Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hendo » tirsdag, 16. jan, 2018 14:11

Mkhitaryan kan godt lide tanken. Men tror de hellere vil lade ham rådne op på bænken end sælge til os. Og et andet problem bliver nok at matche hans løn. Den er eftersigende gigantisk. Man Utd vist stadig med det højeste lønbudget foran Real, Barca, Man City & Co. :lol: Men kunne være sjovt at byde på ham. Lure hvordan de ville reagere. Det er ikke forbudt.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 16. jan, 2018 14:22

Hendo skrev:Mkhitaryan kan godt lide tanken. Men tror de hellere vil lade ham rådne op på bænken end sælge til os. Og et andet problem bliver nok at matche hans løn. Den er eftersigende gigantisk. Man Utd vist stadig med det højeste lønbudget foran Real, Barca, Man City & Co. :lol: Men kunne være sjovt at byde på ham. Lure hvordan de ville reagere. Det er ikke forbudt.
Der er ihvertfald forlydender om det prøver at sende ham til Arsenal som en del af Sanchez handlen, så Mkhitaryan kan da heller ikke føle sig specielt velkomme i klubben mere, efter hvad jeg kan finde frem skulle han få 140.000 £ om ugen pt, men må ikke han er interesseret i at få gang i karrieren igen, hvis Sturridge måske også er på vej væk så kan der bliver frigjort nogle lønkroner der. Jeg håber på at man pt er på udkig efter målmand og en offensiv spiller der kan aflaste de 3 andre i front resten af sæsonen
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 16. jan, 2018 15:16

Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Wormie skrev:fatter ikke vi ikke er inde for Aubameyang, og arsenal har budt 45 mil pund?

Klopp må mene at Firmino og aubameyang ikke kan spille sammen på toppen.
Klopp mener nok nærmere at han ikke vil af med Salah på toppen?
Hvis vi spiller med to angribere, så skal kanterne vel en tand længere tilbage. det er ikke så slemt hvis Firmino kommer ind bagved angriberen i en hængende angriber rolle, det er måske hans bedste plads :dontknow: , men det vil stadig være et lille hop tilbage for Salah og Klopp skal så ofre en midtbanespiller.
Jeg kan egentlig godt forstå hvis Klopp hellere vil gemme pengene til eventuelle midtbaner og målmænd.

Men går Aubumeyang for 45, det virker mærkeligt, bare at skifte Dortmund ud med Arsenal er en tvivlsom karriere beslutning pt. Det virker godt nok vildt, hvis han skulle gå for så lidt, midt i sæsonen. Og Dortmund er kun en sejr væk fra anden pladsen, men også kun 3 point ned til 10. pladsen i ligaen... Jeg tror mindst han koster 80 i det her vindue.
Aubumeyang er virkelig god, har selv set ham live et par gange, men problemet med ham er, at han notorisk skaber problemer omkring sig. Både ift trup og omklædningsrum, men også ift interne regler som klubben generelt har sat op. Han har ikke en høj stjerne i Dortmund, på trods af alle hans mål. Og det ved klubberne jo godt rundt omkring, hvorfor prisen er som den er, tænker jeg.
hmmm, måske, vil det så sige at hvis Coutinho ikke havde nægtet at spille så havde vi fået 175 for ham?
Eller havde vi fået 200 mill for Suarez hvis han ikke prøvede at spise modstanderne?

Altså hvis hans attitude er så svær at arbejde med at han er så billig på trods af så mange mål... Så må vi jo bare holde os LAAAAAANGT væk.
Mekanismerne bag priser skal jeg ikke gøre mig klog på og sammenligningen med Coutinho er nok lidt søgt. Jeg videregav bare de meldinger der kommer fra Dortmund og de fanfora der er omkring den klub. Og grunden til jeg nørder en smule i Dortmund, er, fordi jeg har været i Dortmund et par gange og har sympati i den retning.
Jeg synes som sagt han er klasse. Jeg har dog en smule svært ved at se ham score mål på samlebånd for Arsenal, da jeg ikke kan se ham have samme succes med deres spillestil.
Det var også sat rigtig meget på spidsen, men min pointe var bare at han er en meget attraktiv spiller, så hvis han skulle have så mange problemer med attitude at han blev så billig(og i dagens vanvids marked er 45 mill billigt for en Dortmund spiller der kan score mål), så må det være mere end bare de småproblemer som vi havde med Coutinho.

Men nej det kan godt være han virkelig går så billigt, for et år siden havde jeg nok ikke tænkt at det var specielt billigt. rygtede transfer summer er selvfølgelig heller ikke altid de summer der ender med at blive betalt.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 16. jan, 2018 16:03

Aggerdoo skrev:
DAGGER! skrev: Men men, sjovt at folk herinde er i tvivl om top4, når Liverpool lige har smadret det mest succesfulde europæiske hold på Anfield Road. Der er intet, som ser skidt ud pt selvom Coutinho er væk. Resultaterne og flyvende spil kommer da ind til en god 10/10
Sikke et håbløst argument. Sad bare og ventede på, at nogen ville begynde den snak...

Selvfølgelig har vi stadig et godt hold, når alle rammer dagen. Det er der vel ingen der har været i tvivl om. Men problemet med Coutinho-afgangen og den måske manglende afløser er, at vi i den grad har fået svækket bredden og mulighederne for at veksle taktikken og opstillingen. Hvis Mané eller Salah bliver skadet, står vi i en skidt situation på de positioner. Ox er klart bedst på central midt og er ikke ret målfarlig, mens Lallana er langt fra sin tidligere form. Og med PL, FA Cup og CL på programmet i løbet af de næste måneder, har vi i den grad brug kvalitetsbredde, hvis vi vil holde fast i top 4 og præstere i de andre turneringer.
Konklusionen på hele missæren, hos Klopp og co. Det er at Liverpool spiller som en enhed og, ikke med enkelt præstationer som i Suarez tiden, og på nuværende tidspunkt præstere på højeste plan. Som du er inde på, kan der godt komme en skade ja bevares, men det falder korthuset jo ikke sammen over. Da alternativerne pt. Er som godt fortsat gode.
Ox på midtbanen, er bekendt god og hans ønske i Liverpool.
Lallana har også lidt ala. Hvad Coutinho kunne tilbyde, og kan sagtens blive endnu bedre.
Henderson ER både god og dårlig, men habil pasningspiller.
Milner og Can vil jeg kalde arbejdsmænd, lidt ligesom Keita kommer til (en skraldemand, som Maschareno er der mere behov for end Coutinhos evner pt.)
Klopp har jo sagt god for at sælge sin bedste spiller, men der ud sagt så kan Liverpool gå efter afløseren i Thomas Lemar(!!!), som også har drible evner og magiske evner - men Monaco sælger først til sommer eftersigende de seriøse rygter. 8-) :army8:
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 16. jan, 2018 16:33

DAGGER! skrev:
Aggerdoo skrev:
DAGGER! skrev: Men men, sjovt at folk herinde er i tvivl om top4, når Liverpool lige har smadret det mest succesfulde europæiske hold på Anfield Road. Der er intet, som ser skidt ud pt selvom Coutinho er væk. Resultaterne og flyvende spil kommer da ind til en god 10/10
Sikke et håbløst argument. Sad bare og ventede på, at nogen ville begynde den snak...

Selvfølgelig har vi stadig et godt hold, når alle rammer dagen. Det er der vel ingen der har været i tvivl om. Men problemet med Coutinho-afgangen og den måske manglende afløser er, at vi i den grad har fået svækket bredden og mulighederne for at veksle taktikken og opstillingen. Hvis Mané eller Salah bliver skadet, står vi i en skidt situation på de positioner. Ox er klart bedst på central midt og er ikke ret målfarlig, mens Lallana er langt fra sin tidligere form. Og med PL, FA Cup og CL på programmet i løbet af de næste måneder, har vi i den grad brug kvalitetsbredde, hvis vi vil holde fast i top 4 og præstere i de andre turneringer.
Konklusionen på hele missæren, hos Klopp og co. Det er at Liverpool spiller som en enhed og, ikke med enkelt præstationer som i Suarez tiden, og på nuværende tidspunkt præstere på højeste plan. Som du er inde på, kan der godt komme en skade ja bevares, men det falder korthuset jo ikke sammen over. Da alternativerne pt. Er som godt fortsat gode.
Ox på midtbanen, er bekendt god og hans ønske i Liverpool.
Lallana har også lidt ala. Hvad Coutinho kunne tilbyde, og kan sagtens blive endnu bedre.
Henderson ER både god og dårlig, men habil pasningspiller.
Milner og Can vil jeg kalde arbejdsmænd, lidt ligesom Keita kommer til (en skraldemand, som Maschareno er der mere behov for end Coutinhos evner pt.)
Klopp har jo sagt god for at sælge sin bedste spiller, men der ud sagt så kan Liverpool gå efter afløseren i Thomas Lemar(!!!), som også har drible evner og magiske evner - men Monaco sælger først til sommer eftersigende de seriøse rygter. 8-) :army8:
Nej, alternativerne til kanterne er ikke fortsat gode. De er betydeligt dårligere end Coutinho. Vi får vi ikke en ind der, ser det meget tyndt ud i bredden. Lallana er ikke nogen Coutinho, og han er i øvrigt milevidt fra topformen.

Og som jeg ofte har sagt, så gør det mig ikke noget ift. midtbanen, at Coutinho er væk, for der synes jeg ikke han fungerede specielt godt. Men kanterne, der er vi udsat.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 16. jan, 2018 18:48

Mads T. skrev:Er man u. ikke efterhånden ved at være lidt desperate? Det begynder at ligne en klub, hvor gamle spillere tager hen for at tjene kassen i deres karrieres efterår. Schweinsteiger, Zlatan og nu formentlig Alexis. Så mangler vi bare at Ronaldo kommer tilbage til sommer :lol:

Alexis skulle i øvrigt kræve £350 k i løn om ugen.
Det er overhovedet ikke Liverpool-stil, og jeg håber heller ikke, at det bliver det. Der er naturligvis visse "ældre" spillere, men gerne ville have til at løfte holdet her og nu, men det oser langt væk af desperation og kortsigtede løsninger samt løsninger, der skaber dårlig stemning i truppen.

Umiddelbart slå Sanchez mig også som en usympatisk person, men dér passer han jo så også meget godt ind hos scumsters.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 16. jan, 2018 21:02

Niels K skrev:
Mads T. skrev:Er man u. ikke efterhånden ved at være lidt desperate? Det begynder at ligne en klub, hvor gamle spillere tager hen for at tjene kassen i deres karrieres efterår. Schweinsteiger, Zlatan og nu formentlig Alexis. Så mangler vi bare at Ronaldo kommer tilbage til sommer :lol:

Alexis skulle i øvrigt kræve £350 k i løn om ugen.
Det er overhovedet ikke Liverpool-stil, og jeg håber heller ikke, at det bliver det. Der er naturligvis visse "ældre" spillere, men gerne ville have til at løfte holdet her og nu, men det oser langt væk af desperation og kortsigtede løsninger samt løsninger, der skaber dårlig stemning i truppen.

Umiddelbart slå Sanchez mig også som en usympatisk person, men dér passer han jo så også meget godt ind hos scumsters.
Kan ellers huske en ganske bestemt Gary McAllister, der var mere en fremragende for os i et par sæsoner. Han var vel 35, da vi hentede ham.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 16. jan, 2018 21:34

athomsen skrev:
Niels K skrev:
Mads T. skrev:Er man u. ikke efterhånden ved at være lidt desperate? Det begynder at ligne en klub, hvor gamle spillere tager hen for at tjene kassen i deres karrieres efterår. Schweinsteiger, Zlatan og nu formentlig Alexis. Så mangler vi bare at Ronaldo kommer tilbage til sommer :lol:

Alexis skulle i øvrigt kræve £350 k i løn om ugen.
Det er overhovedet ikke Liverpool-stil, og jeg håber heller ikke, at det bliver det. Der er naturligvis visse "ældre" spillere, men gerne ville have til at løfte holdet her og nu, men det oser langt væk af desperation og kortsigtede løsninger samt løsninger, der skaber dårlig stemning i truppen.

Umiddelbart slå Sanchez mig også som en usympatisk person, men dér passer han jo så også meget godt ind hos scumsters.
Kan ellers huske en ganske bestemt Gary McAllister, der var mere en fremragende for os i et par sæsoner. Han var vel 35, da vi hentede ham.
Det er rigtigt og ham havde jeg også i tankerne inden jeg skrev indlægget. Jeg ser dog ingen ligheder mht. til den vanvittige løn, som man u tilbyder de her ældre spillere og hvad vi gav McAllister (uden at kende til hans specifikke løn i forhold til resten af truppen dengang). Det kom vel også som en stor overraskelse for de fleste, at vi hentede ham. Han var jo ikke ligefrem en verdens stjerne på det tidspunkt.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 16. jan, 2018 21:41

Okay, det er selvfølgelig bedre ikke at hente noget end at gå i panik og lave noget helt håbløst. Chelsea er for eksempel ved at købe Andy Carroll :lol: :lol:

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 16. jan, 2018 21:48

Tråden lever i bedste velgående selvom den desværre omhandler transfers i andre klubber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 16. jan, 2018 21:50

nikand skrev:Tråden lever i bedste velgående selvom den desværre omhandler transfers i andre klubber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Og den har snart 10 års fødselsdag. :flag5:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 16. jan, 2018 22:12

Hr. Drejer skrev:
nikand skrev:Tråden lever i bedste velgående selvom den desværre omhandler transfers i andre klubber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Og den har snart 10 års fødselsdag. :flag5:
Ja, en kongetråd som i ny og næ opleves som en tråd som vi har i forvejen, transfers i andre klubber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 16. jan, 2018 22:50

Nu startede det jo lidt med, at flere pludselig så Sanchez som afløser for Cou. Og i den diskussion der så opstår om Sanchez, bliver det jo lidt mærkeligt, hvis man så ikke må referere til den transferudvikling, der sker vedr. ham, i samme tråd. Også selvom det omhandler andre klubber.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 17. jan, 2018 09:36

Hr. Drejer skrev:
Og den har snart 10 års fødselsdag. :flag5:
Tillykke og hvis vi havde signet Silva som du foreslog var vi blevet mestre i 2009!

Men det er en dejlig tråd og ja så må man nogle gange inddrage andre klubbers gøren og laden fordi det påvirker vores egne chancer for at hente en given spiller, sådan er det. Men det stikker nok lidt af for os en gang imellem, jeg tænker ikke altid over om ikke jeg skulle flytte en diskussion over i en anden tråd, så jeg bærer da også en del af skylden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 17. jan, 2018 10:19

Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
Og den har snart 10 års fødselsdag. :flag5:
Tillykke og hvis vi havde signet Silva som du foreslog var vi blevet mestre i 2009!

Men det er en dejlig tråd og ja så må man nogle gange inddrage andre klubbers gøren og laden fordi det påvirker vores egne chancer for at hente en given spiller, sådan er det. Men det stikker nok lidt af for os en gang imellem, jeg tænker ikke altid over om ikke jeg skulle flytte en diskussion over i en anden tråd, så jeg bærer da også en del af skylden.
Der dukker stadig nyhedsartikler op, hvor vi bliver nævt i forbindelse med Sanchez. Så luk nu røven med det brok. Det er da ulideligt at høre på. Det var noget andet, hvis det var en spiller der på ingen måde var blevet linket med os.

Besvar