Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 24. maj, 2019 12:50

Jeg tror Klopp satser på Oxlade og Keita på midtbanen til at skabe mere kreativitet, måske Shaqiri og Wilson.

Men så skal vi samtidig huske at Vi spiller med meget offensive backs og det er vi nødt til at kompensere for ved at have en hårdtarbejdende midtbane.

Götze er selvfølgelig lidt en spiller der både kan arbejde defensivt og offensivt(ligesom Oxlade og Keita). og derfor er han måske værd at se på, men jeg tror bare at vi skal højere op, hvis vi skal erstatte Keita/Oxlade. Ok så r der måske nogle skades bekymringer med Oxlade og Keita, men Götze har jo også haft sine problemer i den afdeling.

Jeg kan også se at Götze kun har haft to sæsoner med 30 eller flere ligakampe, det er jo selvfølgelig en kombination af skader, sygdom og konkurrence om pladserne, men stadig ikke helt overbevisende.

alt i alt vil jeg nok vende tommeltotten nedad til Götze, men jeg kan da godt se at han har værdi.

TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 24. maj, 2019 13:50

SKulle vi hente nogle fra Dortmund ville jeg hellere hente Reus (ok sancho kunne også være fedt) men Reus er mere realistisk.

Ja han er 30, men det må også afspejle sig i hans pris, og han bør have 2-3 sæsoner på toppen endnu. Han vil kunne dække alle tre forreste pladser, og passer generelt super i vores setup.

Tror heller ikke det ubetinget vil være en dårlig ide at få en erfaren herre ind.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 24. maj, 2019 14:50

TG12 skrev:SKulle vi hente nogle fra Dortmund ville jeg hellere hente Reus (ok sancho kunne også være fedt) men Reus er mere realistisk.

Ja han er 30, men det må også afspejle sig i hans pris, og han bør have 2-3 sæsoner på toppen endnu. Han vil kunne dække alle tre forreste pladser, og passer generelt super i vores setup.

Tror heller ikke det ubetinget vil være en dårlig ide at få en erfaren herre ind.
Puha, mon ikke han slutter karrieren i Dortmund?
- jeg tænker han har det for godt i Dortmund til at ville skifte lige nu og her. Selvfølgelig hvis han bare savner Klopp og gerne vil prøve kræfter med PL, så lad os da prøve, men jeg tror han bliver hvor han er.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 24. maj, 2019 15:10

Er stadig overbevist om at vi henter Depay efter CL-finalen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 24. maj, 2019 17:57

Mads T. skrev:Er stadig overbevist om at vi henter Depay efter CL-finalen.
Det vil være fedt, men vi har også luret på holdkammerat Bernard Traoré:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... and-traore

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. maj, 2019 11:58

James Rodriguez er vel heller ikke tosset bud på en offensiv spiller ?

James sammenlignet med Real Madrid's midtbanespillere:

https://www.planetfootball.com/quick-re ... dfielders/
Senest rettet af Niels K mandag, 27. maj, 2019 08:40, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. maj, 2019 13:50

Senest rettet af Niels K mandag, 27. maj, 2019 13:03, rettet i alt 1 gang.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 25. maj, 2019 22:21

Niels K skrev:James Rodriguez er vel heller ikke tosset bud på en offensiv spiller ?

James sammenlignes med Real Madrid's midtbanespillere:

https://www.planetfootball.com/quick-re ... dfielders/
Nah. Kommer selvfølgelig lidt an på prisen, ligesom med alle andre, men han er jo helt klart en dygtig spiller. Han kam jo også spille flere pladser og ville vel også kunne gøre det ganske fint i en Firmino-rolle.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 26. maj, 2019 10:32

Før hans selvpro(vo)merende video i helt rødt suite spankulerede hen mod en hel-rød private jeg, var jeg for at købe ham. Nu tror jeg ikke han passer i ånden og mentaliteten i Klubben, og Møn ikke Klopp og Edwards ser det ligeså
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 26. maj, 2019 13:01

Jeg tror Liverpool henter Werner efter finalen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » søndag, 26. maj, 2019 16:36

Jeg ser ikke fransk fodbold, så kender ikke meget til Depay udover det jeg kan huske fra hans tid i scum (som slet ikke var noget at skrive hjem om) og de kampe jeg har set med det hollandske landshold. Men hans stats er godt nok ikke imponerende. 10 mål i 35 kampe som angriber i en liga der er væsentligt dårligere end Premier League, er ikke noget der på papiret virker godt nok til Liverpool. Eller hvad?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 26. maj, 2019 17:39

Mambo skrev:Jeg ser ikke fransk fodbold, så kender ikke meget til Depay udover det jeg kan huske fra hans tid i scum (som slet ikke var noget at skrive hjem om) og de kampe jeg har set med det hollandske landshold. Men hans stats er godt nok ikke imponerende. 10 mål i 35 kampe som angriber i en liga der er væsentligt dårligere end Premier League, er ikke noget der på papiret virker godt nok til Liverpool. Eller hvad?
Han er egentlig også mere venstrekant end angriber og har spillet både kant, venstre angriber og offensiv midt i løbet af sæsonen. Måslcoringsmæssigt er han måske ikke helt oppe at ringe i denne sæson, men han har samtidig 10 assist og er den spiller i Ligue 1 som har skabt flest scoringschancer. I FW positionen er han mere en kreatør i stil de Firmino.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » søndag, 26. maj, 2019 17:41

Mambo skrev:Jeg ser ikke fransk fodbold, så kender ikke meget til Depay udover det jeg kan huske fra hans tid i scum (som slet ikke var noget at skrive hjem om) og de kampe jeg har set med det hollandske landshold. Men hans stats er godt nok ikke imponerende. 10 mål i 35 kampe som angriber i en liga der er væsentligt dårligere end Premier League, er ikke noget der på papiret virker godt nok til Liverpool. Eller hvad?

Mener jeg har læst et el andet sted, at Depay er den spiller der har skabt flest chancer i denne sæson, når man sammenligner spillerne i de 5 store liga’er.

El lidt stats på Depay :

https://www.planetfootball.com/quick-re ... -forwards/

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 26. maj, 2019 17:46

YNWA96 skrev:
Mambo skrev:Jeg ser ikke fransk fodbold, så kender ikke meget til Depay udover det jeg kan huske fra hans tid i scum (som slet ikke var noget at skrive hjem om) og de kampe jeg har set med det hollandske landshold. Men hans stats er godt nok ikke imponerende. 10 mål i 35 kampe som angriber i en liga der er væsentligt dårligere end Premier League, er ikke noget der på papiret virker godt nok til Liverpool. Eller hvad?

Mener jeg har læst et el andet sted, at Depay er den spiller der har skabt flest chancer i denne sæson, når man sammenligner spillerne i de 5 store liga’er.

El lidt stats på Depay :

https://www.planetfootball.com/quick-re ... -forwards/
Køb og smid gerne 400 så vi kan få ham asap

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 26. maj, 2019 18:30

Hvis vi kan få Depay for £35M, så synes jeg at det er forsøget værd. Det er småpenge i vore dage, og han er sq en spiller, der kan noget. Måske ikke helt god nok til en startplads, men en god rotationsspiller og en klar ogradering som "super-sub" ift den Sturridge, vi så i år og som nu er fortid på Anfield.

Jeg ser, at andre skriver om hans relativt få scoringer i den franske liga. Jeg følger ikke meget med i den, men mit indtryk er, at der generelt scores relativt få mål, så om ikke andet er den defensive del af det vel på plads, og så er hans scoringsrate måske alligevel ikke så ringe endda.

Og det vil jo være en fin sidegevinst og en klud i hovederne på Scum, hvis Klopp kan gøre ham til den succes, de ikke magtede :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar