Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 23. jun, 2018 20:35

Ja altså medmindre Klopp sidder og lyver til diverse pressemøder omkring Coutinho, ja så har du ret. Men så er vi ude i en debat hvor jeg ikke rigtig kan være med.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 23. jun, 2018 21:23

Youtube har intet at sige, Wormie. Asensio er klasse og jeg ville med glæde gøre ham til den dyreste spiller i vores historie. Men det kommer aldrig til at ske.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 23. jun, 2018 21:27

YNWA! skrev:Youtube har intet at sige, Wormie. Asensio er klasse og jeg ville med glæde gøre ham til den dyreste spiller i vores historie. Men det kommer aldrig til at ske.
Samme her. Han er et monster talent.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 23. jun, 2018 21:32

Emmy skrev:
YNWA! skrev:Youtube har intet at sige, Wormie. Asensio er klasse og jeg ville med glæde gøre ham til den dyreste spiller i vores historie. Men det kommer aldrig til at ske.
Samme her. Han er et monster talent.
Real Madrid ville være syge i hovedet hvis de solgte ham. Tvivler godt nok også på at han ryger udover hvis han indgiver en transferrequest.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 25. jun, 2018 08:31

Oomph242 skrev:
sjampen skrev:
Wormie skrev:
Nu har jeg kun set ham meget lidt men jeg vudere at han er en spiller som bør koste mellem 25-50 mil pund
£160m er for meget, nok også alt for meget, men det er decideret dumt at tro Asensio kan være i nærheden af 25m værd. Vi kan starte buddet på de 50m, og jeg tror stadig Real ville søge det dobbelte. Han smutter så ingen steder og har næsten lige skrevet under på en ny kontrakt med en frikøbsklausul på små £450m. Så skal man have ham, skal man nok op og byde de 160, men så skal man også være helt sikker på hans potentiale. For det er kæmpe stort og er vel kun matchet af navne som Mbappe, Dembele, Gabriel Jesus etc.

Vi er en forretning og ville ikke byde i nærheden af det beløb. Så en journalist med en livlig fantasi må have været på spil....
Jeg har også tidligere læst, at vi skulle have budt på ham flere gange og senest dette meget store beløb. Man skal dog lige forholde sig til, at de 160 mille meget sikkert ikke ville skulle lægges på en gang men over flere betalinger. Han får en 5 årig kontrakt, så transfermæssigt kan man sætte det til 32 mille årligt i transferudgift.
Vi ville jo derefter stå med en urørlig Fab 4 de kommende år, hvor et evt. salg af en af de 4 ville os + 100 mille. Vi skal jo ikke som andre klubber smide disse kæmpe summer hver sommer men langtidssikre os med meget få af disse store handler som fx van Dijk.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 25. jun, 2018 08:34

YNWA! skrev:
Emmy skrev:
YNWA! skrev:Youtube har intet at sige, Wormie. Asensio er klasse og jeg ville med glæde gøre ham til den dyreste spiller i vores historie. Men det kommer aldrig til at ske.
Samme her. Han er et monster talent.
Real Madrid ville være syge i hovedet hvis de solgte ham. Tvivler godt nok også på at han ryger udover hvis han indgiver en transferrequest.
Jeg tror heller ikke på, at RM vil af med ham, og det er vel svært at se, at han selv skulle ville forlade RM medmindre, han er utilfreds med spilletiden, ikke kan få garantier og/eller er bekymret over deres transfermål, og hvad de stilles i udsigt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 25. jun, 2018 08:38

Kelly skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/k ... al-madrid/

Måske Kovacic kan være et alternativ til Fekir hvis der hentes en angriber også.

Lozano er spændende kunne godt se ham i Liverpool
Jeg synes absolut også, at Kovacic ville være et rigtig godt bud på et alternativ, men han kommer nok ikke til at kunne aflaste Firmino og så igen, gør det måske ikke så meget, når vi tænker Brewster og/eller Solanke, da det ikke har været meget spilletid, Firmino har efterladt sig.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 25. jun, 2018 08:54

Niels K skrev:
Kelly skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/k ... al-madrid/

Måske Kovacic kan være et alternativ til Fekir hvis der hentes en angriber også.

Lozano er spændende kunne godt se ham i Liverpool
Jeg synes absolut også, at Kovacic ville være et rigtig godt bud på et alternativ, men han kommer nok ikke til at kunne aflaste Firmino og så igen, gør det måske ikke så meget, når vi tænker Brewster og/eller Solanke, da det ikke har været meget spilletid, Firmino har efterladt sig.
Men hvis han alligevel spiller nogenlunde fast på midten, så syntes jeg ikke det er så vigtigt at han direkte kan afkaste Firmino.

Får vi en mere kreativ midtbane vil angriberen få bedre arbejdsbetingelser og dermed vil F.eks Solanke have meget nemmere ved at score mål når han kommer på banen.

Omvendt hvis kovacic(eller en anden ny spiller) spiller fast midtbanen og så skal flyttes op i angrebet, så kommer vi jo til at svække både midtbane og angreb.

Så jeg er ikke en af dem der ønsker en super alsidig ny offensiv spiller. Derfor er det selvfølgelig ikke et minus hvis spilleren kan flere pladser, men som udgangspunkt syntes jeg at vi har brug for og plads til to ekstra offensivspillere i truppe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 25. jun, 2018 11:37

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
Kelly skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/k ... al-madrid/

Måske Kovacic kan være et alternativ til Fekir hvis der hentes en angriber også.

Lozano er spændende kunne godt se ham i Liverpool
Jeg synes absolut også, at Kovacic ville være et rigtig godt bud på et alternativ, men han kommer nok ikke til at kunne aflaste Firmino og så igen, gør det måske ikke så meget, når vi tænker Brewster og/eller Solanke, da det ikke har været meget spilletid, Firmino har efterladt sig.
Men hvis han alligevel spiller nogenlunde fast på midten, så syntes jeg ikke det er så vigtigt at han direkte kan afkaste Firmino.

Får vi en mere kreativ midtbane vil angriberen få bedre arbejdsbetingelser og dermed vil F.eks Solanke have meget nemmere ved at score mål når han kommer på banen.

Omvendt hvis kovacic(eller en anden ny spiller) spiller fast midtbanen og så skal flyttes op i angrebet, så kommer vi jo til at svække både midtbane og angreb.

Så jeg er ikke en af dem der ønsker en super alsidig ny offensiv spiller. Derfor er det selvfølgelig ikke et minus hvis spilleren kan flere pladser, men som udgangspunkt syntes jeg at vi har brug for og plads til to ekstra offensivspillere i truppe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig, Kovacic og Shaqiri ville passe mig fint, og det kan være lige så godt, som hvis de hed Fekir og Dembele, føler jeg mig overbevist om, selvom der er sikkert vil være + 100 mille til forskel.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 27. jun, 2018 18:49

Så er der handlet lidt ind fra City og Chelsea....-:)

https://t.co/LfeYgafhbZ?amp=1

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 27. jun, 2018 19:56

1: Vi har åbenbart købt en spiller...



2: Asensio er et stort og spændende talent. Men han er på ingen måder €160M værd. Han er 22 år og er først begyndt at spille nogenlunde fast i sdiste sæson. Han kan slet ikke sammenlignes med super-talentet Mbappé, hvis man spørger mig. Han er et helt niveau under og mangler blandt andet den fart og det end-product, som Mbappé allerede har i en alder af 19 år.

Når Asensio's agent kommer med den slags kommentarer, så lugter det af, at der er kommende kontraktforhandlinger, eller også lugter det af, at Real Madrid skal tale ham op, fordi den nye manager godt kan lide ham og vil spille med ham, hvilket betyder at klubben skal få fans'ne til at være lige så begejstret for ham, som et eventuelt nyindkøb i £120M klassen.

Jeg vil gerne have Asensio til Liverpool. Men jeg kan ikke få ham til at skulle koste mere end et sted imellem £40M-£50M maksimalt.

3: Reelt så tror jeg, at Son fra Spurs (ja, han er nok lige så urealistisk, men det er det seneste tåbelige rygte jeg har set) vil passe langt bedre ind hos os. Så hvis der var et valg imellem Son og Asensio, så valgte jeg Son. Så rygtet her:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... y-12803513

4: Venter stadig utålmodigt på at det rådne VM slutter. Jeg foretrækker sgu et aktivt transfervindue fremfor et VM i fodbold. Ved ikke, hvorfor det er blevet sådan. Der var engang, hvor jeg var glad for slutrunder. Hænger nok sammen med uduelige trænere, der vælger de forkerte spillere, samt et generelt lavt niveau.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 27. jun, 2018 20:08

Bobby Duncan er forresten Gerrards fætter. Håber han har samme talent som Gerrard!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 27. jun, 2018 20:09

Texy, jeg er ret sikker på du skal fordoble prisen på Asensio hvis Real Madrid skal overveje det. Jeg ser faktisk mere Asensio som 10’er end wing. Derfor kan man ikke helt sammenligne Son og Asensio.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 27. jun, 2018 20:56

Son skal aftjene værnepligt, så han er ikke aktuel.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 27. jun, 2018 21:02

YNWA! skrev:Texy, jeg er ret sikker på du skal fordoble prisen på Asensio hvis Real Madrid skal overveje det. Jeg ser faktisk mere Asensio som 10’er end wing. Derfor kan man ikke helt sammenligne Son og Asensio.
Det første tror jeg, at du har ret i. Men det har han bare overhovedet ikke leveret præstationer, der berettiger. Så skulle Mané jo koste £400M.

Det er muligt, at Asensio kan blive 10er. Men I Real Madrid spiller han næsten konsekvent på kanten.

Men vi kan diskutere Asensio herfra og til 1. september (eller hvornår det er man lukker vinduet i England) uden at det betyder noget. For han er ikke til salg denne sommer. Han bliver kun mulig at købe næste sommer, hvis han ikke har levet op til Real Madrids forventninger.
Kloppite

Besvar