Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 23. jun, 2011 17:13

Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Mr.Kop
Indlæg: 462
Tilmeldt: onsdag, 13. apr, 2011 14:04
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mr.Kop » torsdag, 23. jun, 2011 17:37

Læste i går på goal at den gamle ræv fra scum har rettet snuden mod Mata, nu hvor Sneijder har været ude og sige at han vil blive i Inter.
Prøver og lige at finde linket.
Mr Suarez Is Not A Racist!

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » torsdag, 23. jun, 2011 18:03

Mr.Kop skrev:Læste i går på goal at den gamle ræv fra scum har rettet snuden mod Mata, nu hvor Sneijder har været ude og sige at han vil blive i Inter.
Prøver og lige at finde linket.
Læste jeg også... Han kører samme stil som city... ser hvem konkurrenterne ønsker og så ønsker han de samme... har man overhovedet Scouts i Manchester...?

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 23. jun, 2011 18:06

LiverbirdOnMyChest skrev:
Mr.Kop skrev:Læste i går på goal at den gamle ræv fra scum har rettet snuden mod Mata, nu hvor Sneijder har været ude og sige at han vil blive i Inter.
Prøver og lige at finde linket.
Læste jeg også... Han kører samme stil som city... ser hvem konkurrenterne ønsker og så ønsker han de samme... har man overhovedet Scouts i Manchester...?
Deres gæld er vist for stor, så de trækker tilpas meget på de andre klubber. Gad vide om han kunne lokkes til at knalde 15 mio. pund af på Bendtner, hvis vores interesse virkede oprigtig?

Jeg håber, hvis det er sandt, at der da findes nogle af vores primary targets, der har bare lidt hjerne og ved, at LFC = garanteret start-XI mens Scum = mulig plads på bænken.
Badooo siger, hvad han mener!

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » torsdag, 23. jun, 2011 18:10

Badooo skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:
Mr.Kop skrev:Læste i går på goal at den gamle ræv fra scum har rettet snuden mod Mata, nu hvor Sneijder har været ude og sige at han vil blive i Inter.
Prøver og lige at finde linket.
Læste jeg også... Han kører samme stil som city... ser hvem konkurrenterne ønsker og så ønsker han de samme... har man overhovedet Scouts i Manchester...?
Deres gæld er vist for stor, så de trækker tilpas meget på de andre klubber. Gad vide om han kunne lokkes til at knalde 15 mio. pund af på Bendtner, hvis vores interesse virkede oprigtig?

Jeg håber, hvis det er sandt, at der da findes nogle af vores primary targets, der har bare lidt hjerne og ved, at LFC = garanteret start-XI mens Scum = mulig plads på bænken.
Det var noget med at de blev nød til at fyre 35 ansatte i klubben da de havde for stor gæld... Det må have gået ud over scouts'ne...

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 23. jun, 2011 18:11

Badooo skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:
Mr.Kop skrev:Læste i går på goal at den gamle ræv fra scum har rettet snuden mod Mata, nu hvor Sneijder har været ude og sige at han vil blive i Inter.
Prøver og lige at finde linket.
Læste jeg også... Han kører samme stil som city... ser hvem konkurrenterne ønsker og så ønsker han de samme... har man overhovedet Scouts i Manchester...?
Deres gæld er vist for stor, så de trækker tilpas meget på de andre klubber. Gad vide om han kunne lokkes til at knalde 15 mio. pund af på Bendtner, hvis vores interesse virkede oprigtig?

Jeg håber, hvis det er sandt, at der da findes nogle af vores primary targets, der har bare lidt hjerne og ved, at LFC = garanteret start-XI mens Scum = mulig plads på bænken.
Mon ikke det er stilnet lidt af efter de har fået Young - de henter vel næppe både Young og Mata. Vi har også den fordel, at Reina spiller for os, så vi har trods alt en landsmand mere end Scum har.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » torsdag, 23. jun, 2011 18:37

Steven__Gerrard skrev:
Badooo skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:
Mr.Kop skrev:Læste i går på goal at den gamle ræv fra scum har rettet snuden mod Mata, nu hvor Sneijder har været ude og sige at han vil blive i Inter.
Prøver og lige at finde linket.
Læste jeg også... Han kører samme stil som city... ser hvem konkurrenterne ønsker og så ønsker han de samme... har man overhovedet Scouts i Manchester...?
Deres gæld er vist for stor, så de trækker tilpas meget på de andre klubber. Gad vide om han kunne lokkes til at knalde 15 mio. pund af på Bendtner, hvis vores interesse virkede oprigtig?

Jeg håber, hvis det er sandt, at der da findes nogle af vores primary targets, der har bare lidt hjerne og ved, at LFC = garanteret start-XI mens Scum = mulig plads på bænken.
Mon ikke det er stilnet lidt af efter de har fået Young - de henter vel næppe både Young og Mata. Vi har også den fordel, at Reina spiller for os, så vi har trods alt en landsmand mere end Scum har.
Ferguson har været stor fan af Young i lang tid, og prøvede bl.a. forgæves at hente ham i vinters.
Det samme kan stort set siges om Phil Jones. Han er blevet fulgt tæt af klubben, og det var overhovedet ikke meningen at hente ham i det her vindue, men grundet interesse fra bl.a. Arsenal og Liverpool blev man nødt til at agere, da man ikke ville risikere at han endte i en anden klub.
Så at sige at de kun er blevet hentet fordi andre klubber har været interesseret i dem, og at man ikke har ville risikere at de ville gå ind og gøre rivalen stærkere er en smule naivt og jeg håber egentlig at det har været sarkastiske bemærkninger.
Young er en spiller der spiller bedst på venstre kanten, mens både Valencia og Nani er bedst på højre, hvorfor han næsten fra start af kan gå ind og styrke holdet. Derudover vil det skabe god konkurrence men også være en stor del af rotationsprincippet.
Jones har jeg egentlig aldrig set, men han skulle være et af de største forsvarstalenter i England, og da både Vidic og Ferdinand er ved at komme op i alderen er det helt logisk at hente en "upcoming".

Mht. Mata så er det Goal.com, så det er okay at tænke sig lidt om inden man flamer "scums" for at stjæle alle Liverpools targets. Udover at han overhovedet ikke passer ind i spillestillen der bliver praktiseret på Old Trafford, så ville han, så der står i artiklen heller aldrig kunne spille samme position som en Sneijder, som han eftersigende skulle være backup-plan for.
Fan af Manchester United

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 23. jun, 2011 19:38

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... aerkninger

Disse 2 kanter er vi tilsynladende tæt på.
Hvis de sælger Raul for at hente Mata eller Lucas giver det mening.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SaibotDK » torsdag, 23. jun, 2011 19:43

Kelly skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... aerkninger

Disse 2 kanter er vi tilsynladende tæt på.
Hvis de sælger Raul for at hente Mata eller Lucas giver det mening.
Det hele er bluff, så klubberne ikke skal tro, at vi har røven fuld af penge... Eller?

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 23. jun, 2011 19:44

Jeg tror ikke på at vi decideret mangler penge. Hvis vi gjorde, havde vi ikke smidt den skattekiste efter Carroll i januar.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 23. jun, 2011 19:46

Hvorfor sælge Meireles, når vi først skal af med Poulsen og Jovanovich!? Det giver ingen mening..... :wall:
You'r Never Walk Alone. ///

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 23. jun, 2011 19:47

Badooo skrev:Jeg tror ikke på at vi decideret mangler penge. Hvis vi gjorde, havde vi ikke smidt den skattekiste efter Carroll i januar.
Enig. I øvrigt tror jeg at den franske kant vi sættes i forbindelse med er en rigtig spændende spiller. Jeg har forsøgt at finde oplysninger på ham. Han kan tilsyneladende med begge ben og er lynhurtig. Det er netop noget af det vi mangler.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 23. jun, 2011 20:00

Ved ikke hvad folk mener om Clichy, men i den her kamp mod Barcelona var han altså fremragende defensivt. Hvis han kan finde det niveau igen siger jeg et klart ja tak!

http://www.youtube.com/watch?v=XXDR-5D3 ... re=related

Andet klip der viser hans speed!

http://www.youtube.com/watch?v=Bfk_pP5y ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=TPRLQf4C ... re=related

I øvrigt har jeg også læst at vi skulle mangle penge til at købe Downing for, det håber jeg ikke er tilfældet :(
Senest rettet af Skovdal torsdag, 23. jun, 2011 20:11, rettet i alt 2 gange.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 23. jun, 2011 20:05

Skovdal skrev:Ved ikke hvad folk mener om Clichy, men i den her kamp mod Barcelona var han altså fremragende defensivt. Hvis han kan finde det niveau igen siger jeg et klart ja tak!

I øvrigt har jeg også læst at vi skulle mangle penge til at købe Downing for, det håber jeg ikke er tilfældet :(

Clichy klart og stort rungende JA TAK.
Downing skal ikke koste 19 mill pund. maks 12 mill.
Så er der den fransk kant Dimitri Payet, ham siger jeg også ja tak til. Han kan med begge ben og er lynhamrende hurtig. Netop noget af det vi mangler.
Ud med Jovanovis, Joe Cole, Poulsen og hent Mata også.
Så er vores offensiv og midtbane på plads, Mata kan sagtens spille angriber også.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 23. jun, 2011 20:09

Kelly skrev:
Skovdal skrev:Ved ikke hvad folk mener om Clichy, men i den her kamp mod Barcelona var han altså fremragende defensivt. Hvis han kan finde det niveau igen siger jeg et klart ja tak!

I øvrigt har jeg også læst at vi skulle mangle penge til at købe Downing for, det håber jeg ikke er tilfældet :(

Clichy klart og stort rungende JA TAK.
Downing skal ikke koste 19 mill pund. maks 12 mill.
Så er der den fransk kant Dimitri Payet, ham siger jeg også ja tak til. Han kan med begge ben og er lynhamrende hurtig. Netop noget af det vi mangler.
Ud med Jovanovis, Joe Cole, Poulsen og hent Mata også.
Så er vores offensiv og midtbane på plads, Mata kan sagtens spille angriber også.

Er du sikker på han er det ? Så et par video'er af ham, synes ikke han så ud til at være vanvittig hurtig?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar