Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 17. jun, 2018 17:27

Har set os blive løst rygtet til Hakim Ziyech flere steder.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-14778407

Han har fremragende stats igennem flere sæsoner og i flere klubber, og står vel overfor sin bedste fodboldalder. Men den hollandske liga er bare ikke længere, hvad den var engang.

Så ikke Marokkos kamp, og har vist ikke set ham spille ret meget.
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » søndag, 17. jun, 2018 17:33

texy skrev:Har set os blive løst rygtet til Hakim Ziyech flere steder.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-14778407
Han har fremragende stats igennem flere sæsoner og i flere klubber, og står vel overfor sin bedste fodboldalder. Men den hollandske liga er bare ikke længere, hvad den var engang.
Så ikke Marokkos kamp, og har vist ikke set ham spille ret meget.
Han kan helt sikkert noget. Men ja, man er lidt lunken ved at han endnu spiller i hollandsk fodbold.
Der var engang en anden der så skide god ud dernede, hans navn var Assaidi. :army5:

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 17. jun, 2018 17:40

RedRedRed skrev:
texy skrev:Har set os blive løst rygtet til Hakim Ziyech flere steder.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-14778407
Han har fremragende stats igennem flere sæsoner og i flere klubber, og står vel overfor sin bedste fodboldalder. Men den hollandske liga er bare ikke længere, hvad den var engang.
Så ikke Marokkos kamp, og har vist ikke set ham spille ret meget.
Han kan helt sikkert noget. Men ja, man er lidt lunken ved at han endnu spiller i hollandsk fodbold.
Der var engang en anden der så skide god ud dernede, hans navn var Assaidi. :army5:
Vi har nu fået et par gode spillere derfra:).

Lazano fra Mexico virker heller ikke helt skidt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 17. jun, 2018 17:49

Kelly skrev:https://www.plbold.dk/nyhed/bayern-munc ... re-klubber

Så er det nu Liverpool. Boateng på en treårig. Sikke et forsvar vi kan få de næste år.

Og en klassemålmand så er vi forstærket defension. Defensiv midt er forstærket.

Så skal der en angriber ind
Sidder og ser Tyskland-Mexico.

Boateng ser langsommere ud end Meertesacher. Jeg tror, at Bayern godt ved, at han er gået over sidste salgsdato, og det er derfor de er villige til at lade ham gå.

Jeg vil hellere beholde Lovren og Matip.
Kloppite

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » søndag, 17. jun, 2018 17:53

Oomph242 skrev:
RedRedRed skrev:
texy skrev:Har set os blive løst rygtet til Hakim Ziyech flere steder.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-14778407
Han har fremragende stats igennem flere sæsoner og i flere klubber, og står vel overfor sin bedste fodboldalder. Men den hollandske liga er bare ikke længere, hvad den var engang.
Så ikke Marokkos kamp, og har vist ikke set ham spille ret meget.
Han kan helt sikkert noget. Men ja, man er lidt lunken ved at han endnu spiller i hollandsk fodbold.
Der var engang en anden der så skide god ud dernede, hans navn var Assaidi. :army5:
Vi har nu fået et par gode spillere derfra:).

Lazano fra Mexico virker heller ikke helt skidt.
Enig i at Lozano godt kunne være en mulighed. Arbejder hårdt begge veje og kunne godt være en rigtig Klopp spiller. Som en anden også nævner så kunne Kasper schmeichel også godt være en løsning. Han er en rigtig Leder i bagkæden og jeg kunne sagtens forestille mig at ham og Van Dijk kunne give holdet den ro der er brug for. Samtidig så er han PL proven og har vundet ligaen. Han er vel næppe så dyr som Oblak og Alisson.
YNWA..!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 17. jun, 2018 18:26

texy skrev:
Kelly skrev:https://www.plbold.dk/nyhed/bayern-munc ... re-klubber

Så er det nu Liverpool. Boateng på en treårig. Sikke et forsvar vi kan få de næste år.

Og en klassemålmand så er vi forstærket defension. Defensiv midt er forstærket.

Så skal der en angriber ind
Sidder og ser Tyskland-Mexico.

Boateng ser langsommere ud end Meertesacher. Jeg tror, at Bayern godt ved, at han er gået over sidste salgsdato, og det er derfor de er villige til at lade ham gå.

Jeg vil hellere beholde Lovren og Matip.
Hvilket Bayern altid har været gode til. De sælger ikke uden grundig eftertanke
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 17. jun, 2018 19:09

Emmy skrev:
Hvilket Bayern altid har været gode til. De sælger ikke uden grundig eftertanke
Ja, Schweinsteiger er vel et fremragende eksempel på dette.
Kloppite

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » søndag, 17. jun, 2018 22:27

texy skrev:Har set os blive løst rygtet til Hakim Ziyech flere steder.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-14778407

Han har fremragende stats igennem flere sæsoner og i flere klubber, og står vel overfor sin bedste fodboldalder. Men den hollandske liga er bare ikke længere, hvad den var engang.

Så ikke Marokkos kamp, og har vist ikke set ham spille ret meget.
Marokko startede kampen for fuld damp, og i det første kvarter så det ud til at de ville udradere Iran. Rigtig meget spil gik igennem Ziyech, og offensivt og i omstillingsfasen ligner han et indlysende match. Alle afleveringer var fremadrettede, med omtanke og lynhurtigt eksekverede - og især lange diagonalbolde i bagrummet vil være gefundenes fressen for vores speed-kanter. Jeg skal ikke kunne sige, hvordan han fungerer når modstanderne ikke tillader så meget plads......muligvis fik Iran neutraliseret ham og Marokko ved at gå længere tilbage og være mere robuste i defensiven i den resterende del af kampen?
På et Ajax-hold i æresdivisionen skulle man dog tro, at han har rigelig øvelse i at fungere som dåseåbner mod mere defensive mandskaber......og eksperter på den liga og afrikansk bold mener, at han arbejder ganske solidt begge veje.
Så alt i alt (og efter indtagelse af lidt blandede youtube-guf med hans kvaliteter) er jeg pænt positiv for et sådant køb - men jeg lever også fint med schweitsiske Mini-Me for væsentligt færre penge angiveligt og et par PL-sæsoner under bæltet!
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 17. jun, 2018 22:33

Det er tidligere bevist mange gange at når man køber spillere fra Holland er der 50% chance for at det går galt, spørgsmålet er om man har råd og tid til at tage risikoen.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 17. jun, 2018 22:41

Fowler89 skrev:Det er tidligere bevist mange gange at når man køber spillere fra Holland er der 50% chance for at det går galt, spørgsmålet er om man har råd og tid til at tage risikoen.

Er tallet ikke ca. Det samme med de spillere vi gennem de sidste 10 år har købt i England?

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 17. jun, 2018 22:43

Oomph242 skrev:
Fowler89 skrev:Det er tidligere bevist mange gange at når man køber spillere fra Holland er der 50% chance for at det går galt, spørgsmålet er om man har råd og tid til at tage risikoen.

Er tallet ikke ca. Det samme med de spillere vi gennem de sidste 10 år har købt i England?
Der er det nærmere 80% der er lort.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 19. jun, 2018 09:16

Hirving Lozano talte vi også om sidste sommer, og han har haft endnu en stærk sæson i PSV og var senest kølig mod Tyskland. Han er vel heller ikke et dumt bud ?

Assistkongen Alex Telles vil givetvis være en opgradering på Moreno, og han bør være anvendelig længere fremme på banen også.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 19. jun, 2018 16:27

Niels K skrev:Hirving Lozano talte vi også om sidste sommer, og han har haft endnu en stærk sæson i PSV og var senest kølig mod Tyskland. Han er vel heller ikke et dumt bud ?

Assistkongen Alex Telles vil givetvis være en opgradering på Moreno, og han bør være anvendelig længere fremme på banen også.
Slet ikke et dumt bud.

Han er stadig ung og vil kræve en indkørselsperiode i PL, da niveau forskellen desværre er blevet så stor imellem de to ligaer.

Men så er det jo godt at vi ikke er på udkig efter et umiddelbart førstevalg på kanterne, men en der kan aflaste dem vi har og gerne også udvikle sig undervejs.

Jeg syntes at Lozano virker for klein til at spille CM fra start og derfor skal han nok kombineres med en mere naturlig CM-AM Ceballos, Zieyech eller hvad ved jeg. Men det syntes jeg også er mest fornuftigt.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 19. jun, 2018 17:48

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Hirving Lozano talte vi også om sidste sommer, og han har haft endnu en stærk sæson i PSV og var senest kølig mod Tyskland. Han er vel heller ikke et dumt bud ?

Assistkongen Alex Telles vil givetvis være en opgradering på Moreno, og han bør være anvendelig længere fremme på banen også.
Slet ikke et dumt bud.

Han er stadig ung og vil kræve en indkørselsperiode i PL, da niveau forskellen desværre er blevet så stor imellem de to ligaer.

Men så er det jo godt at vi ikke er på udkig efter et umiddelbart førstevalg på kanterne, men en der kan aflaste dem vi har og gerne også udvikle sig undervejs.

Jeg syntes at Lozano virker for klein til at spille CM fra start og derfor skal han nok kombineres med en mere naturlig CM-AM Ceballos, Zieyech eller hvad ved jeg. Men det syntes jeg også er mest fornuftigt.
Han bliver aldrig en success hvis han kun har 1 ben, men hvis han lære at bruge venstre også så kan han blive vildt god.

men han trak hele tiden ind i banen for at sparke med højre, den vil alle i PL have lært efter 5-6 kampe.

ellers skal man have et Coutinho lign. spark for at gøre sig gældende
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » tirsdag, 19. jun, 2018 17:56

Wormie skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Hirving Lozano talte vi også om sidste sommer, og han har haft endnu en stærk sæson i PSV og var senest kølig mod Tyskland. Han er vel heller ikke et dumt bud ?

Assistkongen Alex Telles vil givetvis være en opgradering på Moreno, og han bør være anvendelig længere fremme på banen også.
Slet ikke et dumt bud.

Han er stadig ung og vil kræve en indkørselsperiode i PL, da niveau forskellen desværre er blevet så stor imellem de to ligaer.

Men så er det jo godt at vi ikke er på udkig efter et umiddelbart førstevalg på kanterne, men en der kan aflaste dem vi har og gerne også udvikle sig undervejs.

Jeg syntes at Lozano virker for klein til at spille CM fra start og derfor skal han nok kombineres med en mere naturlig CM-AM Ceballos, Zieyech eller hvad ved jeg. Men det syntes jeg også er mest fornuftigt.
Han bliver aldrig en success hvis han kun har 1 ben, men hvis han lære at bruge venstre også så kan han blive vildt god.

men han trak hele tiden ind i banen for at sparke med højre, den vil alle i PL have lært efter 5-6 kampe.

ellers skal man have et Coutinho lign. spark for at gøre sig gældende
Synes ellers vores et-benede Ægypter klarer sig okay


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar