Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 06. jan, 2019 23:00

Jesper skrev:Aner ikke hvem han er? https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13815881

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Her nævner han selv Liverpool:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-13821738

Jeg kender heller ikke noget til ham i øvrigt

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 07. jan, 2019 11:48

Merseyside Boys skrev:
texy skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:Jeg følger meget med i Tyrkisk fodbold, jeg kan sige at han er pisse farlig når han har bolden, med det sagt ved jeg ærlig talt ikke om han har niveau til top fodbold, han er ret svag fysisk.
Fysik kan man jo træne op
En tyrkisk David Silva skal man jo være varsom med at gå glip af, ligesom vi gjorde med den spanske.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Omvendt så har vi haft den nye Zidane (Le Tallec), hvilket vist har lært os ikke at lægge den store værdi i den slags labels...

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... ow-7621073
Var det ikke Bruno Cheyrou, der var den nye Zidane?
Det var han muligvis også. Men som det ses af linket, blev Le Tallec i hvert fald kaldt "The Next Zidane".
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 07. jan, 2019 13:07

texy skrev:
Merseyside Boys skrev:
texy skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:Jeg følger meget med i Tyrkisk fodbold, jeg kan sige at han er pisse farlig når han har bolden, med det sagt ved jeg ærlig talt ikke om han har niveau til top fodbold, han er ret svag fysisk.
Fysik kan man jo træne op
En tyrkisk David Silva skal man jo være varsom med at gå glip af, ligesom vi gjorde med den spanske.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Omvendt så har vi haft den nye Zidane (Le Tallec), hvilket vist har lært os ikke at lægge den store værdi i den slags labels...

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... ow-7621073
Var det ikke Bruno Cheyrou, der var den nye Zidane?
Det var han muligvis også. Men som det ses af linket, blev Le Tallec i hvert fald kaldt "The Next Zidane".
Det er også snyd der er:
the new
the next
og så var Nasri sikkert udråbt til the reborn
Zidane :ugeek:

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 07. jan, 2019 14:17

Niels K skrev:
Jesper skrev:Aner ikke hvem han er? https://www.mirror.co.uk/sport/football ... d-13815881

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Her nævner han selv Liverpool:

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-13821738

Jeg kender heller ikke noget til ham i øvrigt
Tyrkiske spillere har bare ikke haft det nemt i PL (bortset fra Blackburns Tugay)

Der blev også skrevet om Yusuf Yazici for et år siden som også spiller for Trabzonspor, han spiller der stadig. Jeg tror også det bliver tilfældet for Ömür hvis jeg skal være helt ærlig.

Jeg er forbavset over folk ikke kender ham haha, følger i ikke med i fodbold? :D

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Valdemax » mandag, 07. jan, 2019 23:13

Nu når vi har fået en mere CD skadet. måske skulle vi købe kalidou koulibaly. så er jeg sikker på at vi vinder i år

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 07. jan, 2019 23:22

Valdemax skrev:Nu når vi har fået en mere CD skadet. måske skulle vi købe kalidou koulibaly. så er jeg sikker på at vi vinder i år
Ja, lad os da bare lige sprænge banken for en CB der sikkert vil koste os mere end hvad vi betalte for Virgil.

Hold nu op... Hvad ville det ikke også gøre ved Joe Gomez’ chancer? Det er simpelthen ikke realistisk.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Valdemax » mandag, 07. jan, 2019 23:28

Skovdal skrev:
Valdemax skrev:Nu når vi har fået en mere CD skadet. måske skulle vi købe kalidou koulibaly. så er jeg sikker på at vi vinder i år
Ja, lad os da bare lige sprænge banken for en CB der sikkert vil koste os mere end hvad vi betalte for Virgil.

Hold nu op... Hvad ville det ikke også gøre ved Joe Gomez’ chancer? Det er simpelthen ikke realistisk.
Seriøs han vil koste imellem 60-70 millioner og ham samme med Virgil vil vi havde det bedst forsvar i verden.
jeg glemmer ikke hvordan han holdt salah ud af vores kamp imod dem. og at salah havde problemer med at løbe fra ham

jacobmouritsen
Indlæg: 13
Tilmeldt: fredag, 18. mar, 2016 15:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacobmouritsen » tirsdag, 08. jan, 2019 07:39

Valdemax skrev:
Skovdal skrev:
Valdemax skrev:Nu når vi har fået en mere CD skadet. måske skulle vi købe kalidou koulibaly. så er jeg sikker på at vi vinder i år
Ja, lad os da bare lige sprænge banken for en CB der sikkert vil koste os mere end hvad vi betalte for Virgil.

Hold nu op... Hvad ville det ikke også gøre ved Joe Gomez’ chancer? Det er simpelthen ikke realistisk.
Seriøs han vil koste imellem 60-70 millioner og ham samme med Virgil vil vi havde det bedst forsvar i verden.
jeg glemmer ikke hvordan han holdt salah ud af vores kamp imod dem. og at salah havde problemer med at løbe fra ham
Jeg tror, de fleste er enige i, at det ville være en forstærkning, og at Koulibaly kunne være vanvittig. Men, han er ederbroderme også dyr, og vi har en Joe Gomez, der for alvor viste tigerspring i sin udvikling - skal vi bare smide ham om bag i køen?

At hente Koulibaly er ikke realistisk. Det tror jeg simpelthen ikke på.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 08. jan, 2019 15:59

Altså hvis Koulibaly kan slå Gomez af i midterforsvaret... så er det jo fair nok at hive ham ind. Gomez har jo gode chancer for spilletid på backen og som reserve i midterforsvaret. Det er jo målet med alle transfers: at forbedre holdet.

Jeg tror slet ikke på at vi kan forvente en så stor signing som Koulibaly nu og her. Der skal rejses mange penge, Napoli vil gå langt for at holde lidt længere på ham så de hat hele sommeren til at finde en erstatning osv.

Men Han skifter med stor sandsynlighed til sommer.

Til sommer tror jeg vi kommer til at have en rimelig kort ønskeliste med få udvalgte klassespillere og store talenter. Jeg tror ikke vi skal være så specifikke omkring hvilke spillertyper vi kigger på, men mere være fokuseret på individuel klasse.
Derfor mener jeg ikke at det er helt urealistisk at vi køber Koulibaly eller en de Ligt til sommer. Især hvis klopp-Edwards vurderer at Matip, Lovren og Gomez er for ofte skadet.

Nu og her derimod må vi stramme ballerne sammen og komme igennem vores skades problemer så godt vi kan.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 09. jan, 2019 10:21

Enig. Vi har ingen åbenlyse mangler lige nu, men mere et spørgsmål om at få folk tilbage fra skader samt få spillet Keita/Fabinho helt ind på holdet og i top form.

En ny CB? Tja hvis det betyder at vi siger farvel til Lovren, og så roterer med VVD, nye mand og Gomez bagerst, så står vi da stærkt der.
Jeg tror bare ikke vi mangler en ny CB NOK til at vi vil betale det samme som scum og andre som savler over ham lige nu.

Nu har vi de sidste 3 sæsoner hentet en spiller "billigt" fra nedrykkerne, så lad os se hvem vi kan finde der. ;)
Selvfølgelig skal vi gå efter det åbenlyse talent og den rette person, men vi skal også have breddespillere som Shaqiri, Matib osv. Det er fint med de unge at de bruges i ny og næ, men en regulær breddespiller på alle poster vil styrke os som fx Shaqiri.

Så jeg tror ikke der kommer nogen før sommer.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 09. jan, 2019 10:32

ilusio skrev:Enig. Vi har ingen åbenlyse mangler lige nu, men mere et spørgsmål om at få folk tilbage fra skader samt få spillet Keita/Fabinho helt ind på holdet og i top form.

En ny CB? Tja hvis det betyder at vi siger farvel til Lovren, og så roterer med VVD, nye mand og Gomez bagerst, så står vi da stærkt der.
Jeg tror bare ikke vi mangler en ny CB NOK til at vi vil betale det samme som scum og andre som savler over ham lige nu.

Nu har vi de sidste 3 sæsoner hentet en spiller "billigt" fra nedrykkerne, så lad os se hvem vi kan finde der. ;)
Selvfølgelig skal vi gå efter det åbenlyse talent og den rette person, men vi skal også have breddespillere som Shaqiri, Matib osv. Det er fint med de unge at de bruges i ny og næ, men en regulær breddespiller på alle poster vil styrke os som fx Shaqiri.

Så jeg tror ikke der kommer nogen før sommer.
Enig. Men det skal ikke koste et mesterskab, hvis vi når der til og ikke har brugt penge på en fornuftig nu CB.

Jeg ville købe nu. Vi har lige solgt og fået penge.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 09. jan, 2019 10:52

Filos of Isk skrev:Altså hvis Koulibaly kan slå Gomez af i midterforsvaret... så er det jo fair nok at hive ham ind. Gomez har jo gode chancer for spilletid på backen og som reserve i midterforsvaret. Det er jo målet med alle transfers: at forbedre holdet.

Jeg tror slet ikke på at vi kan forvente en så stor signing som Koulibaly nu og her. Der skal rejses mange penge, Napoli vil gå langt for at holde lidt længere på ham så de hat hele sommeren til at finde en erstatning osv.

Men Han skifter med stor sandsynlighed til sommer.

Til sommer tror jeg vi kommer til at have en rimelig kort ønskeliste med få udvalgte klassespillere og store talenter. Jeg tror ikke vi skal være så specifikke omkring hvilke spillertyper vi kigger på, men mere være fokuseret på individuel klasse.
Derfor mener jeg ikke at det er helt urealistisk at vi køber Koulibaly eller en de Ligt til sommer. Især hvis klopp-Edwards vurderer at Matip, Lovren og Gomez er for ofte skadet.

Nu og her derimod må vi stramme ballerne sammen og komme igennem vores skades problemer så godt vi kan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det markerede har du reelt fuldkommen ret i. Men hvis Gomez (som jeg vurderer) er lige så god som Koulibaly, så er det måske en dårlig prioritering af midlerne, at gå efter ham? For selvom bænken helst skal være lige så stærk som banen, så fungerer kollektivet nogle gange bedre, når fordelingen af stjerner og vandbærere er klar og accepteret.

Til sommer er der flere spændende muligheder på markedet udover Koulibaly (og De Ligt). Især, hvis man stadig har en holdning om, at Gomez sammen med VVD skal være det bærende element i midterforsvaret. Til at supplerer den konstellation kan man godt kigge efter højt profilerede navne i den øvre ende af alderspektret som eksempelvis transferfrie Godin. Alderweireld vil til den tid have en frikøbsklausul på £25M. Og Hummels vil kun have et år tilbage af sin kontrakt i Bayern, hvor han alligevel ikke spiller fast.

I øvrigt vil både Luiz og Cahill vist også være transferfrie, men jeg ved ikke helt, om de vil passe ind eller være gode nok til os. Jeg er dog generelt ret nervøs ved Lovren og tror, at jeg ville være klar til at erstatte ham med enhver af de spillere jeg her har nævnt – inklusiv Cahill…. tror jeg….
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 09. jan, 2019 11:05

Valdemax skrev:
Skovdal skrev:
Valdemax skrev:Nu når vi har fået en mere CD skadet. måske skulle vi købe kalidou koulibaly. så er jeg sikker på at vi vinder i år
Ja, lad os da bare lige sprænge banken for en CB der sikkert vil koste os mere end hvad vi betalte for Virgil.

Hold nu op... Hvad ville det ikke også gøre ved Joe Gomez’ chancer? Det er simpelthen ikke realistisk.
Seriøs han vil koste imellem 60-70 millioner og ham samme med Virgil vil vi havde det bedst forsvar i verden.
jeg glemmer ikke hvordan han holdt salah ud af vores kamp imod dem. og at salah havde problemer med at løbe fra ham
Du så vist ikke målet til 1-0....

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 09. jan, 2019 11:53

Jeg synes Lovren skal sælges og der skal købes en ny solid CB. Gomez er fantastisk, Matip er en god rotationsspiller men de har bare begge en tendens til at blive skadet for ofte, vi har brug for en som konsekvent kan spille og have et højt bundniveau.

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af And I'm Javert » onsdag, 09. jan, 2019 12:19

Jeg tror ikke, at Lovren sælges. Klopp har mange gange over de sidste år udtalt, at han ser Lovren som en af de naturligt mest komplette forsvarere, han nogensinde har set. Hvis nogen sælges, går jeg næsten ud fra, det bliver Matip, da han nu har været her i nogle år, hvor hans vej som fast starter bliver længere og længere. Jeg frygter dog at vi beholder alle fire til næste sommer igen uden yderligere forstærkninger. Jeg forestiller mig at næste transfer vindue (Vi handler ikke i januar), vil prioriteten være en ny reservemålmand, en ny angriber, for enten skal Origi eller Sturridge eller begge afskibes og Ings samt Solanke er også daffet det sidste halve år, samt en backup til venstre back. Måske er vi så luksuriøse, at vi henter to spillere til offensiven, såfremt både Origi og Sturridge finder en ny grønsvær.

Jeg håber personligt, vi henter en ny forsvarer, jeg synes Lovren har haft sin tid i Liverpool med blandet succes, men for mig er midterforsvaret Gomez og Van Dijk. Så ville det være ideelt at hente en midterforsvar mere, som så kan konkurrere med Gomez, der også alternativt kan dækket højre back for Trent. Sådan at Gomez, Van Dijk og ny mand sagtens kan stå i samme kæde.
Do not forget my name!

Besvar