gang købt en stjerne først og så først bagefter begyndte de at tænke på hvordan de skulle bruge ham så Cou og Fcb blev så gode som muligt. Og Cou har nok også fokuseret mere på det drømmeskifte til FCB som nok har været et af de store karrieremål, men så har han lige skullet finde ud af hvad han så skal derefter.
-Når alt det er sagt;

Selvfølgelig ville der være plads til Coutinho i Liverpool. Jo han skabte sig da, men hvis han skulle ønske sig tilbage må det jo være fordi han har lært lektien og så ser jeg ingen grund til at straffe ham yderligere.

Men han kan jo ikke bare gå lige ind. Vi spiller ofte 4-2-3-1 og det passer Coutinho, men Firmino spiller jo 10’eren og vi ved hvor glad Klopp er for Bobby. Salah spiller også 9’eren i det system og jeg tror ikke at vi bare sådan udenvidere går går væk fra den løsning, for det fungerer rigtig godt. Så derfor skal vi også kun hente ham for en reduceret pris.

Igen; jeg tror sandsynligheden for at Coutinho og Barcelona giver op på samarbejdet er ret lille. Alt det her støj skyldes utålmidige fans og medier.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan ikke finde et eneste rygte, der rygter Coutinho væk.

I alle tråde her på LFC råber vi efter en ny Coutinho, så jo han vil være velkommen også for 700 mio og måske mere.

Min ovenstående med han vil blive 5 valg, er Self også en halv joke, for starter skal han nok blive, det er jeg overbevist om, men at få en spiller som han til at gøre vores samlet trup bedre og større, vil jo være en drøm.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 01. jan, 2019 16:56

liverpoolfc86 skrev:[
Kan ikke finde et eneste rygte, der rygter Coutinho væk.

I alle tråde her på LFC råber vi efter en ny Coutinho, så jo han vil være velkommen også for 700 mio og måske mere.

Min ovenstående med han vil blive 5 valg, er Self også en halv joke, for starter skal han nok blive, det er jeg overbevist om, men at få en spiller som han til at gøre vores samlet trup bedre og større, vil jo være en drøm.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk[/quote]
Nej tror udelukkende det er fanspwkulationer, muligvis hjulpet på vej af medier der har overdrevet historier om hvordan Coutinho er faldet til.
Jeg snakkede med en Barcelona fan for en uge siden og han spurgte mig direkte om ikke Liverpool skulle købe Cou tilbage. Simpelthen fordi han var skuffet over Coutinho.

Men ledelsen(og de mere tålmodige fans) i Barcelona ved jo godt at Coutinho er så god at han ikke kan undgå at blive en succes, medmindre de altså selv ødelægger hans muligheder.

Men vi har jo også flyttet os fremad og selv Coutinho vil skulle kæmpe hårdt for at få sin gamle status tilbage. Men jeg har også en fornemmelse af at der et plads til en ekstra offensiv klassespiller i truppen. Jeg tror dog vi ender med et udviklingsprojekt og sandsynligvis først til sommer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar