Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 23. okt, 2021 11:39

Niels K skrev:
lørdag, 23. okt, 2021 10:26
Jude Bellingham til sindsygt mange penge, Ryan Gravenberch til måske det halve, og så er der Kacper Kozlowski, som koster en brøkdel, og som givetvis godt kunne affinde sig med et år eller 2 i mesterlære:

Record-breaking Liverpool transfer target 'better than Jude Bellingham' is available at bargain fee

Polish legend Zbigniew Boniek has made a bold comparison to Jude Bellingham (and Harvey Elliott) regarding Liverpool's latest transfer target, Kacper Kozlowski.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... m-21939096
Vi har vel ret beset heller ikke transferbudget til en Bellingham. Så mindre må gøre det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 23. okt, 2021 12:29

Oomph242 skrev:
lørdag, 23. okt, 2021 11:39
Niels K skrev:
lørdag, 23. okt, 2021 10:26
Jude Bellingham til sindsygt mange penge, Ryan Gravenberch til måske det halve, og så er der Kacper Kozlowski, som koster en brøkdel, og som givetvis godt kunne affinde sig med et år eller 2 i mesterlære:

Record-breaking Liverpool transfer target 'better than Jude Bellingham' is available at bargain fee

Polish legend Zbigniew Boniek has made a bold comparison to Jude Bellingham (and Harvey Elliott) regarding Liverpool's latest transfer target, Kacper Kozlowski.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... m-21939096
Vi har vel ret beset heller ikke transferbudget til en Bellingham. Så mindre må gøre det.
Det var sådan set i dét lys, indlægget skulle ses.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11222
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 25. okt, 2021 06:49

Jeg håber Klubben er klar til at snakke med Youri Tielemans. Han passer i mine øjne perfekt til at erstatte efterhånden aldrende Milner, og Hendo bliver heller ikke yngre. Han har ganske vist først kontraktudløb sommeren 2023, men mon ikke Leicester er til at tale med, såfremt han ikke forlænger inden sommerpausen?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2101
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 25. okt, 2021 10:10

Cynwal skrev:
mandag, 25. okt, 2021 06:49
Jeg håber Klubben er klar til at snakke med Youri Tielemans. Han passer i mine øjne perfekt til at erstatte efterhånden aldrende Milner, og Hendo bliver heller ikke yngre. Han har ganske vist først kontraktudløb sommeren 2023, men mon ikke Leicester er til at tale med, såfremt han ikke forlænger inden sommerpausen?
Han er da helt sikkert en spændende spiller, synes dog stadig han er lidt svingende i sit spil, men på et bedre hold vil han helt sikkert kunne blive bedre og mere stabil. Jeg ser bare hans force som en offensiv midtbanespiller og der har vi allerede Elliot, Thiago, Jones og Keita der kan spille, samtidig koster Tielemans nok 60-70 mio£ fordi Leicester ikke mangler penge er han så god?

Jeg synes bare stadig mere vi mangler en der kan være backup til Fabinho, selv om vi vandt suverænt i går så giver vi flere chancer væk når Hendo skal spille 6er end når Fabinho spiller der, det er også svært når Fabinho er en af verdens bedste på sin plads. Vi så det også sidste år da Fabinho røg ned i forsvaret, så havde vi slet ikke samme kontrol over midtbanen, Milner har også kontrakt udløb til sommer, så jeg tror den næste midtbanespiller vi får ind bliver en der skal fokusere på det defensive, så jeg håber på f.eks. Yves Bissouma.
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 25. okt, 2021 10:36

Redtothebone skrev:
mandag, 25. okt, 2021 10:10
Cynwal skrev:
mandag, 25. okt, 2021 06:49
Jeg håber Klubben er klar til at snakke med Youri Tielemans. Han passer i mine øjne perfekt til at erstatte efterhånden aldrende Milner, og Hendo bliver heller ikke yngre. Han har ganske vist først kontraktudløb sommeren 2023, men mon ikke Leicester er til at tale med, såfremt han ikke forlænger inden sommerpausen?
Han er da helt sikkert en spændende spiller, synes dog stadig han er lidt svingende i sit spil, men på et bedre hold vil han helt sikkert kunne blive bedre og mere stabil. Jeg ser bare hans force som en offensiv midtbanespiller og der har vi allerede Elliot, Thiago, Jones og Keita der kan spille, samtidig koster Tielemans nok 60-70 mio£ fordi Leicester ikke mangler penge er han så god?

Jeg synes bare stadig mere vi mangler en der kan være backup til Fabinho, selv om vi vandt suverænt i går så giver vi flere chancer væk når Hendo skal spille 6er end når Fabinho spiller der, det er også svært når Fabinho er en af verdens bedste på sin plads. Vi så det også sidste år da Fabinho røg ned i forsvaret, så havde vi slet ikke samme kontrol over midtbanen, Milner har også kontrakt udløb til sommer, så jeg tror den næste midtbanespiller vi får ind bliver en der skal fokusere på det defensive, så jeg håber på f.eks. Yves Bissouma.
Den ser jeg på samme måde - altså at vi er godt dækket ind på den offensive del, og at vi mere mangler en, der også kan spille en stærk 6'er. Udover Bissouma, som sikkert heller ikke vil være helt billig, så er der også Franck Kessie, som har kontraktudløb til sommer, og som viist har svært ved at blive enig med Milan.
En yngre mulighed er Ryan Gravenberch fra Ajax, som jeg nok hælder mest til.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 25. okt, 2021 12:15

Men Gravenberch kan sgu heller ikke være billig. Han har leveret på et utroligt højt niveau, siden han var 17. Og han er vel også mere en 8'er-type? Men gad satme også godt, vi gik efter ham. Lige gå fuld FIFA/Man City-mode og hive ham og Jude Bellingham til sommer.. 8-)

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2101
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 25. okt, 2021 13:06

Tom_Jorsal skrev:
mandag, 25. okt, 2021 12:15
Men Gravenberch kan sgu heller ikke være billig. Han har leveret på et utroligt højt niveau, siden han var 17. Og han er vel også mere en 8'er-type? Men gad satme også godt, vi gik efter ham. Lige gå fuld FIFA/Man City-mode og hive ham og Jude Bellingham til sommer.. 8-)
Jeg kender ikke de spillere så godt, men hvis vi nu hentede de to hvem ser i så være vores bedste 3 og hvem ville være backup, og hvem skulle sælges ?

Jeg synes dog også vi ser en tendens at springet fra Holland eller Tyskland hvor de har været stjerner og til Premier League er stort. Chelsea har en del spillere der ikke er instant succes som Pulisic, Werner, Havertz og Ziyech og Man U har også et par eksempler i Sancho og Van De Beek.

Henderson er ikke verdens bedste midtbane spiller, men det er utroligt svært for alle andre at tilføre det han kan til Liverpool.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 25. okt, 2021 14:08

Jeg kunne godt vente til 2023 med Tielemanns. Så er hans vej ind i start 11'eren også mere overkommelig og det passer med at AOC og Keita har kontraktudløb der, samt at Thiago har året efter. Så har vi også et bedre overblik over hvordan det går med Jones og Elliott.

Nu og her er jeg også mest nervøs for den mere kontrollerende del af midtbanen. Jeg syntes vi virker shaky(måske et stort ord at bruge) når vi ikke har både Hendo og Fabinho med og de spiller godt. Bissouma går ind i sit sidste kontraktår til sommer, så det er vel et fint tidspunkt at signe ham på?

- men det kræver jo nok at vi får ryddet lidt ud i overskuddet.

Gravenberch og Bellingham er også spændende. Men tænker at hvis man hentede dem, så skulle de nok slippes lidt mere fri offensivt og spille 8'er; så skal vi stadig have endnu en CDM, så de ikke skal derned og spille alt for ofte, selvom de kan selvfølgelig godt spille der.

Boubacar Kamara har kontraktudløb til sommer. Tænker han er lidt spændende. Uden at jeg er ekspert i fransk fodbold, så det kan sagtens være at min hjerne tænker på en helt anden.
Redtothebone skrev:
mandag, 25. okt, 2021 13:06

Jeg kender ikke de spillere så godt, men hvis vi nu hentede de to hvem ser i så være vores bedste 3 og hvem ville være backup, og hvem skulle sælges ?

Jeg synes dog også vi ser en tendens at springet fra Holland eller Tyskland hvor de har været stjerner og til Premier League er stort. Chelsea har en del spillere der ikke er instant succes som Pulisic, Werner, Havertz og Ziyech og Man U har også et par eksempler i Sancho og Van De Beek.

Henderson er ikke verdens bedste midtbane spiller, men det er utroligt svært for alle andre at tilføre det han kan til Liverpool.
Hendo, Fabinho og Thiago ville være vores tre bedste.
Jeg tænker at hvis man hentede begge til sommer, så havde vi fået en hjerneblødning, men så ville Naby og AOC ud nok være det mest naturlige. Hvis man køber den ene er der en mulighed for at man kan køre ham ind på holdet over en periode på et års tid, hvilket vel passer meget godt med at man kan generationskifte Henderson/Thiago.

Springet er stort fra især Holland og det kan nogle gange betale sig at lade dem tage et smut forbi Southampton på vejen.

Jeg vil dog også vove at påstå at de spillere du nævner ikke blev købt til at være løsningen til et problem klubben havde. Havertz og Werner blev købt fordi Abramovic fandt nogle småpenge i sofaen; men de passer ikke helt ind i resten af holdet. Derimod var Lukaku et instant hit, ikke fordi han kom fra Italien eller kendte ligaen, men fordi han besidder lige præcis de kvaliteter som holdet stod og manglede.

van de Beek og Sancho kommer ind og står i skyggen af Fernandes og Rashford/Greenwood. Jeg tror at hvis Man Utd havde brugt pengene på Alex Witsel i stedet så var der noget bedre chance for øjeblikkelig succes, for han ville tilføre dem noget de virkelig manglede.

Hr. Drejer
Indlæg: 13711
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 25. okt, 2021 15:22

Tielemans er en god spiller og han må gerne komme til Anfield. Bissouma er også hjertens velkommen. Men min drøm er Bellingham. Hvis vi får ham, får vi en fantastisk spiller de næste 10-12 år, og vi sender et signal til Man C, Man U og Chelsea, at vi kan få fat i de bedste engelske talenter.

Milner holder vel ikke længere end denne sæson (det har jeg sagt de sidste to år), og han får ca. $140.000 om ugen. Keita får vel ikke fornyet sin kontrakt. Hvis de er væk til næste sæson, så er der lidt luft i lønbudgettet.

Vi må ikke glemme Elliott og Jones, som jeg ser det har en fremtid i den røde trøje.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 25. okt, 2021 15:58

Hr. Drejer skrev:
mandag, 25. okt, 2021 15:22
Tielemans er en god spiller og han må gerne komme til Anfield. Bissouma er også hjertens velkommen. Men min drøm er Bellingham. Hvis vi får ham, får vi en fantastisk spiller de næste 10-12 år, og vi sender et signal til Man C, Man U og Chelsea, at vi kan få fat i de bedste engelske talenter.

Milner holder vel ikke længere end denne sæson (det har jeg sagt de sidste to år), og han får ca. $140.000 om ugen. Keita får vel ikke fornyet sin kontrakt. Hvis de er væk til næste sæson, så er der lidt luft i lønbudgettet.

Vi må ikke glemme Elliott og Jones, som jeg ser det har en fremtid i den røde trøje.
Jeg overvejer om Bellingham har en aftalt dato med Dortmund i stil med Sancho?

tænker de sælger Haaland til sommer og så er det måske først Bellinghams tur året efter. tænker dog han er værd at vente på.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2101
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 25. okt, 2021 16:06

Hendo, Fabinho og Thiago ville være vores tre bedste.

Det er også min tanke, og også derfor jeg tror at vores succes de seneste år gør det svært at tiltrække spillere på øverste niveau for hvem har lyst til at komme ind som backup spillere, som det ser ud nu så spillere Hendo og Fabinho alle de kampe som de fysisk magter, dvs. så længe de er fit så er der en plads på midten hvor en ny spiller skal kæmpe med Milner, Thiago, Curtis, Keita, Elliot og måske også Ox, det er fandme svært at få spilletid.

Den samme udfordring har vi mange andre steder hvem har troen på at de kan vippe, Allison, Trent, Robbo, Van Dijk, Salah eller Mane af pladsen ? for de forventer alle sammen at spille hver gang, derfor er springet fra førstevalg til reserve ret stor Allison vs Kelleher - Trent vs Neco - Robbo vs Tsimikas.

Jeg vil dog også vove at påstå at de spillere du nævner ikke blev købt til at være løsningen til et problem klubben havde. Havertz og Werner blev købt fordi Abramovic fandt nogle småpenge i sofaen; men de passer ikke helt ind i resten af holdet. Derimod var Lukaku et instant hit, ikke fordi han kom fra Italien eller kendte ligaen, men fordi han besidder lige præcis de kvaliteter som holdet stod og manglede.

Her er vi så ikke enige, siger ikke Lukaku er dårlig, men han presser ikke særlig godt, han sænker nogen gange spillet, fordi han er lidt tung i vendingerne, de rigtig gode forsvarer som Van Dijk og Dias kan dominere ham fuldstændig ud af kampene som vi har set flere gange, han kunne ingenting imod Liverpool og City - det samme mod Juventus.

Jeg vil være mere bange for at møde et hold med en blanding af Mount, Werner, Haverts, Pulisic, Odoi på toppen, fordi de spiller hurtigere og mere uforudsigelig, se bare i weekend hvor de smadrede Norwich uden Lukaku.

van de Beek og Sancho kommer ind og står i skyggen af Fernandes og Rashford/Greenwood. Jeg tror at hvis Man Utd havde brugt pengene på Alex Witsel i stedet så var der noget bedre chance for øjeblikkelig succes, for han ville tilføre dem noget de virkelig manglede.

United synes jeg også har skudt sig selv i foden med Ronaldo, ja han skal nok få sine mål, men han begrænser også spillestilen meget, de kan jo ikke presse med ham på toppen, næh smid Greenwood, Sancho og Rashford på toppen med Bruno bagved, så kan de sgu lave presspil som liverpool gør.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2101
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 25. okt, 2021 16:08

Redtothebone skrev:
mandag, 25. okt, 2021 16:06
Hendo, Fabinho og Thiago ville være vores tre bedste.

Det er også min tanke, og også derfor jeg tror at vores succes de seneste år gør det svært at tiltrække spillere på øverste niveau for hvem har lyst til at komme ind som backup spillere, som det ser ud nu så spillere Hendo og Fabinho alle de kampe som de fysisk magter, dvs. så længe de er fit så er der en plads på midten hvor en ny spiller skal kæmpe med Milner, Thiago, Curtis, Keita, Elliot og måske også Ox, det er fandme svært at få spilletid.

Den samme udfordring har vi mange andre steder hvem har troen på at de kan vippe, Allison, Trent, Robbo, Van Dijk, Salah eller Mane af pladsen ? for de forventer alle sammen at spille hver gang, derfor er springet fra førstevalg til reserve ret stor Allison vs Kelleher - Trent vs Neco - Robbo vs Tsimikas.

Jeg vil dog også vove at påstå at de spillere du nævner ikke blev købt til at være løsningen til et problem klubben havde. Havertz og Werner blev købt fordi Abramovic fandt nogle småpenge i sofaen; men de passer ikke helt ind i resten af holdet. Derimod var Lukaku et instant hit, ikke fordi han kom fra Italien eller kendte ligaen, men fordi han besidder lige præcis de kvaliteter som holdet stod og manglede.

Her er vi så ikke enige, siger ikke Lukaku er dårlig, men han presser ikke særlig godt, han sænker nogen gange spillet, fordi han er lidt tung i vendingerne, de rigtig gode forsvarer som Van Dijk og Dias kan dominere ham fuldstændig ud af kampene som vi har set flere gange, han kunne ingenting imod Liverpool og City - det samme mod Juventus.

Jeg vil være mere bange for at møde et hold med en blanding af Mount, Werner, Haverts, Pulisic, Odoi på toppen, fordi de spiller hurtigere og mere uforudsigelig, se bare i weekend hvor de smadrede Norwich uden Lukaku.

van de Beek og Sancho kommer ind og står i skyggen af Fernandes og Rashford/Greenwood. Jeg tror at hvis Man Utd havde brugt pengene på Alex Witsel i stedet så var der noget bedre chance for øjeblikkelig succes, for han ville tilføre dem noget de virkelig manglede.

United synes jeg også har skudt sig selv i foden med Ronaldo, ja han skal nok få sine mål, men han begrænser også spillestilen meget, de kan jo ikke presse med ham på toppen, næh smid Greenwood, Sancho og Rashford på toppen med Bruno bagved, så kan de sgu lave presspil som liverpool gør.

Jeg synes det er en gammeldags spillestil at have en Lukaku eller Ronaldo på top, for de er ikke holdspillere, bare se City der sidste år vandt ligaen nærmest uden angribere, det er ikke tilfældigt.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 26. okt, 2021 10:02

Redtothebone skrev:
mandag, 25. okt, 2021 16:06

Her er vi så ikke enige, siger ikke Lukaku er dårlig, men han presser ikke særlig godt, han sænker nogen gange spillet, fordi han er lidt tung i vendingerne, de rigtig gode forsvarer som Van Dijk og Dias kan dominere ham fuldstændig ud af kampene som vi har set flere gange, han kunne ingenting imod Liverpool og City - det samme mod Juventus.

Jeg vil være mere bange for at møde et hold med en blanding af Mount, Werner, Haverts, Pulisic, Odoi på toppen, fordi de spiller hurtigere og mere uforudsigelig, se bare i weekend hvor de smadrede Norwich uden Lukaku.
Kan godt forstå hvor du kommer fra ang. Lukaku. Jeg syntes dog stadig han er kommet godt fra start og Chelsea bruger ham som omdrejningspunktfor offensiven. Og det har de lidt manglet, ofte begyndte de jo at bruge Giroud overraskende meget indtil han smuttede. Mit svar handlede også lidt om det her med at skifte liga og nogle gange har spillere svært ved at slå igennem i en ny liga; hvor min pointe var at det også var afgørende om den nye klub havde en plads for den spiller at udfylde og om det samlet set gjorde holdet bedre. Salah f.eks. havde jo en tom stol stående i Liverpool og jeg tror Klopp næsten bare har kunnet fortælle ham at han skulle gå ud og være sig selv og så gik det strålende fra start af.

Du nok ret i at hvis de vil bygge varig succes burde de måske have været mere tålmodige og satset mere på at bygge op omkring Haverts og Mount, der skal have mere løbevillige vævre typer som Werner og Pulisic at spille bold med. Men selv dygtige trænere som Tuschel kan ikke brygge Rom på en dag. Det kan også være at vi vil se Chelsea udfase Lukaku rimelig hurtigt, så man kan sagtens diskutere om han var pengene værd. Det ændrer dog ikke på at han kom ind i start 11'eren fra start af og scorede mål med det samme og jeg tror at de unge Chelsea angribere har nydt godt af at Lukaku har taget en masse opmærksomhed fra dem(IMØ).

Det handler jo lidt om at Roman vil have succes hellere i går end i morgen og det fremelsker jo hurtige kortsigtede løsninger og der er Lukaku et godt fit fordi med ham kan man spille forholdsvist simpelt og er ikke afhængige af at Havertz og Mount glemmer de er så unge som de er.
Redtothebone skrev:
mandag, 25. okt, 2021 16:06
United synes jeg også har skudt sig selv i foden med Ronaldo, ja han skal nok få sine mål, men han begrænser også spillestilen meget, de kan jo ikke presse med ham på toppen, næh smid Greenwood, Sancho og Rashford på toppen med Bruno bagved, så kan de sgu lave presspil som liverpool gør.
Enig, de lavede lidt en Lukaku sidste år med Cavani, de fik et omdrejningspunkt ind og det tillod dem at spille simpelt, hvilket virker fint når du skal møde de dårligere hold eller hvis du kan lukke helt af defensivt.
Så de havde egentlig en nogenlunde kortsigtet løsning kørende og de sluttede som 2'er. Det købte dem jo noget tid til at finde ud af hvilken form for fodbold de ville spille og så lade OGS styre skibet til top 4 placeringer indtil de fandt den rette manager til at spille den form for fodbold de nu engang gerne ville spille.

Så henter de gudhjælpemig en ny kortsigtet løsning og håber at den er bedre end den gamle, som de jo så ødelægger fuldstændig. Jeg ved godt at en del af deres fans begyndte at lugte guld efter en andenplads, men for pokker da det var dumt.
Stakkels Cavani der gik med til at tage et år mere og så "nej nej, vi har ikke brug for dig alligevel".
Ja, de fire i en offensiv med en eller anden form for klar strategi og spillestil ville være ret effektiv. Det kræver jo nok en ny manager, men det kræver jo også at man ikke køber Ronaldo, som kun kan blive et mareridt at have i klubben hvis han ikke gøres til den store stjerne på holdet.
å

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 26. okt, 2021 10:32

Jeg er på samme linje som denne medmindre, vores økonomi har det virkelig dårligt, og det tvivler jeg nu på.

Rationalising why Mohamed Salah is ‘worth’ £400k-a-week contract

We’ve had world-class players before, but not of Salah’s level – and the alternative to giving him a new contract isn’t even worth imagining, writes Jeff Goulding.

https://www.thisisanfield.com/2021/10/r ... -contract/

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2101
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 26. okt, 2021 11:06

Hr. Drejer skrev:
mandag, 25. okt, 2021 15:22
Tielemans er en god spiller og han må gerne komme til Anfield. Bissouma er også hjertens velkommen. Men min drøm er Bellingham. Hvis vi får ham, får vi en fantastisk spiller de næste 10-12 år, og vi sender et signal til Man C, Man U og Chelsea, at vi kan få fat i de bedste engelske talenter.

Milner holder vel ikke længere end denne sæson (det har jeg sagt de sidste to år), og han får ca. $140.000 om ugen. Keita får vel ikke fornyet sin kontrakt. Hvis de er væk til næste sæson, så er der lidt luft i lønbudgettet.

Vi må ikke glemme Elliott og Jones, som jeg ser det har en fremtid i den røde trøje.
Mener han har kontrakt til sommer 2023, men derfor kan det jo godt være han ryger næste sommer, hvis nogen tør satser på en injury prone spiller med ret høj løn, jeg ville så gerne have han får succes i Liverpool, men det er bare svært med alle de skader.

Men jeg ser også gerne at vi får nogle unge spillere ind som kan lære af Hendo og Fab på midten, jeg hæfter mig dog ved at Klopp sagde i et interview at man havde lavet en undtagelse og købt Konate for penge vi ikke havde tjent endnu, så tror ikke vi skal forvente kæmpe transfers de kommende vinduer.
YNWA

Besvar