Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 30. dec, 2014 21:28

Vil langt, langt hellere have Shaqiri end Lavezzi, som jeg synes er lidt overvurderet. Shaqiri har alle forudsætninger for at blive en verdensklassespiller, så jeg håber virkelig, at vi kan lykkes med at lande ham, selvom det bliver svært.

Og så skal vi have en målmand og en angriber, og så er det fint.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 30. dec, 2014 22:17

En ny god målmand og lavezzi så begynder jeg at tro på en eventuel top 4. Så lidt tror jeg vi mangler. Forsvaret vil stabilisere sig lidt af en mere stabil og pålidelig målmand.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 31. dec, 2014 11:32

Til dagens pressekonference udtaler Rodgers endnu engang den gamle kliché om, at januar-vinduet ikke er et godt vindue at handle i. Hvorfor kommer den udmelding altid? Ikke kun fra Rodgers, men vel stort set alle managers.

Taget i betragtning hvor få spillere vi har hentet i januar-vinduerne, så ser det for mig ud som om, at den procentuelle succes-rate er langt højere i januar.

Jeg betragter disse januar-signings som succeser.

Agger - £6m
Arbeloa - £2,5m
Skrtel - £6,5m
Maxi - Free
Suarez - £23m
Sturridge - £12m
Coutinho - £8,5m

Derudover blev Mascherano lånt i februar og året efter købt i februar. Sterling blev også hentet i februar. Og Jordon Ibe (som jeg har store forventninger til) blev hentet i december.

Det er 9 succes-indkøb (Ibe ikke inkluderet) ud af 23 totalt. Af de 14 tilbageværende indkøb har der været to gratis breddespillere i form af Fowler og Pellegrino. Der har været 7 billige indkøb af unge talenter (udover Sterling som er blevet en succes) i form af Paul Anderson (spillerbytte), David Martin (250K), Astrit Ajdarevic (750K), Jordy Brouwer (ikke angivet), Francisco Duran (60K), Jordon Ibe (500K) og Joao Carlos Teixeira (830K). Der har været en enkelt lånespiller i form af Daniele Padelli. Og så var der Scott Carson, som vi købte til målet for £1m.

Faktisk er de eneste flopindkøb, som vi har foretaget i januar fra Rafa's tiltræden og frem, vel Morientes (£6,3m), Jan Kromkamp (spillerbytte) og Andy Carroll (£35m).

Måske vi skulle satse lidt mere på dette vindue??
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 31. dec, 2014 13:35

texy skrev:Til dagens pressekonference udtaler Rodgers endnu engang den gamle kliché om, at januar-vinduet ikke er et godt vindue at handle i. Hvorfor kommer den udmelding altid? Ikke kun fra Rodgers, men vel stort set alle managers.

Taget i betragtning hvor få spillere vi har hentet i januar-vinduerne, så ser det for mig ud som om, at den procentuelle succes-rate er langt højere i januar.

Jeg betragter disse januar-signings som succeser.

Agger - £6m
Arbeloa - £2,5m
Skrtel - £6,5m
Maxi - Free
Suarez - £23m
Sturridge - £12m
Coutinho - £8,5m

Derudover blev Mascherano lånt i februar og året efter købt i februar. Sterling blev også hentet i februar. Og Jordon Ibe (som jeg har store forventninger til) blev hentet i december.

Det er 9 succes-indkøb (Ibe ikke inkluderet) ud af 23 totalt. Af de 14 tilbageværende indkøb har der været to gratis breddespillere i form af Fowler og Pellegrino. Der har været 7 billige indkøb af unge talenter (udover Sterling som er blevet en succes) i form af Paul Anderson (spillerbytte), David Martin (250K), Astrit Ajdarevic (750K), Jordy Brouwer (ikke angivet), Francisco Duran (60K), Jordon Ibe (500K) og Joao Carlos Teixeira (830K). Der har været en enkelt lånespiller i form af Daniele Padelli. Og så var der Scott Carson, som vi købte til målet for £1m.

Faktisk er de eneste flopindkøb, som vi har foretaget i januar fra Rafa's tiltræden og frem, vel Morientes (£6,3m), Jan Kromkamp (spillerbytte) og Andy Carroll (£35m).

Måske vi skulle satse lidt mere på dette vindue??

Er så træt af at høre på BR, herunder hans kommentarer om Mario Balotelli. Han viste hvad han købte, forhåbentligt.
Naturligvis skal der handles i januar.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 31. dec, 2014 13:54

Jeg tror ikke vi handler i januar vinduet. UEFA offentliggjorde for nogle måneder siden en håndfuld klubber, der var i kambolage med FFP, og her var vi desværre iblandt.

Jeg tror således, at det er mere sandsynligt, at vi ser spillere forlade klubben. Borini kunne være et godt bud.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 31. dec, 2014 14:32

Kelly skrev:
texy skrev:Til dagens pressekonference udtaler Rodgers endnu engang den gamle kliché om, at januar-vinduet ikke er et godt vindue at handle i. Hvorfor kommer den udmelding altid? Ikke kun fra Rodgers, men vel stort set alle managers.

Taget i betragtning hvor få spillere vi har hentet i januar-vinduerne, så ser det for mig ud som om, at den procentuelle succes-rate er langt højere i januar.

Jeg betragter disse januar-signings som succeser.

Agger - £6m
Arbeloa - £2,5m
Skrtel - £6,5m
Maxi - Free
Suarez - £23m
Sturridge - £12m
Coutinho - £8,5m

Derudover blev Mascherano lånt i februar og året efter købt i februar. Sterling blev også hentet i februar. Og Jordon Ibe (som jeg har store forventninger til) blev hentet i december.

Det er 9 succes-indkøb (Ibe ikke inkluderet) ud af 23 totalt. Af de 14 tilbageværende indkøb har der været to gratis breddespillere i form af Fowler og Pellegrino. Der har været 7 billige indkøb af unge talenter (udover Sterling som er blevet en succes) i form af Paul Anderson (spillerbytte), David Martin (250K), Astrit Ajdarevic (750K), Jordy Brouwer (ikke angivet), Francisco Duran (60K), Jordon Ibe (500K) og Joao Carlos Teixeira (830K). Der har været en enkelt lånespiller i form af Daniele Padelli. Og så var der Scott Carson, som vi købte til målet for £1m.

Faktisk er de eneste flopindkøb, som vi har foretaget i januar fra Rafa's tiltræden og frem, vel Morientes (£6,3m), Jan Kromkamp (spillerbytte) og Andy Carroll (£35m).

Måske vi skulle satse lidt mere på dette vindue??

Er så træt af at høre på BR, herunder hans kommentarer om Mario Balotelli. Han viste hvad han købte, forhåbentligt.
Naturligvis skal der handles i januar.
Han udtalelser underbygger vel blot endnu mere, at det ikke var ham, der ville hente Balotelli. Han lægger pres på ledelsen/ejerne, så de kan give ham lov til at hente de spillere, han selv ønsker. Det er tydeligt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13775
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. jan, 2015 10:41

Ifølge sky Italia, som Liverpool.no citerer, skulle vi have lagt et bud på Shaqiri. Men nu vi se.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 01. jan, 2015 11:18

Det lyder fornuftigt med et Shaqiribud.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11334
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 01. jan, 2015 13:14

nikand skrev:Det lyder fornuftigt med et Shaqiribud.
Det kommer dælme an på prisen. Synes ikke ligefrem det er det område på holdet/banen, hvor vi MEST trænger til nye spillere/forstærkninger. I mine øjne er det en rendyrket 9'er (som kan lidt selv og har energi/vilje til oppres), en rigtig defensiv midtbanemand (gerne én, der virkelig ka' gå til stålet, og som gerne må levere et fornuftigt afspil) og så en keeper (kodeord: sikker i fødderne og dominerende ude i feltet)

..... heldigvis har jeg fødselsdag på lørdag, så måske jeg lige skulle maile min ønskeseddel til Transfer Committee?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » torsdag, 01. jan, 2015 13:48

Cynwal skrev:
nikand skrev:Det lyder fornuftigt med et Shaqiribud.
Det kommer dælme an på prisen. Synes ikke ligefrem det er det område på holdet/banen, hvor vi MEST trænger til nye spillere/forstærkninger. I mine øjne er det en rendyrket 9'er (som kan lidt selv og har energi/vilje til oppres), en rigtig defensiv midtbanemand (gerne én, der virkelig ka' gå til stålet, og som gerne må levere et fornuftigt afspil) og så en keeper (kodeord: sikker i fødderne og dominerende ude i feltet)

..... heldigvis har jeg fødselsdag på lørdag, så måske jeg lige skulle maile min ønskeseddel til Transfer Committee?
Er helt enig med Cynwal i at det ikke er en position hvor vi står og mangler forstærkning.
Men Cynwal så syntes jeg bare ikke engang at vi mangler en defensiv midtbane, vi mangler bare at Rodgers vil bruge ham vi har nemmelig Can. Tror han vil være helt perfekt på den position.
Målemand må og skal være førsteprioritet, mener at vi skal gå all in på Cech.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 01. jan, 2015 13:55

Hr. Drejer skrev:Ifølge sky Italia, som Liverpool.no citerer, skulle vi have lagt et bud på Shaqiri. Men nu vi se.
Vil være outstanding at få ham. Ikke det sted vi mangler mest, men en kvalitetsspiller som ham skal man forsøge at hente, når man har chancen. Og så skader det heller ikke med noget bredde.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 01. jan, 2015 14:58

Cynwal skrev:
nikand skrev:Det lyder fornuftigt med et Shaqiribud.
Det kommer dælme an på prisen. Synes ikke ligefrem det er det område på holdet/banen, hvor vi MEST trænger til nye spillere/forstærkninger. I mine øjne er det en rendyrket 9'er (som kan lidt selv og har energi/vilje til oppres), en rigtig defensiv midtbanemand (gerne én, der virkelig ka' gå til stålet, og som gerne må levere et fornuftigt afspil) og så en keeper (kodeord: sikker i fødderne og dominerende ude i feltet)

..... heldigvis har jeg fødselsdag på lørdag, så måske jeg lige skulle maile min ønskeseddel til Transfer Committee?
Vi er helt enige i at der er andre pladser der kunne opgraderes først. Men sommetider opgradere man køkkenet selvom det er taget der trænger mest. Jeg synes bare vi mangler målscorere og spillere der kan sætte en mand af og afslutte eller assistere og der er Shaqiri en dygtig spiller. Jeg kender dog ikke så meget til hans spil uden bold, oppres etc.
We need a new Fowler...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 01. jan, 2015 15:25



Han er italiensk journalist. Make. It. Happen.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. jan, 2015 19:25

Aggerdoo skrev:

Han er italiensk journalist. Make. It. Happen.
Køb ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller8 » torsdag, 01. jan, 2015 19:40

Køb en angriber med lidt speed i støvlerne og arbejdsiver, selv ham Berahino ville gøre mig tilfreds ligenu. Vi har kun en rigtig angriber som træneren gider bruge og han er kronisk skadet.

Besvar