Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 17. feb, 2019 11:26

texy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Sad jeg i Klopp’s trænerstol ville jeg bruge størstedelen af budgettet på at hente en kvalitetsspiller til hver kæde - det vil sige midterforsvar, offensiv midtbane og en angriber/yderangriber.
Hvis det var mit kald, så sprang jeg midtbanen over. I mine øjne har vi ikke brug for at investere på det område. Fabinho er kommet i gear og har vist, at han har det niveau, som skal til. Vi har Gini, Hendo og Milner (som jeg seriøst håber, at vi ikke skiller os af med). Og så er der Keita, som Klopp vurderede til nærmest at være vores "missing link". Mod Bournemouth begyndte han endelig at ligne lidt af den spiller, som vi alle forventede, at han ville være. Jeg tror, at der er meget mere i vente. Og så er der altså Ox, som endelig er tilbage. Derudover foreligger muligheden for at inkludere Grujic i truppen også.

I mine øjne kan vi sælge Lallana og stadig (med Ox' tilbagevenden og eventuelt Wilson's inkludering i truppen) være forstærket på midtbanen i forhold til denne sæson.

Vi bør i min optik fokusere på en angriber/offensiv spiller, en midterforsvarer og en VB.
Jeg forstår godt dit rationale, men synes du for skråsikkert antager, at Oxlade-Chamberlain problemfrit vil kunne udføre den rolle vi så i foråret 2018. Jeg læste en artikel, hvori en amerikansk forsker i sportsfysiologi analyserede Oxlade-Chamberlains skade. Forskeren fremlagde data fra et studie i NFL, hvori kun 1/5 atleter med samme skade nåede op på et tilsvarende fysisk niveau, når de vendte tilbage. Vi har set lignende scenarier fra fodboldens verden, når eksplosive spillertyper vender tilbage fra en korsbåndsskade. De er ikke længere så eksplosive og smidige. Det er værd at bemærke i den henseende, at Oxlade-Chamberlains skade er værre, da han angiveligt beskadige samtlige ledbånd i knæet. Forhåbentligt er Ox’en outlieren i dette regnestykke - men udefra set er det risikabelt at sætte sin lid til Oxlade-Chamberlain som fast bestanddel i start 11’eren næste sæson.

Kigger vi på midtbanen er vi pt. godt besat på 6’eren og 8’eren. Fabinho og Henderson spiller 6’er positionen, og Gini har vist han sagtens kan vikariere der. Gini, Milner og Keita befinder sig bedst i rollen som balancespiller, mens Henderson også er god på denne position. På den mest fremskudte position har vi i denne sæson set Lallana, Keita, Milner, Shaqiri og Firmino. Netop antallet af spillere på positionen indikerer, at Klopp har eksperimenteret en del uden at finde en ideel løsning. Keita er ikke den spiller trods opblomstringen. Kampen mod Bournemouth viser dette i al tydelighed, når man betragter Keita’s heat map. Han var ofte placeret bag Gini og Fabinho. Det samme var gældende i Leipzig, hvor han også ofte faldt tilbage i banen for at bringe bolden frem. Viser testresultaterne til sommer, at Ox’en er kommet sig helt, synes jeg også budgettet skal bruges på en kreativ og målfarlig spiller til forreste geled. Men det står og falder efter min mening med Ox situation, da der ikke pt. er et reelt alternativ til den fremskudte centrale midtbane. Wilson er ikke plan b i den kontekst, da han spiller i forreste geled og vil være et alternativ til Salah og Mane. Det samme med Grujic, der spiller 8’er i Hertha Berlin.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 17. feb, 2019 12:05

Når / hvis Grujic kommet tilbage. Hvis vi ikke sælger ham. Så bliver det i hvert fald spændende og se om han har kvaliteten.

Han er (kigger man på ratings) Herta's bedste midtbane spiller.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 18. feb, 2019 09:24

Robbie_God_Fowler skrev:
texy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Sad jeg i Klopp’s trænerstol ville jeg bruge størstedelen af budgettet på at hente en kvalitetsspiller til hver kæde - det vil sige midterforsvar, offensiv midtbane og en angriber/yderangriber.
Hvis det var mit kald, så sprang jeg midtbanen over. I mine øjne har vi ikke brug for at investere på det område. Fabinho er kommet i gear og har vist, at han har det niveau, som skal til. Vi har Gini, Hendo og Milner (som jeg seriøst håber, at vi ikke skiller os af med). Og så er der Keita, som Klopp vurderede til nærmest at være vores "missing link". Mod Bournemouth begyndte han endelig at ligne lidt af den spiller, som vi alle forventede, at han ville være. Jeg tror, at der er meget mere i vente. Og så er der altså Ox, som endelig er tilbage. Derudover foreligger muligheden for at inkludere Grujic i truppen også.

I mine øjne kan vi sælge Lallana og stadig (med Ox' tilbagevenden og eventuelt Wilson's inkludering i truppen) være forstærket på midtbanen i forhold til denne sæson.

Vi bør i min optik fokusere på en angriber/offensiv spiller, en midterforsvarer og en VB.
Jeg forstår godt dit rationale, men synes du for skråsikkert antager, at Oxlade-Chamberlain problemfrit vil kunne udføre den rolle vi så i foråret 2018. Jeg læste en artikel, hvori en amerikansk forsker i sportsfysiologi analyserede Oxlade-Chamberlains skade. Forskeren fremlagde data fra et studie i NFL, hvori kun 1/5 atleter med samme skade nåede op på et tilsvarende fysisk niveau, når de vendte tilbage. Vi har set lignende scenarier fra fodboldens verden, når eksplosive spillertyper vender tilbage fra en korsbåndsskade. De er ikke længere så eksplosive og smidige. Det er værd at bemærke i den henseende, at Oxlade-Chamberlains skade er værre, da han angiveligt beskadige samtlige ledbånd i knæet. Forhåbentligt er Ox’en outlieren i dette regnestykke - men udefra set er det risikabelt at sætte sin lid til Oxlade-Chamberlain som fast bestanddel i start 11’eren næste sæson.

Kigger vi på midtbanen er vi pt. godt besat på 6’eren og 8’eren. Fabinho og Henderson spiller 6’er positionen, og Gini har vist han sagtens kan vikariere der. Gini, Milner og Keita befinder sig bedst i rollen som balancespiller, mens Henderson også er god på denne position. På den mest fremskudte position har vi i denne sæson set Lallana, Keita, Milner, Shaqiri og Firmino. Netop antallet af spillere på positionen indikerer, at Klopp har eksperimenteret en del uden at finde en ideel løsning. Keita er ikke den spiller trods opblomstringen. Kampen mod Bournemouth viser dette i al tydelighed, når man betragter Keita’s heat map. Han var ofte placeret bag Gini og Fabinho. Det samme var gældende i Leipzig, hvor han også ofte faldt tilbage i banen for at bringe bolden frem. Viser testresultaterne til sommer, at Ox’en er kommet sig helt, synes jeg også budgettet skal bruges på en kreativ og målfarlig spiller til forreste geled. Men det står og falder efter min mening med Ox situation, da der ikke pt. er et reelt alternativ til den fremskudte centrale midtbane. Wilson er ikke plan b i den kontekst, da han spiller i forreste geled og vil være et alternativ til Salah og Mane. Det samme med Grujic, der spiller 8’er i Hertha Berlin.
Her vil jeg igen, igen indsætte mit irriterende svar om at det handler om kvalitet. Kan vi finde en spiller der kan tilføre noget til midtbanen så skal vi da bestemt overveje et køb. Nicolo Barella har tidligere været nævnt et par gange på rygtemøllen ditto har Rabiot. Skaden til Oxalade er en ubekendt for både os og Klopp, Klopp har selvfølgelig meget mere data end os til at vurdere hvor god Oxlade kan være når han kommer tilbage.

Jeg kan sagtens gå med til at midtbanen ikke er lige så akut som forsvaret og angrebet, lige nu, men for et år siden var midtbanen vores klare ømme punkt, så det kan jo skifte hurtigt.

taktisk syntes jeg sagtens man kan forestille sig at det bliver Oxlade eller Keita som den mest frie midtbane og så har vi Gini på den mere låste af de to 8'ere og så er der Fabinho/Hendo som den dybe midtbane og så kan der rykkes lidt rundt og Milner kan bruges. Alternativt har vi jo også brugt Firmino en del som hængende angriber og det tror jeg fortsat vil være billedet hvis vi spiller med en mere traditionel 10'er. Shaqiri er jo også en dygtig playmaker. Oxlade var jo heller aldrig den der Riquelme-agtige 10'er/fremskudte midt, han var altid mere en offensiv 8'er end en 10'er. Da Lallana var på toppen var han også en lidt anden type fremskudt midt og Coutinho brugte jo en hel del tid som den der fløjplaymaker. Så alt tyder på at KLopp ikke ser tingene særligt firkantet og hvis han ikke kan få sin "Coutinho-Fekir" så finder han bare på noget andet istedet for at købe en billig udgave.
Det korte og det lange er at vi ikke er pisket til at hente en ny midtbanespiller, men vi skal altid holde øjnene åbner for den gode transfer. Jeg har ikke set nok til f.eks. Barella til at vurdere om han er en god transfer, men det er da en mulighed.

Det er meget usandsynligt at vi kan få tre ønskespillere ind på holdet, men derfor syntes jeg stadig det må være målet. det vil forstærke os mere at få en ønskespiller ind på midtbanen end at få en middelmådig spiller ind til angrebet.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 18. feb, 2019 10:33

Hvad vi foretager os, det er vel også meget afhængigt hvad vi beslutter ift. udbygningen af den ene tribune. Det kommer jo til at koste kassen, hvoraf pengene formentlig (igen) lånes af FSG, men nogle af pengene kommer vel sagtens også fra vores samlede drift. Hvis der overhovedet bygges noget. Jeg famler, jeg har ikke den økonomiske forstand i den her skala, jeg har bare svært ved at tro, at spillerbudgettet er en ø i søen og ikke indgår i det samlede budget for hele Liverpool-koncernen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 18. feb, 2019 10:58

Jesper skrev:Hvad vi foretager os, det er vel også meget afhængigt hvad vi beslutter ift. udbygningen af den ene tribune. Det kommer jo til at koste kassen, hvoraf pengene formentlig (igen) lånes af FSG, men nogle af pengene kommer vel sagtens også fra vores samlede drift. Hvis der overhovedet bygges noget. Jeg famler, jeg har ikke den økonomiske forstand i den her skala, jeg har bare svært ved at tro, at spillerbudgettet er en ø i søen og ikke indgår i det samlede budget for hele Liverpool-koncernen.
Det må du jo have fuldstændig ret i. låner vi flere penge til tribunen og så må der også være nogle udgifter til det træningsanlæg de er igang med i Kirk(e)by.
Om ikke andet så udgør udgifter altid en risiko, hvad nu hvis omsætningen falder?, som den jo næppe gør( men i 1998 var der heller ikke ret mange der frygtede at IT-aktier ville falde), og derfor skal man altid have et øje for hvor mange penge man skylder kontra hvor mange man tjener og hvor mange man hurtigt vil kunne få ind(spillersalg). Så selvom tribuneudvidelser er nemme at låne til fordi de tjener sig selv ind over tid, så er man stadig nødt til at have dem for øje når man bruger penge på andre ting ved siden af.

Altså lånte penge kommer jo altid til at komme fra den samlede drift i den sidste ende og så med lidt renter oveni.

Jeg tror stadig der skal være penge til transfers, men det er da helt rigtigt at vi nok ikke kan gå ud og smide 3 x 70 millioner pund.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 23. feb, 2019 17:07

Jeg synes at vi har haft behov for en kreativ midtbanespiller lige siden vi solgte Coutinho. Når man kigger på vores målscorere, hvor Salah har scoret 17, Mané 12 og Firmino 9, så er det kun Shaqiri, som oftest har spillet i front-trioen, som giver lidt målafkast, med 6 mål i løbet af sæsonen. Næste på listen af Milner med 3 mål, hvoraf flere formentlig er på straffe.

Jeg mener vi har behov for en midtbanespiller som kan lave 10 mål i PL-sæsonen og som konstant er en trussel ude fra, som Coutinho også var det, eller som en Lampard eller Gerrard type. Jeg mener at vi på nuværende tidspunkt er for afhængige af mål fra de tre forreste og så har vi det svært, hvis de bliver lukket ned eller har en off-day. Det skal helst være en spiller, som også er en dygtig playmaker som kan styre vores angreb og som kan sætte vores 3 forreste op med nogle gode bolde i dybden. Hvis Keita får lov til at spille på midten og får en mere fremskudt rolle, så tror jeg at noget af dette kunne komme fra ham, men mener stadig at vi skal have en mere offensivt orienteret spiller til midten. Og så synes jeg ikke at Keita er en stærk nok trussel på langskud.

Har tidligere nævnt Kai Havertz, som jeg mener er en fremtidens mand. Christian Eriksen kunne være et andet emne, som dog nok ikke er realistisk.

Hvem ser i som det oplagte target for os og er det overhovedet noget vi vil gå efter?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 23. feb, 2019 18:32

Jeg tror da helt sikkert at klopp-Edwards også er på udkig efter midtbanespillere og mere specifikt på de lidt mere offensive typer end dem vi har i dag.

Spørgsmålet er om der er en oplagt spiller.
Havertz og Aouar er unge spillere som vi nok gerne vil gøre lidt mere research på inden vi henter dem. Men omvendt så kan det også være en kæmpe fordel for klopp at få fingre i den imens de stadig er unge.

Eriksen ville være oplagt, men det bliver meget svært at lokke ham til. Der er en lille mulighed fordi tottenfilm har den der lønstruktur. Jeg tror det er mere sandsynligt at vi henter Eriksen end at Coutinho skifter tilbage til England, men stadig ikke ret sandsynligt.

Men løsningen kunne jo også gemme sig imellem keita, Oxlade-Chamberlain, en omskolet Shaqiri, Wilson, Woodburn og Curtis Jones.
Især Oxlade er en mulighed og vi ved jo meget lidt om hvordan hans situation er i forhold til eftervirkningerne af den skade, men det ved Klopp jo en hel del mere om.

Det gode ved at tilføre lidt offensivt firepower til midtbanen er jo at det ville gøre det meget nemmere at være reserve for de forreste tre og man kunne måske endda finde en spiller der kunne begge dele:
Brandt
Draxler
Zaha
Dybala
James Rodriguez

Men det handler om at finde en eller to spillere med kæmpe talent og/eller høj klasse, der kan passe ind på holdet og så er det mindre vigtigt hvilke pladser de spiller på.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. feb, 2019 18:42

Filos of Isk skrev:..... lidt offensivt firepower ...
Zaha
Jeg bliver mere og mere tændt på Zaha
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 23. feb, 2019 18:53

Filos of Isk skrev:Men løsningen kunne jo også gemme sig imellem keita, Oxlade-Chamberlain, en omskolet Shaqiri, Wilson, Woodburn og Curtis Jones.
Især Oxlade er en mulighed og vi ved jo meget lidt om hvordan hans situation er i forhold til eftervirkningerne af den skade, men det ved Klopp jo en hel del mere om.
Havde faktisk glemt Ox da jeg skrev indlægget.Han vil i den grad kunne tilbyde nogle flere mål til vores midtbane, men jeg mener ikke at han er playmaker typen, men mere manden der driver bolden frem. Spørgsmålet er selvfølgelig også, om man hellere vil have playmakeren liggende længere tilbage i opstillingen ala Alonso. Vi har vel set det lidt med Fabinho, som har fungeret udemærket som en mere defensivt orienteret playmaker. Jeg ser dog stadig gerne at vi får noget mere kreativitet ind på vores offensive midt bag ved de tre forreste.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 23. feb, 2019 19:10

Mads T. skrev:
Filos of Isk skrev:Men løsningen kunne jo også gemme sig imellem keita, Oxlade-Chamberlain, en omskolet Shaqiri, Wilson, Woodburn og Curtis Jones.
Især Oxlade er en mulighed og vi ved jo meget lidt om hvordan hans situation er i forhold til eftervirkningerne af den skade, men det ved Klopp jo en hel del mere om.
Havde faktisk glemt Ox da jeg skrev indlægget.Han vil i den grad kunne tilbyde nogle flere mål til vores midtbane, men jeg mener ikke at han er playmaker typen, men mere manden der driver bolden frem. Spørgsmålet er selvfølgelig også, om man hellere vil have playmakeren liggende længere tilbage i opstillingen ala Alonso. Vi har vel set det lidt med Fabinho, som har fungeret udemærket som en mere defensivt orienteret playmaker. Jeg ser dog stadig gerne at vi får noget mere kreativitet ind på vores offensive midt bag ved de tre forreste.
Nej Oxlade optager en lidt anden rolle, men spørgsmålet er om han ikke læser samme problemer som en Coutinho nogle gange gjorde, omend på en helt anden måde.

Gerrard var jo heller ikke en playmaker, typemæssigt(ikke oprindeligt), men han var det jo lidt alligevel når det kom til stykket.

En mulighed jeg glemte var Ceballos. Han er lidt den billige lotteriseddel, men hvis klopp kunne motivere ham kunne det blive vildt nok.
Men det ville nok mere være hvis man brugte pengene på andre positioner og så lige besluttede at give det et forsøg.

Der er ingen der nævner Milinkovic-Savic mere?

Isco er nok mere realistisk end Eriksen og han er en god playmaker, men jeg er ikke overbevist om at han ville være pengene værd. Men klopp er jo en stor motivator, så måske...

Fekir spøger vel også stadig. Selvom jeg ikke selv tror på det, så ved vi jo reelt ikke hvad der skete og hvorfor. Vi tror at det var bekymringer omkring knæet og det er det nok også, men det er jo slet ikke sikkert.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 23. feb, 2019 19:20

Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:..... lidt offensivt firepower ...
Zaha
Jeg bliver mere og mere tændt på Zaha
Det gør jeg også.
Som konkurrent til Mané og Firmino(og i mindre grad Salah) tror jeg vi får meget svært ved at finde et bedre match.
Ja Werner og Icardi er bedre 9’ere, men udover Salah når vi spiller 4-2-3-1, så spiller vi jo ikke sådan helt med en 9’er i den forstand.
Jeg tror Zaha kunne blive rigtig god for os. Jeg tror også han er blevet mere moden med tiden og er ved at være moden nok til at gøre det godt i rødt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. feb, 2019 20:23

Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:..... lidt offensivt firepower ...
Zaha
Jeg bliver mere og mere tændt på Zaha
Det gør jeg også.
Som konkurrent til Mané og Firmino(og i mindre grad Salah) tror jeg vi får meget svært ved at finde et bedre match.
Ja Werner og Icardi er bedre 9’ere, men udover Salah når vi spiller 4-2-3-1, så spiller vi jo ikke sådan helt med en 9’er i den forstand.
Jeg tror Zaha kunne blive rigtig god for os. Jeg tror også han er blevet mere moden med tiden og er ved at være moden nok til at gøre det godt i rødt.
...og det var én
...og det var to!
Kasser SMADRET ind af Zaha på Schmeichel i dag :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 23. feb, 2019 20:30

Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:..... lidt offensivt firepower ...
Zaha
Jeg bliver mere og mere tændt på Zaha
Det gør jeg også.
Som konkurrent til Mané og Firmino(og i mindre grad Salah) tror jeg vi får meget svært ved at finde et bedre match.
Ja Werner og Icardi er bedre 9’ere, men udover Salah når vi spiller 4-2-3-1, så spiller vi jo ikke sådan helt med en 9’er i den forstand.
Jeg tror Zaha kunne blive rigtig god for os. Jeg tror også han er blevet mere moden med tiden og er ved at være moden nok til at gøre det godt i rødt.
...og det var én
...og det var to!
Kasser SMADRET ind af Zaha på Schmeichel i dag :D
Is på. Smadret ind, vil være synd at sige. Han står fri på det ene mål og det andet sparker han ind på Schmeichel.

Ved ikke hvad jeg skal synes om ham. Ville ønske han var et år eller 2 yngre. At hente ham og sælge Origi, vil vel ikke give mening?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. feb, 2019 08:21

liverpoolfc86 skrev:
Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:..... lidt offensivt firepower ...
Zaha
Jeg bliver mere og mere tændt på Zaha
Det gør jeg også.
Som konkurrent til Mané og Firmino(og i mindre grad Salah) tror jeg vi får meget svært ved at finde et bedre match.
Ja Werner og Icardi er bedre 9’ere, men udover Salah når vi spiller 4-2-3-1, så spiller vi jo ikke sådan helt med en 9’er i den forstand.
Jeg tror Zaha kunne blive rigtig god for os. Jeg tror også han er blevet mere moden med tiden og er ved at være moden nok til at gøre det godt i rødt.
...og det var én
...og det var to!
Kasser SMADRET ind af Zaha på Schmeichel i dag :D
Is på. Smadret ind, vil være synd at sige. Han står fri på det ene mål og det andet sparker han ind på Schmeichel.

Ved ikke hvad jeg skal synes om ham. Ville ønske han var et år eller 2 yngre. At hente ham og sælge Origi, vil vel ikke give mening?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Zaha er kun 26, så han står overfor en fodboldspillers allerbedste alder de næste 4 år. Kampen igår har IKKE gjort mig mindre lun på at købe ham. Nu rykker CP så sandsynligvis ikke ned, hvor vi jo ellers har god historik på at købe en nedrykkers bedste spiller: (Andy Robertson, Shaqiri), men jeg ser ham som en super rotationsspiller med Mané og Salah, så de måske blev knap så slidte.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 24. feb, 2019 10:42

Var der ikke noget med Zaha havde et gigantisk tilbud fra en kinesisk klub og faktisk overvejede det? Med andre ord, det er velsagtens en mand der forventer en kæmpe løncheck. For at være rotationsspiller, reelt set. Tror ikke helt på det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar