Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 19. sep, 2018 17:40

Jeg vil meget gerne se Pavard i truppen til Januar eventuelt :)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 19. sep, 2018 17:44

Thommo skrev:
Niels K skrev:Liverpool sikrer sig stortalent fra Ajax, Ki-Jana Hoever:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... -fra-ajax/
De skriver ikke noget om arb tilladelse. Hvorfor lader det til det ikke er et problem, når sydamerikanere ikke kan få tilladelse...Nu når Brexit nærmer sig, bør eu jo velsagtens sidestilles med Sydamerika :dontknow:
Fordi England stadig er med i EU.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 19. sep, 2018 20:04

Fowler89 skrev:Jeg vil meget gerne se Pavard i truppen til Januar eventuelt :)
Til backen eller midter forsvaret?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 19. sep, 2018 20:06

Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:Jeg vil meget gerne se Pavard i truppen til Januar eventuelt :)
Til backen eller midter forsvaret?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han kan spille begge positioner, det er lidt derfor jeg vil have ham. Han er bedre end Lovren, Matip, Clyne, Gomez og TAA + han kun er 22.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 19. sep, 2018 20:21

Fowler89 skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:Jeg vil meget gerne se Pavard i truppen til Januar eventuelt :)
Til backen eller midter forsvaret?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han kan spille begge positioner, det er lidt derfor jeg vil have ham. Han er bedre end Lovren, Matip, Clyne, Gomez og TAA + han kun er 22.
Tjek. Kunne godt være du lige havde et billede af ham og VvD eller Trent på midten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 20. sep, 2018 09:56

Jeg må indrømme at jeg ikke har set nok til Pavard til at bedømme om han er bedre end dem vi har.

Men ligesom da vi snakkede om de Ligt. Så må vi jo også forholde os til at Lovren, Matip, Gomez og Van Dijk alle har eller har haft bekymrende skades historier.

Så jeg ville bestemt ikke være afvisende for at få F.eks. Pavard ind og så må han jo selv spille sig til pladsen i forsvaret eller bruge lidt tid på bænken.

Jeg ved ikke om Pavard selv har taget stilling til om han er midtstopper eller back?
Thuram gik jo i mange år og var åben om at han var bedst som midtstopper og helst ville spille i midterforsvaret.

At have Pavard eller Gomez på bænken er jo også genialt for de dækker også højrebacken glimrende, så skal man ikke til at sætte Fabinho ind på midten og rykke Milner bed på backen eller et eller andet mærkeligt, hvis Trent udgår.

Især hvis Lovren skal ind og spjælde den, så tænker jeg at Pavard ville være værd at kogge på. Igen, uden jeg har helt styr på hvor god han egentlig er.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 21. sep, 2018 18:29

Der bliver skrevet en del om Nicola Barella i øjeblikket:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... anespiller

Hans drøm er at spille i PL og at møde LeBron James, så det burde give os en fordel :D

https://www.foxsports.com.au/football/p ... dc6df79c43

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » fredag, 21. sep, 2018 19:41

Ikke flere midtbanespillere lige nu tak :dontknow:

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » fredag, 21. sep, 2018 22:53

Dette er naturligvis en "luksus-overvejelse", men en del af mig er faktisk bekymret omkring de to-tre kommende transfervinduer. Truppen er lige nu så stærk, at den er svær at forbedre voldsomt, hvad naturligvis er fedt, men en spillertrup lader til at være sundest, når den er bestående af en stamme af spillere, hvoromkring der løbende skiftes en smule ud. Lige nu kan jeg ikke få øje på de ret mange mulige ændringer omkring truppen. Måske kan Moreno sælges, og en ny reserve hentes ind (Sessengon?!? Han har tidligere afvist at flytte til Liverpool for at sidde på bænken), men han er et ret fint symbol på min bekymring: Hvis der skal nyt liv ind i truppen, er det svært at finde spillere der er så gode at de tilføjer noget til truppen, men som vil affinde sig med begrænset spilletid. Det er lidt et tilsvarende problem Tottenham lige nu lider under.

Lallana, Matip og Lovren kan være emner der rykker videre i jagten på mere spilletid, alle tre er bare ret solide at have i truppen, og jeg tror egentlig på at både Matip og Lovren vil se meget bedre ud med VVD og/eller Allison omkring sig. Noget tilsvarende er nok gældende for Clyne. Det efterlader de spillere der i forvejen er i overskud, men ingen af disse optager rigtig nogen pladser i truppen anyway. Jeg ved ikke om det bare er mig der bekymrer mig for meget.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. sep, 2018 09:26

pow9199 skrev:Dette er naturligvis en "luksus-overvejelse", men en del af mig er faktisk bekymret omkring de to-tre kommende transfervinduer. Truppen er lige nu så stærk, at den er svær at forbedre voldsomt, hvad naturligvis er fedt, men en spillertrup lader til at være sundest, når den er bestående af en stamme af spillere, hvoromkring der løbende skiftes en smule ud. Lige nu kan jeg ikke få øje på de ret mange mulige ændringer omkring truppen. Måske kan Moreno sælges, og en ny reserve hentes ind (Sessengon?!? Han har tidligere afvist at flytte til Liverpool for at sidde på bænken), men han er et ret fint symbol på min bekymring: Hvis der skal nyt liv ind i truppen, er det svært at finde spillere der er så gode at de tilføjer noget til truppen, men som vil affinde sig med begrænset spilletid. Det er lidt et tilsvarende problem Tottenham lige nu lider under.

Lallana, Matip og Lovren kan være emner der rykker videre i jagten på mere spilletid, alle tre er bare ret solide at have i truppen, og jeg tror egentlig på at både Matip og Lovren vil se meget bedre ud med VVD og/eller Allison omkring sig. Noget tilsvarende er nok gældende for Clyne. Det efterlader de spillere der i forvejen er i overskud, men ingen af disse optager rigtig nogen pladser i truppen anyway. Jeg ved ikke om det bare er mig der bekymrer mig for meget.
Jeg er helt enig i, at vi heldigvis er derhenne, hvor der kun skal tilføres få spillere i hvert vindue, og det er jo rigtig gode tegn, og noget vi ikke har prøvet i efterhånden mange år.
Der er dog altid ting, der kan vende lidt om på tingene såsom, hvis vi ingenting vinder og stadig ender med et pænt gab op til nr. 1, så har vi nok ikke set det sidste store indkøb. Skader er altid en ubekendt faktor, hvis vi får et særdeles godt bud på en spiller, som Klopp mener, at vi kan undvære ? Hvis en spiller er utilfreds med spilletiden som fx Ings og gerne vil videre. Er Klopp tilfreds med det, vi har på den offensive midt, efter vi ikke købte Fekir ?

Man kan også sige, at der er 4 kontrakter, der udløber til sommer for Milner, Sturridge, Origi og Moreno, og jeg kunne godt forestille mig, at de 2 sidstnævne forsøges solgt til januar, og lykkes det ikke, så vil de nok forlade klubben. Måske vil Milner give Leeds de sidste år af sin fodboldkarriere, ellers tror jeg gerne, vi vil forlænge, og holder Sturridge sig skadesfri i denne sæson, så forlænger vi sikkert gerne med 1 år eller 2 ?
Matip, Clyne, Lallana og Hendo har udløb i 2020 og de 3 første kunne godt være salgsemner til næste sommer, tænker jeg.

Salgsemner til januar/sommer 2019:

Moreno, Origi, Matip, Clyne, Lallana + en del af de udlejede spillere.

Måske:

Milner, Sturridge, Migs

Det er 1-2 på midten, hvor Rabiot på en fri og Nicola Barella kunne være emner. En Fekir eller sådan en type ?

Camacho banker på til VB, mens vi skal se os om efter en højre back, hvis ikke Gomez eller Fabinho kan tage en tørn, når Trent skal hviles.

En ny til midterforsvaret eller Nat Phillips fra egne rækker.

1-2 angribere, hvor vi nok satser på vores egne unge i første række.

Så har vi også en række udlånte spillere, hvor måske 1 eller 2 skal implementeres i truppen.
Senest rettet af Niels K lørdag, 22. sep, 2018 11:18, rettet i alt 2 gange.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 22. sep, 2018 10:24

Jeg mener også helt klart at transfer strategien må være at hente få spillere af højt niveau og for Fowlers skyld skal vi ikke købe bare for at købe.
Men der ryger jo næsten helt sikkert nogle reserver ud næste sommer som skal erstattes.
Vi vendte Pavard tidligere. Det er jo oplagt at Matip, Clyne og/eller Lovren byttes ud med en type som Pavard, der er lidt yngre.

Men vinder vi ligaen eller CL og alle de der har bidraget til det, gerne vil blive, så syntes jeg da at de skal have lov til det. Så kan vi investere i talenter eller stadion.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. sep, 2018 11:17

Filos of Isk skrev:Jeg mener også helt klart at transfer strategien må være at hente få spillere af højt niveau og for Fowlers skyld skal vi ikke købe bare for at købe.
Men der ryger jo næsten helt sikkert nogle reserver ud næste sommer som skal erstattes.
Vi vendte Pavard tidligere. Det er jo oplagt at Matip, Clyne og/eller Lovren byttes ud med en type som Pavard, der er lidt yngre.

Men vinder vi ligaen eller CL og alle de der har bidraget til det, gerne vil blive, så syntes jeg da at de skal have lov til det. Så kan vi investere i talenter eller stadion.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror bestemt heller ikke, at det vil være et problem, hvis vi forestiller os, at vi kører næste sæson videre med mere eller mindre samme trup overhovedet.

Vi har Brewster, der skal køres ind og Solanke for den sags skyld.
Vi har Oxlade, der vender tilbage fra en skade.
Gomez er lige røget ind i midten, vi har lige fået ny målmand.
Fabinho, Keita og Shaqiri er slet ikke kørt ind endnu.
Lallana har været meget ude i sidste sæson og indtil videre også i denne.
Der er måske 1-2-3 unge spillere, som skal spilles ind i næste sæson, så der vil da være rigeligt at arbejde med i næste sæson også for alle.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 22. sep, 2018 11:25

Jeg er klart enig i, at vi er i en luksussituation, men logikken (om det så er logisk kan diskuteres) siger jo at en klub helst skal gå styrket ud af ethvert vindue. Så hvis nogen af de nævnte i forsvaret forlader klubben, og eksempelvis Pavard kommer til, vil han så nogensinde affinde sig med en plads som breddespiller? Er han god nok til at være mere? Måske er det slet intet problem, fordi truppen er så stærk, at vi må forventes at gå langt i flere turneringer, og der derfor kommer mange kampe til de første 16-20 spillere.

Jeg må dog sige, at jeg ikke tror meget på at truppen kan imødegå en ny sæson uden udskiftninger. Selvom et par linjer oppe lavede lidt sjov med antagelsen om at man altid skal blive bedre, så er det ekstremt sjældent at en klub formår at følge en god sæson op, uden at der er rotationer i truppen. Og som regel i alle led af truppens hierarki: Både klubbens bærende kræfter, og de der udgør dens bredde skal presses. Både inde og ude fra.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 22. sep, 2018 11:54

pow9199 skrev:Jeg er klart enig i, at vi er i en luksussituation, men logikken (om det så er logisk kan diskuteres) siger jo at en klub helst skal gå styrket ud af ethvert vindue. Så hvis nogen af de nævnte i forsvaret forlader klubben, og eksempelvis Pavard kommer til, vil han så nogensinde affinde sig med en plads som breddespiller? Er han god nok til at være mere? Måske er det slet intet problem, fordi truppen er så stærk, at vi må forventes at gå langt i flere turneringer, og der derfor kommer mange kampe til de første 16-20 spillere.

Jeg må dog sige, at jeg ikke tror meget på at truppen kan imødegå en ny sæson uden udskiftninger. Selvom et par linjer oppe lavede lidt sjov med antagelsen om at man altid skal blive bedre, så er det ekstremt sjældent at en klub formår at følge en god sæson op, uden at der er rotationer i truppen. Og som regel i alle led af truppens hierarki: Både klubbens bærende kræfter, og de der udgør dens bredde skal presses. Både inde og ude fra.
Der skal helt klart og selvfølgelig hentes en ''stor'' som kan udfordre start 11. Hvis vi skal være med i alle turneringer er det nødvendigt. I dette tilfælde mener jeg en spiller med niveau som Shaqiri, for i min mening er han god nok til start 11 i mange tilfælde og kan udfordre start 11 og suveræn back up. Med Sturridge tilbage og skades fri har vi både ham og Firmino. Wooow. Det er jo for fedt. Havde vi solgt Sturridge, som andre ønskede, så havde vi et problem nu. Der vil altid ryge en spiller og vi skal altid en hente ny ind

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. sep, 2018 12:01

liverpoolfc86 skrev:
pow9199 skrev:Jeg er klart enig i, at vi er i en luksussituation, men logikken (om det så er logisk kan diskuteres) siger jo at en klub helst skal gå styrket ud af ethvert vindue. Så hvis nogen af de nævnte i forsvaret forlader klubben, og eksempelvis Pavard kommer til, vil han så nogensinde affinde sig med en plads som breddespiller? Er han god nok til at være mere? Måske er det slet intet problem, fordi truppen er så stærk, at vi må forventes at gå langt i flere turneringer, og der derfor kommer mange kampe til de første 16-20 spillere.

Jeg må dog sige, at jeg ikke tror meget på at truppen kan imødegå en ny sæson uden udskiftninger. Selvom et par linjer oppe lavede lidt sjov med antagelsen om at man altid skal blive bedre, så er det ekstremt sjældent at en klub formår at følge en god sæson op, uden at der er rotationer i truppen. Og som regel i alle led af truppens hierarki: Både klubbens bærende kræfter, og de der udgør dens bredde skal presses. Både inde og ude fra.
Der skal helt klart og selvfølgelig hentes en ''stor'' som kan udfordre start 11. Hvis vi skal være med i alle turneringer er det nødvendigt. I dette tilfælde mener jeg en spiller med niveau som Shaqiri, for i min mening er han god nok til start 11 i mange tilfælde og kan udfordre start 11 og suveræn back up. Med Sturridge tilbage og skades fri har vi både ham og Firmino. Wooow. Det er jo for fedt. Havde vi solgt Sturridge, som andre ønskede, så havde vi et problem nu. Der vil altid ryge en spiller og vi skal altid en hente ny ind

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Selvfølgelig er det super fedt Sturridge er tilbage. Men tør man sætte sin lid til han holder i længden?
Jeg ville ikke turde satse på Sturridge, hvis jeg var Klopp. Spillere som Lallana, Oxlade og Sturridge går desværre ikke langt på literen. Det gode ved Sturridge i modsætning til Lallana er dog han lynhurtigt virker skarp efter skader.

Besvar