Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 28. jul, 2018 21:50

Robbie_God_Fowler skrev:
Jesper skrev:
Wormie skrev:
YNWA! skrev:


Jeg synes ikke at han er en type vi har brug for. Jeg synes mere vi har brug for en 10 ala Fekir. Men man kan sgu heller ikke sige nej til sådan et talent hvis muligheden byder sig. Det bliver jo nok enten Fekir eller Pulisic. Imo har vi mere brug for Fekir, men ville ikke græde snot hvis vi fik Pulisic.
Er egentlig enig i dit statement, men hvis klubben ikke vil købe fekir pga hans knæ så vil jeg ovehoved ikke græde ene eneste tåre over Pulisic kan godt være han ikke er en "Magician" men tilgengæld vil jeg tro hans arbejds radius samt pres spil er 2 klasser over en fekir.
Jeg har lidt svært ved at se, vi skulle have råd til det? Plus Klopp har jo sagt, at vi er færdige?!

Og det skal vi i øvrigt være taknemmelige for. Da det engelske vindue lukker før de øvrige giver det jo en gigantisk fordel for de sælgende udenlandske klubber.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tror, at du har ret. Klubben har allerede et gigantisk udlæg på 170 millioner pund denne sommer. Sælges de overflødige spillere, kan Edwards og co. vel ende på nettoudgifter på ca. 100 millioner pund.

Det sportslige team har tilført høj kvalitet til truppen i dette transfervindue, hvilket bygger videre på de tendenser vi har set de seneste to somre. Dette til trods sidder jeg alligevel og ærgrer mig over, at der ikke er fundet en offensiv midtbanespiller. Og her snakker jeg ikke nødvendigvis en 1:1 erstatning for Coutinho - dette er urealistisk. Men en spiller der kan bryde modstanderens linjer og skabe overtalssituationer og plads til vores fronttrio.

Chamberlain viste i foråret, at power og driblefærdigheder kan være værdifulde egenskaber, når modstanderens forsvar skal nedbrydes. Jeg vil gå så langt som til at sige, at var Chamberlain klar, ville jeg ikke votere for, at der skulle hentes flere offensive spillere ind.

Lallana er i øjeblikket den eneste spiller, hvis ideelle formation er den centrale offensive midtbane. Og han er på nuværende tidspunkt et ubeskrevet blad. Får vi Lallana fra kalenderåret 2016 at se, så tror jeg vi går en stærk sæson i møde. Men jeg har også bange anelser, at de mange skader har sat sit præg og Lallana har toppet. Hvis dette viser sig at være tilfældet, må vi sætte vores lid til Shaqiri/Keita/Firmino.
Klopp sagde som en af de første kommentarer til sommerens transfervindue, at vi netop i type gik efter en 1:1 spiller som erstatning for Coutinho. Eller i hvert fald i tilførte kvaliteter.
Det gik vi så også efter, tydeligvis, i Fekir.
Nu lykkedes den del ikke - eller helt - for synes ikke man skal undervurdere, at vi rent taktisk har flere muligheder nu.

Derfor tænker jeg, at vi vel sagtens ser tiden an og så har vi et transfervindue om et halvt år, hvor vi står i den luksussituation, håber jeg, hvor kun et problem skal adresseres. Eller hvad tænker du?

Jeg vil så vove den påstand, at det ikke bliver en 1:1 Coutinho-type, der bliver vores næste problem. Jeg tror - sagt flere gange - at det er bredden i de rene angribere, som kommer til at blive et problem.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 29. jul, 2018 22:09

Er snart ligeglad. Bare en ny angriber eller offensiv midt.

Sælg nu bare Origi, Solanke, Ings, Markovic med flere, så vi kan få en ny stjerne ind. Smid 700. Mio og så videre i teksten.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 30. jul, 2018 10:10

liverpoolfc86 skrev:Er snart ligeglad. Bare en ny angriber eller offensiv midt.

Sælg nu bare Origi, Solanke, Ings, Markovic med flere, så vi kan få en ny stjerne ind. Smid 700. Mio og så videre i teksten.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Til dels enig, men jeg vil give Klopp så lang snor at hvis han ikke mener den rigtige er ledig, så kan jeg godt vente.

PS: vi har Sturridge :)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 30. jul, 2018 10:23

ilusio skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er snart ligeglad. Bare en ny angriber eller offensiv midt.

Sælg nu bare Origi, Solanke, Ings, Markovic med flere, så vi kan få en ny stjerne ind. Smid 700. Mio og så videre i teksten.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Til dels enig, men jeg vil give Klopp så lang snor at hvis han ikke mener den rigtige er ledig, så kan jeg godt vente.

PS: vi har Sturridge :)
De fleste herinde har vel en ganske velberettiget skepsis omkring Sturridgde's faktiske brugbarhed/tilgængelighed. Ingen tvivl om evnerne er der og han har set godt ud i pre-season. Desværre frygter vi alle (eller jeg ør ihvertfald) at han i næste uge er skadet og ude 4-5 uger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 30. jul, 2018 11:16

TG12 skrev:
ilusio skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er snart ligeglad. Bare en ny angriber eller offensiv midt.

Sælg nu bare Origi, Solanke, Ings, Markovic med flere, så vi kan få en ny stjerne ind. Smid 700. Mio og så videre i teksten.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Til dels enig, men jeg vil give Klopp så lang snor at hvis han ikke mener den rigtige er ledig, så kan jeg godt vente.

PS: vi har Sturridge :)
De fleste herinde har vel en ganske velberettiget skepsis omkring Sturridgde's faktiske brugbarhed/tilgængelighed. Ingen tvivl om evnerne er der og han har set godt ud i pre-season. Desværre frygter vi alle (eller jeg ør ihvertfald) at han i næste uge er skadet og ude 4-5 uger.
Eller måneder :shock:

Jeg er som altid splittet i Sturridge-spørgsmålet. På den ene side håber jeg, naivt sikkert, at han kan holde sig skadesfri og i spillehumør, for så er han jo en angriber i absolut topklasse, og i så fald ser jeg ham gerne blive. På den anden side tilsiger historikken jo, at han efter en god preseason render ind i den ene skade efter den anden, så vi i stedet for en topangriber sidder med et par glasben, der reelt kun er penge ud i lokummet.

Jeg er glad for at det ikke er mig der skal træffe beslutningen, for lige meget hvad man gør kan det let blive et skud i egne fødder. Mest hælder jeg dog nok til at skibe ham af, hvis der kommer et passende bud på ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 30. jul, 2018 11:22

Sturridge skal ikke sælges før der er fundet en afløser.

Han er giftig og den bedste spids angriber vi har.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 30. jul, 2018 11:38

liverpoolfc86 skrev:Sturridge skal ikke sælges før der er fundet en afløser.

Han er giftig og den bedste spids angriber vi har.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja det er han vel, men det er han kun forudsat følgende to betingelser er opfyldt, og lige med Studdrige er det desværre sjældent:

1) Han er i form
2) Han er skadesfri

Sturrdige har reelt kun haft én sæson hvor han var stabil, og hans bundniveau er ikke meget værd.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. jul, 2018 11:43

liverpoolfc86 skrev:Sturridge skal ikke sælges før der er fundet en afløser.

Han er giftig og den bedste spids angriber vi har.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Men det giver vel lidt sig selv hvis der ikke er nogen der tør betale hans løn og vi derfor ikke kan sælge ham.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 30. jul, 2018 11:52

Men så længe vi ikke har en afløser vil det være tåbeligt.

Har set de sidste træningskampe og han er i form og han er varm.

Det er muligt han kan blive skadet igen, men at sælge vores bedste angriber når vi ikke har nogen på samme niveau eller har købt en afløser. Så er det ikke en mulighed at sælge ham.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 30. jul, 2018 13:13

liverpoolfc86 skrev:Sturridge skal ikke sælges før der er fundet en afløser.

Han er giftig og den bedste spids angriber vi har.
Så du mener enten a) Firmino er ikke angriber eller b) Sturridge er bedre end Firmino?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. jul, 2018 13:44

Mads T. skrev:
liverpoolfc86 skrev:Sturridge skal ikke sælges før der er fundet en afløser.

Han er giftig og den bedste spids angriber vi har.
Så du mener enten a) Firmino er ikke angriber eller b) Sturridge er bedre end Firmino?
Firmino bevæger sig i et alt for stort område til at man kan definere ham ved kun at bruge en rolle.
Han er sweeper-centerforward eller 9,5'er eller 8+1+1'er :aliboronz5:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 30. jul, 2018 13:54

Filos of Isk skrev:
Mads T. skrev:
liverpoolfc86 skrev:Sturridge skal ikke sælges før der er fundet en afløser.

Han er giftig og den bedste spids angriber vi har.
Så du mener enten a) Firmino er ikke angriber eller b) Sturridge er bedre end Firmino?
Firmino bevæger sig i et alt for stort område til at man kan definere ham ved kun at bruge en rolle.
Han er sweeper-centerforward eller 9,5'er eller 8+1+1'er :aliboronz5:
Så skulle han have stået på kassen i CL finalen
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. jul, 2018 14:13

ilusio skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er snart ligeglad. Bare en ny angriber eller offensiv midt.

Sælg nu bare Origi, Solanke, Ings, Markovic med flere, så vi kan få en ny stjerne ind. Smid 700. Mio og så videre i teksten.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Til dels enig, men jeg vil give Klopp så lang snor at hvis han ikke mener den rigtige er ledig, så kan jeg godt vente.

PS: vi har Sturridge :)
For at vende lidt tilbage til angriber debatten:

jeg vil give ilusio helt ret og supplerer med at det der med at købe en angriber til at være nummer 2, det er vel uhyggeligt svært.

Icardi, Werner, Higuain og den gruppe af angribere som vi skal op i hvis kravet er at han kan gå ind fra bænken uden at vi oplever et markant fald i spillemæssig kvalitet i frontkæden, det er jo ikke spillere der vil syntes det er super sjovt at skifte for at sidde på bænken og vente på at Firmino bliver skadet(hvilket han ikke så ofte gør). Og samtiddig så taler vi også om meget dyre spillere både i transfer fee og i løn.

Ja kommer vi helt op i den kaliber så er der tale om en konkurrent til Firmino, men alle ved at Klopp værdsætter Firmino utroligt højt og det ikke ligefrem bliver nemt at udfordre ham.

City fik fat i Jesus selvom de havde Aguerro, men Aguerro har også en skades historik der giver lidt flere chancer for han reserve og en alder der gør at Jesus har kunne se frem til at overhale ham inden for få år og samtiddig har Man City også råd til vanvittige lønninger, der gør det lidt sjovere at havne på bænken. Men Jesus kom også lidt udefra og var ikke kendt fra en af de store europæiske ligaer.

Jeg syntes det er svært at komme i tanke om angribere der er oplagte transferemner og som man også må formode gerne vil til klubben nu og her og som er en stor forbedring i forhold til Solanke, Sturridge eller Origi.

Jeg kan godt se at efter vi har forstærket midtbanen, kanten og keeper posten så er reserve angriberen et af vores mere ømme punkter, men jeg tror også det er meget svært at rode bod på.

Hvis nu Morata eller Lacazette går og er trætte af tilværelsen i Chelsea/Arsenal så kan de måske lokkes til, selvom de ikke er garanteret startpladser, men så skal de også lige købes fri...

Vardy bliver nævnt, men er han villig til at bytte sin stjernestatus for en plads på bænken?
og han koster vel også hurtigt 45 millioner pund og en højere løn end Sturridge får :dontknow:

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » mandag, 30. jul, 2018 15:02

Salah og Mané kan sagtens spille centralt og score mål der, hvis det skulle blive nødvendigt. Og så er det "bare" at rokere lidt rundt på kanterne med evt. Lallana, Keita, Shaqiri, Ojo, Curtis, Camacho, Moreno, Origi, TAA eller Milner.
Så i mine øjne er en central anbriber ikke så vigtigt at få købt ind, når vi nu i forvejen ikke spiller med en sådan. Så hellere smide penge efter endnu en alsidig angriber såsom Fekir eller Pulisic...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 30. jul, 2018 15:08

Faktisk så tror jeg at Klopp går rundt og planlægger at vi skal spille en 4-4-2 noget mere.

Vi har masser af folk på den centrale midtbane, og kan derfor "nøjes" med 2 angribere på banen. Derved falder behovet for en ekstra angriber.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar