Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af matty » onsdag, 14. mar, 2018 14:20

Af det jeg har set af kampe og videoklip af Alisson, så er han en akrobatisk shotstopper, men synes han giver alt for mange returbolde til angriberne (ikke ligefrem guf for vores forsvar) i stedet for at få den ud til siden.

Ser ham ikke være meget bedre end Karius (hans nuværende topniveau) så de 40-90 mil kanvi for min skyld godt spare
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 16. mar, 2018 10:06

Napoli har smidt et bud på 40 millioner euro for Alisson

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... aa-alisson

Måske vi skal smide et der 5-10 millioner højere?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 16. mar, 2018 10:18

Hr. Drejer skrev:Napoli har smidt et bud på 40 millioner euro for Alisson

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... aa-alisson

Måske vi skal smide et der 5-10 millioner højere?
Hvorfor skulle Roma sælge til en konkurrent? Det ville da næsten være endnu dummere end at sælge Salah
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 16. mar, 2018 13:53

YNWA! skrev:
Hr. Drejer skrev:Napoli har smidt et bud på 40 millioner euro for Alisson

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... aa-alisson

Måske vi skal smide et der 5-10 millioner højere?
Hvorfor skulle Roma sælge til en konkurrent? Det ville da næsten være endnu dummere end at sælge Salah
Napoli har lagt inn et bud på 40 millioner euro for Roma-keeper Alisson. 35 millioner euro umiddelbart og 5 millioner euro i klausuler. Det er et lavt bud på brasilianeren, og blir helt sikkert ikke akseptert av Roma, som tidligere har forlangt 90 millioner euro av Liverpool.
Er det Napoli der forsøger at etablere sig solidt i hierakiet i italiensk fodbold?
Det er et højt bud, men ikke højt nok. Så folk vil se at de har ambitioner om at købe dyre stjerner. Det kunne også være at de ville gøre Alisson usikker med transfersnak, men det ligner ikke at Roma har en chance for at indhente Napolitanerne :dontknow: måske er de reelt bange for at Alisson fører Roma til en CL pokal.

Det kan være vi bare skal byde det samme, Roma vil vel hellere sende ham ud af ligaen. Ja de er kede af at vi fik Salah "billigt", men vi snød dem vel ikke :?:

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » søndag, 18. mar, 2018 08:26

Oblak, Alderwerield, Waynamma, Ryan Sessegnong og Vardy (som backup til Firmino). Sådan lyder min ønskeseddel pt. men det kan ændre 100 gange.

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » søndag, 18. mar, 2018 15:23

Med de handler Klopp har lavet indtil nu, så læner jeg mig trygt tilbage og ser, hvad der sker.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » søndag, 18. mar, 2018 15:45

STMO skrev:Med de handler Klopp har lavet indtil nu, så læner jeg mig trygt tilbage og ser, hvad der sker.
Jeg stoler 100% på Klopp. også selv om det kan frustrere mig engang imellem at det hele ikke bare køre efter en snor.

Jeg håber Klopp er i liverpool i mindst 5-7 år endnu.

Du kan bare ikke vinde alle kampe og vi har bare ikke 50 mil pund til hver position. som united og city har
tilgengæld har vi en top 3 træner i verden. også selv om det en gang imellem ser skidt ud defensivt. men i skal også huske at han har arvet et hold som ikke på noget tidspunkt har kunne forsvare, og efter VVD kom ind er vi et af de bedste defensive hold i VERDEN (statistik set)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 19. mar, 2018 14:16

Wormie skrev:
STMO skrev:Med de handler Klopp har lavet indtil nu, så læner jeg mig trygt tilbage og ser, hvad der sker.
Jeg stoler 100% på Klopp. også selv om det kan frustrere mig engang imellem at det hele ikke bare køre efter en snor.

Jeg håber Klopp er i liverpool i mindst 5-7 år endnu.

Du kan bare ikke vinde alle kampe og vi har bare ikke 50 mil pund til hver position. som united og city har
tilgengæld har vi en top 3 træner i verden. også selv om det en gang imellem ser skidt ud defensivt. men i skal også huske at han har arvet et hold som ikke på noget tidspunkt har kunne forsvare, og efter VVD kom ind er vi et af de bedste defensive hold i VERDEN (statistik set)
Indtil videre taler resultaterne for at det var en god idé at vente det halve år på van Dijk.

Jeg kan rigtig godt lide Klopps strategi med kun at gå efter de bedste tilgængelige spillere og ikke bruge penge på lappeløsninger der alligevel ikke gør den store forskel.

Men efterhånden som holdet bliver bedre, så bliver det også sværere for Klopp at finde sikre og store forstærkninger. Men vi er trods alt stadig et stykke vej fra at have 11 spillere på årets hold ;) .

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 19. mar, 2018 14:29

Jeg mener at denne Alpha Balde var en af de første som skrev om at Keita skulle til Liverpool. Han skriver at vi er meget interesseret i Ndidi.

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 19. mar, 2018 14:54

Hr. Drejer skrev:Jeg mener at denne Alpha Balde var en af de første som skrev om at Keita skulle til Liverpool. Han skriver at vi er meget interesseret i Ndidi.

Det er vel også sandsynligt at vi kigger på en masse defensive midtbaner. Den unge Ndidi er vel et oplagt emne, fra ligaen osv.
Han mangler stadig den sidste erfaring for at kunne lave en Kante for os, men han er da en god spiller med et stort udviklings potentiale.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 19. mar, 2018 22:42

Ind med Timo, hvis ikke Ings og Solanke kommer i gang. Med mindre Klopp begynder at bruge Woodburn og Wilson. Synes vores offensiv er for smal. Det afhænger for meget af de 3 foran.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 20. mar, 2018 11:03

Vi er åbenbart med i kapløbet om Max Meyer.

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... tet-tysker

Det er altså en spansk avis, som påstår at en engelsk klub er ude efter en tysk spiller. Mere globalt bliver det ikke :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 20. mar, 2018 11:50

Hr. Drejer skrev:Vi er åbenbart med i kapløbet om Max Meyer.

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... tet-tysker

Det er altså en spansk avis, som påstår at en engelsk klub er ude efter en tysk spiller. Mere globalt bliver det ikke :D
Er han efterhånden ikke lidt overvurderet?

23 kampe og 0 mål i denne sæson. Det er vel næsten pinligt for en offensiv midtbane spiller eller i hele taget for en midtbane spiller.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » tirsdag, 20. mar, 2018 12:06

liverpoolfc86 skrev:Er han efterhånden ikke lidt overvurderet?

23 kampe og 0 mål i denne sæson. Det er vel næsten pinligt for en offensiv midtbane spiller eller i hele taget for en midtbane spiller.
Han er under Tedesco omskolet til defensiv midtbanespiller, eller i hvert fald den dybe playmaker, så mål og assist er nok ikke den bedste måde at vurdere ham på. Busquets som er væsentlig bedre, har kun lavet 1 mål og 3 assist på et væsentligt bedre og mere offensivt Barca hold.

Om han er god nok ved jeg ikke. Jeg ser ham i hvert fald ikke kunne spille defensiv midtbanespiller hos os, men han er ret populær som kreatøren hos Schalke og bliver sammenlignet lidt med Xabi Alonso tidligere rolle hos Bayern.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 20. mar, 2018 12:14

sjampen skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er han efterhånden ikke lidt overvurderet?

23 kampe og 0 mål i denne sæson. Det er vel næsten pinligt for en offensiv midtbane spiller eller i hele taget for en midtbane spiller.
Han er under Tedesco omskolet til defensiv midtbanespiller, eller i hvert fald den dybe playmaker, så mål og assist er nok ikke den bedste måde at vurdere ham på. Busquets som er væsentlig bedre, har kun lavet 1 mål og 3 assist på et væsentligt bedre og mere offensivt Barca hold.

Om han er god nok ved jeg ikke. Jeg ser ham i hvert fald ikke kunne spille defensiv midtbanespiller hos os, men han er ret populær som kreatøren hos Schalke og bliver sammenlignet lidt med Xabi Alonso tidligere rolle hos Bayern.
Nu er det ikke fordi jeg ser kampe med Max, men har forsøgt at følge lidt med alligevel, da jeg synes han var spændende før i tiden, men tror ikke han vil være en forstærkning.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Besvar