Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 24. mar, 2021 12:44

Filos of Isk skrev:Jeg kunne rigtig godt se Depay være et produktivt medlem af truppen.

Han kan spille lidt over hele frontlinjen, men tror især han kunne blive guld værd op igennem midten for os.

han er lige fyldt 27, så vi kunne vel godt give ham en femårig kontrakt. Han spiller også på et ikke-afrikansk landshold, hvilket er ret genialt med AFCON in mente.

Vi skal selvfølgelig ikke lade os trække ind i en budkrig på lønningerne, ikke hvis der går Alexis Sanchez i den.

Jeg har det fint med tidligere klubforhold.
Mener helt sikkert at vi kan skille os af med 3 spillere hvis vi hiver ham og Elliot ind i truppen.

Han er snart 28 så 5 år er måske lige i overkanten. Giv ham 3 år når han er på fri og en fornuftig løn. Ind i truppen og videre til næste signing. Haha.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 24. mar, 2021 15:43

Hvis vi henter Depay, kunne vi måske også holde på Gini. De to er bedste venner. Tror dog begge ender i Barcelona.

Housem Auoar kunne være interessant at hente i Lyon. I er tidligere meldt interesseret og Arsenal var tæt på at hente ham i sommers for et ikke alt for højt beløb. Mener stadig Lyon har økonomiske problemer.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 24. mar, 2021 17:34

texy skrev:
onsdag, 24. mar, 2021 12:06
Der render også et transfer-frit wildcard rundt i Lyon i form af Depay. Er personligt ikke hooked pga tidligere klubforhold og personlighed, men man kan ikke afvise at hans stats er ganske fine.
I en tid hvor 99% af spillerne er lejesoldater, der spiller i den klub der tilbyder den overall bedste pakke, så betyder det der med tidligere klubber uendelig lidt i min optik. At Depay har en Scumfortid behøver ikke at betyde at han har noget imod Liverpool; måske endda tværtimod, for som jeg husker det skiltes de ikke just som perlevenner.

Egentlig er det vel kun nogle få homegrown spillere - Stevie fx, og måske en gang ad åre en TAA- som det forekommer utænkeligt at se i en anden klubtrøje, og i hvert fald i arvefjendens.

Hvis Edwards og Klopp synes at Depay er værd at gå efter skal de gøre det. Jeg synes han er et spændende bud.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 25. mar, 2021 04:59

Depay er en god løsning
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » torsdag, 25. mar, 2021 07:52

Jeg er også frisk på Depay - ind med ham!
Jeg bliver ikke overrasket når spillere skifter til rivaliserende klubber af samme årsager som I nævner, men at skifte mellem united og liverpool er trods alt stadigvæk 'i live' som et no-go til trods for de mange penge. En som Can brugte meget tid på at sige at united bestemt ikke var en mulighed, da han ikke vil ofre sit forhold til vores fans.

Men at nogen rejser fra scum til liverpool er helt fint med mig, hvis han ikke har spillet som et svin overfor os.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

pingel
Indlæg: 1002
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 25. mar, 2021 09:00

Er Depay og Gini ikke gode venner? Så måske ser vi dem begge i Liverpool til sommer - eller sammen i Barca?

Det er to skarpe frie transfere...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. mar, 2021 11:15

den der med at skifte fra den ene klub til den anden, er det ikke også lidt en ny opfindelse at det er så slemt?

altså i gamle-gamle dage forekom der endda direkte transfers imellem klubberne. Det var givetvis heller ikke altid super populært.

Jeg tænker lidt at medierne selvfølgelig puster til ilden, men så tror jeg også nogle gange at fans vil bevise hvor store fans de er ved at vise hvor meget de hader rivalen, istedet for hvor meget de elsker klubben. Jeg syntes det sker lidt for meget i fodbold at en klubs fanbase bliver reduceret til en gruppe der samles af et had til den der anden gruppe.
Altså hvad karakterisere FCK fans?
- de hader Brøndby er nummer et på den liste og jeg er ikke sikker på at jeg kan komme i tanke om nummer to.

Jeg har det fint med det.
Jeg har det fint med at Owen hellere ville spille for Man Utd end Hull(han var alligevel ikke fit nok til at spiller 30+ kampe)
Jeg har det dog strålende med at Gerrard ikke skiftede til Chelsea 8-).

Men alt i alt, så er det mennekser der har ti år på arbejdsmarkede til at opnå det de gerne vil. Så kan de få et job hos SKY bagefter, jeg er ikke så sikker på at de syntes det er fedt at arbejde som kommentator.

hooliganismen er vel også elefanten i rummet her?
- altså dette høje niveau af had der er kommet stammer vel også lidt fra et ønske om at retfærdigøre når man skal ud og uddele øretæver?

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 25. mar, 2021 12:13

Filos of Isk skrev:
torsdag, 25. mar, 2021 11:15
den der med at skifte fra den ene klub til den anden, er det ikke også lidt en ny opfindelse at det er så slemt?

altså i gamle-gamle dage forekom der endda direkte transfers imellem klubberne. Det var givetvis heller ikke altid super populært.

Jeg tænker lidt at medierne selvfølgelig puster til ilden, men så tror jeg også nogle gange at fans vil bevise hvor store fans de er ved at vise hvor meget de hader rivalen, istedet for hvor meget de elsker klubben. Jeg syntes det sker lidt for meget i fodbold at en klubs fanbase bliver reduceret til en gruppe der samles af et had til den der anden gruppe.
Altså hvad karakterisere FCK fans?
- de hader Brøndby er nummer et på den liste og jeg er ikke sikker på at jeg kan komme i tanke om nummer to.

Jeg har det fint med det.
Jeg har det fint med at Owen hellere ville spille for Man Utd end Hull(han var alligevel ikke fit nok til at spiller 30+ kampe)
Jeg har det dog strålende med at Gerrard ikke skiftede til Chelsea 8-).

Men alt i alt, så er det mennekser der har ti år på arbejdsmarkede til at opnå det de gerne vil. Så kan de få et job hos SKY bagefter, jeg er ikke så sikker på at de syntes det er fedt at arbejde som kommentator.

hooliganismen er vel også elefanten i rummet her?
- altså dette høje niveau af had der er kommet stammer vel også lidt fra et ønske om at retfærdigøre når man skal ud og uddele øretæver?
Hehe, jeg vil da tro at det må være lidt af et drømmejob for tidligere fodboldspillere. De får en - gætter jeg på - ganske anselig hyre for at rejse rundt i verden, se fodboldkampe og kloge sig på det der sker på banen. DEt sikrer dem også en fortsat plads i rampelyset, hvor andre, knapt så heldige ex-spillere, stille og roligt glider ud i glemslen. Så kan man være enig eller uenig i deres analyser og kommentarer, men man kommer ikke udenom, at de alt andet lige har lidt førstehåndsforstand på spillet og ikke mindst hvad der foregår i kulisserne af ting, som vi menige fans intet kendskab har til.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. mar, 2021 13:10

Sledgehammer skrev:
torsdag, 25. mar, 2021 12:13
Hehe, jeg vil da tro at det må være lidt af et drømmejob for tidligere fodboldspillere.
Jeg syntes bare de allesammen virker så ligeglade og umotiverede for jobbet, henter dovne talking points fra twitter og clickbait artikler.

Men ja, de gør det jo trods alt af egen fri vilje, men jeg tænker ikke at Trent spiller fodbold fordi han gerne vil være eksperkommentator.
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 24. mar, 2021 12:44
Mener helt sikkert at vi kan skille os af med 3 spillere hvis vi hiver ham og Elliot ind i truppen.

Han er snart 28 så 5 år er måske lige i overkanten. Giv ham 3 år når han er på fri og en fornuftig løn. Ind i truppen og videre til næste signing. Haha.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Tjo, problemet er jo at Shaqiri f.eks. har afvisst to kontraktilbud fra andre klubber i denne sæson.

Men ja, jeg vil også hellere have fem rigtig gode spillere plus Elliott end fire rigtig gode og 3 gode.

Depay bliver først 28 den 13. februar, så ved ikke hvor snart det er. Men de fem år fik jeg også mere fra at spillere der nærmer sig de 30 ofte er mere opmærksomme på længden af kontrakten. Altså hvis du henter en 24-årig er det klubben der gerne vil have en 5-årig kontrakt så man kan afskrive transfer summen over lang tid og evt. sælge videre for profit, hvis det drejer sig om en spiller på 29 er det spilleren, der gerne vil have en lang kontrakt.
Jeg kan ikke forestille mig andet end at der må være bare lidt konkurrence om Depays underskrift og her kan man måske leve med at give ham en lidt længere aftale. Men nej ideelt set så tager vi en kortere kontrakt.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2116
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » søndag, 28. mar, 2021 16:17

Spændende at snakke om Koulibaly er kommet tilbage, det vil altså være et vanvittigt makkerpar med ham og big virg :?
YNWA

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1415
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » søndag, 28. mar, 2021 18:29

Hvad jeg har set af Koulibaly er han klasse, han bliver 30 inden starten af næste sæson så der er stadig 3-5 rigtig gode sæsoner tilbage i ham, og placer ham ved siden af Van Dijk vil næsten være synd for modstanderen :)
Min drøm er stadig Konate fra Leipzig eller Tapsoba fra Leverkusen! Bliver en spændende sommer hvad transfers angår.
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. mar, 2021 09:55

Plejer The Athletic ikke at være nogenlunde troværdige? De melder om, at Klubben skulle være langt i forløbet med at få strikket en aftale sammen om Ibrahima Konaté fra Leipzig.

Copy-paste af artiklen:
After a disappointing Premier League title defence, Liverpool have moved to bolster their squad ahead of next season by lining up what could prove to be the English top flight’s first major summer signing.

The Athletic can exclusively reveal the club are in the process of finalising a deal to bring the RB Leipzig and France youth international centre-back Ibrahima Konate to Merseyside.

The situation is already said to be at an advanced stage and, if everything goes to plan, it would enable Konate to be added to Liverpool’s ranks at the soonest opportunity, which may prove all the more valuable for them in a summer featuring the delayed European Championship.

Although there is still work to be done and there are other suitors, sources in Germany indicate that Liverpool have made significant progress on a player seen as key to their recruitment plans.

With Leipzig under no pressure to sell, it is anticipated that any buyer will have to pay the 21-year-old’s release clause — thought to be around €40 million — rather than negotiating a lower price.

The Bundesliga side are believed to be aware of interest in Konate but, if Liverpool choose to activate the mechanism in his contract, then talks would not be needed between the two parties.

Konate joined Leipzig from Sochaux in June 2017 on a five-year contract. Despite injuries limiting him to fewer than 100 appearances for Leipzig, he is among the most promising talents in his position and has attracted interest from a number of high-profile suitors.

Currently with France at the European Under-21 European Championship in Hungary and Slovenia, the 6ft 4in defender was an unused substitute in his country’s 1-0 defeat by Denmark in their opening fixture on Thursday while he played 90 minutes in a 2-0 win over Russia last night.

Liverpool’s campaign has been ravaged by injuries — most notably to Virgil van Dijk, Joe Gomez and Joel Matip at the heart of their back line — and that appears to have intensified their pursuit.

Reinforcements came during the January transfer window in the form of Ben Davies permanently from Preston and Schalke’s Ozan Kabak on loan with an option to buy. Davies has yet to feature and a decision must be reached on whether Kabak will be purchased for £18 million plus add-ons.

Even before their raft of problems, Liverpool had been expected to enter the market for a central defender at the end of 2020-21 and were heavily linked with Leipzig’s Dayot Upamecano. But with Upamecano heading to Bayern Munich, his colleague Konate emerged as their primary target as the six-time European champions seek to strengthen in a vital area.

Given his Bundesliga and Champions League experience, Konate would be expected to challenge Liverpool’s existing options for a starting place immediately but there is also huge appeal in the long-term potential he offers.

There are no specified return dates for Van Dijk, Gomez or Matip, and the trio are all under contract until June 2023 or 2024. Two makeshift alternatives — Fabinho and Jordan Henderson — have suffered from injury problems of their own and are also tied down through to 2023.

Following the sale of Dejan Lovren last July without a replacement being sourced, Klopp has also utilised homegrown pair Nathaniel Phillips and Rhys Williams in recent months.

Leipzig have prepared for Upamecano’s exit by acquiring Mohamed Simakan of Strasbourg, while securing Josko Gvardiol from Dinamo Zagreb last September provides further cover if Konate departs as well.

The German side are becoming renowned for doing their business early, with Dominik Szoboszlai landed in advance of the January window and Brian Brobbey on course to arrive as a free agent.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 29. mar, 2021 10:18

Spændende med Konaté. Men det må også betyde at vi skal af med nogen. Eller at man simpelthen er bange for at en eller flere af de langtidsskadede ikke rammer niveau igen. Jeg tror ikke Kabak får en kontrakt medmindre der bliver ryddet ud.
Der planlægges vel næppe med 6 midterforsvarer til næste sæson?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 29. mar, 2021 11:15

Jo jeg tænker der bliver solgt nogle forsvarspsillere, hvis Konate kommer til.
Matip har en alder hvor han måske gerne vil spiller oftere?
-men omvendt får han meget i løn og har været skadet, så tvivlsomt om vi kan finde en køber, jeg kunne dog godt se Leipzig, Gladbach, Leverkusen eller Dortmund være interesserede, måske endda Bayern, der står til at miste en million rutinerede midtstoppere på fri transfer.

Kabak, kan vi jo ikke sælge, men lade være med at købe.

Nat Phillips... Jeg tror at hans pris når sit topniveau nu her om lidt og vi enten kan sælge nu eller i januar måned eller miste ham når kontrakten løber ud(hvilket også er lidt af et sprøgsmålstegn, Transfermarkt siger stadig jun. 2021, men det mener jeg at agenten afkræftede uden at give en alternativ dato). Han er også engelsk og har homegrown status, så det plejer jo at få priserne op.

Ben Davies. indtil videre har han jo ikke gjort noget for at øge sin værdi, men dog vil jeg sige at Norwich godt kunne finde på at byde 5 millioner pund for ham, fordi de har set ham i Championship.

Jeg kunne godt se os have 5 midtstoppere i næste sæson, da van Dijk, Gomez og Matip alle slås med slemme skader pt. så det er desværre lidt sandsynligt at en eller to af dem får svært ved at finde formen i næste sæson. Også fordi Ben Davies og Gomez er homegrown.

Mit bud er at vi næste sæson står med:

van Dijk, Gomez, Konate, Kabak og Davies.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 29. mar, 2021 23:10


Filos of Isk skrev:Jo jeg tænker der bliver solgt nogle forsvarspsillere, hvis Konate kommer til.
Matip har en alder hvor han måske gerne vil spiller oftere?
-men omvendt får han meget i løn og har været skadet, så tvivlsomt om vi kan finde en køber, jeg kunne dog godt se Leipzig, Gladbach, Leverkusen eller Dortmund være interesserede, måske endda Bayern, der står til at miste en million rutinerede midtstoppere på fri transfer.

Kabak, kan vi jo ikke sælge, men lade være med at købe.

Nat Phillips... Jeg tror at hans pris når sit topniveau nu her om lidt og vi enten kan sælge nu eller i januar måned eller miste ham når kontrakten løber ud(hvilket også er lidt af et sprøgsmålstegn, Transfermarkt siger stadig jun. 2021, men det mener jeg at agenten afkræftede uden at give en alternativ dato). Han er også engelsk og har homegrown status, så det plejer jo at få priserne op.

Ben Davies. indtil videre har han jo ikke gjort noget for at øge sin værdi, men dog vil jeg sige at Norwich godt kunne finde på at byde 5 millioner pund for ham, fordi de har set ham i Championship.

Jeg kunne godt se os have 5 midtstoppere i næste sæson, da van Dijk, Gomez og Matip alle slås med slemme skader pt. så det er desværre lidt sandsynligt at en eller to af dem får svært ved at finde formen i næste sæson. Også fordi Ben Davies og Gomez er homegrown.

Mit bud er at vi næste sæson står med:

van Dijk, Gomez, Konate, Kabak og Davies.
Vi skal have ryddet helt og aldeles op i forsvaret og få bygget det op på ny.

Ind med et par nye gutter og Kabak og Konate vil da være fantastisk at have fast i truppen.

Matip skal videre. Han er fantastisk men alt for skadet.

Har lige set et par Kabak videoer igen. Woow en kamp mod Wolves.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar