Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 17. jan, 2019 14:17




BREAKING: Klopp remains keen to bring in a No.10 this summer with Timo Werner a possibility. [@LynchStandard]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 17. jan, 2019 14:21

YNWA! skrev:


BREAKING: Klopp remains keen to bring in a No.10 this summer with Timo Werner a possibility. [@LynchStandard]
"BREAKING" .......???
Går der ikke lige lovlig meget TV2-News / Ekstrabladet.dk i den nu? :shock:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 17. jan, 2019 14:26

Cynwal skrev: "BREAKING" .......???
Går der ikke lige lovlig meget TV2-News / Ekstrabladet.dk i den nu? :shock:
[breaking] jo... men journalist faget har længe været til grin, selv de uddannet journalister gør jo intet for at hæve deres integritet over internet, click-bait, ITK, wanna-bee journalisterne..
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » torsdag, 17. jan, 2019 15:08

Bellamy_fever skrev:
Cynwal skrev: "BREAKING" .......???
Går der ikke lige lovlig meget TV2-News / Ekstrabladet.dk i den nu? :shock:
[breaking] jo... men journalist faget har længe været til grin, selv de uddannet journalister gør jo intet for at hæve deres integritet over internet, click-bait, ITK, wanna-bee journalisterne..
Med fare for at deraile trådens egentlige emne, så <3

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 17. jan, 2019 15:24

pow9199 skrev:
Bellamy_fever skrev:
Cynwal skrev: "BREAKING" .......???
Går der ikke lige lovlig meget TV2-News / Ekstrabladet.dk i den nu? :shock:
[breaking] jo... men journalist faget har længe været til grin, selv de uddannet journalister gør jo intet for at hæve deres integritet over internet, click-bait, ITK, wanna-bee journalisterne..
Med fare for at deraile trådens egentlige emne, så <3
Men Werner har længe stået højt på ønskesedlen hos mange og klubben har også haft følerne ude.

Dog tænker jeg ham mere som kant eller angriber end en 10'er, men han er selvfølgelig ung med kapacitet til at lære nyt.
Medmindre nyhedden er at han allerede er tiltænkt Mané's nummer :o
i så fald siger jeg :army6:

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 17. jan, 2019 15:25

Filos of Isk skrev:
pow9199 skrev:
Bellamy_fever skrev:
Cynwal skrev: "BREAKING" .......???
Går der ikke lige lovlig meget TV2-News / Ekstrabladet.dk i den nu? :shock:
[breaking] jo... men journalist faget har længe været til grin, selv de uddannet journalister gør jo intet for at hæve deres integritet over internet, click-bait, ITK, wanna-bee journalisterne..
Med fare for at deraile trådens egentlige emne, så <3
Men Werner har længe stået højt på ønskesedlen hos mange og klubben har også haft følerne ude.

Dog tænker jeg ham mere som kant eller angriber end en 10'er, men han er selvfølgelig ung med kapacitet til at lære nyt.
Medmindre nyhedden er at han allerede er tiltænkt Mané's nummer :o
i så fald siger jeg :army6:
Artiklen skriver faktisk BÅDE en 10'er og en angriber hvis Origi og Sturridge smutter.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 17. jan, 2019 15:31

YNWA! skrev:
Filos of Isk skrev:
pow9199 skrev:
Bellamy_fever skrev:
Cynwal skrev: "BREAKING" .......???
Går der ikke lige lovlig meget TV2-News / Ekstrabladet.dk i den nu? :shock:
[breaking] jo... men journalist faget har længe været til grin, selv de uddannet journalister gør jo intet for at hæve deres integritet over internet, click-bait, ITK, wanna-bee journalisterne..
Med fare for at deraile trådens egentlige emne, så <3
Men Werner har længe stået højt på ønskesedlen hos mange og klubben har også haft følerne ude.

Dog tænker jeg ham mere som kant eller angriber end en 10'er, men han er selvfølgelig ung med kapacitet til at lære nyt.
Medmindre nyhedden er at han allerede er tiltænkt Mané's nummer :o
i så fald siger jeg :army6:
Artiklen skriver faktisk BÅDE en 10'er og en angriber hvis Origi og Sturridge smutter.
gotcha.

Bare vi ikke køber Werner og beder ham om at være Riquelme

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 18. jan, 2019 10:29

Timo Werner synes at være den åbenlyse angriber at gå efter, når der kigges på analyser:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... h-15693222

Spm er, om han kan tilbydes et for ham tilfredsstillende antal kampe i udsigt, hvis vi antager, at de 3 forreste holder sig skadesfrie ?

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af And I'm Javert » fredag, 18. jan, 2019 13:07

Niels K skrev:Timo Werner synes at være den åbenlyse angriber at gå efter, når der kigges på analyser:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... h-15693222

Spm er, om han kan tilbydes et for ham tilfredsstillende antal kampe i udsigt, hvis vi antager, at de 3 forreste holder sig skadesfrie ?
Jeg vil umiddelbart vurdere, at der vil være en god chance for rigelige mængder spilletid. Vi har kreeret en ekstra offensiv plads med 4-2-3-1 og vi er forhåbentlig med lidt længere i de to cups næste år. Plus, det ville være rart at kunne skifte ud på Firmino, Mané og Salah, når de har formnedgange, eller kampprogrammet bliver tæt. Spørgsmålet er om vi kan få kommunikeret de argumenter til Werner, så han kan se en nogenlunde fast eller i hvertfald aktiv rolle i vores start 11'er. Jeg er i hvertfald for købet. Naby kender ham, han kender nogenlund spillestil og niveau fra Bundesligaen og så scorer han bare et hav af mål. Jeg savner virkelig at vores mål kommer fra flere forskellige spillere, end de gør. Det er nok det ene punkt, hvor vi stadig halser efter City. Samtlige af deres spillere har bare masser af mål i støvlerne, hvor vi skal være glade for en enkelt basse årligt fra hhv. Hendo, Gini, Fabinho (må vi gå ud fra), Milner (eks. straffe). For sin vis halser vi også efter Tottenham her, hvor Kane, Son, Eriksen, Lamela, Lucas og Dele Alli er målfarlige.

Jeg er med på, at det er meget sort på vidt sat op, uden hensyn til hverken spillestil eller skader, (Ox og måske Lallana ville nok have hjulpet) men for at vi kan tage næste skridt, føler jeg blot, vi skal have flere forskellige målscorere. Såfremt Oxen kommer tilbage, Naby kommer igang og en ekstra offensiv tilføjelse, vil det se væsentligt lysere ud, men der er skam spørgsmål til næste vindue, hvilket, jeg faktisk synes, bliver spændende. Det bliver rart for en gangs skyld med et transfervindue, hvor vi skal bygge på, ude at skulle lappe de helt store spørgsmålstegn. Vi kan bare læne os tilbage og følge med i spænding, hvad Klopp og Edwards henter ind, vel vidende at deres hit-rate er ganske god og værd at stole på. Jeg tror det bliver fire spillere ind ad døren. Målmand, venstre back, offensiv og enten en ekstra spiller i forsvaret eller i angrebet. Det, tror jeg, bliver afhængigt af, om Wilson skal indlemmes i truppen eller sælges.
Do not forget my name!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 19. jan, 2019 11:51

hmmm. Lyder som om nogen prøver at presse en pris op...


https://www.express.co.uk/sport/footbal ... ix-Benfica

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 19. jan, 2019 21:21

Vi skal så meget have hentet en offensiv ind, der kan presse samtlige om start pladsen.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 20. jan, 2019 08:48

liverpoolfc86 skrev:Vi skal så meget have hentet den rigtige offensiv ind, der kan presse samtlige om start pladsen.
Enig , men forstår altså ikke hvorfor vi pludselig er i panik stadiet ? Vi har truppen til at spille med om mesterskabet, det har de bevist hele efteråret samt score altså fint med mål nu, læste et sted vi har scoret præcist samme antal mål i pr som sidste år.

HVIS vi skal ud og handle skal det være en spiller vi har en direkte plan med, chancen for at en 19 årrige teenager fra Portugal (til £60 mio !! Av min midtjyde) kommer til at kunne gå direkte ind og vinde mesterskabet er ikke stor. Samme kan man sige om Fekir, han skal købes hvis vi føler at han kan tilføje noget og prisen matcher, ellers nej.

For mig må vi stole på de spillere vi har, og så forbedre truppen der hvor der giver mening. Passer prisen ikke med varens værdig, søger vi andetsteds.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 20. jan, 2019 09:22

Bellamy_fever skrev:
liverpoolfc86 skrev:Vi skal så meget have hentet den rigtige offensiv ind, der kan presse samtlige om start pladsen.
Enig , men forstår altså ikke hvorfor vi pludselig er i panik stadiet ? Vi har truppen til at spille med om mesterskabet, det har de bevist hele efteråret samt score altså fint med mål nu, læste et sted vi har scoret præcist samme antal mål i pr som sidste år.

HVIS vi skal ud og handle skal det være en spiller vi har en direkte plan med, chancen for at en 19 årrige teenager fra Portugal (til £60 mio !! Av min midtjyde) kommer til at kunne gå direkte ind og vinde mesterskabet er ikke stor. Samme kan man sige om Fekir, han skal købes hvis vi føler at han kan tilføje noget og prisen matcher, ellers nej.

For mig må vi stole på de spillere vi har, og så forbedre truppen der hvor der giver mening. Passer prisen ikke med varens værdig, søger vi andetsteds.
Enig med dig... men for pokker altså. Mine nerver er smadret hver weekend. Vi må så meget håbe truppen ikke render ind i flere skader.

De andre hold i toppen udvikler sig og skal nok hente ind fra øverste hylde og er i gang med det. Det samme skal vi og lad os nu gå transfer amok :) . 1 top klasse offensiv til Mané, Salah, Firmino. Vi har en lækker trup, men vi skal fortsætte med at forbedre og udvikle os.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 20. jan, 2019 11:07

Selvfølgelig skal vi ikke stå stille, men selvom man handler på øverste hylde, så bliver en ny spiller kun til en forstærkning; hvis købet er velovervejet og der er plads han kan vokse på og så skal mentaliteten også passe med den plads han får på holdet og til holdet generelt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 20. jan, 2019 11:27

Filos of Isk skrev:Selvfølgelig skal vi ikke stå stille, men selvom man handler på øverste hylde, så bliver en ny spiller kun til en forstærkning; hvis købet er velovervejet og der er plads han kan vokse på og så skal mentaliteten også passe med den plads han får på holdet og til holdet generelt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jep jep Jep. Enig i alt. Håber simpelthen bare Klopp bruger 1 mia nu eller til sommer. Puh. Tør slet ikke tænke på hvis Mané Salah eller Bobby bliver skadet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Besvar